Hemmelige møder i EDRs ledelse

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
Brugeravatar
oz1ahv
Indlæg: 52
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 7:32
Geografisk sted: Borup Sj

Re: Hemmelige møder i EDRs ledelse

Indlæg af oz1ahv »

oz7xf skrev: søn okt 27, 2019 15:47 Som en servicemeddelelse til dem, der ikke deltager i festlighederne ved dette års ordinære RM, har jeg fundet en opskrift på biksemad, hvor der er billedsammenfald med den til RM annoncerede biksemad:
http://www.louisesmadblog.dk/biksemad/
Den opmærksomme læser vil se, at æbler indgår i recepten. Det vil jeg prøve en dag.
Nu bare man har husket det med at nogen kan have rettigheder til dette billede.
vy 73 de oz1ahv Finn
Handlinger har konsekvenser
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Hemmelige møder i EDRs ledelse

Indlæg af oz7xf »

oz1ahv skrev: tirs okt 29, 2019 16:53
For ikke at bruge ordet: "forudsige" og dets afledninger, kunne jeg godt se for mig, at tiden er ved at være inde til en offensiv i form af et brugtmarked i lighed med BG i forbindelse med dette fornuftigt kontrollerede forum.
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: Hemmelige møder i EDRs ledelse

Indlæg af oz7c »

Hej 7XF

Ja den sidste optimist er vel ikke født endnu !
EDR har ingen fremtid uden åbenhed, det ved os der har forladt EDR !

73 Boye
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Hemmelige møder i EDRs ledelse

Indlæg af oz7xf »

oz7c skrev: fre nov 01, 2019 10:02 EDR har ingen fremtid uden åbenhed, det ved os der har forladt EDR !
73 Boye
Medens vi så her på andendagen for RM sidder og venter på åbenheden samtidig med, at rygterne fra RM hober sig op, kan vi jo passende nyde OZ1BMX glimrende introduktion til NanoVNA:
http://www.edr.dk/introduktion-til-nanovna/
Da den forenings hjemmeside til tider har det med at være flygtig med det gode, kommer her en andenlink, der nok er mere stabil:
http://www.youtube.com/watch?v=3JHb1RMH ... e=emb_logo

Og specielt for Boye:
http://www.dr.dk/bonanza/serie/387/pete ... erdigheden
der dog ikke har noget med trådens emne at gøre.
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: Hemmelige møder i EDRs ledelse

Indlæg af oz7c »

Hej 7XF
Ja nye måleinstrumenter er altid velkomene
You tube virker det gør EDR's hjemmeside ikke hos mig.

RM er jo et overstået kapitel, om det var sort eller hvid røg det blev til
ved jeg ikke.

73 Boye
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Hemmelige møder i EDRs ledelse

Indlæg af oz7xf »

oz7c skrev: fre nov 22, 2019 10:15 RM er jo et overstået kapitel, om det var sort eller hvid røg det blev til
ved jeg ikke.
Under den nuværende formands ledelse er meget ændret.
Forretningsordnerne for hhv hovedbestyrelse og repræsentantskab ligger ikke længere offentligt tilgængelige. Det kan derfor ikke afgøres om de helt er afskaffet, rettet til efter formandens hoved eller, hvad pokker, der er sket.

Hvad formanden vil opnå med sit hemmelighedskræmmeri er mig uforståeligt. Hvad hulen er det, der kan være så hemmeligt, at den oprindelige tekst fra forretningsordenen for repræsentantskabet ikke overholdes længere:
Stk. 1. Referenten udarbejder referat af møder i repræsentantskabet. Der udsendes desuden umiddelbart efter mødets afslutning et kort beslutningsreferat, som offentliggøres på EDRs hjemmeside.
Så min kommentar til om det var sort eller hvid røg må nødvendigvis være, at der er så lidt liv i kaminen, at ingen røg er mulig. En sørgelig tilstand for en forening. Og næppe noget ret mange vil løbe efter, hvorfor jeg tvivler meget stærkt på, at det vil blive muligt at gennemføre næste ordinære valg med tilstrækkelige mange kandidater til repræsentantskabet.
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: Hemmelige møder i EDRs ledelse

Indlæg af oz7c »

Hej 7XF
Ja det lyder som det rene anakig

Jeg tror der er 4-5 lag af sikkerhed indbygget ?
Lad os starte i bunden

1. Ikke medlemmer ”ingen adgang til nået somhelst.”
2. Medlemmer ”begændset adgang til information”
3. RM Lidt mere indsigt, der er sikkert noget de burde vide og tage stilling til?
4. HB medlemmer igen et niveo op.
5. HB formanden Højste niveo.

En ting er sikker hvis der er indført regler i forretningsorden der er i modstrid med vedtægrterne
Så kan det indbringes for en domstol og nogen vil kunne drages til ansvar (HB+RM)
Går ud fra de (EDR) har en forsikring at støtte sig til !

Spørsmålet er om man befinder sig i lag 2 finder dette acceptable ?

73 Boye
Besvar