EDR RM møde 17 Feb

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
5p8u
Indlæg: 5
Tilmeldt: lør feb 24, 2018 10:21

Re: EDR RM møde 17 Feb

Indlæg af 5p8u »

I are waiting for answers from you FUS
5p8u
Indlæg: 5
Tilmeldt: lør feb 24, 2018 10:21

Re: EDR RM møde 17 Feb

Indlæg af 5p8u »

are waiting for answers from you FUS
Brugeravatar
OZ1FF
Indlæg: 231
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 8:58
Geografisk sted: Vejers Strand
Kontakt:

Re: EDR RM møde 17 Feb

Indlæg af OZ1FF »

Så er der støj fra Nordfyn også i dette forum. 5P8U = OZ3N.
Vy 73 de OZ1FF/Kjeld - QRV 1,3 - 47 GHz
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: EDR RM møde 17 Feb

Indlæg af oz7xf »

5p8u skrev: tors mar 15, 2018 20:14 Har du meldt dig ud eller er du bare en FUSENTASTER , se i Agerskov :mrgreen:
Hvad så Bjarne, hvordan synes ud selv, at det går.

For i følge de tilgængelige kroningspapirer, der befinder sig på edr.dk, er du nævnt i hoffet omkring oz3zu. Jeg kender dog ikke din rolle i hoffet.

At stille et sådan spørgsmål, og gentage det 2 gange i samme tråd, tyder i den grad på, at hoffet ikke aner, hvad der foregår rundt om dem.
Hvis FUS har meldt sig ud, vil det fremgå af kontorets papirer. Kik i stakken af udmeldelser. Der ligger svaret.
Samtidig kan du glo efter min. Den burde være let at finde, da kuverten er frankeret med et frimærke lydende på 27 kr.

Hvis du forsøger at sno dig rundt om svar på dette indlæg, vil jeg alene gennem den gensidige morskab, der eksisterer mellem os, begynde at kalde dig for: Hofsnogen.

Kan du nu holde dig munter!
Senest rettet af oz7xf fre mar 16, 2018 14:48, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
OZ5DM
Indlæg: 9
Tilmeldt: søn dec 06, 2015 17:24

Re: EDR RM møde 17 Feb

Indlæg af OZ5DM »

Tja, Bjarne er som altid klar med skarpe analyser og relevante dybdegående kommentarer og informationer fra sit arbejde i den hovedløse bestyrelse.
Godt at vi endelig fik en klarsynet person i "ledelsen" af EDR, med den påkrævede medietække og integritet. :shock:
73 de OZ5DM/ David.
:shock:
Brugeravatar
OZ1FUS
Indlæg: 88
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 16:44

Re: EDR RM møde 17 Feb

Indlæg af OZ1FUS »

jeg tror sku, at "Hofnaren" er mere dækkende...
`73 de OZ1FUS, Lars
5p8u
Indlæg: 5
Tilmeldt: lør feb 24, 2018 10:21

Re: EDR RM møde 17 Feb

Indlæg af 5p8u »

Allan vi kender hinanden , det var fus der skrev at han vil melde sig ud , derfor spørger jeg her , i ved at drille er sjovt , og det gør jeg, fus kommer du til Agerskov , jeg komme , og dig Allan trænger til at komme ud , der er Agerskov BØF så det err vel vær at komme der ned
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: EDR RM møde 17 Feb

Indlæg af oz7xf »

Min allerkæreste Hofsnog.

Jeg skal forsikre dig om, at jeg kommer ud. Både over æteren med de watt, der behøves, og på to hjul dagligt på Honda motorcyklen. Den bredhjulede gule knallert har det bedst, når det er over frysepunktet, så den må vente lidt endnu.
Men når jeg ikke får vibreret røv, bruger jeg den anden ende af kroppen. Jeg får druplet en del for tiden, men kun for at holde hjernen i form. Du ved, konstante nye udfordringer, skal der til.

Agerskov, tja måske, men ikke for at æde kludebøf eller sålelæder. Og nok mere for at stikke på næven fremfor at gnide skægstubbe med hverandre.
Men nu får vi se, hvordan vejret arter sig den 7. april.

de oz7xf
5p8u
Indlæg: 5
Tilmeldt: lør feb 24, 2018 10:21

Re: EDR RM møde 17 Feb

Indlæg af 5p8u »

Min MC er en SYM 125 cc der skal kørekort , men hvis nøgendig køre jeg på den den kan lige klare 120 km , men selvfølgelig Fiat Punto er mere behagelig men Bøf er fin men Max 1 katoffel da der er kulhydrat , det kan jeg ikke tåle i mine begn


Det her har intet med EDR godweekend de oz3n
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: EDR RM møde 17 Feb

Indlæg af oz7xf »

Hej Bjarne
Det er sgu kedeligt, at du ikke kan guffe kartofter.
Har ingen bil, aldrig haft en. Har mine cykler, 4 stk. (den ene er knallerten). Det rækker til mine behov.

Men her på falderebet inden du ager mod det hemmelige møde i Odense, der hvor klokkerne støbes, og du skal agere hofsnog, kan du jo lige overveje følgende afstemningsresultat vedrørende oz8xw:

Skrid 14
Bliv 7
blank 2

14 mod 7, det er ret alvorligt. Der er jo ikke tale om noget så beskedent som mistillid. Det er eksklusion, det handler om. 14 kolde tæer i røven mod 7. Tak for kaffe!
Brugeravatar
OZ0J
Indlæg: 609
Tilmeldt: søn dec 23, 2007 9:31
Geografisk sted: Brandelev
Kontakt:

Re: EDR RM møde 17 Feb

Indlæg af OZ0J »

Som det nok er de fleste bekendt, så anmeldte jeg OZ6EG Egon Hundevadt til bl.a. Datatilsynet vedr. hans indlæg på 3748 kHz d. 30. december 2017 samt hans indlæg på EDRs forum umiddelbart efter.

Jeg har haft korrespondance med Datatilsynet om netop den sag, og jeg fik i går et brev, hvor Datatilsynet bl.a. skriver:

”Det bemærkes, at Datatilsynet på nuværende tidspunkt har konkret mistanke om, at der foreligger et strafbart forhold, samt at oplysningerne derfor vil kunne få betydning for bedømmelsen af en mulig overtrædelse af databeskyttelsesforordningen og databeskyttelsesloven, der kan medføre straf.”


Ovenstående er derfor til skræk og advarsel overfor andre, der måtte overveje, hvad de vil omtale om andre personer inkl. mig. Skulle læserne af dette indlæg have omtalt mig og evt. personrelaterede data mod min vilje, så vil jeg med ovenstående i mente forfølge personer og foreninger i al fremtid.
73 OZnulJørgen

Medlem af ARRL, FDM, EDR, Tænk, DDXG
Skribent til https://rde-posten.dk og i OZ
5p1p

Re: EDR RM møde 17 Feb

Indlæg af 5p1p »

EDR det utætte HB

Der er jo sørgeligt, at alt fra et lukke HB møde, kommer ud, og så det bliver sagt på 3748 af 6EG samt det komme på et forum. også af samme OZ6EG.

Så det som er personfølsomt på HB møder, bliver lægget..Så det er jo godt, at man ikke er i den forening..

At OZ6EG påstår, at hans information ikke er kommet fra dette HB møde, men er kommet fra det offentlige register,,,
Egon er jo jurist,,, så han burde vide bedre.. AK


Så må vi jo lytte på 3748 på lørdag, om han siger noget om dette, den anden retssag hvor OZ1OXQ mod DDXG, den skulle jo ikke omtales---mærkeligt,,, Nå pga, at OZ1OXQ tabte, og skal betale mange penge,,, for sin dumhed !!!


ha en god dag
vy 73
Brugeravatar
OZ0J
Indlæg: 609
Tilmeldt: søn dec 23, 2007 9:31
Geografisk sted: Brandelev
Kontakt:

Re: EDR RM møde 17 Feb

Indlæg af OZ0J »

Som det er bekendt, så anmeldte jeg OZ6EG, Egon Hundevadt til Datatilsynet for brud på personfølsomme oplysninger.

Egon Hundevadt har til Datatilsynet oplyst, at han IKKE har oprettet det indlæg, der var på EDRs daværende forum. Det på trods af, at det var hans bruger ID, der var angivet som afsender. Det er desværre ikke mulighed for at bevise, at det pågældende indlæg er kommet fra Egon Hundevadts PC. Egon Hundevadt har ikke ønsket sig at udtale sig yderligere til Datatilsynet.

Datatilsynet har derfor afgjort sagen som følger:
Det er i den foreliggende sag Datatilsynets vurdering, at sagen på nuværende
tidspunkt ikke er tilstrækkelig oplyst til, at tilsynet kan træffe afgørelse. Dette
skyldes særligt, at det ikke er entydigt, hvem der er dataansvarlig for den
omhandlede videregivelse af oplysninger om dig.

Det bemærkes i den forbindelse, at Datatilsynet ikke har mulighed for at
foretage egentlig efterforskning i sagen, herunder ved afhøring af vidner, da
tilsynet alene behandler sager på skriftligt grundlag og på baggrund af de
oplysninger, som sagens parter oplyser til sagen.

Det er endvidere Datatilsynets vurdering, at sagen på det foreliggende
grundlag ikke har en sådan karakter, at den giver tilsynet anledning til af egen
drift at foretage politianmeldelse i sagen.

Ved vurderingen heraf har Datatilsynet tillagt det betydning, at det
omhandlede opslag, hvori oplysningerne blev videregivet, er slettet.

Datatilsynet har endvidere tillagt det betydning, at sagen angår et forhold, der
fandt sted på et tidspunkt, hvor den nu ophævede persondatalov fandt anvendelse.

Herefter, og da de omstændigheder, der i øvrigt fremgår af sagen, ikke kan
føre til en anden vurdering, foretager Datatilsynet sig ikke yderligere.
Jeg har tidligere fået bekræftet, at ingen kan søge disse oplysninger om mig i nogen som helst registre. Det betyder, at lækket kun kan komme fra en af de andre medlemmer af daværende HB eller de 2 daværende medlemmer af HRCD.

Det er min konklusion, at jeg skulle rammes som EDRs næstformand i håb om, at jeg slog i bordet og gik min vej. Det er derfor også min beslutning, at jeg på INTET TIDSPUNKT igen vil deltage i frivilligt arbejde for landsforeningen EDR, når man kan blive udsat få sådanne svinestreger af foreningens medlemmer.
73 OZnulJørgen

Medlem af ARRL, FDM, EDR, Tænk, DDXG
Skribent til https://rde-posten.dk og i OZ
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: EDR RM møde 17 Feb

Indlæg af oz7xf »

Hej Jørgen og mange flere!

Uden på nogen måde at devaluere, hverken Jørgens konklusion eller reaktion, som jeg begge nærer fuld forståelse for, kunne det være interessant at få belyst, eller nok nærmere afklaret, hvem, eventuelt i betydningen gruppe, der satte kæppen i hjulet, og hvad der var den præcise årsag.
Før foreningen har afklaret dette på en tilfredsstillende måde, anser jeg det ikke for interessant at være medlem.

Eller sagt på en anden måde: "Der trænger vist til at luftes kraftigt ud!".

7xf
Brugeravatar
oz4zat
Indlæg: 161
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 16:29

Re: EDR RM møde 17 Feb

Indlæg af oz4zat »

En ting undrer mig:

Udover at Egon bragte sin svinske læk på EDRs forum - læste han det også op på sit 3748 kHz forum.
Ja, jeg hørte det selv - det må andre også have gjort (?)
Så uanset hvad; så er der ingen tvivl om, at Egon Hundevadt uretmæssigt offentliggjorde fortrolige oplysninger.
Og (min påstand) : han gjorde det i fællig med Flemming Hessel, Kjeld Mailand ( flere ?), og i den hensigt at skade EDRs valgte ledelse.

/søren/4zat
Glemmer du, så husker nettet
bit for bit ...
Besvar