Man skal ikke læse meget på Hameren.dk før øjnene lukkes.

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
Besvar
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Man skal ikke læse meget på Hameren.dk før øjnene lukkes.

Indlæg af oz7xf »

OZ7OU, Kurt har gjort et skrift:
http://www.hameren.dk/wp-content/upload ... -skete.pdf

Udover, at jeg ikke uventet må tage klar afstand fra Kurts skrift, generelt, vil jeg denne gang og sikkert helt uventet for Kurt give ham ret i en ganske lille del, der er taget ud af sin helhed i en af hans kommentarer:

"Forum der er gået helt grassat.", hvor han hentyder til EDRs forum.

Ja, EDRs forum er gået helt grassat siden et kvalificeret mindretal sikrede, at EDR blev kastet ud i en katastrofe ved ikke at stemme for to eksklusioner.
Den nødtørftige bestyrelse, der blev nedsat på baggrund af, såvidt jeg har kunnet orientere mig, OZ9VA og OZ7S veltalenheder i repræsentantskabet har ikke magtet andet end netop til dagen og vejen. Der er imidlertid ingen årsag til at kritisere denne nødtørftige bestyrelse for, at deres portefølge fra repræsentantskabet ikke var bredt nok. Den fejl tilhører repræsentantskabet, alene.
Men den nødtørftige bestyrelse har også gjort fejl. Jeg vil ikke her bruge bogstaver til at nævne dem alle, men i stedet koncentrere mig om den nødtørftige bestyrelses manglende kommunikation til foreningens medlemmer såvel som til ikke medlemmer.
Udover at have meddelt at være tiltrådt som bestyrelse har kommunikationen til medlemmerne været yderst sparsom og begrænser sig stort set til et referatlignende skrift fra et møde afholdt på en kro langt væk fra foreningens domicil. Resten af kommunikationen, det lidt der er, vil jeg tillade mig at karateriere som en gang sludder for en sladder.
Når en bestyrelse i den grad, som tilfældet har været, tilsidesætter at informere en forenings medlemmer, ser jeg det som en ganske naturlig reaktion, at en forenings forum går helt grassat. Rent faktisk manglede det bare!
Man kan selvfølgelig iværksætte alskens unoder såsom moderation og censur af forum, men det løser ikke det primære problem. Det gør problemet endnu værre, som jeg gentagne gange har anført overfor bl.a OZ8XW, x-hovedredaktør, nuværende redaktør af medlemsbladet OZ, og moderator og ytringssletter på det hedengangne EDR-forum. Det primære problem er manglende kommunikation.

7xf
Brugeravatar
Rimax_15
Indlæg: 186
Tilmeldt: lør dec 19, 2015 18:10

Re: Man skal ikke læse meget på Hameren.dk før øjnene lukkes.

Indlæg af Rimax_15 »

Man undrer sig over at de er radioamatører når de ikke evner at kommunikere med andre.
Noise Busters. En spændende side på FB
Privatradio.dk
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Man skal ikke læse meget på Hameren.dk før øjnene lukkes.

Indlæg af oz7xf »

Hvad der derimod ikke kan ændres eller forsvinde i kommunikationens tåger over Jammerbugten, er virkelighedens verden:
http://datacvr.virk.dk/data/visenhed?en ... anguage=da
hvor man kan læse om Forlags Apset i hovedtræk og personkredsen bag. Dette skal selvfølgelig sammenholdes med skatte- og selskabslovene og deres ændringer undervejs for at kunne danne sig et helhedsbillede over de historiske hændelser og pengestrømme.
Det kunne være et oplagt emne for Kurt at tage fat i som hammerfører for de søm, der skal slås i den ligkiste. Eventuelt med bistand af Hr. Bonnesen som historisk garant. Også OZ kan til en vis grad anvendes som baggrundsmateriale til det digre værk, som en redegørelse over Forlags Apsets tilblivelse, udvikling og afvikling vil udgøre.

7xf
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: Man skal ikke læse meget på Hameren.dk før øjnene lukkes.

Indlæg af oz7c »

Hej 7XF
Ja der er sikkert mange versioner omkring tab !
At 8XW er tilbage i ledelsen er også underligt ?
Sidste år har han selv fortalt at hvis han ikke bliver betalt
kommer har ikke (flere HB møder). Har ikke råd !

Det kan kun gå hurtigere med at lukke EDR med ham ved styrepinden
og lidt musik er der også brug for

Måske en af de bedste sangere skør ja måske, men ikke til at komme uden om !

https://www.youtube.com/watch?v=t99KH0TR-J4

73 Boye
Besvar