"CW Kejserens Nye Klæder” sæson 2 episode 1 - Eller et spørgsmål om troværdighed og sandhedsværdier

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
Låst
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

"CW Kejserens Nye Klæder” sæson 2 episode 1 - Eller et spørgsmål om troværdighed og sandhedsværdier

Indlæg af oz1iky »

Halløjsa

Jeg har en lille sjov opgave til jer. Nedenfor er vedhæftet 3 dokumenter...

Her er listen over dem – i kronologisk rækkefølge;
Dokument 1: 2017-04-28 Vagn Jensen er ikke Cand. Jur.
Dokument 2: 2019-04-02 Allan Sørensen har en aftale med Vagn Jensen om ingen e-mail til OZ1IKY
Dokument 3: 2021-04-30 1942 OZ1OXQ til OZ1IKY om blokering samt forsøg på trussel

Som sidebemærkning, har jeg siden den 2. april 2019 modtaget en del e-mails fra personen.

Med de første to dokumenter in-mente, så skal du se om du i det tredje dokument
kan finde 3 mulige lodrette usandheder - ikke vandrette, men lodrette.

Hvis du finder dem, har du vundet en gratis selvafhenter på en halv radiator og en hel pose muldjord samt 3 nye og helt gratis forsøg.

Hvis du, mod forventning, skulle gætte forkert og kun finder de mulige vandrette usandheder, gør det knap så meget.
Du får blot, kvit og frit samt helt gratis, 3 forsøg mere.

De andre nævnte personer i dokument 3 har jeg med vilje "anonymiseret" da jeg ikke kan se hvad de har med det hele at gøre. Det må stå for personens egen regning.


VY 73 men kun til dem med den positive HAMSPIRIT


Kenneth OZ1IKY

2017-04-28 Vagn Jensen er ikke Cand-Jur.jpg
Senest rettet af oz1iky søn maj 30, 2021 22:54, rettet i alt 2 gange.
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

”CW Kejserens Nye Klæder” sæson 2 episode 2 - Eller et spørgsmål om troværdighed og sandhedsværdier

Indlæg af oz1iky »

Halløjsa alle sammen.

Der har været forespørgsler om der er flere mulige lodrette eller vandrette usandheder i alt det her?
Ja, man kan jo aldrig vide, vel? Det kunne jo være ... Så lad os kikke lidt mere på det.

Lad os se hvad der ellers gemmer sig når man dykker ned i ”Sagsmappen” og hvad man alt kan finde der. Som man kan se, er det dokumentation som personen ofte selv leverer gang på gang på gang – endda helt kvit og frit samt gratis.
Og det er ofte i bedste håndbold-stil, i perfekt selvmålshøjde.

De 3 eksempler i denne uges episode af ”CW-Kejserens nye klæder” sæson 2, er følgende;

1) Hans egne udtalelser fra et tidligere EDR-forum i marts 2016, om at han nok ikke helt holdt sig på den smalle sande sti ved Retten i Esbjerg med sine vidneudsagn i februar 2016.
.
2016-03-24 OZ1OXQ taler usandt i Retten.jpg
.
To af moderatorerne på det forum den gang, som jeg kan huske, var OZ1AMK og OZ8XW.
Ikke at de har noget med udsagnet i det indlæg at gøre. Men de styrede jo det forum så man kunne formode at det man læste stod til troende og formodes at være den rene og skinbarlige sandhed.


2) Der er en del lydoptagelser og email, hvor personen påstår at han den 6. september 2018 i Retssalen i Glostrup stillede mig en række spørgsmål som jeg ikke besvarede. Jeg, og mange andre, hørte kun at der blev startet på et spørgsmål. Hans egen Advokat (H) brølede i det samme øjeblik til sin klient ”NU HOLDER DU FANDERMIG DIN KÆFT VAGN”.

Jeg kan kun anbefale at man spørger en eller flere af de her nævnte, meget troværdige, fremtrædende og prominente, samt betydningsfulde, radioamatører der var til stede den 6. september 2018;
OZ1OP, OZ3MC, OZ5RB, OZ8XW, OZ9VA samt OZ0J og OZ1AHV.

Så behøves man ikke spilde tiden med at vurderer Sandhedsværdien af mit udsagn da de nævnte personer vil kunne føre Sandhedsbeviset for mig.

I næste episode kommer der et par email til overfladen hvor denne mulige lodrette eller vandrette usandhed spredes yderligere ud i Fædrelandet – uden for radioamatør-kredse. Og at ovenstående er gået i arv til en "FinnA" aka Finn Andersen som mange mener ikke var tilstede den 5. og 6. september 2018 i Glostrup.


3) I forbindelsen med E44CC DXpeditionen havde personen i januar 2020 travlt med at meddele at han fra en kilde, tilknyttet DXpeditionen, har fået oplyst at hans kaldesignal angiveligt skulle cirkulere på en seddel blandt deltagerne, med besked om at han ikke skulle i loggen. Specielt ikke på 80 meter båndet.

Han mener at man kan se det ud fra hvem der deltager i den DXpedition - samt som sagt den her angivelige kilde med tilknytning til DXpeditionen, men som ikke er en af deltagerne.
.
2020-02-06 OZ1OXQ på Brugtgrej om E44CC DXpeditionen og angivelig Blacklistning af ham.JPG
Lydoptagelser med påstanden haves selvfølgelig og kan ved dokumenteret interesse fremføres som yderligere Sandhedsbeviser.

Men hvem kom i loggen?
2020-02-16 OZ1OXQ i E44CC log trods påstande om blacklistning.JPG
.
Det vedhæftede billede kan du verificere her, ved at indtaste kaldesignalet OZ1OXQ ;
https://clublog.org/charts/?c=E44CC

Så hvad var egentlig formålet med den der udmelding om at han havde fået underretninger, fra en kilde tæt på DXpeditionen, om at han ikke skulle i loggen. Og hvad var det man skulle kunne se det ud fra deltagerlisten?

Blot til information - Vagn Jensen OZ1OXQ benyttede den gang synonymet ”CW ER RART”.
I dag er det ændret til ”CW AFSENDT VED BRUG AF VIBROPLEX ELLER GÅRDPUMPE ER RART”.
Du kan se hele tråden her:
https://ham.brugtgrej.dk/forum.php?mode ... &obj=80146
Er du logget på og klikker på synonymet for personen bag et indlæg, får du detaljerne på personerne frem.


Det er nok lidt for tidligt at opsummerer og drage hver især vores egne konklusioner, så vi må nok tage et par episoder mere inden vi når dertil.

I næste episode skal vi se lidt nærmere på hvilken aftale der kan være blevet indgået den 6. september 2018 og mellem hvem. Og vi kikker på et par pudsigheder omkring en vis "FinnA" aka "Finn Andersen" i forhold til Vagn Jensen OZ1OXQ.


VY 73 men kun til dem med den positive HAMSPIRIT


Kenneth OZ1IKY
Senest rettet af oz1iky fre maj 28, 2021 0:03, rettet i alt 1 gang.
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

"CW Kejserens Nye Klæder” sæson 2 episode 3 - Eller et spørgsmål om troværdighed og sandhedsværdier

Indlæg af oz1iky »

Hej igen.

Denne gang skal vi se på 2 andre emner fra ”Sagsmappen” og hvad man kan udlede ved simpel deduktion.
Hvad er det for en aftale der skulle være lavet, og hvem er ”FinnA” aka ”Finn Andersen”.

AFTALE-emnet…
Det ene emne er den ofte omtalte ”Aftale” som skulle foreligge. Og er det så sådan som af Vagn Jensen OZ1OXQ beskrevet, at aftalen i virkeligheden lyder? I det hele taget, hvem har lavet en aftale om hvad og mellem hvem er den aftale lavet? For det ser jo ud som om den her famøse aftale skifter indhold nærmest fra årstid til årstid. Ja nogle gange endda fra dag til dag?

Når man ser på de mulige varianter af en aftale, kan vi jo nok gennem simpel deduktion nå ind til noget som er lidt mere holdbart og formodentlig også noget tættere på en egentlig virkelig sandhed end det der tilsyneladende flyver rundt på email og på æter-bølgerne, alt efter årstiden eller hvad dag vi lige har idag. Så lad os forsøge at opstille 4 varianter, så det stadig er overskueligt. For som jeg ser det er der kun 4 mulige varianter.

Variant 1 – en aftale mellem Advokat (H) og mig.
Aftalen skulle gå på noget i retning af at nu skulle vi alle se at komme videre og at jeg skulle tage fat i dem fra DX-gruppen der ikke kunne finde ud af det med at komme videre. At tonen og omtalen skete på et fornuftigt niveau. Samtidigt jeg skulle tage fat i Advokat (H) hvis der var problemer med hans klient.

Det lyder i bund og grund som en fornuftig aftale, der kunne tjene til at alle kommer videre. Hvis alle vel at bemærke var interesseret i at komme videre.

Variant 2 – en aftale mellem Personen og mig;
Ifølge email, med mere, skulle aftalen mellem Vagn Jensen OZ1OXQ og mig gå på at jeg havde givet hånd på at jeg ville skabe ro om hans person og at retssagen ikke måtte nævnes. Samtidigt skulle jeg også sørge for at få stoppet et ikke-dokumenteret misbrug af hans kaldesignal. Vel at bemærke også over for personer som ikke er medlem af DX-gruppen. Se vedhæftede Dokumentation.

Jeg skulle måske se det som en stor anerkendelse af en myndighedsmæssig magt som jeg ikke engang selv var klar over at jeg var blevet tildelt? Men det er vel næppe en holdbar variant vil jeg mene, set ud fra et fornuftsmæssigt og juridisk perspektiv.

Og med det kendskab jeg har til Vagn Jensen OZ1OXQ, skulle have givet ham hånd på nogen som helst aftale? Bortset fra det så mindes jeg kun den 6. september 2018 i Glostrup at have givet ham hånden til et meget kort farvel samt meget kort og afmålt ønskede ham god rejse hjem.

Variant 3 – En aftale mellem Personen og ham selv;
Vagn Jensen OZ1OXQ har lavet en aftale med sig selv om hvad vi andre kan, skal og må – samt hvad vi ikke skal, kan og må – når det drejer sig om ham selv, retssagen og hans kaldesignal. Selvfølgelig med forbehold for at aftalen ændres, uden forudgående varsler.

Denne variant har jeg ikke nogen kommentarer til, da den taler for sig selv, ud fra et fornuftsmæssigt og juridisk perspektiv. Men jeg synes at det ser ud som om at nogen meget få tror på at det er ”Aftalen”?

Variant 4 – at der ingen aftale er lavet med nogen om noget som helst;
At der slet ingen aftale er lavet mellem nogen som helst den 6. september 2018. Alle gik hver til sit med trampen og sure miner samt råben og skrigen.

Det er, med al det skriveri med påstande om en aftale, vel næppe en virkelig mulighed set med fornuftige menneskers øjne. Rent deduktivt kan vi konstatere at der må være en aftale mellem nogen om noget.

Jeg vil tillade mig at pege på variant 1 som eneste og mest plausible mulighed for en aftale som er indgået den 6. september 2018.

Som en lille bibemærkning, så er vi flere som helt klart mindes at Vagn Jensen OZ1OXQ slet ikke var i lokalet da de 2 Advokater (H) og jeg lavede en aftale om forskellige ting og sager.

Har variant 1 været anvendt? Nej ikke over for medlemmer af DX-gruppen. Jeg har fra Advokat (H) modtaget en enkelt email med en lydoptagelse, tilbage i september eller oktober 2018. Uanset hvad lydoptagelsens indhold var, så var der intet jeg kunne gøre. Den person man pegede på i lydoptagelsen, var ikke og er ikke, medlem af DX-gruppen. Om der har været skriverier til Advokat (H) om problemer med hans klient, vil jeg overlade til jeres egen sunde fornuft at vurderer. Er man i tvivl vil jeg foreslå at man adspørger Advokat (H). Men husk at personer i det erhverv tager penge for at tale med folk.

Dokument vedhæftet;
2019-012-23 og 2020-01-30 Hvad er det for en aftale han hele tiden refererer til.pdf
Og ikke mindst det her dokument som du finder i det første indlæg, episode 1 fra den 14. maj 2021.
2021-04-30 1942 OZ1OXQ til OZ1IKY om blokering samt forsøg på trussel.pdf

”FinnA” aka ”Finn Andersen”…
Et andet emne er ”FinnA” aka ”Finn Andersen”. Eller hvem er det lige der kunne være den rigtige person i den anden ende - den virkelige "FinnA"? Kan vi have med et ”Siamesisk tvillingepar” at gøre?

Her skal vi se på et par pudsige sammentræf i både skrift og ord samt brug af ord og samme kendskab til bestemte personer og hændelser – uanset hvor sande de er eller ej. Samtidigt er her igen et eksempel på divergerende udsagn om en aftale og dets indhold. Det har vi så behandlet lige oven for samt lidt i sidste uges episode. Men her dukker det op igen-igen. Det er også lidt pudsigt at "Finn Andersen" har så fantastisk stort og intenst kendskab til detaljerne bag mange ting. Bemærk også, ud over teksten og ordvalg, den meget korte tid mellem afsendelsen af de 2 email. Jeg kan anbefale at du udskriver det og ligger over for hinanden. Sammenligningen er meget sigende….

En anden pudsig ting er at det er samme lydfil – både navngivning, indhold og egenskaber - er helt og aldeles ens i begge email. Når man afspillede begge lydfiler samtidigt, var der ikke den mindste forskel.

Samtidigt er det værd at bemærke at denne ”Finn Andersen” på RDEforum med et profil-navn ”FinnA” er blevet afsløret som en ”FAKE profile” og har en IP-adresse i Allinge området. Hvad hver enkelt uddrager af konklusion, er op til hver enkelt. Men jeg har draget min konklusion.

Jeg overlader det til læseren at vurderer og konkluderer efter endt gennemgang af de 2 email.,.

Vedhæftet dokument;
2019-01-16 Er FinnA og OZ1OXQ samme person.pdf

Næste episodes emne har jeg ikke helt afklaret endnu. Der er jo meget i ”Sagsmappen”, og man skal jo vælge ud med omhyggelighed samt relevans i forhold til det overordnede emne; Troværdighed og Sandhedsværdi. Men jeg må nok hellere finde mit gode gamle vaterpas’ frem efterhånden. Der er noget skævt her, mellem visse tanker og så virkeligheden – både i det vandrette og i det lodrette plan. Måske de trænger til en opretning og justering?


VY 73, men kun til dem med den positive HAMSPIRIT

Kenneth OZ1IKY
2019-01-16 Er FinnA og OZ1OXQ samme person.pdf
(55.82 KiB) Downloadet 340 gange
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

"CW Kejserens Nye Klæder” sæson 2 episode 4 - Eller et spørgsmål om troværdighed og sandhedsværdier

Indlæg af oz1iky »

Halløjsa

Ja jeg brugte vaterpasset så ”Sagsmappen” kom til at stå i vater. Både lodret og vandret.
Til dem som ikke er bekendt med det fantastiske værktøj, så kan man her blive lidt klogere her:
https://denstoredanske.lex.dk/vaterpas
Det er et udmærket værktøj til at få ting på plads så der ikke samler sig alt for mange lånte fjer og andet krage-skræpperier i hjørner og kanter. Den slags blokerer jo blot vores udsyn og indsigt.

Der faldt 2 (3) dokumenter ud af ”Sagsmappen” som er fra 2013. Det passer godt med at en del har undret sig over om der da ikke var noget lidt længere tilbage end 2016. Og som ikke kun er et ”internt dansk anliggende”. Man har jo åbenbart hørt et eller andet på vandrørene, siges der.

Jeg tror ikke man bliver skuffet med de næste 2 eksempler.

Det første er skriverierne til den Kroatiske søsterorganisation til EDR. Hrvatski Radioamaterski Savez. (HRS - www.hamradio.hr) og folkene bag 9A28-eventen. Det er igen som sædvanlig sendt til rigtig mange mennesker i blind kopi (BCC). Og ikke mindst det andet eksempel som man selv kan læse i News Sheet 768 fra The First Class CW Operator Club (FOC) fra oktober 2013...

Sagen med HRS og Special Event Calls …
Lad os se lidt på hans email og anden korrespondance til Kroaterne i forbindelse med deres special event calls i 2013 i anledning af at Kroatien blev det 28. medlemsland i EU.

I mine øjne kan man se flere ting i det han skriver og den måde han skriver det på. Bemærk også forskellen i det som har været et vedhæftet dokument på et tidspunkt og så selve email korrespondancen. Når man har et stort arkiv i ens ”Sagsmappe” af emails fra ham, er man ikke i tvivl om han er forfatteren af den email eller ej. Jeg hæfter mig også ved tonen fra start til slut i emailen. Jeg kan anbefale at man sammenligner med de email der er vedhæftet i episode 1 og 3. Det minder mig meget om hans emails i forbindelse med 5P12EU special event i Danmark den gang i 2012. Det var da Danmark havde EU formandskabet i et halvt år.

Det tidligere vedhæftede dokument viser i mine øjne også et par interessante ting. Hvad har EDR’s Landsformand med OZ1OXQ’s mærkelige forhold til et special event call i Kroatien at gøre? Og ikke mindst hvad har en tilfældig anden dansk radioamatør og hans hjemmesides indhold, med det hele at gøre? At han fik licens (nu certifikat) i 1963 og har bestået en CW-eksamen har vel heller intet med deres special event calls at gøre.

Jeg har talt med flere betydningsfulde og prominente samt fremtrædende tidligere tillidsfunktionærer i EDR om den her episode med Kroaterne. Nogen få, langt uden for den kreds, slog det hen (og gør det fortsat) som noget der ikke har nogen betydning. Man glemmer dog at det her er en søsterorganisation til EDR og en del af dens meget aktive medlemmer. Man glemmer at det er et land der for ikke så lang tid siden (omkring 10 år før) lå i borgerkrig og krig med sine naboer.

Så jeg synes ikke det klæder nogen få radioamatører i Danmark som forsøger at slå det her hen med at det ikke betyder noget. Ville man accepterer den samme adfærd fra en dansk radioamatør over for vores Skandinaviske broderfolk i Sverige eller Norge? Det vil jeg lade være op til hver enkelt at vurdere.

Og de førnævnte betydningsfulde og prominente samt fremtrædende tidligere tillidsfunktionærer i EDR har da også nogen helt andre meldinger fra det Store Udland. Så det har måske haft lidt mere betydning end slet ingen, som nogen få fortsat gerne vil have os til at tro. Og man kunne jo spørge sig selv om hvorfor de gerne vil have os til at tro på at det angiveligt ikke har nogen betydning?
Sagen med ‘The First Class CW Operator Club’ (FOC)
Det andet eksempel er der vel ikke så meget at sige til? Jeg synes det nærmest taler helt for sig selv.
FOC ønsker i oktober 2013 ikke at optage ham som medlem. Bemærk også at det her sker et par måneder efter email udveksling med Kroaterne. Men det er jo nok ikke af nogen betydning, vil nogen få sikkert også her gerne have os til at tro? FOC er en af de førende og betydningsfulde organisationer for CW-entusiaster blandt radioamatører verden over. De har så dog ikke været sagsøgt for ikke at ville optage ham som medlem. Men det kommer vel snart? Det kunne jo være, man ved jo aldrig.
2013-10-01 FOC ønsker ikke OZ1OXQ som medlem.JPG

Hvis nogen har en dokumenteret interesse i de ovenstående eksempler, eller ting fra tidligere episoder, så er man velkommen til at tage kontakt. Der er jo meget i ”Sagsmappen".

Der kan sikkert uden problemer findes materialer til et par episoder mere. Specielt nu da det er afklaret at lydoptagelser også kan indgå i "Sagsmappen”.
https://ham.brugtgrej.dk/forum.php?mode ... &obj=87045
https://ham.brugtgrej.dk/forum.php?mode ... &obj=78561

Måske "Gyllelotteriet" skulle gøres til genstand for en nærmere granskning af Troværdigheden samt dens Sandhedsværdi belyses lidt mere. Eller skulle vi tage et kik på email korrespondancen i forbindelse med 5P12EU?



VY 73 men kun til dem med en positiv HAMSPIRIT


Kenneth OZ1IKY
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: "CW Kejserens Nye Klæder” sæson 2 episode 1 - Eller et spørgsmål om troværdighed og sandhedsværdier

Indlæg af oz7xf »

Hej Kenneth

Med hensyn til en mulig granskning af Gyllelotteriet vil jeg antage, at det er bedst at granske i alle tre dimensioner og som ikke her i kun den lodrette og den vandrette dimension. Det vil nok også være nødvendigt, at lade tidsfaktoren, den 6. sans og den 7. verdensdimension indgå for at kunne redegøre for den fulde sneboldeffekt.

Men inden man kommer så vidt, vil jeg her tillade mig at kommentere denne tråd, som du i dit skrift linker til:
http://ham.brugtgrej.dk/forum.php?mode=thread&obj=87045
og hvor der bl.a skrives således i #2:
Lovgivningen på området er noget uklar.
Det, der for mig er uklart, er udelukkende, hvilken lovgivning skribenten hentyder til, for der kan sikkert være mange. Men er det lovgivningen, som vi frekvensmæssigt som radioamatører er underlagt, er der intet uklart i den eller i den bekendtgørelse, der giver tilladelsen til frekvensanvendelse uden tilladelse.
Men for at forstå klarheden er det selvfølgelig nødvendigt at forholde sig til, hvad bekendtgørelsen er for en størrelse. Det er nemlig ikke en bekendtgørelse, der som en anden og velkendt straffelov foreskriver, hvad man ikke må. Bekendtgørelsen beskriver derimod, hvad man må og hvorledes, og hvad, der skal til for at må det.
Lad mig give nogle eksempler:
Må man anvende repeatere? Ja, for så vidt angår dem, der i bekendtgørelsen er beskrevet med de dertil hørende frekvenser.
Må man anvende krydsbåndsrepeatere? Nej det må man ikke, for muligheden er ikke beskrevet i bekendtgørelsen.

Men hensyn til hovedspørgsmålet i den angivne link: "Må man retransmittere", vil jeg lade bedømmelsen være op til den kyndige bekendtgørelseslæser, samt de, der eventuelt har kendskab til lov om Ophavsret.

Jeg udelukker ikke, at jeg med ovenstående får æren ved at blive udtrukket i morgendagens Gyllelotteri.

vy 73 til de trængende
OZ7XF, Allan
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: "CW Kejserens Nye Klæder” sæson 2 episode 1 - Eller et spørgsmål om troværdighed og sandhedsværdier

Indlæg af oz1iky »

Halløjsa Mester Allan
OZ7XF wrote:
Jeg udelukker ikke, at jeg med ovenstående får æren ved at blive udtrukket i morgendagens Gyllelotteri
Det skal du ikke være ked af.
Hvis du bliver udtrukket, vil du indgå i min samling af ting som modparten vil skulle fører Sandhedsbeviser for,
ud fra et princip om status på Troværdighed og Sandhedsværdiens reelle massefylde ved et tyngdefelt på 1:1.

Her kan jeg så trøste dig med at modparten har svære problemer med at fører nogen som helst beviser ind til nu.
Ikke engang sande Sandhedsbeviser har set dagens lys fra den kant endnu.
Kun tomme tønders buldrende trusler er hørt ind til nu.

Der har faktisk kun været Krager med lånte fjer som har skræppet. Og det haves der selvfølgelig Sandbeviser for.
Senest den 24. maj 2021 kl 10:12 på 3.630 MHz hvor det postuleres at jeg var fyldt med løgn og
at jeg snart fandt ud af det. Og ved samme lejlighed fik jeg også at vide at jeg skulle være stinkende fyldt med løgn.

Lydfil haves til dem der kan fremvise en dokumenteret interesse.
Men som sagt, så er det optaget og katalogiseret til senere brug som Sandhedsbevis.

VY 73 og en Glimragende fortsat god uge til alle dem med en positiv HAMSPIRIT

Kenneth OZ1IKY
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: "CW Kejserens Nye Klæder” sæson 2 episode 1 - Eller et spørgsmål om troværdighed og sandhedsværdier

Indlæg af oz1iky »

Halløjsa Alle Sammen

Det er næsten lidt BBC agtigt fra Anden Verdenskrig det her!
Men skidt med det...

"Der er en hilsen til Mogens Due-Hansen"
(Hvis det da virkelig er ham)
"Bam-bam-bam-baaahhm"

VY 73 men kun til dem med den positive HAMSPIRIT


Kenneth OZ1IKY
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: "CW Kejserens Nye Klæder” sæson 2 episode 1 - Eller et spørgsmål om troværdighed og sandhedsværdier

Indlæg af oz1iky »

Halløjsa Alle Sammen

Ja, radio BBCmed den Danske udsendelse den gang har ikke levet forgæves?

"Der er en hilsen fra John. Snørrebåndet er sprunget.
Jeg gentager.
Der er en hilsen fra John. Snørrebåndet er sprunget."

(så må vi håbe de finder den rigtige pejling i tide denne gang?)

Bam-bam-bam-baaahhhm....

VY 73 men kun til dem med den positive HAMSPIRIT

Kenneth OZ1IKY
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

"CW Kejserens Nye Klæder” sæson 2 episode 5 - Eller et spørgsmål om troværdighed og sandhedsværdier

Indlæg af oz1iky »

Halløjsa alle sammen.

Efter nærmere overvejelser tror jeg det er ved tide at vi opsummerer. Jeg har nemlig aldrig været tilhænger af at noget skal trækkes i langdrag som en kedelig US-amerikansk Tv-serie på over 117 episoder. Samtidigt er det vel grænser for hvor meget tid man skal spilde på "Krager med lånte fjer" og den slags skræpperier af uskøn sang med liden troværdighed og tvivlsom sandhedsværdi. Og vi skal jo videre alle sammen. Mange af os er kommet videre efter den 6. september 2018. Et par få er tilsyneladende ikke, da de tilsyneladende sidder fast i noget selvskabt mudder. Der er så heldigvis kun meget få af dem.

Men skulle "uheldet" være ude igen, så er der baggrundsmaterialer nok til både en sæson 3 og sikkert også en sæson 4 og 5. Og alle sæsoner vil nok indeholde betydeligt mere end 5 episoder.

Jeg foreslår at vi tager det fra en ende af - episode for episode – og ser hvad vi kan udlede.
Til sidste vil jeg komme med mine egne konklusioner. Det er mine egne private konklusioner. Jeg vil anbefale at man drager sine egne private konklusioner. Man behøves ikke fortælle dem, da der nok er mange som vil kunne gætte det uden store problemer. Denne gang er der så ingen halv radiator og en pose muldjord at vinde til selvafhentning, desværre. Det har været brugt til at holde Molbo-tønden fra Vedbæk i vatter.

Episode 1
Man er flittig bruger af en titel, trods Universitetet siger man ikke er kendt af dem. Man mener heller ikke at det er nødvendigt, trods formodet fuldt berettiget tvivl, at skulle føre Sandhedsbevis for at man Retmæssigt anvender titlen Cand.jur. Cand.jur. er en beskyttet titel, lige som Advokat. Men som sagt, det behøves man jo ikke føre Sandhedsbevis for at man virkelig er Cand.jur. når Universitetet siger at de ikke kender ham. (2017-04-28 Vagn Jensen er ikke Cand.jur.)

Man behøves heller ikke overholde en aftale som man har indgået med sin Advokat (H).
Man synes heller ikke interesseret i at komme videre. Og aftalen man ikke selv har indgået bliver fuldstændig fordrejet til en noget som passer bedre ind i ens eget verdensbillede. Vaterpasset havde svært ved lige den her. Der skal måske en Landinspektør til i stedet for? Altså en RIGTIG Landinspektør, med RIGTIGE ægte Universitetspapirer på titlen.
(2019-04-02 Allan Sørensen har en aftale med Vagn Jensen om ingen email til OZ1IKY)
(2021-04-30 1942 OZ1OXQ til OZ1IKY om blokering samt forsøg på trussel)

Episode 2
Man må åbenbart godt fremfører mulige lodrette, eller vandrette, usandheder i en Dansk Retssal under Vidneansvar. I alt tilfælde når det passer bedst ind i ens eget verdensbillede. Det kunne man se af et indlæg fra EDR’s tidligere forum i marts 2016. Dokumentationen kommer endda fra manden selv. Samtidigt er det en meget uskøn omtale af Dommer Aage Flebo som han kommer med, blot fordi Dommer Aage Flebo ikke tror på hans udtalelser. Du kan jo se det i selve Dommen, som han i en stor misforståelse betragter som en sejr. Genlæsning anbefales meget kraftigt.
Retten i Esbjerg, 15. marts 2016; BS 16-426/2015 har han jo selv sendt rundt til "Gud og hver mand i utallige blinde kopier på email; samt (2016-03-24 OZ1OXQ taler usandt i Retten)

Man ændrer udad til hvad der virkelig skete i en Retssal. Var der så mange spørgsmål til mig der ikke blev besvaret, eller bad Advokat (H) sin klient meget højlydt om at holde sin kæft?
Der er præsenteret en liste af troværdige personer som man kan adspørge om at føre Sandhedsbeviset for mig, så der ikke behøves herske tvivl om min version overhovedet.
(OZ1OP, OZ3MC, OZ5RB, OZ8XW, OZ9VA samt OZ0J og OZ1AHV)

Man sætter rygter i omløb med en påstand om "Blacklistning" af ens kaldesignal på en DXpedition hvor bestemte personer er deltagere. Specielt nævnes et bånd. Og hvem kom alligevel i loggen på ikke kun det omtalte bånd? Hvad var det egentlige mål og formål med denne øvelse?
(2020-02-06 OZ1OXQ på Brugtgrej om E44CC DXpeditionen og angivelig Blacklistning af ham)
(2020-02-16 OZ1OXQ i E44CC log trods påstande om blacklistning)

Episode 3
Man ændrer til egen fordel, men med liden baggrund i virkeligheden om, hvad en aftale mellem Advokat (H) og mig reelt går ud på. Man forsøger at anvende den ikke-eksisterende aftale mod andre når emnerne på radio-båndene og/eller diverse fora ikke passer en selv så godt. Alt imens man ikke selv var til stede i lokalet da aftalen blev indgået mellem Advokat (H) og mig.
Simpel deduktion og fornuft har vist hvad aftalen reelt set må være.
Men spørg endelig Advokat (H).
(2019-12-23 og 2020-01-30 Hvad er det for en aftale han hele tiden refererer til)
(2021-04-30 1942 OZ1OXQ til OZ1IKY om blokering samt forsøg på trussel)

Man har muligvis at gøre med "personlighedsspaltning" eller en der lider af "Siamesisk Tvillinge-syge”? "FinnA" aka "Finn Andersen" og Vagn Jensen OZ1OXQ, ser ud som om de kunne være en og samme person? Samtidigt har man fundet et pudsigt sammenfald i IP-adressen for Finn Andersen og Allinge området. Og ikke mindst en lydfil der er ens i to ”forskellige” email, så ens at man må undres meget... Det giver et rigtig godt og sikkert fingerpeg på hvor vi muligvis befinder os i Kongeriget Danmark. (2019-01-16 Er FinnA og OZ1OXQ samme person)

Episode 4
Der er tilsyneladende ingen grænser for hvad man kan tillade sig over for udenlandske radioamatører og organisationer. Og man kan jo fundere over om den Kroatiske radioamatør forening HRS er den eneste. Jeg vil ikke tro at vi i Danmark ville acceptere den slags adfærd over for f.eks. vores Svenske eller Norske kollegaer. Trods det, påstår nogen få at det ikke har nogen betydning. Men hvorfor accepterer vi det så lige over for HRS...
(2013-07-05 OZ1OXQs email korrespondance med Kroaterne)
(2013-07-05 OZ1OXQ til HRS på engelsk – vedhæftet)

Samtidigt kan vi se at i 2013 var der allerede foreninger i udlandet (FOC) som ikke ønskede at optage ham. Og det faldt sammen med at han 3 til 4 måneder før havde haft korrespondancen med Kroaterne. Men det har nok heller ikke nogen betydning, og det er nok derfor de heller ikke er blevet sagsøgt endnu for at afvise ham som medlem?
(2013-10-01 FOC ønsker ikke OZ1OXQ som medlem)

-------------------------------------------------------------

Det var vel i hovedtræk hvad man kunne udlede og opsummerer af de 4 episoder og dokumentationen samt deduktionen og liste af Troværdige personer som kan adspørges.

Mine helt egne private og personlige konklusioner

1) han skal føre Sandhedsbeviser for enhver påstand der fremsættes af ham – uanset hvad påstanden er og hvad den drejer sig om samt påstandens størrelse - lille eller stor er underordnet.
Der skal hver gang forlanges at han fører Sandhedsbevis. Og det skal vel at bemærke være skriftligt, ikke mundtligt.

2) man kan ikke stole på at en aftale overholdes. Og skulle man indgå en aftale med ham, må man forvente at aftalens indhold om lidt er noget helt andet. Hvis aftaler skal indgås, skal det gå gennem mindst én Advokat (H) og være på skrift, med underskrift af alle involverede parter - så der efterfølgende ikke er tvivl om noget som helst. Og husk, han skal også selv skrive under mens du ser han gør det.

En aftale lavet med et godt gammel Dansk håndtryk kan man desværre ikke bruge her. Måleinstrumentet for Hæderlighed går desværre lige her i et stort minus, i mine øjne.

3) man kan ikke være sikker på hvilken ”FAKE profile” han kunne gemmer sig bagved. FinnA er nemlig ikke den eneste der er opdaget i nyere tid. Jeg har hørt rygter om at flere profiler på bl.a. Brugtgrej's og RDEforum’s fora samt Facebook, er under kraftig observation. En hvis Hebo Jensen har da også indimellem forsøgt sig som ”Poltergeist”. Kunne det være, ja man kan jo aldrig vide?
Så check identiteten på kontaktforsøg, som du ikke helt kan placere. Fald endelig ikke i Molbo-Tønden.
2015-08-17 Hebo Jensen på Facebook til Kenneth Hemstedt.JPG
2015-08-17 Hebo Jensen på Facebook til Kenneth Hemstedt.JPG (22.61 KiB) Vist 5843 gange
.

4) hvis man overhovedet kan - så er det nok den bedste løsning ikke at svare den her person, hvor man kunne støde på ham. Det kan være svært, da han hele tiden vil forsøge at finde en lille bitte sprække hvor han kan krybe ind, uanset hvad man har meddelt ham. Jeg kom ved en fejltagelse til at fjerne blokeringen af ham på Facebook. Og se da hvad der straks skete ...
2019-01-29 OZ1OXQ på messenger - Facebook til OZ1IKY.JPG
.

En anden radioamatør blev udsat for den her, uden at have haft nogen former for kontakt med ham i lang tid. Jeg tror det var helt tilbage i 2016 eller 2017 han sidst havde en ”kontakt” med OZ1OXQ;
2020-05-24 OZ1OXQ til radioamatør på Messenger - Facebook.jpg
.

Men jeg vil da lade det være op til hver enkelt at drage sine egne konklusioner. Og skulle man savne yderligere dokumentation, som kan hjælpe til at drage egne konklusioner, så kontakt mig gerne. Men med dokumenteret interesse og begrundelse for den ønskede yderligere dokumentation.

Samtidigt skal der lyde en stor og hjertelig tak til alle der har bidraget til "Sagsmappen" med materialer gennem længere tid. Materialer helt tilbage fra 1968/69 og frem til i dag. ”Sagsmappen” er så, som man kunne se i episode 4, ved at vokse betydeligt da lydfiler nu også vil indgå efter en gennemgang og katalogisering.


VY 73 men kun til dem med den positive HAMSPIRIT.

Kenneth OZ1IKY


This was the end of Season 2. We hope You enjoyed this program.
Only time and other peoples actions will tell if there will be a Season 3.
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
Låst