Advarsel fra EDRS webmaster

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Advarsel fra EDRS webmaster

Indlæg af oz7xf »

Hej Palle

Du om nogen må da vide, hvad der foregår i repræsentantskabet.

Lukningen af forum for offentligheden skal nok ses i relation til OZ3ZUs opråb til lokalforeningerne omkring HRCD vs Styrelsen og omkring støj i foreningen.
Men det kan ofte være svært at afgøre om hønen kom før ægget, og om hanen havde en finger med i spillet i den anledning. Jeg tror mere på haner som den udfarende part i forplantningsprocessen. Om så hanen har måtte afgive et ribben i den anledning er nok en skrøne.
Om det så er OZ3ZU, der er hanen i hønsegården, er jeg ikke i stand til at afgøre med sikkerhed.

For mig er støj i en demokratisk forening en naturlig del af processen. Jeg er straks mere på vagt, hvis alle optræder ensrettet. Jeg er ganske sikker på, at også landets styrelser, der til dagligt beskæftiger sig tæt på den politiske magts centrum, ser det som en helt naturlig del af hverdagen, at tonerne til tider kan blive skingre. Det synes ikke at påvirke styrelserne med støj i korridorerne og i salen.

Som du sikkert har set i mine mail korrespondancer til OZ4JV og repræsentantskabet udestår stadig et spørgsmål. Om jeg nogen sinde får svar på dette, tvivler jeg stærkt på. Ligeledes tvivler jeg stærkt på, at det måtte være en hobbyforenings overordnede politik ikke at tilgodese et tidligere medlems ønske om at få sin konto på hobbyforeningens hjemmeside slettet. Nu fremstår jeg i stedet som blokeret, hvilket kan give anledning til forskellige og urigtige udlæggelser. Om OZ4JVs handlinger i den forbindelse gør mig mere venlig stemt overfor foreningen kan jeg svare entydigt på: Nej, så afgjort ikke!

7xf
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 188
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Ny FB gruppe for positive kræfter, en kommentar

Indlæg af OZ5WU »

Hej Alle,

Da reguleringerne på EDR.dk sikkert vil snuble over dette indlæg får i lige en kopi:

@Gert!

Du siger: "Selvfølgelig lytter vi til kritik"

Der må jeg også gå i rette med dig
• I har en "formand" der er kommet til magten via et trick, idet han planlagde sit kup i "god" tid ved at udtræde af RM pr. 19. december 2017, så han var fri på valg 2016 HB listen.. Dette nummer er helt sikkert opfostret af en luvslidt konservativ ex. sekretær.

• Den 30. december 2017 blev stærkt fortroligt materiale lækket fra HB kredsen, med det formål at udøve ubodelig skade på EDRs daværende næstformand - Den svinestreg blev i praksis udført af manden fra den "Blå Lagune" OZ6EG, som på 3748 KHz og på EDRs forum diverterede med budskabet, men bagved gemmer de virkelige banditter sig.. At dømme efter 15 måneders observationer af små lækager og pop up's var der ikke én men TO der leverede informationerne, den ene via en omvej nord for Limfjorden via en der vigter sig af at læse "ex. sekretærens" talepapir m.v.
Denne USLE adfærd havde kun ét formål at fuldende KUPPET ved at jage gode kræfter væk fra EDR, så "man" kunne opfylde dette citat "Vi Mødes i 2018 for at genstarte EDR" (30.12.2017)

• RM kunne og VILLE ikke forstå de fremsatte klagepunkter imod de TO HB medlemmer, selvom bevisbyrden er uomgængelig.. RM lod sig trække rundt i manegen af OZ7S og OZ9VA som vil gøre alt i denne verden for at tilgodese de TO på foreningens bekostning..
RM ville ikke orienteres om mulige konsekvenser inden behandlingen af de fremsatte personsager. RM var totalt ansvarsforladte da afgående HB meddelte deponeringen af vore mandater og havde mere travlt med at komme hjem..

• Allerede d. 22 februar holdt "Juntaen" sit stiftelses møde - UDEN dette var godkendt af EDRs øverste myndighed RM jf. gældende vedtægter.. Referat fra dette møde MANGLER - ligesom der mangler forklaring på de TO's fremtidige stilling i forhold til magten i EDR... Det er indirekte blevet oplyst at "man" har geninstalleret OZ8XW som HR, men reelle betingelser og beføjelser er gemt i skabene med gamle skeletter.

• For at komme til "nøglerne" manglede "Juntaen" RMs accept - denne er tilsyneladende tilvejebragt med god hjælp fra 7S og 9VA med en god gang efterrationalisering og voldtægt af foreningens vedtægter.. "Juntaen" får en betinget godkendelse af RM.. DER ER TO OPGAVER... 1. Holde regningerne fra dørene og 2. Få eksekveret et valg ASAP.

• Kvitteringen fra "Juntaen" kommer i form af en dagsorden til et bestyrelsesmøde 17. marts 2018, der i den grad omfatter alt muligt andet end det "legaliserings" vedtagelsen fra RM giver mulighed for.. Den dagsorden havde primært til formål at demontere kernebeslutninger taget af den lovlige HB2016_18, herunder alt omkring åbenhed og medlemsoplysning (uden regulering)..

• Mødet d. 17. marts holdes som et "Kromøde" på alternativ adresse, vel mest fordi "Juntaen" er nogle pjok der ikke turde møde eventuelle EDR medlemmer face-to-face. Så I fyrede lige en ukendt formue af på Blommenslyst Kro - velbekomme..
Mødets dagsorden og det senere referat bærer tydeligt præg af at alle punkter VAR forud bestemte og referatet skrevet på forhånd - HUSK den "plan" for valg18 var sjovt nok blevet udsendt til Lokalafdelings formændene i HELE landet i ugen op til jeres "Kro kaffeslabberas".. 95% af det besluttede (dikterede) strider i mod mandatet fra RM!!

• Sagaen omkring HRCD taler helt sit eget sprog alene den del jeg som formand i OZ8NST er blevet præsenteret for er hovedrystende - sammenblanding af forening og Aps - slet skjulte trusler hvis ikke folket bare retter ind o.s.v. Ikke en "formand" værdigt og helt sikkert IKKE tillidsskabende...

• Tumulten omkring EDR.dk og forum er jo også hjerteskærende at se på.. CENSUR for fuld skrue - udelukkelser - databaser der bliver væk.. MEN VÆRST at I og RM vil lukke EDR inde, så ALT der vedrører foreningen kun kan ses og kommenteres af de "rigtige"..
Så toppes kransekagen lige med at RM tog magten over EDR.dk ved et lille mod kup.. Tillykke med det!

HVIS IKKE ovenstående synderegister IKKE skulle give medlemsflugt, højlydte protester og vrede, så er DU mere blåøjet end jeg regnede med Gert..
Den frustration og vrede kommer i et moderne demokrati til udtryk på skrift, der hvor muligheden er tilstede, I kunne have holdt tumulten her, hvis I havde været voksne nok til at indse at det er det bedste.
MEN næh-nej vi begrænser mulighederne og er så oven i hatten fornærmede når kritik flytter til andre medier udenfor "kontrollen".. I tuder over kritik, men glemmer HELT hvem der var årsag, jer selv.
I frygter HRCD's fremtid og skylder dem udenfor for at ville skade projektet, men glemmer HELT IGEN hvem der var årsag, jer selv.

Helt igennem GODT GÅET - bare patetisk at i samtidig er sure, når frit tænkende individer tager deres gode tøj og løber af pladsen..

Fortsat God Påske
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: Advarsel fra EDRS webmaster

Indlæg af oz7c »

EDR bude skifet navn

1 EDR jylland (mest AArhus)
2 EDR Nord Jylland
3 OZ9VA,OZ7S, OZ1LLY og OZ4JV nye EDR

Der er mange udlægninger

73 Boye
Besvar