Har edr.dk styr på sikkerheden?

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: Har edr.dk styr på sikkerheden?

Indlæg af oz7c »

Hej
Nå ja det er sikert ikke vigtigt for EDR at melde ud hvad der sker
til et RM møde ?
Og heller ikke at opdatere vedtægterne !
Ikke underligt at foreningen har visse problemer
Hvad med regnskabet vel at mærke et godkendt et ?

73 Boye
Brugeravatar
OZ1FF
Indlæg: 231
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 8:58
Geografisk sted: Vejers Strand
Kontakt:

Re: Har edr.dk styr på sikkerheden?

Indlæg af OZ1FF »

Hej Boye og Allan

Beslutningsreferatet fra RM 2019 blev efter flere ugers "uddybning" af OZ3MC og OZ1JS lagt ud på hjemmesiden 2019-12-10, hvor det stadig ligger sammen med det underskrevne regnskab.

Ud fra antal downloads ser disse dokumenter ikke ud til at have ret mange medlemmers interesse.
Vy 73 de OZ1FF/Kjeld - QRV 1,3 - 47 GHz
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Har edr.dk styr på sikkerheden?

Indlæg af oz7xf »

Hej Boye og Kjeld

Jeg har genfundet det her:

http://www.edr.dk/beslutningsreferat-fra-rm2019/

om det er identisk med uddybningen har jeg ingen idé om.
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: Har edr.dk styr på sikkerheden?

Indlæg af oz7c »

Hej til alle
Ja det skal åbenbart ikke være let at noget som helst omkring
EDR !
Og slet ikke på www.edr.dk God reklame for EDR.

73 Boye
oz9ub
Indlæg: 7
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 16:02
Geografisk sted: Aarup JO55AI

Re: Har edr.dk styr på sikkerheden?

Indlæg af oz9ub »

Der er faktiske kun 2 suppleanter, tilbag ( kun i region Midtjylland), da jeg har flytte region og meldt mig ud af EDR.

der er ikke noget i beslutningsreferat om handikapfonden som blive nedlagt i 2013 , der fik EDR kasse lige 160000 kr. , hvorfor EDR fik de penge kunne man ikke rigtig husk, hvad de skulle gør for dem.

73 de OZ9UB
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Har edr.dk styr på sikkerheden?

Indlæg af oz7xf »

Kun 2 suppleanter tilbage. Av min arm. Jeg tror nu ikke, at listen på hjemmesiden rettes, da den refererer til valget og ikke til de faktiske forhold.

bh
Allan
oz2nml
Indlæg: 5
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 17:05

Re: Har edr.dk styr på sikkerheden?

Indlæg af oz2nml »

Når man ser referatet så står der at OZ og hjemmesiden er deres officielle kommunikationsplatforme, betyder det så at deres Facebookside ikke er officiel mere??
Hvor blev nummer 13RM'er mon af?
Billede
Vedhæftede filer
Skærmbillede 2019-12-17 kl. 11.55.47.png
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: Har edr.dk styr på sikkerheden?

Indlæg af oz7c »

Hej til Alle

Ja av min arm !
EDR er vist ved at grave sig ned især ledelsen hvem det så er !

Hermed lidt musik
Først lidt musik der er en del ældre end den gamle dame !
Levert af en ung mand der kan bruge alle fire arme !

https://www.youtube.com/watch?v=PEHGxpRoZQM

Så hwy rock:
https://www.youtube.com/watch?v=9jK-NcRmVcw

Så lidt ønske tænkning fra EDR
https://www.youtube.com/watch?v=_Jtpf8N5IDE

UPS så er vi vist på coke/heroin
https://www.youtube.com/watch?v=6hBLHkmBKDg

73 Boye
OZ7ADZ
Indlæg: 6
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 13:53

Re: Har edr.dk styr på sikkerheden?

Indlæg af OZ7ADZ »

oz2nml skrev: tirs dec 17, 2019 11:57
Hvor blev nummer 13RM'er mon af?
Billede

Det ville du vide hvis du læste hele referatet 8) :lol: :lol: :lol:
Vedhæftede filer
dump.png
Vy73 de Niels, OZ7ADZ
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Har edr.dk styr på sikkerheden?

Indlæg af oz7xf »

oz2nml skrev: tirs dec 17, 2019 11:57 Når man ser referatet så står der at OZ og hjemmesiden er deres officielle kommunikationsplatforme, betyder det så at deres Facebookside ikke er officiel mere??
Det vil nok vise sig.
Jeg er straks mere bekymret for, at repræsentantskabet er skubbet helt ud i forhold til den gamle paragraf:
Stk. 1. EDR udgiver sin egen medlemspublikation OZ. Denne suppleres og koordineres med en hjemmeside og sociale medier, i det omfang repræsentantskabet skønner det relevant.
På den anden side lægger den nye paragraf op til, at der om et år kan skønnes om, og flueknepperiet gå sin vante gang.
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Har edr.dk styr på sikkerheden?

Indlæg af oz7xf »

OZ7ADZ skrev: tirs dec 17, 2019 17:21 Det ville du vide hvis du læste hele referatet 8) :lol: :lol: :lol:
Er det virkelig det rette DNA at fremvise som repræsentantskabsmedlem, at grine folk lige op i ansigtet. Det giver ikke mig lyst til at deltage i jeres lille loge.
Har du forøvrigt prokura til at lægge oplysninger, der ellers kun allerhøjst er for medlemmer. I så fald giver det jo ingen mening at anvende to forskellige referater.
Det virker ikke som om, at du er klar over, at kritik ofte kommer fra dem, der virkelig elsker.
Brugeravatar
OZ1FF
Indlæg: 231
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 8:58
Geografisk sted: Vejers Strand
Kontakt:

Re: Har edr.dk styr på sikkerheden?

Indlæg af OZ1FF »

Hej Allan

OZ7ADZ er nu helt sikkert i bad standing hos manden for bordenden.

I øvrigt synes jeg, at det er fifleri med information. Mere end 3 uger efter RM kommer et beslutningsreferat tilsyne på edr.dk. Uden at informere herom eller ændre dato, så dukker senere et mere udførligt referat op. Det er nok det, som er m....... øh, uddybet af et par medlemmer af HB.

Vedhæftet en kopi, da jeg allerede er i bad standing på grund af mit DNA.
Vedhæftede filer
RM 2019 referat-1.pdf
(520.58 KiB) Downloadet 465 gange
Vy 73 de OZ1FF/Kjeld - QRV 1,3 - 47 GHz
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Har edr.dk styr på sikkerheden?

Indlæg af oz7xf »

OZ1FF skrev: ons dec 18, 2019 8:53 OZ7ADZ er nu helt sikkert i bad standing hos manden for bordenden.
Mon ikke OZ7ADZ godt kan leve med det. Det giver i hvert tilfælde en god figur.

Forøvrigt syntes jeg, at gennemlæsningen af det mere udførlige referat, giver en del anledning til optimisme. Det er i hvert tilfælde godt at se, at nogle af de helt gamle ræve i repræsentantskabet ikke, hverken har tabt mælet eller forstanden. Det er tydeligt, at de stadig vil noget, og hjertelig tillykke med det.
Jeg tror, at foreningen kunne vinde en del gennem mere åbenhed. Og hvorfor hulen skal referater ikke også anvendes til at skabe positiv reklame. Så svesken på bordet. Det er ikke det, der koster.
Jeg håber så ikke, at der skal gå et helt år til, før jeg kan udtale mig så optimistisk om foreningen, som jeg netop har gjort.
OZ1FF skrev: ons dec 18, 2019 8:53 Vedhæftet en kopi, da jeg allerede er i bad standing på grund af mit DNA.
Hvad skulle EDR gøre uden dig og de positive omtaler, som EDR får på baggrund af dit DNA.
Brugeravatar
OZ1FF
Indlæg: 231
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 8:58
Geografisk sted: Vejers Strand
Kontakt:

Re: Har edr.dk styr på sikkerheden?

Indlæg af OZ1FF »

Hej Allan
Forøvrigt syntes jeg, at gennemlæsningen af det mere udførlige referat, giver en del anledning til optimisme. Det er i hvert tilfælde godt at se, at nogle af de helt gamle ræve i repræsentantskabet ikke, hverken har tabt mælet eller forstanden. Det er tydeligt, at de stadig vil noget, og hjertelig tillykke med det.
Dette var også min opfattelse efter at have læst referatet.
Jeg håber så ikke, at der skal gå et helt år til, før jeg kan udtale mig så optimistisk om foreningen, som jeg netop har gjort.
Det er åbenlyst, at RM har valgt at frede HB for at give dem arbejdsro. Repræsentantskabsmødet er jo regnskabets time for HB. Derfor havde jeg forventet lidt mere end en forkølet kritik af lukketheden, vedtægtsovertrædelser og opløsningen af handicapfonden uden om RM. Nedlæggelsen af udvalg kan man ikke klandre HB for, da RM jo selv har vedtaget dette. RM vender nok tilbage til hængekøjen. Det er det nemmeste, da der til RM 2020 forhåbentligt er valgt et nyt RM.
Vy 73 de OZ1FF/Kjeld - QRV 1,3 - 47 GHz
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Har edr.dk styr på sikkerheden?

Indlæg af oz7xf »

Hej Kjeld mf.

Tiden nærmer sig til at gøre årets resultater op og afgøre, hvad man vil fremover.

Jeg er nået til den konklusion, at jeg fremover vil hellige mig mit eget ego, og vil derfor ikke længere beskæftige mig med EDR eller andre fællesskaber for radioamatører.
Fremover triller jeg udelukkende mine egne kugler.

vy 73 til dem, der forsøgte at gøre en forskel.

oz7xf / Allan
Besvar