Fremtidig struktur i EDR

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: Fremtidig struktur i EDR

Indlæg af oz7c »

Hej Søren
Hvem siger at 13xx er det rigtige tal ?
Når bjørnebanden siger noget tror jeg ikke på det !
De retter sig ikke om vedtægterne/love !

ja lad dem nu gennemføre det de er i gang med, jeg vender kun tilbage når
der ordnet tilstande.

Det nye RM har ikke en charnce intet regnskab måske intte buget ?

let it be

73 Boye
OZ3AT
Indlæg: 12
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 17:19

Re: Fremtidig struktur i EDR

Indlæg af OZ3AT »

Du har ret Søren, jeg kan desværre bekræfte dine tal og arbejder med Erhvervsejendomme i det daglige.
Brugeravatar
OZ1FUS
Indlæg: 88
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 16:44

Re: Fremtidig struktur i EDR

Indlæg af OZ1FUS »

Jamen det er jo glimrende... Så er der jo også lidt på bogen til at aflønne en formand, der ikke kan få hans private geschæft til at køre...
`73 de OZ1FUS, Lars
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Fremtidig struktur i EDR

Indlæg af oz7xf »

OZ3AT skrev: ons apr 25, 2018 18:16 Sørgeligt at de gennem mange år opsparede midler fra alle dem der har betalt kontingent skal ødsles væk på den måde.
Ødsles væk er vel så meget sagt.
EDR er en spøjs forening grundet dens mange gøremål. Hvad er vigtigt og hvad er mindre vigtigt. Medlemsundersøgelse, den ene efter den anden, giver ikke tilfredsstillende resultater. Den sidste var umådelig uinteressant, idet den var vægtet OZ.
Og så er jeg inde ved kernen. Måske var det mere korrekt at kalde foreningen OZ, efter bladet. Den kære nu hovedløse redaktør har da også i sin iver taget fejl af EDR og OZ.
Har foreningen over år udviklet sig til at være mere OZ med påhæng og ikke EDR med påhæng, eller har det altid været sådan. Det er nok det allerførste, foreningen skal have afklaret for overhovedet at komme videre. Hvad vil man i fremtiden?

En sådan afklaring kan ikke løses uden at inddrage betydeligt flere medlemmer end dem, der troligt møder op for at blive stemt ind i repræsentantskabet og derfra til hovedbestyrelsen. Medlemsmøder i regionerne gør det heller ikke.
Der skal et folkemøde til, hvor samtlige medlemmer kan samles på en gang. Men det skal være et ganske særligt folkemøde. For det skal være et uden program. Ingen på ledelsesniveau må på forhånd planlægge retning(er).
Jamen, det kan man da ikke styre, vil være indvendingerne. Ja, lige præcis: det ikke styres. Det er hele idéen! For kun gennem ustyrlighed kommer fremdrift.
Jamen , er det ikke mange penge at spilde, vil være indvendingerne. Jovist er 1/2 til 1 mill kr. mange penge, men det er aldrig spild for foreningsmedlemmer at mødes.
Meget drejer sig om at få stillet spørgsmål til hinanden, indgå dialog, finde fælles fodslag. Og samtidig befri hinanden for en masse pludder.
Besvar