EDR RM møde 17 Feb

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
Brugeravatar
oz4zat
Indlæg: 161
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 16:29

Re: EDR RM møde 17 Feb

Indlæg af oz4zat »

dobbeltpost - slettet
Senest rettet af oz4zat søn aug 25, 2019 16:10, rettet i alt 1 gang.
Glemmer du, så husker nettet
bit for bit ...
Brugeravatar
oz4zat
Indlæg: 161
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 16:29

Re: EDR RM møde 17 Feb

Indlæg af oz4zat »

Tilføjelse:

Det er værd at bemærke sig, at Egon Hundevadt er så fej, at han ikke vil stå ved sine egne ord.

(fej: som i farlige, konfliktfyldte eller ubehagelige situationer ikke udviser tilstrækkeligt mod, men opfører sig på en foragtelig, frygtsom eller konfliktsky måde • fx ved at bryde normerne for hvordan fair kamp foregår )

https://sproget.dk/lookup?SearchableText=fej
Glemmer du, så husker nettet
bit for bit ...
Brugeravatar
OZ0J
Indlæg: 609
Tilmeldt: søn dec 23, 2007 9:31
Geografisk sted: Brandelev
Kontakt:

Re: EDR RM møde 17 Feb

Indlæg af OZ0J »

oz4zat skrev: søn aug 25, 2019 16:03 Udover at Egon bragte sin svinske læk på EDRs forum - læste han det også op på sit 3748 kHz forum.
Ja, jeg hørte det selv - det må andre også have gjort (?)
Jeg har en optaget lydfil fra dengang, og jeg har tilbudt at lade denne lydfil indgå som bevismateriale. Datatilsynet har valgt ikke at vende tilbage om, hvorvidt de ville have denne fil eller ej, så den er ikke udleveret til dem.

Jeg VED, hvem der sad i HB og i HRCDs ledelse sidst i december 2017. Jeg kan kun gætte, hvem der har lækket det direkte eller inddirekte til OZ6EG, og min mistanke holder jeg for mig selv.

Det er helt sikkert, at "nogen" har været interesseret i at skade den del af daværende HB, der forsøgte at få EDR op i gear til nutiden. Det lykkedes til fulde, idet der i dag nærmest ikke er nogen frivillige kræfter tilbage i EDR.
73 OZnulJørgen

Medlem af ARRL, FDM, EDR, Tænk, DDXG
Skribent til https://rde-posten.dk og i OZ
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 188
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Re: EDR RM møde 17 Feb

Indlæg af OZ5WU »

Hej

Et godt sted at starte, ville være at grille det jyske HB medlem af HB2016_18, som har vedgået at han havde bekræftet informationerne overfor 6EG
OPDATERET:
De to "ærede" HB medlemmer, der stod til at blive hældt ud af EDR, er på ingen måde frikendte!!
Ligesom deres "løjtnant" fra Aarhus heller ikke er ude af scopet
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
Brugeravatar
OZ0J
Indlæg: 609
Tilmeldt: søn dec 23, 2007 9:31
Geografisk sted: Brandelev
Kontakt:

Re: EDR RM møde 17 Feb

Indlæg af OZ0J »

OZ6EG, Egon Hundevadt har på 3748 (tidligere kendt som Egons forum) udtalt, at han har vundet over mig og Datatilsynet. Det er heller ikke så svært, når man direkte lyver om sine handlinger overfor Datatilsynet.

Datatilsynet ville desværre ikke bruge lydfilen fra 3748 fra 30. december 2017, hvilket jeg kun kan ærgre mig over. Her er der ingen tvivl om, at det er Egon Hundevadt man hører.

Jeg HAR overvejet en erstatningssag mod Egon Hundevadt, men omkostningerne til en advokat står desværre ikke i i mål med en evt. erstatning jf. retspraksis. Den del er derfor blevet droppet, for jeg vil trods alt ikke sparke gode penge efter dårlige.

Egon skal ønskes ”tillykke” med, at han med sit indlæg i den grad fik ødelagt landsforeningen EDR og de frivillige kræfter. At daværende RM så var nogle kyllinger og ikke fik ryddet op i havenisserne i HB, er endnu mere beklageligt.

Man må konkludere, at danske radioamatører i dag kan svine andre til inkl. at overtræde loven uden at blive straffet. Jeg ville sidde med en flov smag i munden, hvis jeg var Egon Hundevadt. Og den, der lækkede de fortrolige oplysninger til Egon burde sidde med en endnu større flov smag i munden.
73 OZnulJørgen

Medlem af ARRL, FDM, EDR, Tænk, DDXG
Skribent til https://rde-posten.dk og i OZ
Besvar