Gode historier (Artikler til Nyhedsbrevet)

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
Besvar
OZ1DCZ
Indlæg: 21
Tilmeldt: søn dec 06, 2015 18:13
Geografisk sted: Holstebro, Jylland, jo46fh
Kontakt:

Gode historier (Artikler til Nyhedsbrevet)

Indlæg af OZ1DCZ »

Hej alle i gæve elektronik folk

Nu da OZ1AHV har været så flink at lægge nyhedsbrevet her på RDEforum, er læserskaren jo vokset betydeligt og det syntes jeg er rigtig pragtfuldt.
Det er jo altid rart når man laver noget, at der så også er nogen der gider læse det.
MEN det forpligtiger jo også lidt, når der nu er andre end OZ3EDR's få medlemmer der læser med og jeg vil jo gerne udgive en læseværdigt mdr. brev til alle interesserede. Så derfor en lille bøn til jeg alle.
Små anekdoter, beskrivelser af grej, bygge projekter og alt muligt andet modtages med tak. Det behøver ikke at være store forkromede og færdige artikler. Lidt har også ret, og er du ikke den store skribent, så kom med det du har, og jeg retter til efter bedste evne.
Så sidder du og sysler med noget, som du gerne vil dele med andre, så send det endelig til "Nyhedsbrevet"

Ja nu ved jeg god at jeg lyder som redaktøren på en andet forenings blad i DK, men forskelden er at, her kan at ALT kan bruges, og der sidder ikke en TA eller andre der udøver censur.
Så kom frisk frem af busken, som i alle kan se i Nyhedsbrevet, så er det ikke indpakningen af artiklen eller typografisk opsætning der er focus på, men udelukkende formidling af "Verdens bedste hobby"

Artikler sendes til [email protected], eller direkte til mig på [email protected] det er også her du kan tilmelde dig til direkte mail levering af Nyhedsbrevet.
Ris og ros modtages også med TAK
Indtil videre er september ved at være på plads, men har du lige noget liggende så send det endelig, du kan sagtens nå det endnu.
Af indholdet kan nævnes:
- DMR
-µBITX
-ColibriNano SDR
-Novice elektronik del 2
-WSPR
+ meget mere

På vegne af "Nyhedsbrevet" "powered by HAM's"
Vy 73 de OZ1DCZ / 5P1CK, Carsten
Vy 73 de
OZ1DCZ, Carsten
OZ1DCZ
Indlæg: 21
Tilmeldt: søn dec 06, 2015 18:13
Geografisk sted: Holstebro, Jylland, jo46fh
Kontakt:

Re: Gode historier (Artikler til Nyhedsbrevet)

Indlæg af OZ1DCZ »

September nummeret af nyhedsbrevet er på gaden nu
http://www.oz3edr.dk/userfiles/download ... 202019.pdf
Vy 73 de
OZ1DCZ, Carsten
Besvar