Nyt kup i EDR

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: Nyt kup i EDR

Indlæg af oz7c »

Hej Jørgen

Ja der skal være tid til det hele også radio. Det meste klarer DXcluster verden !
m.h.t. P5 licenc den må du selv klare, jeg ville nok være mere bekymret for safe in og out ?

vedr. regenskab Jeg er udmærket klar over der ikke skulle aflågges regnskal den 31/3 !
Det gør det mere vigtigt at nuværende formand for EDR kommer med en status også på økonomien ?

Jeg formoder ikke at der i EDR's museum befinder sig et lille trykeri hvis speciale er at trykke
pengesedler ?
Det blive ret let for den ny HB at finde ud af, når nøglerne til banken er modtage tage det nok ikke 5 min.
at udprinte bevægelser det sidste 1/2 eller hele år.
Så det kommer ikke til at kan skjules hvad indt«gter/udgifter er i den periode !

73 Boye
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Nyt kup i EDR

Indlæg af oz7xf »

Hej Boye

Sidst jeg var på domicilet så jeg ikke i museet noget, der nærmede sig et seddeltrykkeri, men der har tidligere været omtalt et pengeskab, der kan få stemmesedler til både at formere og forandre sig. Den nette sum for disse processer løb op i et 5 cifret beløb til ingen verdens nytte. En generel omtælling kunne have været foretage internt og ville maksimalt have koste 2 burgere og en cola til hver af to eller tre deltagende personer udpeget af repræsentantskabet.
Man kunne faktisk have lavet denne omtælling i forbindelse med det ordinære RM det år og ladet alle opstillede deltage i optællingen under en kendt krigskommandersergents kyndige føring i lighed med de indenfor hæren meget yndede munderingsoptællinger på åben mark. De ikke valgte kunne efterfølgende udstyres med hver en spisebillet til Den gyldne Måge lydende på 2 burgere og en cola. Det havde ikke blot været billigere. Det havde givet nærhed i processen, samt givet de ikke valgte mulighed for at samtale om, hvad de så kunne lave for foreningen de næste par år inden de igen kunne stille op.

Kuppet ligger ikke så meget i OZ3QYs sonderinger. Kuppet ligger i at begrænse medlemmernes nærhed i processerne. Og det trives i den grad i bedste velgående i en tråd som denne:
http://www.edr.dk/da/forum/skal-forum-h ... akt%C3%B8r

Så endnu engang vil jeg ty til:
http://www.youtube.com/watch?v=Pxu5xHOzrXs
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: Nyt kup i EDR

Indlæg af oz7c »

Hej 7XF
Det er altid godt at være godt forberedt !
Håber da de fleste møder velforberedt op og ikke forlader RM før det er afslutet.

Der er nu 1 dag og 1 md til 15/9 hvor problemerne skal løses ud i fremtiden ?
Og bliver problemerne ikke løst, så løser problemerne EDR på den ene eller anden måde

Vi hører måske ikke noget før det er overstået.

73 Boye
Besvar