Brug af Slack

Her diskuterer vi RDEforums udformning, struktur og administration. Er der ting du mangler, eller vil du gerne bidrage med indhold, så er det her diskussionerne forgår.
Besvar
Brugeravatar
OZ8AAZ
Site Admin
Indlæg: 86
Tilmeldt: fre nov 30, 2007 1:16
Geografisk sted: Näsum (Sverige), JO76ge
Kontakt:

Brug af Slack

Indlæg af OZ8AAZ »

Siden starten af 2020 har det været muligt at tilmelde sig vores "QTH" på messaging-tjenesten Slack. Det er fuldstændigt gratis og "koster" kun en tilmelding. Der er ingen adgangskrav og fungerer både som app i mobil, tablet, desktop og browser.

Tre hurtige fordele:
  1. Få en notifikation når der er nye indlæg - direkte på mobilen!
  • Opret helt dit eget emne med de deltagere du vil!
  • Kontakt til admin (næsten) hele døgnet :)
Hvad er Slack?
Slack er en såkaldt instant messaging tjeneste, som bruges overalt i teknologi/it-verden. I begyndelsen var det primært virksomheder, men der er snart sagt ikke det tekniske emne eller interessegruppe som ikke kommunikerer via Slack. Mulighederne for at integrere andre tjenester er legio, hvilket gør det til et meget spændende værktøj. For eksempel kan man samle en masse forskellige andre platforme et sted, og få et meget hurtigere overblik.
For nærværende bliver RDEforum hentet ind i Slack så man kan notificeres ved nye indlæg. Der er desuden osse notifikation ved nye indlæg på edr.dk … 😉

Ok, hvad gør jeg?
  1. Opret dig som bruger - tryk her http://bit.ly/383VckR
  • Hent app til iOS eller Android
Ofte stillede spørgsmål
  • Hvad er Slack? En instantmessaging-tjeneste, chat i realtime! Og så en masse funktioner til at gøre hurtig kommunikation hurtigere, enklere og mere overskuelig
  • Hvorfor skal jeg nu bruge noget andet? Det skal du heller ikke - Slack er i tillæg til forummet
  • Hvordan kan jeg bruge Slack? Både i browseren og som program til computeren, men også i mobilen så du kan få et hurtigt forkromet overblik
Vy 73 es cuagn de
Kasper SA7LNK / 7S7K (ex-OZ8AAZ / 5P9K)
https://kasper.myram.dk
Besvar