"CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
Låst
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 188
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af OZ5WU »

Fra Gårdpumpe til Das!
Var en overskrift jeg faldt over "et" sted :D Altså det der kommer ud af Gårdpumpens aktivitet ender på Dasset ganske ildelugtende og ubehageligt!!
Den passer jo ganske godt på de "udgydelser" CW Kejseren drysser ud her og der!!

Ganske værre bliver det når CW Kejseren får gang I den nok så berømte og berygtede Vibroplex dims!
Om dét er den guldbelagte med særlige ejendomsforbehold fra et andet kontinent, eller det er en helt anden! Ved kun guderne! - ENDNU..
Men I CW kejserens hænder bliver denne dims ganske forfærdelig:

Fra Vibroplex til Gylleflod - uha for noget!
Den væmmelige Vibroplex hælder aldeles ligegyldige og ofte afsporende kommentarer ud på diverse fora.
I den senere tid endda i en sådan grad at selv CW Kejserens nære "ven" gør anskrig, så er der virkeligt tale om deciderede stinkere fra CW Kejserens hånd…

VIBROPLEX dimsen kan endda udsende billeder af respektable danske radioamatører til "Gud og Hvermand" med det gustne formål at sætte disse respektable borgere i dårligt lys!!
Det viser hvor DYBT ned i Gyllesuppen CW kejseren er sunket - Stanken af HAM er ubærlig, ja nærmest livsfarlig!!

Stanken fra CW Kejserens "værker" er ganske uudholdelig og det ville være nyttigt om CW Kejseren STOPPEDE sine aktiviteter helt og endeligt..

CW Kejseren kunne så benytte sin tid på at rydde op efter sine "gerninger" - rygtet vil vide at der er mange løse ender og "glemte" aftaler..

Et godt sted for CW Kejseren at starte ville være at fremfinde det endda "meget" efterspurgte dossier med dokumentation for:

Årstal og sted for dimmitering som student??

Årstal og sted for dimmitering som "Cand. Jur." ??? -Specielt det sidste ville være en befrielse at få fremvist SANDHEDSBEVIS for..

Der er også rygter om en "overtelegrafist" og andre fjerdragter som alle mangler SANDHEDSBEVISER

Og jeg som troede at vi "kun" havde en GYLLETROLD rendende rundt på det østlige Fyn, må jo desværre konstatere at der er et GYLLEMONSTER løs ovre på Solskinsøen - Stakkels øboere at skulle huse sådan en fætter!!

Skulle "CW Kejseren" mod forventning fremlægge sine efterspurgte SANDHEDSBEVISER, vil jeg forestå en Fund-raiser. Formålet skal være at de stakkels øboer på klippen kan få renset STANKEN af CW Kejseren..

SÅ indtil det utænkelige sker må vi "nøjes" med at køre god radio og nyde livet

God dag til ALLE (næsten)
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
Brugeravatar
OZ1FF
Indlæg: 231
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 8:58
Geografisk sted: Vejers Strand
Kontakt:

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af OZ1FF »

Det var da noget af en liste med overgemt dokumentation, som godt kunne trænge til at blive luftet i den skønne forårsluft.

Kan tilføje, at der også mangler et efterlyst sagsnummer på en politianmeldelse. Skulle vel ikke være så svært at finde det, når man nu er i gang med forårsoprydningen.
Vy 73 de OZ1FF/Kjeld - QRV 1,3 - 47 GHz
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af oz1iky »

God glimragende aften til de fleste.

... det bliver jo spændende at se hvornår der kommer sandfærdige svar på alle spørgsmålene fra den lange liste?
Jeg tror at mange venter med længsel efter dem. Og måske endda har gjort det i mange år. Altså ventet på svarene ...

Til gengæld tror jeg at tiden er kommet, hvor man ikke kan undslå sig længere at svare på de mange spørgsmål.
Der er for mange indikationer på at tidligere tiders "taler", "formaninger" og "tomme trusler" med mere, ikke er tilstrækkelige længere.

Det virker ikke længere, modus operandi er gennemskuet ..
Fordums tids virkningsløse virkemidler virker ikke længere.

Der skal troværdige sandhedsbeviser til fra nu af. Intet mindre kan betragtes som hæderligt og troværdigt.

VY 73 til alle, bortset fra et par enkelte udsøgte der får lov at slippe

Kenneth OZ1IKY

,
At smykke sig med lånte fjer.png
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af oz1iky »

God glimragende aften til stort set næsten alle

I dag, kl. 13:00 på 3,712 MHz, genoptog de 2 negative udgaver af den danske HAMSPIRIT deres lodtrækning til dagens "Gylle-pokalen".
Ved samme lejlighed blev også radioamatører som ikke er i blandt os længere taget med ind i gennem deres "gylle-spredning".
Personer der af samme grund ikke kan forsvarer sig mod denne "gylle-spredning". "Gylle-monstret" lever i bedste velgående, ser det ud til ?

Der er en ret god lydoptagelse af denne seance, hvis nogen skulle mangle, eller betvivle, "sandhedsbeviserne".
Her findes de nemlig, i modsætning til andre steders.

Tidligere seancer er også på lager, hvis der skulle komme en lejlighed for deres aktive indsats i det åbne rum til afklaring af de 2 negative udgaver af HAMSPIRIT's virkelige personer og personager.

Ved samme lejlighed, blev det demonstreret hvor god man tror man er til at lave en 180 graders forvanskning af virkeligheden.
Utroligt at spejlet ikke er revnet og flækket fuldstændigt. Ingen under at man havde så let ved at falde i Molbo-tønden i Vedbæk,
kan man blot konstaterer. Vi er efterhånden også mange der undres om det var samme lokale vi var i den 5. og 6, september 2018 i Glostrup.
Og vi var jo nogen stykker fra radioamatør-verden som var der. Selv en hvis "FinnA" påstår han var der ?

Men som tidligere nævnt, så bliver Molbo-tønden flyttet til det indre København den 12. december, så den er på plads kl. 12:00 samme dato på det essentielle vigtige sted. Jeg ved fra pålidelig kilde tæt på Molbo-tønden at mange allerede har bestilt plads-billeter til den forestilling.
Der skulle efter sigende være rift om lige netop de her plads-billeter....

VY 73 til alle, bortset fra et par enkelte udsøgte der får lov at slippe.

Kenneth OZ1IKY

.
At smykke sig med lånte fjer.png
De sure rønnebær.JPG
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af oz7xf »

Herfra skal lyde en godglimrende morgen. Fuglene har ved deres kvidren forlangt min deltagelse. Jeg er stået op, og har konstateret, at mine øvrige receptorer fungerer tilfredsstillende.

Ethvert gnome, herunder monstre af enhver art og rangorden, skal behandles med varsomhed. Allerhelst gennem total tavshed, også af omtale. Konsekvente modsigelser eller det stik modsatte, det at tale efter munden, vil være som brændstof for et gnome. Gør intet forsøg på at forstå et gnome eller gnomets baggrund. Der er intet at forstå.
Jeg ved fra pålidelig kilde tæt på Molbo-tønden at mange allerede har bestilt plads-billeter til den forestilling.
Desværre, desværre. Jeg tror ikke, at det i år vil være muligt at stå som sild i tønde eller som ål i geled ved den årlige sammenkomst, 12-12 kl 1200. Men måske man kunne forlægge operationen til Krinsen.

Som billedet her:
http://www.tv2lorry.dk/kobenhavn/efter- ... -smuk-igen
antyder, vil der i den ydre ring og i den næstyderste ring kunne dannes tvende kæder med front mod hverandre. Og lur mig om ikke, der skulle være mindst en færing tilstede, og når der er det, vil den helt specielle færøske kædedans pr. automatik gå i gang. Hvilket pragtfuldt skue, når de tvende kæder danser, hver sin vej.
Helt færøsk kan det desværre ikke blive. Flasken med brændevin må ikke længere gå fra hånd til hånd.
Min anbefaling er derfor, at et passende antal molbotønder sættes op og på deres toppe sættes varm vin i glas, som kan tages af de forbipasseerende kæder. Jeg vil antage, at 16 molbotønder, jævnt placeret, vil kunne gøre det. Men måske er det bedst med hele 32, da kædedansen jo ikke skulle udvikle sig til et løb.
Men gør ingen dekort på tøndernes kvalitet. Det skal være molbotønder.
Jeg er forøvrigt sikker på, at den stedlige politimester ville værdsætte, at der på forhånd var udlagt reb i rundkreds til hver af de to kæder, og der på rebene var i slået afmærkning for hver 2 meter, således at deltagerne kunne fastgøres i afmærkningen for derved at forsøge at holde den foreskrevne afstand under dansen.
Rigtig god fornøjelse med dansen, men pas på, at politimesteren ikke bryder kæden og med rebet i hånd fører an i retning af kachotten.

De specielle dansetrin kan ses her:
http://www.youtube.com/watch?v=vc5jkZv7-xg

I mangel på færing, kunne i prøve med spjæt mazurka:
http://www.youtube.com/watch?v=bU1lOtKR ... dex=4&t=0s
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af oz1iky »

Også en god glimragende morgen her fra.

Jo du har nok ret i den med gnomet'.
Men nu hvor 'trolden' har fået et navn, så er den nærmest blevet til et lille fortabt og ensomt dyr, ingen vil have med at gøre.
Lige som i de gamle fortællinger, giv den et navn og den bliver så lille at den ingen betydning har længere.
Alle griner blot af den.

Til dem der er mere til en litterær tilgang, kan enkelte af Brødrene Grimm's eventyr anbefales.
Specielt Rumleskaft kan være interessant læsning.

Der er givet besked til den pålidelige kilde bag Molbo-tønden, om at et større antal vil være betimeligt den pågældende dato.
Angående reb, så skulle der være bestil en usandsynlig stor mængde af den gode kvalitet fra Engelsholmsvej i Randers.
Det skulle være af det specielle natur-materiale fra Phillipinerne. Så det skulle holde til selv u-væsner fra eventyr-universet.

Også her findes der flere litterære og underholdende værker. Jeg kan anbefale Henrik Pontoppidan og han fortælling "Kronjyder og Molboer"
fra "Danmark i Skildringer og Billeder af danske Forfattere og Kunstnere" (1887) s. 226-273

Så mon ikke alt vil være klar til den tid?

VY 73 til alle, men med udsøgte og udvalgte undtagelser.


Kenneth OZ1IKY

.
At smykke sig med lånte fjer.png
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
Brugeravatar
oz4zat
Indlæg: 161
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 16:29

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af oz4zat »

Uden at fatte en dyt af hvad det er i skriver om, vil jeg til dansantaiske udfoldelser anbefale dette - her er både dans og musik:
https://www.youtube.com/watch?v=0JQ0xnJyb0A
Glemmer du, så husker nettet
bit for bit ...
Brugeravatar
Rimax_15
Indlæg: 186
Tilmeldt: lør dec 19, 2015 18:10

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af Rimax_15 »

oz4zat skrev: søn maj 03, 2020 13:58 Uden at fatte en dyt af hvad det er i skriver om, vil jeg til dansantaiske udfoldelser anbefale dette - her er både dans og musik:
https://www.youtube.com/watch?v=0JQ0xnJyb0A
Jeg troede jeg var den eneste :-)
Noise Busters. En spændende side på FB
Privatradio.dk
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af oz7c »

Hej
Måske kunne lokke ham op ad af denne ?
Højt at flyve eller dybt at falde !

https://www.youtube.com/watch?v=xbhCPt6PZIU

73 Boye
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af oz7xf »

Hej Søren

Du rammer ret præcist i din klagesang, men lad mig starte en andet sted. Et sted, og nogle hændelser som ikke ret mange er bekendt med. Og ikke mindst en lille vejledning, "Vejledning i Sælfangst", af Flemming Jensen, skolelærer og humorist:
"Helikopteren gled i stille solrigt juli-vejr ind over Nugssuag-halvøen. Under os så vi imponerende bjergtoppe med evig sne omspundet af lange kuperede dale med evig sne. Langt ude mød øst så vi indlandsisens umådelige kuppel rejse sig. Med evig sne.
Pludselig var vi fri af halvøens fjelde, og under os så vi atter vand. Umanak isfjord med kæmpeisfjelde, der heroppe fra blot sås som små, hvide prikker i store stimer, så langt øjet rakte. Foran os lå Umanak, og før vi vidste af det, havde vi helikopterens landingsplads under os.
Helikopteren stod ligesom stille i luften, dalede langsomt ned mod den asfalterede plads for sluttelig at lande blødt og umærkeligt - som en balletdanser.
(Denne skildring er ikke helt korrekt. Det regnede og blæste, og vi landede som en kokasse fra en højrøvet kvie... Men det er første gang, jeg skriver en bog, og jeg har altid drømt om at starte med en poetisk beskrivelse, hvilket var lidt svært med de faktiske omstændigheder som udgangspunkt. Derfor denne lille ændring, som jeg ikke håber, falder nogen for brystet.)"
Det er, hvad det i det store og hele handler om. Men forståelsen lettes af at læse hele vejledningen, og stædigt fastholde, at det er Flemming Jensens skildring af sine oplevelser, og ikke ens egne.

Lidt mere af Flemming Jensen:
http://www.youtube.com/watch?v=b701slgpbUo

vy 73
oz7xf, Allan
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af oz1iky »

Halløjsa

Nå, så fik jeg fejet alle kragens lånte fjer ud og væk.
Det var rart at slippe for den efterhånden ulidelige lugt fra de gamle og hengemte utroværdige låne-fjer som kragen havde forsøgt at efterlade.
Der kommer jo alligevel ikke nogen sandhedsbeviser, for noget som ikke findes, fra den kant af.

Jeg håber ikke der er nogen af kragens nye venner der falder i det beskidte mudder af låne-fjer, som kragen forsøger at smide over alt.
Det ville jo ikke kun være træls, men måske endda sundheds mæssigt farligt for dem.
De skulle jo nødigt komme til skade ...

VY 73 til alle, men med udsøgte og udvalgte undtagelser.

Kenneth OZ1IKY
.
At smykke sig med lånte fjer.png
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af oz7xf »

oz1iky skrev: man maj 18, 2020 15:18 Nå, så fik jeg fejet alle kragens lånte fjer ud og væk.
Stor anerkendelse af forårsrengøringen, der godt nok faldt lidt sent.

Som musikalsk ledsagelse har jeg valgt Heksedansen:
http://www.youtube.com/watch?v=VO2_JtC9Q4Y

Du nævner krager og mudder i dit indlæg. Det må bero på en misforståelse, da krager litterært er tæt forbundet med pludder. Og dette pludder anvendes som dyppelse til kragesteg. Se sandhedsbevis:
http://www.andersenstories.com/da/ander ... klods_hans

vy 73 til en del, men heller ikke fler´.
oz7xf, Allan
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af oz1iky »

God glimragende tidlig aften, rundt omkring mange steder ..


Brugte lige lidt mere tid på den forsinkede "forårsrengøring".

Og det er jo interessant at gennemlæse dossiet på "CW kejseren" eller "Kragen med de lånte fjer"
Og tak til en del personer, for deres bidrag til dossiet, eller "SAGSMAPPEN DBK".
En del af dem vil nok ikke læse det her, da de ikke er radioamatører. Men så har jeg da takket dem, trods alt.

Fandt så lige en del lånte fjer i en anden tråd - så der skulle lige gøres lidt mere rent ...
Forvanskninger om usandfærdige og udokumenterede - og der med UTROVÆRDIGE - udtalelser og påstande,
kunne man vel kalde det? Men man kan jo aldrig vide ...

viewtopic.php?f=6&t=952&start=30#p7256
viewtopic.php?f=6&t=952&start=30#p7261
viewtopic.php?f=6&t=952&start=30#p7304

https://ham.brugtgrej.dk/forum.php?mode ... &obj=80146
Indlæg #6, andre indlæg i tråden er; 17, 18, 20, 29, 33, 34, 40, 41 og 45
De oprindelige uredigerede udgaver haves også et eller andet steds i dossiet ("SAGSMAPPEN DBK"),
sammen med en del lydfiler med "lodtrækninger" i det negative HAMSPIRIT lotteri på 3.712 KHz,
til det der i brede kredse kaldes "Gylle-lotteriet".
Mon der er forbindelser til "Den Fynske Gylle-trold"?
0000 Grine-mus 1c.jpg
Skyder man efter 3. mand, når man ikke kan klare sig længere .... ?
Det synes også at være set før som Modus Operandi fra den kant af !

viewtopic.php?f=6&t=952&start=45#p7318
viewtopic.php?f=6&t=952&start=45#p7321
viewtopic.php?f=6&t=952&start=45#p7323

Mon der kunne være en sammenhæng til det der står i Dickie Mieth's bog om en ubetalt morsenøgle
fra Canada og så den der her eftersprøges?

viewtopic.php?f=16&t=736

Og sandelig så fortsætter "kragen med de lånte fjer" med at skræppe løs..

viewtopic.php?f=6&t=952&start=45#p7327
viewtopic.php?f=6&t=952&start=45#p7332


Men at svare på 2 meget simple spørgsmål er endnu ikke lykkes?

viewtopic.php?f=2&t=996
viewtopic.php?f=6&t=952&start=45#p7332
viewtopic.php?f=2&t=996&start=60#p7773

Og det til trods for at alle ude omkring "kragen" har et nok meget seriøst sandhedsbevis i hænderne for
hvordan det virkelig forholder sig?

viewtopic.php?f=2&t=996#p7378

Men det kunne måske skyldes at det ikke er et sådan helt ægte universitet man har været på?
https://www.university-directory.eu/Den ... rsity.html

Ja, man ved aldrig, det kunne jo være? Og som Journalisterne plejer at sige;
så længe vi ikke har et klart svar, så er det den historie vi kører med.
Vi afventer et klart svar som et dementi på vores påstand og hypotese.
0000 Strategisk problemløsning på højt plan.png
Største delen af vi andre er stolte af vores baggrund og uddannelser, så vi viser det da gerne frem.
Men åbenbart ikke her? Her er alt "meget hemmeligt stemplet" ....

Så mon vi nogensinde for et sandfærdigt og troværdigt svar, på et par helt legitime og simple spørgsmål?
Jeg ved det ikke, og har min (måske endda meget berettigt) tvivl, nen hvordan var det lige at Bob Dylan sang?
The Answer My Friend, Is Blowing In The Wind ....
https://www.youtube.com/watch?v=G58XWF6B3AA


VY 73 til alle, men med udsøgte og udvalgte undtagelser.
(og som et par enkelte sikkert idag bemærkede, så er de nok ikke helt en del af de her "udsøgte"...)


Kenneth OZ1IKY
.
At smykke sig med lånte fjer.png
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af oz7xf »

Hej Kenneth

Sikkert ligger meget begravet i en vis usikkerhed. Er det nu en W3DZZ eller en om en flagstang sammenklemt juletræskæde med en fugl på begge sider, der forsøgsvis anvendes som antenneanlæg fra en QTH på klippegrund, der normalt ville kræve et over klippen opsat trådværk som jordnet for på den måde at udbedre erictansen og danne grundlag for en mere gunstig udbredelse.
Det er ikke rigtigt til at vide. Mere sikkert er dog, at ingen udsendelser fra det samlede stationsanlæg på ingen måde gør forstyrrelser for min modtagning af de svageste stationer fra de sydligeoceaner og Antartika. Og det er jeg egentlig tilfreds med.

vy 73 til den, der kan holde hus dermed, men heller ikke fler.
OZ7XF, Allan
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

"CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af oz1iky »

Hejsa igen

Kom sådan til at tænke på noget/nogen, da du nævner alle de her usikkerhedsfaktorer ....
OZ7XF wrote :
Sikkert ligger meget begravet i en vis usikkerhed.
og
Det er ikke rigtigt til at vide.
Er der nogen som har hørt fra "FinnA" (aka Finn Andersen) som angiveligt ikke var radioamatør.
Men som besøgte en bestemt radioamatør, for at få kopier af en hel mappe med dokumenter fra en retssag mod en forening.

Er det fordi "FinnA" er blevet alvorligt syg vi intet hører fra ham, eller har han blot mistet interessen i den her radioamatør han besøgte,
efter at have modtaget hele mappen med papirer (forhåbentlig ALLE papirerne) - og har læst alle papirene (forhåbentlig læst ALLE siderne) ?

Ja, man kan jo aldrig vide? Men det kunne jo være?
Specielt i disse tider hvor jordforbindelsen, visse steder, synes at være gået tabt?


VY 73 og god DX til alle uden negativ HAMSPIRIT

Kenneth OZ1IKY
.
.
Dont forget to put on the GROUND.jpg
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
Låst