Retssagen, mod DDXG

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
5p1p

Retssagen, mod DDXG

Indlæg af 5p1p »

http://www.domstol.dk/glostrup/Retslist ... sager.aspx

Ja så er vi jo langt ude, når en medamatør stævner en privat forening, som ikke ønsker ham, som medlem.
Personen på råber sig at have et retskrav på medlemskab-

Ja- det er mærkeligt, at en privat forening, som på 2 efterfølgende GF har afvist ham, at han så ikke fatter, at han er uønsket.


Nå dette finder retten jo ud af på onsdag og torsdag 5 og 6 sept. 2018


Vi må håbe på at retten sker fyldest


god weekend
5p1p

Re: Retssagen, mod DDXG

Indlæg af 5p1p »

Hej alle -su-sammen

Ja så er årets retssag overstået,,,


Den faldt jo ikke ud til sagsøgers ønske og godt for det-
Hvordan det er endt, vil nok komme om et stykke tid...


Så længe man ikke ved noget, udover at personen har tabt, skal man jo ikke skrive noget...


Men personen er meget tavs om udfaldet, dette er jo ikke normalt for denne person, han plejer jo at kunne fordreje selv sandheden, men når det kommer på tryk, så kan han jo ikke fordreje dommen..eller hvad ?


Så er den sag jo sket fyldes, så kan han nok lære, at holde sig i skinnet med retsager, hans forsikkringsselvskab vil nok ikke bekoste hans dumheder mere----

ha en god dag vy 73
FinnA
Indlæg: 7
Tilmeldt: lør maj 04, 2019 11:10

Re: Retssagen, mod DDXG

Indlæg af FinnA »

hej 5p1p
hvis du mangler dommen så har jeg fået den som kopi, jeg var nemlig tilhører. Jeg vil gerne sende dig kopi/Finn A.
5p1p

Re: Retssagen, mod DDXG

Indlæg af 5p1p »

Hej FinnA

Jo tak det ville være dejligt,,,Men der er anmodet om total aktindsigt i sagen, men det tager jo noget tid,

Så det går nok hurtigere, fra dig,,

Men du har nok som du skrev selve dommen, men ikke alle bilagene---Det er jo dem som har den store interesse,,,,

Man høre jo så meget, om den sag, over fra Øen og det stemme ikke overens med det som jeg har fået info om

vy 73
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: Retssagen, mod DDXG

Indlæg af oz1iky »

Hej FinnA

Jeg har nu kikket listen igennem over dem der var med som tilskuer i Retssalen den 5. og 6. september 2018.
Den liste er konsolideret med listen som et par andre Godtfolk lavede.

Jeg finder ingen FinnA på den liste?
Kunne du ikke venligst oplyse os alle om hvem du virkelig er?
Det ville vi nok alle sætte stor pris på.

VY 73, til næsten alle.

Kenneth OZ1IKY
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
FinnA
Indlæg: 7
Tilmeldt: lør maj 04, 2019 11:10

Re: Retssagen, mod DDXG

Indlæg af FinnA »

OZ1IKY
Mit navn er Finn Andersen. Jeg var tilhører begge dage. Jeg blev ikke spurgt om identitet, jeg bemærkede ikke at andre blev spurgt om denne. Havde en tilhører bedt om mit navn, måske om årsagen til jeg var tilhører, ville jeg blot have afvist at svare på dette, jeg har ikke pligt til at oplyse hvem jeg er over for evt. tilhørere i en retsal.
FinnA
Indlæg: 7
Tilmeldt: lør maj 04, 2019 11:10

Re: Retssagen, mod DDXG

Indlæg af FinnA »

5p1p
Jeg vil i morgen kommentere din henvendelse til mig, her blot kort, det var ikke en dom, det var et forlig.
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: Retssagen, mod DDXG

Indlæg af oz1iky »

Kære Finn Andersen

Der er problemer med din identitet.
Jeg hilste på SAMTLIGE tilstedeværende.
Og de 2 andre jeg har konsolideret min liste med hilste også på SAMTLIGE tilstedeværende.
Og der var INGEN Finn Andersen i blandt de personer der var tilstede begge dage.

Og tager man et kik på den IP adresse du logger på fra, set i forhold til det alias du bruger: Finn Andersen / FinnA
så er der store problemer med din identitet. Se vedhæftede billede.

Så endnu en gang, hvem er du i virkeligheden "Finn Andersen" med IP adresse i Allinge området.

VY 73 til de fleste

Kenneth OZ1IKY
2019-05-22 Finn Andersen.jpg
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
Brugeravatar
oz1ahv
Indlæg: 52
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 7:32
Geografisk sted: Borup Sj

Re: Retssagen, mod DDXG

Indlæg af oz1ahv »

Hej Kenneth

Antyder du at profilen "FinnA" her på RDEforum er fake / falsk profil ?

@FinnA du bedes sende en privat besked "privat besked" til mig hvor du sandsynlig gøre hvem du er.
vy 73 de oz1ahv Finn
Handlinger har konsekvenser
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: Retssagen, mod DDXG

Indlæg af oz1iky »

Finn OZ1AHV!

Med meget stor sandsynlighed er jeg sikker på at denne "FinnA" aka "Finn Andersen" er en FAKE PROFILE.
Jeg hilste på alle der var tilstede begge dage i Retten.

Der var INGEN "Finn Andersen" blandt disse personer.
Ergo må vi med meget stor sandsynlighed kunne konkludere at denne profil der her omtales er en FAKE PROFILE.

VY 73, til næste alle

Kenneth OZ1IKY
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
Brugeravatar
oz1ahv
Indlæg: 52
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 7:32
Geografisk sted: Borup Sj

Re: Retssagen, mod DDXG

Indlæg af oz1ahv »

Hej Kenneth

Tak for info.

Kan da se at FinnA har et ikke overfladisk kendskab til radioamatør verden search.php?author_id=564&sr=posts

@FinnA
Vil endnu engang bede dig om overfor mig at give dig til kende, evt med et call eller andre oplysninger jeg via offentlige tilgængelige informationer, sådan at jeg kan få vished for din identitet.
vy 73 de oz1ahv Finn
Handlinger har konsekvenser
Brugeravatar
OZ1FF
Indlæg: 231
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 8:58
Geografisk sted: Vejers Strand
Kontakt:

Re: Retssagen, mod DDXG

Indlæg af OZ1FF »

Mojn Kenneth

Jeg var tilstede på retssagens første dag, og er helt sikker på at "FinnA" også var der, da begrebet "tilhører" kan være tvetydigt.
Vy 73 de OZ1FF/Kjeld - QRV 1,3 - 47 GHz
FinnA
Indlæg: 7
Tilmeldt: lør maj 04, 2019 11:10

Re: Retssagen, mod DDXG

Indlæg af FinnA »

Til OZ1IKY og 5p1p
Jeg er sprit ny her på denne debatside. Jeg er endnu ikke medlem af EDR, jeg tror heller ikke jeg bliver det. Jeg kan derfor ikke skrive på EDRS forum, jeg har heller ikke lyst dertil. Det samme gælder bg. Dette forum er glimrende, ingen censur bare man skriver pænt.
Da jeg kom til retsalen var OZ1IKY på plads ved siden af sin advokat, jeg bemærkede ikke at OZ1IKY hilste på andre tilhørere.
Jeg bor ganske rigtigt på Bornholm, dog ikke i nærheden af Allinge. Jeg ved ikke om der er server eller andet der, det sker at jeg automatisk bliver tilkoblet en i Rønne nogle gange en i København.
Jeg kan fortælle at jeg har boet det meste af mit liv her på øen. Jeg ved ikke hvem andre tror jeg er, mit navn er Finn Andersen.
5p1p Som du selv har gjort kontaktede jeg først Glostrup ret fordi jeg gerne ville se bilag mv. På anden dagen foreslog dommeren at der blev indgået forlig, jeg skrev forkert da jeg skrev dom.
Retten i Glostrup fortalte mig at man skal være en del af sagen for at få tilsendt kopi, det er jeg ikke. I stedet for besøgte jeg Vagn Jensen. Han viste mig alle dokumenter og bilag. Jeg har alle dokumenter og alle bilag, ikke via vedhæftede filer men i kopi. Der er mange sider, jeg vil gerne sende dig materialet men det betyder at jeg skal bruge tid på kopiering, det koster også penge, det koster også penge at sende alle dokumenter og alle bilag.
Jeg har oplyst mit navn og min e - mail adresse da jeg tilmeldte mig dette forum, skulle man mistænke mig for at udgive mig for en anden kan jeg ikke gøre noget ved det. Jeg har ingen yderligere bemærkninger.
FinnA
Indlæg: 7
Tilmeldt: lør maj 04, 2019 11:10

Re: Retssagen, mod DDXG

Indlæg af FinnA »

OZ1ahv og OZ1FF
At jeg fortæller at det endte med forlig og ikke en dom betyder ikke at jeg har dybere kendskab til amatørradiomiljøet. Da jeg besøgte Vagn talte vi også om det Vagn kalder for Esbjerg sagen. Han fortalte at en radioamatør havde anmeldt ham for at lyve i retten i Esbjerg og at politiet havde afvist anmeldelsen. Jeg fik også kopi af denne sag herunder anmeldelsen og afvisningen. De øvrige tilhørere i Glostrup ret kendte jeg ikke, jeg mødte op fordi jeg har plan om selv at få certifikat derfor vil jeg gerne vide lidt om miljøet på båndene og amatørerne imellem. Jeg kan ikke bidrage med mere.
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: Retssagen, mod DDXG

Indlæg af oz1iky »

Kære "FinnA"

Jeg har mine tvivler på det du skriver. Og jeg betvivler fortsat at du taler sandt om din identitet.
Og efter en snak med andre tilstedeværende på begge dage, så er vi stadig ikke helt klar over hvem du er
For vi ved udmærket hvem der var tilstede på begge dage - og der var ingen Finn Andersen.

Der var 3 personer tilstede som ikke var licenserede radioamatører - det er vi meget sikker på.
- og jeg ved med meget stor sikkerhed at ingen af dem hed Finn Andersen.

Samtidigt kan det undre mig at du påstår at Vagn jensen har udleveret sagens dokumenter til dig,
når du jo selv har fået at vide af Retten i Glostrup at det kun er for parter i sagen?
Vil du venligst bekræfte at han har givet dig kopier af sagens dokumenter, alle 113 sider ?


VY 73 til næsten alle

Kenneth OZ1IKY

Som et PS til OZ1FF - efterhånden har jeg lært dine "finurligheder" :lol:
Godt skrevet ...
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
Besvar