EDRs økonomi på katastrofekurs

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
Besvar
sulfo09
Indlæg: 4
Tilmeldt: fre maj 20, 2016 6:41

EDRs økonomi på katastrofekurs

Indlæg af sulfo09 »

Kære venner

"Lederen uden hoved" skriver i OZ maj 2018 at EDRs økonomi lider skade!

Det tror da pokker når omkring 270 mand er forduftet siden 1. februar 2018, det svarer til et indtægts tab på 168.750,00 Kr. for EDR, dertil kommer at en besparelse på ekstern revisor assistance på ca. 30.000,- IKKE kan realiseres idet den besparelse var afhængig af frivillige kræfter som ikke længere er til EDRs rådighed..

Der er tilsyneladende INGEN der forholder sig til økonomien i foreningen - ingen mødepapirer indikerer dette.. Det er direkte katastrofalt og foreningsskadelig virksomhed at dette emne tilsyneladende ikke er i blandt focus hverken i bestyrelsen eller i RM!

Endnu værre er det at "Formanden" OZ3ZU Viggo ikke er på banen i den anledning, specielt når man tager hans officielle begrundelse for at udtræde af RM og nedlægge sit revisor hverv... I følge hans eget statement var økonomi topprioritet.. Se vedlagte dokument
OZ3ZU_Viggo_RM_exit.pdf
(433.07 KiB) Downloadet 457 gange
OZ3ZU Viggo holder tilsyneladende ikke fast i egne principper, men skifter retning som vinden blæser....

Ikke lovende HVIS EDR skal have en fremtid

\Sulfo-09
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: EDRs økonomi på katastrofekurs

Indlæg af oz7c »

Hej til alle
Tag nu de positive briller på, jeg ved ikke hvilken farve de har !

Der er nu ikke flere tilbage i EDR der har kritik over for
RM/Ledelsen så det kun gå fremad, bare sæt kontigentet op !

En forening der ikke kan overholde love/vedtæter er ikke intresant

73 Boye
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: EDRs økonomi på katastrofekurs

Indlæg af oz7xf »

Kære Sulfo-09

Du mangler at kommentere på titelkommentarerne i oz3zu´s statement.

Efter hans indtræden i Apset optræder ikke længere 3 direktører, men 2 direktører og en formand. Formanden er oz3zu.

Interessant er jo også, at bestyrelsens eneste offentliggjorte møde blev afholdt på en kro.

7xf
Brugeravatar
oz4zat
Indlæg: 161
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 16:29

Re: EDRs økonomi på katastrofekurs

Indlæg af oz4zat »

EDR får snart en udmærket økonomi; Forretningsføreren fyres og ejendommen i Odense sælges - så er der penge til fortsat at aflønne Flemming Hessel for hans utrættelige kamp mod al anden information, end den han bringer i sin avis, sende OZ5KM på medaljejagt rundt om i udlandet, holde møder på kroer (med alle udgifter betalt af EDRs bugnende kasse) samt hvad kupjuntaen ellers kan finde på af udgiftskrævende tiltag som forgylder dem og deres trofaste støtter.

Hvordan verden ser ud om 10 år, det rager forsteningerne en høstblomst - omkvædet lyder: Efter os syndfloden - OZ på papir forever !

Det vil snart blive "ryddet op" i medlemsskaren (læs: eksklusion af alle som ikke forstår Viggo Dahms, Kjeld Majlands og Flemmings Hessels uendelige visdom og soleklare ret til at udnytte EDR til deres personlige fordel)

Kuglestøberen Kurt Poulsen, OZ7OU har fundet forklaringen på årsagen til de sidste års uro:
Vi har desværre i vort kære radioamatør miljø en meget hård kerne at af ekstremister/egoister/pedanter/afvigere/eksentrikere, der har fundet sammen, som ikke skyer nogen midler for at positionere sig med deres kategoriske meninger, og som mener de har retten til at fremføre disse i en eller anden "retfærdiggørelses" facon.Det har intet som helst at gøre med samarbejde om en fælles sag som EDR nu en gang er.
(EDRs forum d. 8.5.2018 kl. 03.29)

"Fælles sag" ... Læs: Gamlingernes fortsatte totale magt over foreningen.

Da jeg efterfølgende bad Kurt læse dette: https://da.wikipedia.org/wiki/Projektion (om "psykologi"), flippede han og Gert Poulsen, OZ1LLY helt ud og gik i gang med at diagnostisere undertegnede. Kurt henviser til en bog om psykopater - en "fin" måde at karakterisere mig og andre på.

Med mit kendskab til de to herrer og deres psykologiske "indsigt" er det svært ikke at rulle rundt på gulvet af grin over deres ynkelige ytringer, som i den grad afslører deres absolutte ukendskab til elementære psykologiske begreber.

Samtidig beder Kurt mig fjerne min fotomontage her:http://www.4zat.dk/ - ellers er jeg i Kurt øjne ikke-"klædelig".

(Selvfølgelig fjerner jeg ikke det opslag - som enhver ved, siger et billede ofte mere end mange ord.)

/søren4zat
(i følge Kurt Poulsen: ekstremist/egoist/pedant/afviger/exentriker (med "x" ))
Glemmer du, så husker nettet
bit for bit ...
Brugeravatar
OZ1FF
Indlæg: 231
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 8:58
Geografisk sted: Vejers Strand
Kontakt:

Re: EDRs økonomi på katastrofekurs

Indlæg af OZ1FF »

Hej Søren

I en dom afsagt i Retten i Esbjerg den 16. marts 2016 skriver dommeren følgende:
Under disse omstændigheder finder retten ikke, at ordene psykopat og tegn
på psykopati om XXXXXXXXXX kan betegnes som fornærmelige ord.
Selv retsvæsenet har en mening om psykopater, som bringer deres stridigheder med andre for retten. Så kan OZ7OU mene hvad han vil.
Senest rettet af OZ1FF tors maj 17, 2018 15:32, rettet i alt 1 gang.
Vy 73 de OZ1FF/Kjeld - QRV 1,3 - 47 GHz
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: EDRs økonomi på katastrofekurs

Indlæg af oz1iky »

Mojn Kjeld!

Har du journal numret på den sag?
Den lyder interessant.

VY 73

Kenneth OZ1IKY
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
Brugeravatar
OZ1FF
Indlæg: 231
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 8:58
Geografisk sted: Vejers Strand
Kontakt:

Re: EDRs økonomi på katastrofekurs

Indlæg af OZ1FF »

Mojn Kenneth

BS 16-426/2015
Vy 73 de OZ1FF/Kjeld - QRV 1,3 - 47 GHz
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: EDRs økonomi på katastrofekurs

Indlæg af oz1iky »

Mojn Kjeld

Mange tak!

Kenneth OZ1IKY

PS!
Når du nu "roder rundt" i sager, så var her måske en af interesse for dig? BS 93-2/2017
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: EDRs økonomi på katastrofekurs

Indlæg af oz7xf »

oz4zat skrev: tors maj 17, 2018 13:40 EDR får snart en udmærket økonomi; Forretningsføreren fyres og ejendommen i Odense sælges - så er der penge til fortsat at aflønne Flemming Hessel for hans utrættelige kamp mod al anden information, end den han bringer i sin avis, sende OZ5KM på medaljejagt rundt om i udlandet, holde møder på kroer (med alle udgifter betalt af EDRs bugnende kasse) samt hvad kupjuntaen ellers kan finde på af udgiftskrævende tiltag som forgylder dem og deres trofaste støtter.
Hej Søren, og godt at se, at der stadig er liv i dig for et bedre EDR.

Jeg er nu ikke helt sikker på, at EDRs økonomi er så god endda, og at pengene kan gå til det, som du antyder.
Det kan nemlig godt ske, at ejendommen må på tvangsaktion for at udrede erstatningskrav for ulovlige registreringer af ikke medlemmers data.
Vi får se, hvad fremtiden vil vise. Det er jo ikke sikkert, at alle er så tålmodige, som jeg er.

7xf
Besvar