Kontakte Brugtgrej

Sig hvad du vil! Vi ka' osse snakke om alt muligt andet end amatørradio.
Du behøver ikke at være registreret for at skriver her.
johnhenriksen

Kontakte Brugtgrej

Indlæg af johnhenriksen »

Hej
Jeg har prøvet at lave en profil på Brugtgrej men jeg har ikke hørt noget fra dem.
Jeg har prøvet at skrive til dem, men får dette svar
Din meddelelse blev ikke leveret til [email protected], fordi mailadressen ikke blev fundet eller ikke kan modtage mails.
Hvordan kommer man i kontakt med dem ?

Vh.
John
oz7xf

Re: Kontakte Brugtgrej

Indlæg af oz7xf »

Hej John

Det er ofte svært at få hul igennem til BGs administratorer.

Har du prøvet denne?
https://www.brugtgrej.dk/contact.php

bh
oz7xf, Allan
medlem af EDR, MCTC og Selskabet for Smøreostens Afskaffelse
Skriver ikke på Brugtgrej.dk
Brugeravatar
OZ2D
Geografisk sted: Ishøj

Indlæg af OZ2D »

Den arrogante slette-Hans (Hans V. Andersen) har vel så travlt med at slette folks indlæg, opdrage på folk og bestemme hvad andre mennesker skal tale om at han slet ikke har tid til at besvare mails. Godt at vi har dette her forum og Facebook, så man kan undgå det diktatur som Brugtgrej stiller op for deres brugere.
Vy 73 de OZ2D
Kim

https://www.qrz.com/db/oz2d

E-mail: [email protected]

QRV på FM, DMR, FT8 m.m.

Rigtige mænd holder af New England Patriots (NFL) :-)
johnhenriksen

Det prøvede jeg d. 21, stadig ingen svar.
Brugeravatar
Rimax_15

Indlæg af Rimax_15 »

Det går nedad bakke for BG.

John, hvad regner du med at skulle bruge Brugtgrej til ?
Vagn for President
oz7xf

Indlæg af oz7xf »

Hej John

Der er jo altid muligheden for at sende et brev til brugtgrej.dk registranten:
https://www.dk-hostmaster.dk/da/find-domaenenavn
eller bruge CVR registeret til at søge oplysninger om virksomheden og hvem, der stå bag:
https://datacvr.virk.dk/enhed/virksomhe ... =0&size=10

Brug i sådanne vigtige sager at sende brevene in duplo, hvoraf det ene er som rekommanderet med PostNord:
https://www.postnord.dk/sende/sende-bre ... deret-brev

Er man ikke tilfreds med servicen fra PostNord er der altid muligheden for at sende brevene som pakkepost med et af de mange pakkepostfirmaer, hvoraf der nok kan findes et, der kræver kvittering for modtagelse af pakken.

Ingen af disse løsninger giver dog sikkerhed for, at virksomheden tager sig af henvendelsen.

Hvis din henvendelse drejer sig om oprettelse af dig som bruger og det er mislykkedes, så prøv at oprette en ny profil.
Og så lige en advarsel. Hvis du vil bruge deres forum, kan du ikke få slettet dine indlæg eller rettet i dem, når de efter en tid er låst. Derimod har de en glimrende vogter, der med rund hånd sletter, hvad han lyster.

vy 73
OZ7XF, Allan
oz7c

Indlæg af oz7c »

Hej
Mun ikke BG forum er på vej ud !
Især hvis EDR kunne finde en god balance til ikke at gentage sletmning af hele forum ?
Ordret er vel politik !
Til stor tab for alt det tekniske !

73 Boye
oz7xf

Indlæg af oz7xf »

Hej Boye

Hvis man kun ser på antallet af aktive debattører skulle forummet være lukket for 10 år siden, men kikker man på antal klik kan det godt vise sig, at tallet er tilstrækkeligt stort til, at det stadig er interessant at beskæftige sig med for ejerkredsen.

Hvad EDR gør eller ikke kan gøre er at stemme sig til produktion af de tilbud, som kunne fattes interesse af den brede del af radioamatørerne. Man ser jo ikke nogen af repræsentantskabskandidater melde ud i deres præsentation, at de er supergode til at redigere blad, hjemmesider, eller hvad hulende det nu drejer sig om. Dem skal man først til at søge efter og nogen gange går det godt, men mange andre gange løber man panden mod en mur af tavshed - fra begge sider.
Tidens trend syntes at være, at enkelte entusiaster, medlemmer eller er, går deres egne veje og laver, hvad jeg ret bredt vil kalde pop-up shows uden, at der er noget som helst galt eller nedsættende i det. Måske man skulle gentænke foreningstanken helt. Det arbejde kunne jeg godt se interessant og i det beskedne omfang, som jeg har mulighed for at kunne deltage, deltage i. Men helt ærligt mener jeg, at forandringerne skal komme fra et helt andet segment end en lige om lidt 70 år gammel forstokket stodder og hans ligesindede. Jeg er jo ikke engang på det dersens TikTok, og de håndtegn, som jeg kan kaste, er absolut ikke up to date.

Måske jeg på søndag skulle forsøge med noget fransk boblevand for at se om jeg stadig kan tænke rationelt og ud af busken under dennes indflydelse. Men jeg tror, at jeg springer over, da det sidste jeg kan huske fra sidst for 17 år siden var en efterfølgende forbandet hovedpine. Måske det slet ikke var champagnen, men de havdyr, der fulgte med, der var årsagen til hovedpinen. Men hvorfor overhovedet tage risikoen!
Så hellere bruge tiden på at lære nye håndtegn og skære grimasser. Navnlig de sidste, grimasserne, er jeg ret godt med for tiden.

Når jeg bliver gammel

Mens, at man så venter på det, kan man jo passende fundere over, hvorfor trådstarter ikke beskriver, hvad hans problem egentlig drejer sig om. For det kunne jo tænkes, at det kunne løses uden at inddrage teamet bag brugtgrej.dk.

vy 73
OZ7XF, Allan
johnhenriksen

Jeg kunne godt tænke mig en profil på BG, andet er der ikke i det.
Ingen bagtanker, eller andre ting !
oz7xf

Indlæg af oz7xf »

Hej John

Har du fulgt denne, og hvad sker der:
https://www.brugtgrej.dk/user_register.php

vy 73
OZ7XF, Allan
johnhenriksen

Jeg prøvede samme dag som Jeg oprettede mig her, der kom aldrig noget svar.
Intet i spamfolderen.

Hilsen John
Brugeravatar
Rimax_15

Indlæg af Rimax_15 »

johnhenriksen skrev: fre sep 30, 2022 9:55 Jeg prøvede samme dag som Jeg oprettede mig her, der kom aldrig noget svar.
Intet i spamfolderen.

Hilsen John
De har nok rigeligt problemer med dem de har i forvejen :)
Vagn for President
Besvar