Så er der gang i, tja hvad er det egentligt

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Så er der gang i, tja hvad er det egentligt

Indlæg af oz7xf »

Hej Jørgen

Det er muligt, at årsregnskabet ikke er underskrevet, at der mangler en aktivitetskalender, at der mangler Formandens visioner omkring medlemstal, og at foreningen fremtræder meget lukket.
Det værste er imidlertid, at foreningen samlet set fremstår så kedelig, at jeg ikke orker at kommentere på den mere.

Formanden har fået det som, han vil ha´det. Hvis Repræsentantskabet vil det anderledes, kan det ændres ved det ordinære Repræsentantskabsmøde den 16. november 2019 kl. 1000. Repræsentantskabet kunne også have ændret tilstanden undervejs gennem direktiver. Dette ses ikke sket!
Alternativt må de resterende medlemmer af foreningen lette røv, og stille op til valg af repræsentantskab, når tiden er eller bliver til det.
Jeg giver dog ikke nogen af disse ovennævnte muligheder særlig stor succes. Dertil er repræsentanterne og medlemmerne generelt lullet godt og grundigt i søvn.

Det bedste for alle parter. Både for foreningens medlemmer og for den langt større majoritet, som ikke medlemmerne er, må være at iværksætte en § 17. Opløsning.
Men skal jeg være pessimist, sker der intet fornyende ved novembermødet i repræsentantskabet.
Brugeravatar
OZ1FF
Indlæg: 231
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 8:58
Geografisk sted: Vejers Strand
Kontakt:

Re: Så er der gang i, tja hvad er det egentligt

Indlæg af OZ1FF »

Hej Allan

I en maildisput med formanden følte han sig åbenbart så presset, at han sparkede bolden over på min banehalvdel ved næsten at invitere sig selv til Esbjerg for at møde medlemmerne face to face og give dem forklaringerne direkte. Dette kan kun tolkes derhen, at en "brokrøv" som undertegnede kun kan gøre dette gennem farvede briller. Mødet finder sted den 23.10.2019.

Jeg er meget enig i dine betragtninger. RM var jo meget aktiv i udformningen af de nuværende vedtægter. Det må åbenbart have kostet så mange kræfter, at man sidenhen har henslængt sig i hængekøjen for at afvente bedre tider.
Vy 73 de OZ1FF/Kjeld - QRV 1,3 - 47 GHz
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Så er der gang i, tja hvad er det egentligt

Indlæg af oz7xf »

Hej Kjeld

Jeg har godt bemærket, at formanden og et andet HB medlem har været på visit i et par udvalgte afdelinger. Det er selvfølgelig rigtig godt. Om så de lokalforeningsløse kunne deltage, her jeg ingen anelse om. Vi må jo ikke glemme, at vi gennem en del år er blevet tudet ørerne fulde om, at landsforeningen er en forening af individuelle medlemmer.
Når man som formand tager på charmetur var det måske en idé at sikre sig, at alle, medlemsskab eller ej, var velkommen.

Nu blev det så din/jeres tur. Det var godt nok på tide, at formanden kommer forbi en af landets absolut bedre lokalafdelinger. Dog undrer det mig, at det først sker nu, og ikke som det allerførste som landsformand at face den esbjergenske lokalafdeling og dennes formand.

Du kan jo starte besøget med, at diske op med røgede bakskuld, for ligesom at pisse territoriet af.
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: Så er der gang i, tja hvad er det egentligt

Indlæg af oz1iky »

Halløjsa Alle Su-Sammens

.. Røget Bakskuller er en rigtig god spise. Det kan kun varmt anbefales.
Lidt friskbagt rugbrød til og en god øl samt en lille snaps, så er der et godt måltid på bordet.
Der er et rigtig godt sted i både Ribe og Esbjerg hvor denne famøse spise serveres på fornemste vis.

Og i gamle dage kunne mange ting jo ordnes over et godt måltid mad - hvis altså parterne var villig til en løsning ?
... men det kræver dog en åbenhed og en åben og ærlig samtale. Ellers bliver stikordet nok desvære mere "BREXIT" end godt er

Men hvad ved jeg, "det dårlige DNA" om den slags ?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
START PÅ SERVICE-MEDDELELSE
Det oprindelige indlæg her frem efter er sendt til vaskeriet "Politisk Korrekthed".
Årsagen er at visse personer havde udviklet et akut stort anfald af "Tyndhudet Ømskindhed".
(Sygdommen viser sig ofte som bevidst misforståelse af alt der siges eller skrives, samt en sundhedsskadelig opprusten af sig selv)

Indlægget vil vende tilbage efter endt vask - der dog på grund af hårdhedsgraden på vandet her på stedet kan tage tid.
Jeg beklager dybt over for alle jer andre normale personer at dette var nødvendigt.
Men vi skal jo ikke være skyld i at personerne med sygdommen "Tyndhudet Ømskindhed" kommer ubegrundet til skade.
SLUT PÅ SERVICE-MEDDELELSE
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

VY 73 - denne gang til ALLE, så vi sikre os at dem med "Tyndhudet Ømskindhed" ikke har noget at puste sig op over.

Kenenth OZ1IKY

PS - ironi samt den sorte humor ( i særdeleshed ) kan forekomme i ukontrollerede mængder, uden Veterinærstyrelsens stempel....
Du bør derfor være meget påpasselig med læsningen af disse linier. Ved akutheder , søg omgående læge- og/eller Advokat-hjælp....
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
Besvar