EDR FORUM

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
Brugeravatar
OZ1FF
Indlæg: 231
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 8:58
Geografisk sted: Vejers Strand
Kontakt:

Re: EDR FORUM

Indlæg af OZ1FF »

Jeg kan godt komme ind i EDR forum:

https://edr.dk/da/forums/det-politiske-hj%C3%B8rne
Vy 73 de OZ1FF/Kjeld - QRV 1,3 - 47 GHz
Brugeravatar
OZ1FF
Indlæg: 231
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 8:58
Geografisk sted: Vejers Strand
Kontakt:

Re: EDR FORUM

Indlæg af OZ1FF »

Vy 73 de OZ1FF/Kjeld - QRV 1,3 - 47 GHz
oz5lg
Indlæg: 7
Tilmeldt: lør maj 14, 2016 15:53

Re: EDR FORUM

Indlæg af oz5lg »

Hej

er der nogen, der kan fortælle mig ,hvad 404 betyder,
det er på edr´s hjemmeside,hvis det er det ,som jeg
tror ,så er det alvorligt brud på ytringsfriheden, for så
har jeg taget den rigtige beslutning og meldt mig ud.

vy 73 OZ5LG
Brugeravatar
OZ1FF
Indlæg: 231
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 8:58
Geografisk sted: Vejers Strand
Kontakt:

Re: EDR FORUM

Indlæg af OZ1FF »

Fejl 404 betyder, at siden ikke er tilgængelig. Enten fordi linket ikke passer mere eller siden er slettet.
Senest rettet af OZ1FF fre mar 23, 2018 13:02, rettet i alt 1 gang.
Vy 73 de OZ1FF/Kjeld - QRV 1,3 - 47 GHz
Brugeravatar
OZ8AAZ
Site Admin
Indlæg: 86
Tilmeldt: fre nov 30, 2007 1:16
Geografisk sted: Näsum (Sverige), JO76ge
Kontakt:

Re: EDR FORUM

Indlæg af OZ8AAZ »

OZ1FF skrev: fre mar 23, 2018 11:29 Fejl 404 betyder, at siden ikke er tilgængelig. Eneten fordi linket ikke passer mere eller siden er slettet.
Alle indlæg er entet slettet eller deaktiveret. Slut på EDRforum...
Vy 73 es cuagn de
Kasper SA7LNK / 7S7K (ex-OZ8AAZ / 5P9K)
https://kasper.myram.dk
oz5lg
Indlæg: 7
Tilmeldt: lør maj 14, 2016 15:53

Re: EDR FORUM

Indlæg af oz5lg »

Hej

Tak for besvarelserne,det var nok det, jeg frygtede.
Slået tilbage til ,eller før start.ca2år!!!!

vy73 OZ5LG
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: EDR FORUM

Indlæg af oz7xf »

I kommer til at væbne jer med lidt tålmodighed med hensyn til EDRs forum jvf. informationen på:
http://www.edr.dk/da/content/forum-p%C3%A5-edrdk

forum 1.jpg
OZ1FDH
Indlæg: 86
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 16:45

Re: EDR FORUM

Indlæg af OZ1FDH »

7C

Det er desværre gået til de evige rørmarker. Har testet med 100v på anoden og 15 v på skærmgitter -de trækker næsten lige meget strøm.
5p1p

Re: EDR FORUM

Indlæg af 5p1p »

Hi HI der er nok et mega væve fejl i kysen

så den kan ikke trække det relæ, som skal styre HD, der ved kommer der ikke noget program,'

Nå dem om det, for efter den 30,03,2018 kan de rende mig i R....

Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: EDR FORUM

Indlæg af oz1iky »

Hej OZ7XF & andre,

Det er korrekt at der er tilgået RM information fra Viggo OZ3ZU i sin egenskab af formand for interrim bestyrelsen for EDR.
Denne information kom igår og var tydeligt mærket "FORTROLIGT".

Samme information, har man så idag meddelt mig, også er tilgået alle lokal afdelingerne (dog ikke som fortroligt).
Fra HCRD vel at bemærke, ikke fra EDR.

Så hvis nogen er interesseret i denne information må man henvende sig uden for RM kredsen,
da den information vi som RM'er har fået er mærket klart og tydeligt med "FORTROLIGT"


VY 73 og god Påske til alle

Kenneth OZ1IKY
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: EDR FORUM

Indlæg af oz7c »

Til OZ1FDH
Vi tager den i Radio PA og tuner

Den høre ikke hjemme her.

73 Boye
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: EDR FORUM

Indlæg af oz7c »

Hej Kenneth
Ja nu kan OZ3ZU sige at dette er fortroligt lige så meget han vil ?
Det ænder ikke på at han er går ind for et lukket EDR med alt
Det er trods alt vedtægterne der er gældende elller hvad !

RM sover stadig det ser ikke godt ud for EDR's ledelse :D

73 Boye
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: EDR FORUM

Indlæg af oz7xf »

I denne tråd:
http://www.edr.dk/da/forum/har-ikke-l%C ... lle-forums
på EDRs forum, der handler om en ren teknikalitet om et medlems manglende adgang, er tråden løbet af sporet og drejer sig nu mere om generelle betragtninger. Da disse betragtninger er ført på den åbne del af EDRs forum, giver det mig anledning til at kommentere på lidt af den her.
Blandt andet skriver Vagn, OZ1OXQ således:
Vang 1.jpg
Da jeg anser Vagn, OZ1OXQ som et forstandigt menneske med en bred viden undrer det mig alligevel, at han i den grad går ind for lukkethed omkring EDRs indre anliggender.
Modsat Vagn, går jeg ind for åbenhed omkring en forenings indre anliggender. Også overfor ikke medlemmer. Da ikke medlemmer kan antages at være potentielle medlemmer, skal de sandelig i høj grad kunne orientere sig om, hvilken forening, de muligvis vil søge optagelse i. Og den anden vej rundt give foreningen mulighed for at danne sig et billede af, hvorfor så mange ikke ønsker at være medlem, og muligvis ændre visse politiker på området for at stabilisere og meget gerne øge medlemstallet.
At visse enkelte ting kan være forbeholdt medlemmer skal efter min opfattelse afvejes ud fra en økonomisk vurdering. Det kan f.eks godt være, at de nyeste numre af OZ skal være forbeholdt medlemmer. Dette vil jeg ikke udelukke. Også andre serviceydelser kan være forbeholdt medlemmerne. Det være sig QSL-kortfordeling, så længe det måtte vare. Det være sig salg af antenner, kabler og lekture.
Nu har jeg ikke Vagn juridisk dybdegående indsigt, men mit overfladiske view tilsiger mig, at man ikke skal opsætte regler og love, som man ikke har mulighed for og evner til at kunne opretholde. Det vil være utopi at kunne holde indre anliggender helt skjult fra omverdenen. Og hvad mon det er, der er så hemmeligt, at det ikke tåler dagens lys. Mon ikke man skulle nøjes med det, der i forvejen er omfattet af fortrolighed givet ved Danmarks Riges love.
Besvar