TU5PCT - Ivory Coast

DX Nyheder, både lokalt og globalt. Samt nyheder gældende for HF området.
OZ1OXQ
Indlæg: 82
Tilmeldt: tors nov 28, 2019 20:19

Re: TU5PCT - Ivory Coast

Indlæg af OZ1OXQ »

Jeg har netop læst ovenfor viste indlæg, på RDE forum ses mange gode indlæg om DX,derfor et spørgsmål.
Kenneth//OZ1IKY, du skriver: Citat begyndt: MEN - jeg ved at JEG har kørt den her kontakt, helt selv og uden hjælp fra DX-cluster eller email med aftaler. Citat slut.
Skal det af dig skrevne forstås som at nogle, men ikke alle, ægte DX ´ere finder DX på et DX Cluster eller inden en DX qso, sender en e - mail til vedkommende man er interesseret i qso med? og i denne e - mail beder om qso? Har du eksempler på at dette er sket?
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 190
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Re: TU5PCT - Ivory Coast

Indlæg af OZ5WU »

Herr Vagn Jensen, OZ1OXQ

Når jeg lader øjnene trille op over denne fra starten fine tråd, må jeg undres!

De Herr Vagn Jensen kommer ved flere lejligheder med aldeles ligegyldige tilkendegivelser som IKKE hører hjemme i tråden, det virker som om De bevidst søger at skabe ballade! ved diverse lettere mærkværdige opkast!

Jeg er ganske sikker på at Deres spørgsmål nedenfor, nu ligger I kø og afventer Deres besvarelse af et par enkle og letforståelige spørgsmål der er blevet Dem stillet ved adskillige lejligheder.

Så vil De Herr Jensen være så god at besvare spørgsmålene, så vi kan få køen tømt??

HUSK SANDHEDSBEVISER er evigt GYLDIGE, SANDHEDSBEVISER har den fordel at de stopper selv de mest komplicerede spørgsmål, som ikke forsvinder uden SANDHEDSBEVISER

I øvrigt undres jeg og DET er jo ikke godt!!

De skulle i flg. pålidelig kilde, I adskillige tilfælde have fremført ønske om at Deres navn og "kaldenummer" ikke måtte nævnes på disse fine fora?
Er De rar at forklare HVORFOR dette skulle opfyldes, når De selv igen og igen omtaler vi andre med call-sign og navn i diverse tråde?? og gerne i forbindelse med en provokation fra Deres side Herr Jensen

Inden DE farer I blækhuset igen, så husk venligst at undertegnede har et voksende dossier med billed- og lyd-filer der godt og vel dokumenterer tingenes reelle tilstand..
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
Besvar