Brugtgrejs arrogante administration igen-igen...

Sig hvad du vil! Vi ka' osse snakke om alt muligt andet end amatørradio.
Du behøver ikke at være registreret for at skriver her.
Brugeravatar
OZ2D
Geografisk sted: Ishøj

Brugtgrejs arrogante administration igen-igen...

Indlæg af OZ2D »

Hvor er jeg glad for at dette forum eksisterer. Desværre er trafikken her ikke så stor som på Brugtgrej hvilket jeg egentlig ikke forstår.

Brugtgrejs administration af dets forum er under al kritik.

Lukning af tråde, sletning af tråde. I perioder er det stort set umuligt at skrive noget som helst kritisk om noget som helst, og slet ikke når det handler om EDR. Det er under al kritik.

Når man så beder Brugtgrejs administration om en forklaring på deres lukning af tråde, så fjernes trådene fuldstændigt, og der efterlades en larmende tavshed fra deres administrations side. Det er så arrogant som det kan blive. Administrationen tåler ikke kritik af nogen art. Jeg ville klart ønske at al trafik ville overgå til dette forum da man ikke risikerer at få fjernet opslag/indlæg som det sker utallige gange på Brugtgrej, især når kritikken handler om EDR og dets lokalafdelinger.
Vy 73 de OZ2D
Kim

https://www.qrz.com/db/oz2d

E-mail: [email protected]

QRV på FM, DMR, FT8 m.m.

Rigtige mænd holder af New England Patriots (NFL) :-)
oz7xf

Re: Brugtgrejs arrogante administration igen-igen...

Indlæg af oz7xf »

Velkommen, Kim

Trafikken her skal nok komme. BG syntes mere og mere useriøs, og ingen gider skrive på EDRs forum i ret lang tid af gangen.

Kasper, forummets ejer og vicevært er arbejdsramt :roll: , og sidder ikke som en høg og vogter her. Skal man have fat på Kasper, har han her vist, hvorledes:
viewtopic.php?f=4&t=993
det kan syntes bøvlet, men det virker ret godt og Kasper reagerer forholdsvis hurtigt.

Jeg vil ikke håbe, at båtnakkerne fra BG flytter ind her, og skulle det endelig ske, er jeg mere end overbevist om, at deres tid her bliver kort.

vy 73
OZ7XF, Allan
medlem af EDR, MCTC,
Rimax_15

Re: Brugtgrejs arrogante administration igen-igen...

Indlæg af Rimax_15 »

Mon ikke EDR spytter i kassen,
siden det er blevet tabu at snakke det mindste negativt om EDR
Vagn for President
Besvar