"CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
Låst
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 188
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

"CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af OZ5WU »

Hej alle (næsten)

På basis af den seneste udvikling i forskellige tråde på denne fine platform, vil jeg forslå at denne tråd fremad benyttes til at give vores meninger/reaktioner til kende når Herr Vagn Jensen OZ1OXQ fremturer med sine venligheder..
Der er INGEN grund til at andre seriøse tråde tildækkes af de helt naturlige reaktioner på OZ1OXQs slet indpakkede udfald. Vi skal bare læsse af i denne skamstøtte tråd!

At dømme efter hans ulyst til at besvare selv simple spørgsmål kombineret med en overvældende mængde kildemateriale er vi godt på ved til at have materiale til en bog: "CW Kejserens Nye Klæder"

Herr Vagn Jensens seneste bedrift IGEN I en tråd som INGEN relevans har for hans QRP station med W3DZZ I hækken, med liggende standbølge forhold, er denne svada:
Nærværende indlæg er uden forsøg på personforfølgelse. Skulle nogen tro andet, da må det bero på en alvorlig misforståelse.
GNISTEN - ALTINGS BEGYNDELSE.
Selve opkastet vil jeg spare jer for, for det er IKKE andet end perfid person provokation, uden relevans for opslaget..

Derfor vil jeg til stadighed vil minde Herr Vagn Jensen om centrale spørgsmål vedr. en imaginær "Cand. Jur.", en VIBROPLEX som fordampede og noget med bortvisning fra en loge..

Andre lignende beretninger må gerne tabes i denne tråd.. Jo bedre bliver "CW Kejserens Nye Klæder" i den sidste ende
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
OZ1OXQ
Indlæg: 82
Tilmeldt: tors nov 28, 2019 20:19

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af OZ1OXQ »

Lidt læsestof, den omtalte lydfil "fylder" desværre for meget og er derfor ikke vedhæftet nedenstående tekst. På evt. forlangende vil omtalte lydfil naturligvis blive fremsendt.


Om adfærd udvist af et medlem af DDFO.

16. oktober 2019 14.11 8,3 MB
Fra:
Vagn Jensen
Til:
[email protected], [email protected]

Att: Til rette vedkommende i Logedirektoriet under Den Danske Frimurer Orden, hhv. Sankt Johanneslogen DAGMAR.

Om indholdet i vedhæftede lydspor senere i denne henvendelse.

Tilbage i 2011 rettede John Jespersen med amatørradiokaldesignalet OZ4FZ og jeg selv Vagn Jensen med amatørradiokaldesignalet OZ1OXQ henvendelse til DDFO, anledningen var et medlem af netop DDFO allerede dengang udviste en adfærd der næppe er forenelig med de krav DDFO stiller til medlemmer hhv. potentielle medlemmer af denne agtværdige Orden.

Det drejer sig om Claude Enoch der er medlem af Sankt Johanneslogen DAGMAR.

Sagen endte med at jeg blev truet med eksklusion af DDFO ifald jeg ikke, til Logedirektoriet, ville sende en underskrevet erklæring hvoraf det ville fremgå at jeg i al fremtid skulle afholde mig fra enhver form for kontakt med omtalte Claude Enoch. Oven i købet skulle præces hhv. vicepræces i Logedirektoratet godkende denne erklæring.

Jeg tilsendte omtalte erklæring, denne godkendte Logedirektoratet.

Jeg fik skriftligt oplyst at omtalte Claude Enoch ligeledes blev bedt om at tilsende Logedirektoratet en lignende underskrevet erklæring samt at dette var sket.

Efterfølgende oprettede jeg et dossier på Claude Enoch, af dette dossier fremgår tydeligt at Claude Enoch ikke overholder omtalte erklæring, således har jeg i omtalte dossier 96 forsøg på konfrontation med undertegnede, den ene grovere end den anden. Der er tale om tilsendte breve til både mig men også min ægtefælle, ligeså adskillige forsøg på konfrontationer på amatørradio (telefoni).

På vedhæftede lydoptagelse høres en radioforbindelse med omtalte John Jespersen OZ4FZ og undertegnede, dato er 1. september 2019, klokken er 1304 og fremad. Lydoptagelsen varer 31 minutter.

Ca. 12 minutter inde høres 1. gang Claude Enoch, uden brug af eget eller mit amatørradiokaldesignal udtale: Vagn, var det Oringe eller Sankt Hans du var indlagt på?

Senere i samme lydfil høres at Claude Enoch udtaler: OZ1OXQ (mig) HER ER OZ1PF (Claude Enoch), jeg tilspørger dig var det Oringe eller Sankt Hans du var indlagt på?

Som det vil bemærkes reagerer jeg ikke, det ender med at Claude Enoch oplyser: Den der tier samtykker, så det er nok rigtigt.

Man hører også en af Claude Enoch´s proselytter synge og komme med bemærkninger om min person. Jeg har aldrig haft kontakt med pågældende, men hans identitet er mig bekendt.

I det hele taget reagerer jeg ikke på Claude Enoch´s ufattelig mange forsøg på konfrontation.

Siden 2011 har Claude Enoch haft meget travlt med især min person, men også andre har været, og er stadig, ofre for Claude Enoch´s adfærd. Det er almindelig kendt at Claude Enoch telefonerer til radioamatører han enten ikke bryder sig om eller som jeg jævnligt er i kontakt med. Således er der eksempler på at Claude Enoch pr. telefon truer pågældende på liv og helbred, i et tilfælde er en sådan trussel indtalt på voice mail. Jeg vil derfor ikke afvise at også andre over tid, i samme anledning, vil kontakte DDFO.

Jeg er i besiddelse af utallige lydoptagelser hvoraf det fremgår at Claude Enoch går over stregen ift. hvad DDFO fordrer af sine medlemmer. I her viste link ses da også at DDFO tidligere har haft et medlem hvis adfærd klart minder om Claude Enoch´s adfærd:
https://www.bt.dk/danmark/maa-du-doe-af ... bjerrehuus

Da jeg sidst i året 2011 var ramt af Cancer kunne man høre bl. a. Claude Enoch udtale at: Jeg nok snart døde af denne sygdom, gid jeg ville dø af denne, i så fald ville det gavne menneskeheden og lign.

Således har Claude Enoch, også på amatørradio telefoni udtalt at John Jespersen//OZ4FZ og jeg begge dømt for at "pille ved småpiger", ligeså skulle jeg, ifølge Claude Enoch have flere domme for at udgive mig for at være advokat, således skulle jeg på mit visitkort oplyse denne titel, ligeså ses på dette visitkort at jeg viser vinkel & passer.

Nedenfor ses en e - mail Claude Enoch har tilsendt en medamatør jeg kender ret godt, jeg har bevidst og efter aftale med modtageren af denne e - mail anonymiseret afsenderen´s navn, kaldesignal samt e - mail adresse.

Påstanden om den i denne e - mail omtalte gæld på kroner 10.000,00 har Claude Enoch udsendt på amatørradio via telefoni, hans øvrige påstande kan jeg ej heller genkende.

----Oprindelig meddelelse-----
Fra: [email protected] [mailto:[email protected]] På vegne af [email protected]
Sendt: 19. april 2017 15:30
Til:
Emne: [EDR] Lydfiler

Hej

OZ1PF (http://www.edr.dk/da/users/oz1pf) har sendt dig en besked via din kontaktformular (http://www.edr.dk/da/user/163/contact) på EDR.

Hvis du ikke ønsker at modtage e-mails som denne, kan du ændre indstillingerne på http://www.edr.dk/da/user/163/edit.

Besked:

Hej xxxxxxxxx

Jeg er ved at samle lydfiler, om OZ400 / OZ1OXQ og OZ4FZ.

Så alle kan høre, hvordan de to udøver chikane, ca 175 styk, optaget over nogle år.
Det er ikke småting de to kan finde på at sige på FRQ

De laver chikane på OZ4EM , OZ7MV, OZ3MC, OZ7RQ, OZ9IU, OZ3NP, OZ6WO Ja alle os som var på Bornholmer-ringen kl. 1300 hver dag, den ring stoppede, på grund af de to,,, Nu har vi en lille hyggelig ring på samme FRQ kl, 1000, her forsøger de sig en gang i mellem.-

De to karle er heller ikke mere velkommen i Rønne afdelingen, ja du kan jo selv gætte på hvorfor.

Den fremstilling, du præstere er meget ensidige,

Der er jo ikke noget call på den person, som driller Vagn

Jeg blev uvenner med Vagn, d. 12.marts 2010, da han blev afsløret i at prale og lyve, om sin broder, som han påstår over for de efterladte fra forliset af M/S Hans Hedtoft i 1959, at han var med.
Iflg, de arkiver, som er tilgængelige findes der ikke noget om den såkaldte broder, det skal lige bemærkes, at Vagn kun har en søster, som ikke vil have noget med Vagn at gøre, noget med en arvesag, og han har aldrig haft en broder, oplyst af hans søster, hun er ældre end Vagn, så hun må jo vide det

Siden er der kommet flere afsløringer om Vagn.

Ang. Sagen mod OZ6WO og jeg den 18 november 2015, hvor Vagn forsøger at få en sag rejst, ved politiet og anklagemyndigheden i Næstved sags nr.
1900-10170-01079-15, denne sag blev efter IB og jeg havde været til forhør, frafaldet, vi kunne kræve erstatning for svige og omkostninger, vi krævede 10,000,00, som aldrig er betalt af Vagn, det blev oplyst, at fogedretten i Rønne, det var ikke mugligt at indrive, da personen er insolvent.

Efter dette forsøgte Vagn igen med en politianmeldes på telefon chikane rapport nr. SAK-2014-41-2326 Statsadvokaten i København, den gik heller ikke, da de opkald fra min telefon ikke viste Vagns telefon nr.
Så blev Vagn mega sur.

Så blev der skrevet til Den Danske Frimure Orden, med de samme beskyldninger, efter at have været til møde med den, og fremvist de e-mails og lydoptagelser, så afviste de også de af Vagn påstået chikaner.

Vagn forsøgte, at få mig smidt ud af Marineforeningen, det gik heller ikke.

Da jeg var formand for Toreby Hallen, her forsøgte Vagn også, den gik heller ikke for Vagn.

Der foreligger mange skrivelser / breve fra hans advokat Allan Sørensen --Esbjerg, som truer med alverdens ulykker, der er over for hans advokat, mange gange anmodet om, at de kan jo rejse en sag, men det er ikke sket, nok pga. advokaten ikke kan vinde en sag, pga. de e-mails og lydfiler, som advokaten ved jeg har.

Så fik de jo held med at få rejst en sag mod OZ7RQ, for chikane på FRQ, den tabte Vagn, men han vandt den med tyveri af en radio fra OZ4LMS Sønke, dette var en fejl fra Bennys advokat, at den blev tabt Sags nr. BS16-426/2015, dommen har været i OZ Men dette er jo ikke fyldestgørende, for alle de e-mails mellem Sønk og Vagn, skulle det have været et vidne til at bekræfte det sagsforløb, her er advokatfejlen.
Dommer siger jo i sagen at Vagn er UTROVÆRDIG, da Vagn benægter, at det er ham, som har skrevet de e-mails, klart nok, for Vagn udgiver sig for at være Advokat og Cand,Jur, det kunne han jo blive straffet for.

Så har Vagn været i retten i Rønne for tyveri og misbrug af fotos, som han hele tiden har påstået var han egne, men det var de så ikke og Vagn blev dømt 1400, kr og egne sagsomkostninger.

Så den underkuede og søde Vagn, som du fremstiller ham, er ikke troværdigt, dette ved mange.

At Vagn fik lokket dig på det, ja dette undre mig sårer meget, du plejer ikke sådan , at lade dig snyde Kurt, jeg kunne skrive en hel Doktor-afhandling, om Vagn, helt tilbage fra hans purer ungdom, mange af hans " venner " fra den gang, er også mine gode venner, og de fortæller meget gerne om de ulykker Vagn har lavet.

Om dette får giver, dig et andet syn på Vagn, ved jeg, men så har jeg forsøgt, alt kan bevises !!!!

Vy 73
OZ1PF // Claude

NB:: ville have sat dette på EDRs forum, men ombestemte mig, dette ville nok ikke passe Vagn og hans " venner "

Jeg er naturligvis i stand til at dokumentere de af mig ovenfor fremførte oplysninger, bl. a. en lydoptagelse hvor høres at Claude Enoch på amatørradio udtaler at jeg er "smidt ud" af DDFO, dette efter jeg i januar 2016 meddelte mig udtrådt af samme Orden.

Som også oplyst ovenfor er omtale dossier fyldt med lydoptagelser, breve, e - mail(s) og andet Claude Enoch siden 2011, altså efter han har underskrevet og fremsendt erklæring om at han vil holde sig fra mig.

Det er naturligvis helt op til DDFO hvad der efterfølgende sker, jeg vil dog i videst muligt omfang følge sagen, artiklen i BT, se ovenfor, synes at være interessant.

Hvilket hermed meddeles,

Med venlig hilsen

Vagn Jensen
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af oz1iky »

God morgen Wehnert

Udemærket ide.

Har du fået svar på de 2 spørgsmål?
Dem om studenter-huen og fakultetet.

Med fare for at det vil hobe sig op med ubesvarede spørgsmål fra den kant...
Du kunne måske føje et til?
Og det er den der med "over-telegrafisten", som der er lidt for mange uklarheder om.
Sender dig lige en "teknik"-mail på det.

VY 73 til rigtig mange, men ikke alle

Kenneth OZ1IKY
Senest rettet af oz1iky fre feb 28, 2020 15:59, rettet i alt 2 gange.
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 188
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af OZ5WU »

Hej Kenneth

Du kan være ganske forvisset om at jeg IKKE glemmer, lige så lidt som "døgnfluen" Internettet glemmer!! :D

SÅ de relevante spørgsmål VIL blive luftet med passende mellemrum, de skulle jo nødigt futte i glemmebogen

Og seneste emne aka "Overtelegrafisten" vil også blive tilføjet den hurtigt voksende liste af "undren"

God weekend - dette gælder også alle! (næsten)
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 188
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af OZ5WU »

Herr Vagn Jensen aka OZ1OXQ

Det var da noget af en gralsfortælling De dér har skruet sammen, at De gider… :D

Nu er det bare desværre for Dem lidt kedeligt med den slags romaner! Tekster uden transmissions log, når vi taler om e-mail er ganske UTROVÆRDIGE - JA det reneste VARME LUFT - Noget De tilsyneladende har rigelige mængder af, hvorimod SANDHEDSBEVISER vist har været en udgået vare hos DEM i adskillige årtier…

Jeg troede de vidste at den slags historier ikke "købes" her, specielt efter Deres lille stunt på BG med en mail De skulle have modtaget og "bare" anonymiseret - BULLSHIT! blev der sagt, lad dog være med den slags udflugter..

Så kan De jo undres over mistroen til Dem - Men alene Deres adfærd på 3712 KHz kl 13 nogle dage, giver et godt hint..
Men helt galt bliver det jo når De selv tilstår for åbent tæppe at Deres omgang med fænomenet SANDHED er dubiøst..
Eksempel:
OZ1OXQ taler usandt.jpg
Billedet er fra det gamle forum på EDR, da "Mester" regerede sammen med deres afdøde ven OZ5HZ
Deres "tilståelse" taler vel sit HELT eget sprog, det er helt med vilje modtageren er masket af for ikke at involvere 3'die part i denne kedelige kommunikation

Tilståelsen ligger så godt i tråd med det diverse uafhængige kilder beretter i øvrigt og forklarer vel ganske godt hvorfor De undlader besvarelse af små simple spørgsmål Herr Jensen

Mon ikke det var på tide Herr Jensen at de fik ryddet diverse opslag for beskyldninger og infamiteter ??

Så kunne De måske gøre os alle den tjeneste at lede lidt efter SANDHEDEN og ibrugtage denne evigtgyldige ting :lol:
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
5p1p

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af 5p1p »

Den herre Vagn Jensen OZ1OXQ / OZ4OO

Nå man læser Deres skrivelse / manipuleret kopi af en e-mail.

At De har kunne finde ud af, at overføre den til RDE forum, er en stor bedrift.

MEN at De ikke kan finde ud af, at lægge Deres påstået Dokumenter op, ja dette overgår nok Deres forstand.
Men Deres papir på at De har opnået en Cand.jur grad , samt de mange cerfikater, som De påråber Dem at have, Men har aldrig fremvist for nogle ærlige personer, altså nogle, som De ikke kan manipulere med.

Men der er ingen papir på at De har opnådet nogen Cand.jur grad, for de det skriver KU, at De ikke findes i deres system.
Selv Deres Søfartsbog, med Deres påstået påmønstring i SVNs skibe, har De heller ikke kunne fremvise.
Men at De er så dum, at De snyder en Ordensbroder, for et så lille beløb på 2300,00 Kr., samt snyde en syg mand for 7500,00 Kr, siger jo meget om Dem

Når man læser, alt det materiale, som der er fundet frem på Dem, så er Deres TROVÆRDIGHED på et meget lille sted.
Der er jo ikke noget som holder Dem tilbage for at forfalske dokumenter / skrivelser, det er jo set før.
At De i retten i Esbjerg, påstår, at De ikke har skrevet de fremlagte E mail, det siger jo meget om Dem, Dommeren siger jo i retten og det står skrevet i dommen,” AT DE ER UTROVÆRDIG ” UPS— side 11

Udfaldet af sagen i Glostrup, har De også forsøgt at vende 180 grader, men uheldigt for Dem Herr Vagn Jensen, var der mange amatører, som var tilstede, og deres udsagn og dommens akter, siger det modsatte af hvad De siger Herre Vagn Jensen.

Tal sandt, eller hold kæft, men hvis De vil svines til, så forsæt, Deres gøren og laden—

Husk NU at sende det til Deres Advokat, hvis De har en

Vy 73 til alle dog ikke til de 2 på Bornholm

Herre Vagn Jensen, Husk at – alt De forsøger, at glemme---husker nettet
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af oz7xf »

Vedrørende påtegning i Søfartsbogens afsnit: "Tjeneste i søværnets skibe", er der ingen pligt til en sådan påtegning, og mange undlader påtegningen, da den ikke har samme anciennitetsmæssige vægt, som påtegninger under afsnittet: "Fartsoplysninger". Derudover kan enhver få udskrift af egen tjeneste i søværnet, og i forbindelse med Søfartsstyrelsen beregning af sejltid i forbindelse med udstedelse, fornyelse eller opgradering af Sønæringsbevis, rækker en sådan udskrift rigeligt.
5p1p

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af 5p1p »

Jo det ved jeg godt, men da Hr. Vagn Jensen påstår at alt er påført i hans søfartsbog
vy 73
Brugeravatar
Rimax_15
Indlæg: 186
Tilmeldt: lør dec 19, 2015 18:10

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af Rimax_15 »

Vagn er altid kilde til god underholdning.
Noise Busters. En spændende side på FB
Privatradio.dk
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af oz7xf »

OZ1OXQ skrev: fre feb 28, 2020 1:36 Lidt læsestof, den omtalte lydfil "fylder" desværre for meget og er derfor ikke vedhæftet nedenstående tekst. På evt. forlangende vil omtalte lydfil naturligvis blive fremsendt.
Det er altid kedeligt ikke at kunne formidle sig frit. Her en en god løsning til deling af store filer:
http://www.dropbox.com/da_DK/basic
så er det bare at indsætte et link i teksten. Så kan alle, der ønsker at oplyses på et højere niveau, blive det.
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af oz1iky »

Wehnert ...

Har du fået svar på de 2 første spørgsmål fra Vagn Jensen OZ1OXQ ?
Eller har han meddelt dig hvorfor han ikke kan svare dig på dem?

Jeg har i mellemtiden forsøgt at finde en udnævnelse til Over-Telegrafist ved samme navn,
men ind til videre uden resultat.


VY 73 til stort set næsten alle

Kenneth OZ1IKY
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
5p1p

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af 5p1p »

Hej Kenneth

Du kommer på et meget stort stykke arbejde, for dette kan ikke findes på den personage, for dette findes ikke.

Det samme med alle de andre påstande, som denne person, fremkommer med, her tænkes på den Cand.jur. grad, m.m.

Noget Så simpelt, at få taget en kopi, er totalt umuligt, for den Herre Vagn Jensen, men alt andet også
det fra 3. mand, kan han da finde ud af, ja - lave rettelser i den email. ( manipulere )

Husker noget der hed brevhemmeligheden, men den gælder måske ikke for private emails.---Mærkeligt

Den Email, var tilsendt OZ7OU Kurt Poulsen( Klapperslangen ), som han så har sendt til Hr. Vagn Jensen, om der var redigeret i den inden den kom til Hr. Vagn Jensen, skal være usagt, men jeg tror ikke Kurt, er så simpel. MEN !!

Men vi skal måske, til at bruge, af alt,det vi har på lageret, om Hr Vagn Jensen også kaldet OZ1OXQ / OZ400, der er jo meget og der er meget mere hvor det kommer fra, hvad mon en rigtig advokat, kan få ud af dette ???

Kan se, at datoen er 26,08,2018 hvor den herre Vagn Jensen skriver til sin advokat

Hr Vagn Jensen skriver til sin advokat, at der nu er nok til at der laves et søgsmåls mod Claude Enoch, med flg.
1) Vagn Jensen er Psykopat.
2) Vagn Jensen er ikke Cand.jur.
3) Hvad er det for en fogedsag
4) Hvad er det for domme ved retten i Vordingborg mod Vagn Jensen
5) Hvad for et sagsanlæg mod OZ6WO og Claude Enoch

Flot, der er ikke kommet noget fra den kære Advokat for Ribe / Esbjerg.
Vedkommende Advokat, har nok sagt, at dette kan ikke bruges til noget i en sag.

Håber, at alle vil få en dejlig og hyggelig Weekend,

vy 73 til næsten alle

Glemmer du --Så husker nettet
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af oz7xf »

oz1iky skrev: lør feb 29, 2020 13:59 Jeg har i mellemtiden forsøgt at finde en udnævnelse til Over-Telegrafist ved samme navn,
men ind til videre uden resultat.
En del af forklaringen kan findes her:
http://www.raf1917.dk/pdf/organisations ... t_2018.pdf
En anden del af forklaringen ligger godt gemt i lukkede tønder.
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af oz1iky »

Hej Allan

Jo den har jeg set, og den er da ret informativ...
Men der er stadig en hel del uklarheder om den her bestemte person og så titlen Over-Telegrafist.

Men skal vi ikke lade den ligge ind til Wehnert har fået svar på sine 2 væsentlige spørgsmål?
Så kan vi jo imens slæbe lidt Cola og Popcorn hen til den ret underholdende skærm.

VY 73 til dig, og andre Godt-folk.

Kenneth OZ1IKY
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 188
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af OZ5WU »

Hej alle (næsten)

Jeg har fra én yderst respektabel kilde modtaget dokumentet der vises I dette billede:
Doxie 1791 (Large).jpg

Af hensyn til GPDR er mail-adresser, telefonnumre m.v. maskerede.

Studeres indholdet I kopien af dette yderst officielle dokument, er det vist klart for de fleste, at Herr Jensens benyttelse
af "Cand. Jur." vist ikke holder vand.
Det skal selvfølgelig bemærkes at titlen kan være erhvervet fra Aarhus Universitet, dette kan Herr Jensen jo så meget passende bekræfte.
Skulle Herr Jensen bekræfte dette forhold positivt vil han modtage min offentlige undskyldning!
Alternativ vil jeg blive ved med at undres over de efterhånden mange løse ender omkring Herr Vagn Jensen

God aften til alle (næsten)
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
Låst