Kan man ikke tillade sig at undres ?

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
Besvar
Brugeravatar
oz1ahv
Indlæg: 52
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 7:32
Geografisk sted: Borup Sj

Kan man ikke tillade sig at undres ?

Indlæg af oz1ahv »

I denne for EDR så vanskelige situation kan det undre at de selv samme personer som tidligere har påberåbt sig retten til at informere medlemmerne om hid og did under mottoet ”medlemmerne skal da informeres” ikke endnu har foranlediget information til medlemmerne via f.eks. EDR hjemmeside om at den midlertidige formand er stoppet sit virke i EDR med nærmeste øjeblikket virkning for snart en uge siden.
vy 73 de oz1ahv Finn
Handlinger har konsekvenser
OZ1GPZ
Indlæg: 12
Tilmeldt: man dec 07, 2015 11:30
Geografisk sted: Sakskøbing

Re: Kan man ikke tillade sig at undres ?

Indlæg af OZ1GPZ »

Hej Finn.
Som du kan læse de har travlt med alt mulig osv. hvem hvad hvorfor dit og dat. Censur.

Pensionister keder sig.



Hilsen Les
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: Kan man ikke tillade sig at undres ?

Indlæg af oz7c »

Hej til alle

Nu er EDR jo ikke kendt for have føretrøjen på med info til medlemmerne.

Der er nok ikke nogen der følger sig forpligtet til at tage over ?

Spørsmålet er hvad var det RM vedtog den 15 Feb, der er vel ikke noget referat
da det hele blev kørt som "en person sag"

Det er jo også ferietid eller politisk argurke tid !

Mon ikke 9VA og 7S er gået i tænkebox med en ny bestyrelse ?
En forening kan ikke være uden formand ret længe.

73 Boye
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Kan man ikke tillade sig at undres ?

Indlæg af oz7xf »

Så kom bestyrelsesmedlem Gert, OZ1LLY på banen med en medlemsinformation:
http://www.edr.dk/da/forum/info-fra-ledelsen
info23.jpg
Om der står mere, kan jeg af gode grunde ikke oplyse for nuværende.
Dog undrer det mig, at Gert ikke har skreget det ud på "Nyhederne", men måske har han ikke prokura til at skrive der. Der sker jo så mange mærkværdigheder omkring medlemmerne af den interime bestyrelse om, hvad de må og ikke må for RM og WEB-forstanderen.

Havde jeg været Gert, havde jeg da øjeblikkelig udråbt mig som formand for Forretningsudvalget og overtaget den samlede ledelse. Men det er tilsyneladende ikke tilfældet, da OZ3ZU stadig står anført som formand for Forretningsudvalget. Et forretningsudvalg, der er oprettet til at tage sig af de rutineprægede gøremål.

7xf
Senest rettet af oz7xf lør jun 30, 2018 9:30, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
oz1ahv
Indlæg: 52
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 7:32
Geografisk sted: Borup Sj

Re: Kan man ikke tillade sig at undres ?

Indlæg af oz1ahv »

Hej Allan

I denne her svære tid tillader jeg mig at QSP fra facebook, se vedhæftet.

God lørdag
Vedhæftede filer
Gert fra Ledelsen.jpg
vy 73 de oz1ahv Finn
Handlinger har konsekvenser
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Kan man ikke tillade sig at undres ?

Indlæg af oz7xf »

Det er næppe tvivl om, at Gert sagtens kan magte opgaven som konstitueret formand, da han har en bred skare med vidt forskellige ekspertiser, der sikkert meget gerne vil rådgive ham, at trække på.
EDR har jo før set et advisorboard. Og med aftalen: "Aftale om midlertidig ledelse af foreningen EDR", i hånd, er der intet til hinder for, at det kan blive et honorarbaseret advisorboard, hvilket kan være medvirkende til at åbne flere muligheder, både indenfor, som udenfor EDR.

Til at tage sig af kommunikationen til medlemmerne og som streng moderator af forum, kan jeg anbefale OZ8XW, der har prøvet begge dele før.
Til at tage sig af regnskaberne og kontooverførsler m.v., samt rådgivning omkring bestyrelsesarbejde og omtællinger ved valg, kan jeg anbefale OZ5HZ.
Til de skriftlige udfærdigelser, såsom RM-Mappen, kan jeg anbefale OZ5KM, der i en lang årrække har stået for det.
Til at spå ud i fremtiden og stå for transportsektoren, kan jeg anbefale OZ7OU, da han har en bil, der kører langt på literen. Han er også god til at svinge Hameren, der dog aldrig har slået et søm i.
5p1p

Re: Kan man ikke tillade sig at undres ?

Indlæg af 5p1p »

OZ7XF

Ja du har nok helt ret !!!

Men jeg vil tro, at det vil kuldsejle meget hurtigt,, som det er godt på vej til

Nej vi må erkende, at den gamle dame, synger på det sidste svanesang----


Der er desværre ikke noget som kan stoppe den nedtur, som dele af RM begik, da de to havenisser skulle have været smidt langt væk fra EDR.

Men nu ligger de, som de selv har redt og der ligger de jo godt !!!!

vy 73 og god sommer
Brugeravatar
oz4zat
Indlæg: 161
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 16:29

Re: Kan man ikke tillade sig at undres ?

Indlæg af oz4zat »

7XF

Som du dog kan få det sagt :D

To mand frem for en forening

realiser HQ
så er der til papir
i mange år
fyldt med begynderartikler
skrevet af og til
udødelige old-old-timers

efter os syndfloden

ak og ve
/søren/4zat
Glemmer du, så husker nettet
bit for bit ...
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Kan man ikke tillade sig at undres ?

Indlæg af oz7xf »

Hej Søren. Godt at se, at der stadig er liv i dig.

Egentlig troede jeg, at det hed: "To mand frem for en enke - løb", men sådan er der så meget.
Hvad drejer det sig egentlig om, denne selskabsleg. Og er der noget EDR har glemt i denne forbindelse, må det være sporten. Og her tænker jeg ikke udelukkende på den mere fysiske del af sporten. Det at bevæge sig. Få rendt fedtet af røv og mave. Men på det, at blive skarp på alle parametre, frem for at dyrke underholdningsindustri for havenisser.

Kan EDR mobilisere sig til at fremstå som en forening for radiosport. Jeg tror det ikke.
Kan radiosportudøvere samle sig i lokale foreninger, konkurrere individuelt, i grupper og på landsplan; Ja sågar internationalt. Ja, det tror jeg på.
Kan EDR samle disse lokale foreninger. Nej, det kan ikke lade sig gøre sålænge, der prædikes for, at EDR er en forening for individuelle medlemmer, der ikke nødvendigvis er medlem i den lokale forening.

"To mand frem for en enke - løb". Løb alle mand, se jer ikke tilbage. Enken er tandløs!
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: Kan man ikke tillade sig at undres ?

Indlæg af oz7c »

Hej til alle
Ja så de 6 er blevt til 4

Det ændre ikke ved at EDR er en lukket klub ?
de 4 tilbage værende står også for det synspumkt:
Så intet nyt: Det er stadig ikke muligt at læse vedtægter eller ref. fra møder

OZ1LLY skiver der skal være bestyelse møde HM måske uden referat !
Det er pericts problemet Lukkethed og det kommer man ikke særlig langt med

So gud luck
https://www.youtube.com/watch?v=_Jtpf8N5IDE

73 Boye
Besvar