Man skal høre meget på 3712 kl. 1300

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
Besvar
5p1p

Man skal høre meget på 3712 kl. 1300

Indlæg af 5p1p »

Når man sidder og lytter på 3712, kl. 1300
Der er 2 personer som, bagtaler mange. injurie bliver der også udtalt

Der omtales at nogle har taget af EDRs penge kasse, der er optagelser om dette
som vi blive fremlagt til rette vedkommende, så må han / de selv afgøre hvad de vil..

Men det er jo sørgeligt, at de kan få lov til dette, at ingen gør noget ved det.


god agurketid vy 73
OZ1FDH
Indlæg: 86
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 16:45

Re: Man skal høre meget på 3712 kl. 1300

Indlæg af OZ1FDH »

Ignorer det. Fodrer man idioti og intriger vokser de, også inden i dig selv.
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: Man skal høre meget på 3712 kl. 1300

Indlæg af oz1iky »

som det hedder i visse kredse;

Don't feed the Troll !

God søndag
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
5p1p

Re: Man skal høre meget på 3712 kl. 1300

Indlæg af 5p1p »

Desværre, så er det jo ikke stoppet.

I dag d. 11.09.2018 kl. 1300, var der meget dårlig omtale, af nogle personer.

Men godt, at der findes en SDR, som kan modtage meget svage signaler fra Øen også når der er skruet helt ned for deres signaler.
Så er ligger lydoptagelser på den injurie som de fik sagt, om pengekassen i EDR.


Nå dem om det,,men det er meget sørgeligt, når man har tabt en retssag og så forsætter i samme spor


håber på alle får en god dag,,,

vy 73
5p1p

Re: Man skal høre meget på 3712 kl. 1300

Indlæg af 5p1p »

Hej så er den gal igen på 3712,,,d. 19,06,2019 kl 1300 til 1335

Blev ringet op, at der er nogle som omtaler mange med nedværdige ord, selv nogle afdøde får en omgang
dette var pinligt at lytte til- Intet kan holde dem tilbage...

Ja selv afdøde personer får en omgang,, OZ7MV , OZ7RQ og i dag på 5326 fik OZ9AC, en omgang, det var meget pinligt at høre, tænk at de kan falde så dybt.

OZ1OXQ / OZ4OO og OZ4FZ, var meget ude med beskyldninger, som nærmer sig injurie

På tros, af hans advokat i flere breve beder om, at andre ikke skal genere Vagn Jensen, men det lader til at Vagn Jensen godt må udøve chikane og løgnehistorier om andre

Noget med, at dommeren kaldte Vagn Jensen for UTROVÆRDIG !!! dette siger meget om ham.

I brev af 14. oktober 2016 sags nr. E-18122
Står der flg.
På vegne af min klient Vagn Jensen, skal jeg indskærpe overfor dem, at de straks skal stoppe deres injurie og bagvaskelser.
Dette har Vagn Jenser nok glemt alt om, når man har lyttet det dem i dag.

i et andet brev af. 21,marts 2014 sag, nr E 18122
Hver part afholder sig fra at blande sig eller omtale andre på, samt optage eller anden chikanøst adfærd
Det har Vagn Jensen heller ikke overholdt.

Der er flere breve, men dette skal jeg undlade at fremkomme med, indtil vider..

Vagn Jensen har givet udtryk på at han er meget sur, over, at sagen mod DDXG omtales, på FRQ
Han har tabt denne sag, uanset hvor meget han fordrejer dette, som der kan læses er der indgået et forlig,,, men på side 2 udtaler dommeren at det er DDXG som har vundet sagen, og Vagn Jensen skal betale 40.000.00 kr ? moms til DDXG-

Der var også noget med misbrug af fotos m.m. det gik jo heller ikke som han pralede med,

Nå; nu kommer nok et nyt brev fra Advokaten, håber snart at der kommer en retssag, dette vil glæde mig meget

Nå --- nyd den danske sommervarme, med pas på den ikke stiger til hovedet
Vi har jo en dejlig hobby, vi kan bygge grej og lave vores ant,,,,

vy 73

NB: glemmer du, så husker nettet alt
Senest rettet af 5p1p tors jun 20, 2019 11:33, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: Man skal høre meget på 3712 kl. 1300

Indlæg af oz1iky »

... lydfil fra idag kl. 13:00 haves !

Men please don't feed the Troll !?
Trolls og Havenisser er noget skidt at få i sin forhave, og er de først der - så kommer de også i baghaven.
Og så er de nyttesløse og totalt ligegyldige ler støtter alle vegne. Lige som Skvalderkål og Mælkebøtter.
De er så i det mindste lidt kønne at se på.

TROLL's og Havenisser er uden nogen betydning og ikke kønne at se på i en have.
Men de fylder alt alt for meget, også selv om de er fuldstændig ligegyldige størrelser...

Må jeg anbefale "Brændbart Småt" på Genbrugspladsen som løsning ?

Så igen!
DONT FEED THE TROLLS !
De er ligegyldige og uden betydning

VY 73 til næsten alle

Kenneth OZ1IKY
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 188
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Re: Man skal høre meget på 3712 kl. 1300

Indlæg af OZ5WU »

The never ending story!! :evil: :oops: :evil:

Men desværre lige midt i skiven for definitionen på et havenisse, endda en rigtig ondartet en af slagsen..
HUSK!
Havenisser lyver - Havenisser snyder og bedrager - Havenisser har ofte psykopatiske træk (særligt udvalgte eksemplarer har endda rettens ord for at dette er tilfældet)
Havenisser har en uvane med at benytte vinkelskrivere til endeløst papirspild og tomme trusler.
Havenisser kan og skal ikke ties ihjel - Havenisser benytter ofte falske ID eller sender blindt både på radio og især på mail!

Havenisser bekæmpes bedst ved lugning (Harry Potter)
De lugede havenisser skal knuses til små stykker, knusningen SKAL ske i et lukket rum, så kontaminering af omgivelserne ikke finder sted
Havenisse granulatet skal afbrændes ved min. 1600 grader i 2 timer.
Asken skal indkapsles i glas og kobber
Cylinderen skal henstilles i grundfjeldet sammen med andet højradioaktivt affald.

Matriklen skal efterses ofte for stiklinge som omgående behandles efter førnævnte procedure..
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
5p1p

Re: Man skal høre meget på 3712 kl. 1300

Indlæg af 5p1p »

Hej Alle-susammen

Det blev omtalt på 3712 kl 1000 i går, den 20,06,2019 at de havde svinet alle til ja- selv afdøde personer
OZ9AC - OZ7MV og OZ7RQ, dette var pinligt at høre på..
Ja flere af EDRs forhenværende bestyrelse medlemmer fik også en kraftig omgang injurie.

Men OZ1OXQ / OZ4OO og OZ1FZ benægtede det, men havde heller ikke forendte at de vil indrømme det, dette vil havde været meget pinligt for dem, for der er ikke et gram mandfolk i dem.

Tvært om, så påstod OZ1OXQ , at dette kendte han slet ikke noget til,,men det er jo normalt fra ham, en stor uskyldighed.
Heldigvis er der optagelser af det, og andre har også hørt det. og de siger deres Call ved hvert skifte.

Havde det bare var sandt det de fik sagt, men der var ingen sandhed i de påstande de kom med.

Nu - dem som har haft med Vagn Jensen at gøre, kender ham jo, så intet nyt under solen.

Der kom også beskyldninger på, at de viste hvem det er som sender CW, og der vil blive banket på en dør, samt de personer
vil tage affærer, så det chikane CW, vil blive stoppet en gang for alle, skal dette opfattes som er trussel ?

Nej de Herre,,, husk at feje for egen dør, før i fejer for andres.
Der kan lyves og lyves, men sandheden kommer frem.

Med ønske på en god Weekend, til de fleste

vy 73

NB: glemmer du, så husker nettet alt
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Man skal høre meget på 3712 kl. 1300

Indlæg af oz7xf »

5p1p skrev: fre jun 21, 2019 12:53 Der kom også beskyldninger på, at de viste hvem det er som sender CW, og der vil blive banket på en dør, samt de personer
vil tage affærer, så det chikane CW, vil blive stoppet en gang for alle, skal dette opfattes som er trussel ?
Som du gengiver det her, kan det for nogle sikkert godt opfattes som en trussel. Problemer er her, at den, den eventuelle trussel er rettet mod, ikke ser sig truet. Det kan der være rigtig mange årsager til, hvorfor jeg ikke kan komme nærmere ind på det her.

Ligger der noget reelt bag en trussel, er selve truslen en skærpende omstændighed i forbindelse med stafudmålingen i en voldssag. Dertil kommer, at truslen og eventuelt volden er fremsat i forening, og er planlagt. Det giver i sig selv yderligere forhøjelse af selve straframmerne for de enkelte straffelovsovertrædelser.

Skulle der meget mod min overbevisning være en, der føler sig truet, kan jeg på det kraftigste anbefale vedkommende at tage en snak med den lokale politimester. Det er der den primære og efterhånden ret store værktøjskasse befinder sig med hensyn til lovlig bekæmpelse af trusler.
5p1p

Re: Man skal høre meget på 3712 kl. 1300

Indlæg af 5p1p »

Hej OZ7XF

Nu er det jo sådan at OZ1OXQ / OZ4OO påstår, at han er Jurist / Cand.jur. og meget mere.
Selv om, at KU ikke kan finde ham, i deres system.
Så han skulle jo ha kendskab til det, måske er han nok ikke det han udgiver sig for.

Den / de personer som følger sig truet, skal nok tage en samtale med en Advokat.
Vagn Jensen OZ1OXQ, har bla. sagt mit navn og Call, så der kan nok komme et efterspil.
Andre har også været omtalt, mærkeligt, at det er dem som han er uvenner med,
Men han har nok ikke råd til en ny omgang retssag, han forsikrings selvskab, har nok lukket for flere, af hans mærkelige retssager
Jeg personligt, anmodet ham og hans advokat om, at stævne mig, men dette har til dato kun være tomme trusler, som tages med stor sindsro,
Men nå vi mås se, hvad det hele føre til..

Men der er kaffe på kanden, hvis der er nogle som ønsker, at komme her, samt mange lydoptagelser og en stor bunke papir,
så hvis de ønsker--, at se dette skal der nok afsætte godt med tid og kaffe har vi nok af.

V y 73
God Weekend

Husk-- glemmer du, så husker nettet alt
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Man skal høre meget på 3712 kl. 1300

Indlæg af oz7xf »

5p1p skrev: lør jun 22, 2019 11:39 Den / de personer som følger sig truet, skal nok tage en samtale med en Advokat.
Nej, værktøjskassen til bekæmpelse af alt lige fra trusler til tage affære handlinger står ikke på advokatkontorerne, men hos politimesteren.

Og nej, Claude.
Jeg tager ikke del i en folkedomstol eller nogen form for stalking af de implicerede. Jeg anviser udelukkende, hvor værktøjskassen til løsning står, når skærmydsler mellem mennesker opstår, og de ikke har kunnet løse stridighederne i mindelighed.
Og hvis det drejer sig om trusler og alt lige fra vold over hærkværk og forstyrrelse af den offentlige orden til stalking, løses sagerne ikke ved anvendelse af de paragraffer i straffeloven, hvor der udelukkende er privat påtale.

Jeg vil dog ikke påstå, at jeg er fløjtende ligeglad med sagen omkring medlemsoptagelse i en forening. Sagen gik som forventet af mig. Danmarks Riges Grundlov blev overholdt, og blev løst ved godt dommerskab gennem en juridisk teknikalitet, der gør at videre omtale er fuldstændig ligegyldig.

De andre sager rager mig derimod en høstblomst, da de ikke vedrører radioamatørvæsenet som sådan, men udelukkende en meget lille håndfuld mennesker, der meget banalt er røget i totterne på hinanden for år tilbage.
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 188
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Re: Man skal høre meget på 3712 kl. 1300

Indlæg af OZ5WU »

"Nogle" genier kunne vel bare efterleve denne:
IMG_1439.JPG
Så kunne der jo spares megen tomgangstid hos vinkelskrivere og lignende fæ..
Derudover ville det være fremmende for klimaet om genierne og deres aristokratiske venner benyttede sig af almindelig god gammeldags moral og etik.. Altså betale enhver sit - Aldrig pryde sig med lånte fjer - ALTID optræde med egen identitet
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Man skal høre meget på 3712 kl. 1300

Indlæg af oz7xf »

Man hygger sig nok i dag på Pierre Cullifords fødselsdag :D
5p1p

Re: Man skal høre meget på 3712 kl. 1300

Indlæg af 5p1p »

Hej Alle -Su- sammen

Det lader ikke til at den bornholmske TROLL fatter noget som helst

OZ1OXQ / OZ4OO og OZ4FZ, forsætter i samme skurer, nå man kan jo heller ikke forvendte andet fra dem

I dag, den 28,06,2019 kl 1300 kom der CW med mit Call fra OZ1OXQ,, sørgeligt, at han ikke kan nøjes med, at tilsvine sit eget Call---

Han er jo den store uskyldighed, når man siger noget til ham,,
SÅ kommer den obligatoriske,, """ det kender han ikke noget til, ved ikke hvad der bliver talt om "" Den sang har man jo hørt til hudløshed !!!

Det er heller ikke bedre på 5326,Kl. 0930,,, der få den heller ikke for lidt , med at tilsvine andre,,, Jamen hvad er det for en morale de har.---

Man kan nok undskylde dem,,, med de har fået solstik over på Øen, eller noget helt andet.

Men om dette er torværdig eller UTROVÆRDIGT, skal være usagt

På 3627 og 3646 bliver der slynget Call og Navne ud i en pærevælling, der skydes med spredehagl af OZ3N og OZ1OXQ/OZ4OO

Har lagt mærke til, at når OZ1OXQ / OZ4OO kommer på FRQ,, Så er der CW, at nogen gider det, er ufatteligt, at bruge sin tid på det ak ak

Håber ikke de kommende dage vil forstyrre deres ego og selvværd, hvis de har noget, som kan forstyrres--

Mon der snart kommer brev fra hans Advokat i Ribe / Esbjerg,, måske repræsenter han ikke Vagn Jensen mere, lige som en Advokat i Herlev, han stoppede meget hurtigt, hvorfor ????

Med ønske på en fredelig Weekend,,, for de fleste

vy 73

NB: Husk at glemmer du--- Så husker nettet
Besvar