Den omvendte verden

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: Den omvendte verden

Indlæg af oz7c »

Hej 7XF
Beklager kommer kun i kirken ved bagravelse,barnedåb mm
for at respeter at andre har en anden holdning !

Er selv udmeldt før jeg fyldte 18 ca 1968
Ja jeg har været i en del kirke b.la. i Milano Italy

Min intersse for musik er bred klasisk/rock mm.

73 Boye
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Den omvendte verden

Indlæg af oz7xf »

Kaj 1.jpg
Jeg ser et kvantespring i den omvendte verden.
Kaj, oz1eed har gjort et valg.
Et valg, der betyder, at han er medlem af en gruppe, der ikke har fundament i EDRs gældende vedtægter.
Kaj har gjort det valg at se bort fra foreningens EDRs gældende vedtægter. Mon Kaj fik det mandat tilbage ved valget i 2016. Det ser jeg ikke som en mulighed.
Kaj har gjort det valg, at sidde i en gruppe, der i den grad giver anledning til rygter og formodninger, grundet sin lukkethed og annoncering af lukket møde.
Jeg har også gjort et valg. Et valg, der er solidt funderet i EDRs gældende vedtægter. Jeg har valgt at sige fra overfor vedtægtsstridige handlinger. Valgt den mest ultimative løsning for at bevare min sidste rest af anstændighed. Mit valg var at forlade EDR.
Det er i den grad den omvendte verden.
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Den omvendte verden

Indlæg af oz7xf »

3zu 2.jpg
Imponerende
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Den omvendte verden

Indlæg af oz7xf »

3zu 2.jpg
Den Imponerende og nu Exkluderende vi-dem retorik,som oz3zu lægger for dagen, er temmelig interessant.
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Den omvendte verden

Indlæg af oz7xf »

Imponerende, når oz3zu og co. forsøger at blive stjerner i eget liv og blive konger i en sandkasse.

Imponerende er de midler, der tages i brug. Overspringshandlinger, tilsidesættelse af de regler, som sandkassens børn vedtog i december, forsøges retfærdiggjort af ”nødvendigheden”. Men nødvendighedens dogme hviler på en lodret løgn. Foreningen er ikke umiddelbar dødstruet. Tværtimod, metoderne til at komme videre er beskrevet i de gældende vedtægter.

Hvad har du gjort for foreningen. Har du sendt artikler til medlemsbladet. Har du holdt foredrag. Har du delt foldere ud på landets biblioteker, har gennem tiden været de spørgsmål, som jeg har mødt, når jeg har stukket hovedet frem for at sige hej. Nej, jeg er ikke frimærkeslikker, som min salig far, oz5sa, var i partiet.

Jeg engagerer mig i demokrati og dets spille regler.
Jeg mener, at man skal kæmpe, når man oplever, at nogen gør forsøg på at knægte demokratiet og det spilleregler. Hele fundamentet for en forenings tilstedeværelse.
Jeg har en gennem tiden stigende mistro til de eksisterende autoriteter, indtil de har gjort sig fortjent til andet. Det er vor fri verden, der er sat under pres af disse Imponerende autoriteter.

Tager de Imponerende autoriteter ikke ved lære af deres fejltagelser, vil de blive gentaget i en uendelighed.

Men når sandet i sandkassen bliver for beskidt, står jeg af legen.

http://www.youtube.com/watch?v=T--1MzSt_as

7xf
Brugeravatar
Rimax_15
Indlæg: 186
Tilmeldt: lør dec 19, 2015 18:10

Re: Den omvendte verden

Indlæg af Rimax_15 »

oz7xf skrev: man mar 19, 2018 3:05 Imponerende, når oz3zu og co. forsøger at blive stjerner i eget liv og blive konger i en sandkasse.
https://stiften.dk/aarhus/Byraadskandid ... kel/150980
Noise Busters. En spændende side på FB
Privatradio.dk
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Den omvendte verden

Indlæg af oz7xf »

Hej Rimax

Nu er jeg ikke den, der spilder tid på LA. Men derudover mener jeg ikke, at det er problematisk i forhold til persondataloven at benytte en forenings, her et politisk partis, registrering af deres medlemmer og anvende dem INTERNT til f.eks korrespondancer og lignende. Det er faktisk det, som man har dem til. I det omfang en forening derimod vil samkøre deres registreringer med andres registreringer, kan det blive problematisk. Der skal man nok i forvejen have indhentet en udtalelse fra Datatilsynet.
Så umiddelbart ser jeg ikke et problem i, at LA lokalafdelingsformanden udleverede oplysningerne til hans og lokalbestyrelsens foretrukne kandidat.
Når LA landsformanden udtaler sig anderledes, tror jeg, at der må ligge andet bag. Og hvad det muligvis kan være, beskæftiger jeg mig ikke med. Hver sandkasse, sit sand.

Derudover er det altid interessant, at se hvilke sandkasser ledende medlemmer leger i, men det er jo blot et udtryk for mangfoldige interesser. Og derudover mener jeg ikke, at man skal blande sig for meget i det.
Så hvis du, Rimax skulle vise sig at være formand for Lyrskovsgades Strapudemaj Forening er det selvfølge interessant, den dag du kandiderer til en ledende post i EDR. Måske det ligefrem kunne være et plus for dig.
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: Den omvendte verden

Indlæg af oz7c »

Hej
Ja sandkassen har det godt på edr.dk

Ham med AK47'ern har gjort det igen lukke en tråd ned !

Det var OZ6YM der have lyst til at hænge gruppen om nystart ud med listning
af ca 30 radioamatører tilbage i 2016

Det blev lige lidt for meget for mig så skerv et indlæg omkring RM 2016
med revisorer der blev nægtet adgang til revision samt en henvendelse til banken !
Jeg kom også til at nævne OZ5HZ UPS det var nok ikke klogt !

Min musik fald sikkert heller ikke i god smag
fra en vis komponist der var døv Beethoven no 9

https://www.youtube.com/watch?v=t3217H8JppI

73 Boye
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Den omvendte verden

Indlæg af oz7xf »

Gad nok vide om EDR har overtaget Fakta´s hedengangne slogan: "vi vil så gerne have du bliver lidt længere, det tager kun fem minutter.".

For jeg får stadig email notifikationer om, hvad der sker på edr.dk. Og det til trods for, at jeg i min udmeldelse bad om at få min konto nedlagt.

oz7xf
Besvar