EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af oz7xf »

OZ2D skrev: ons mar 01, 2023 11:17 vanetænkning
Måske, ja. Det kan meget vel skyldes, at jeg har læst samme informationer, som nogle i EDR har snavet i.

Jeg har meget svært ved at se, at nogle kan løfte radioamatørantennesagen op på ministerplan for at få denne til at fremsætte et lovforslag, der tilgodeser radioamatørantenner. Men det skal ikke afholde nogen formand fra at banke på dørene på Christiansborg i tide og i utide. Det er derfor jeg med mellemrum har skrevet om, at det er et job for en formand, og ikke et udvalg.
Nogle gange skal man gøre det, som ingen tror på. Tilfældigheder kan til tider overraske positivt.
Men det er ikke nok at banke døre. Det må samtidig gerne rumle i de almene boligselskaber. Antennerne må krybe frem igen.

vy 73
OZ7XF, Allan
Brugeravatar
oz4zat
Indlæg: 162
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 16:29

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af oz4zat »

Kunne man ikke finde nogle eksempler på bolig-eller ejerforeninger, hvor man HAR (!) løst antenne-problemerne på en for alle parter tilfredstillende måde ?

Hvis nogle (EDR ?) udarbejdede noget "salgsmateriale", som radioamatører med antenneønsker kunne bruge som argumentation - ud fra devisen: "Se selv hvordan de har gjort der !", vil det kunne understøtte ønskerne om lov til at sætte antenner op - tror jeg.

Og; Nej - JEG gør ikke andet end forslå dette - bor på egen matrikel i landzone og har ikke den slags problemer.
Glemmer du, så husker nettet
bit for bit ...
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af oz7c »

Hej
Ja lad os bare tænke lidt tilbage i tiden !
OZ_15_8.jpg
Det var dengang XW var HR, og nu kan han sidde at glæde sig til denne sang efter "vel" udført arbejde !

https://www.google.com/search?client=fi ... 0Hq272lnlc

Jeg ser ikke meget har ændret sig i EDR et prirat skib ude kapitain med er retning !

Derfor også dette stykke musik

https://www.youtube.com/watch?v=9jK-NcRmVcw

73 Boye
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 190
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af OZ5WU »

Kære Venner og Uvenner i vælger selv!

Nu har jeg ganske bevidst holdt mig på afstand af dette konstruktive mekka!

Når jeres udgydelser læses, slukkes enhver lyst til at udføre frivilligt arbejde for danske radioamatører og jeg forstår så udmærket hvorfor hjælpere ikke er en metervare..
Beslutningen om at stoppe mit personlige virke for EDR, står lige uden fordøren og banker på - DET ER SGU IKKE VÆRD AT SPILDE TIDEN PÅ med jeres piberi!!!!

I er en samling utaknemmelige egoistiske SKARN, der lever og ånder for at brokke sig - hverken mere eller mindre!!

At rette op på radioamatørers image med det I diverterer med er jo en komplet umulighed..

I behøver ikke at svare på dette opslag for det bliver ikke læst - så 2D spar superlativerne og ævlerierne...
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
Brugeravatar
OZ2D
Indlæg: 204
Tilmeldt: lør jan 02, 2016 0:16
Geografisk sted: Ishøj

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af OZ2D »

... I behøver ikke at svare på dette opslag for det bliver ikke læst - så 2D spar superlativerne og ævlerierne...
Jeg går ud fra at det er mig du taler til, mit kaldesignal er ikke 2D men OZ2D, så har vi lige fået det på plads. Jeg må tilstå at jeg ikke har megen respekt for folk som fyrer en hel masse p.. af og derefter stopper kommunikationen, men nuvel, sådan er vi jo så forskellige. Du illustrerer yderst fint hvorfor jeg aldrig bliver medlem af EDR. Så længe at der forekommer så tordnende arrogante typer på ledende poster i EDR, som udtrykker sig sådan som du gør, Michael, så bliver jeg aldrig nogensinde medlem af EDR.

Og så aner jeg faktisk ikke hvad jeg skulle være taknemmelig for, og dermed har jeg umanerligt svært ved at anse hverken mig selv eller andre for at være et skarn i det anliggende, eller skulle have blot det mindste at skamme os over. Hvad har EDR gjort som skulle være specielt positivt i forhold til eksempelvis mine interesser? Intet er der gjort er mit bedste bud som svar på det.

Nej det som jeg er taknemmelig for er alle ildsjælene som får diverse analoge såvel som digitale kommunikations-netværk til at fungere men det anser jeg ikke for at være et EDR-anliggende.

P.S.:
Skal jeg betragte din udmelding om at stoppe dit personlige virke i EDR som et løfte, Hr. Wehnert? Jeg skal bestemt ikke beklage sådan en beslutning. Det vil bringe mig en lille smule tættere på at melde mig ind i EDR.
Senest rettet af OZ2D lør mar 04, 2023 7:04, rettet i alt 1 gang.
Vy 73 de OZ2D
Kim

https://www.qrz.com/db/oz2d

E-mail: [email protected]

QRV på FM, DSTAR, DMR, FT8, SSTV, RTTY og andre digimodes

Begejstret Facebook-bruger og fan af amerikansk fodbold

Rigtige mænd holder med New England Patriots (NFL) :-)
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af oz7xf »

Hej Kim

Det er vel ret tydeligt, at Michael W ikke overholder fægtningens regler, men gerne gentager de samme kontrastød om og om igen. Ret mærkværdigt for efternavnet antyder jo, at han er af familie og derfor burde være kendt i fægtesalene. Jeg tager nok fejl. Men Kim, tag endelig ikke patent på at være et SKARN. Jeg har også min andel i løjerne. Fra min side af plankeværket betragter jeg det dog mere som fastholdelse af målet, mit. Om mit mål så er egoistisk, er jeg imidlertid ikke så sikker på. Jeg er egentlig ret sikker på, at Michael W og jeg forsøger at trække foreningen i samme retning.

Der sidder for tiden to i hovedbestyrelsen, der laver et formidabelt stort og synligt arbejde. Det er OZ0J og det er OZ5WU. UG med kryds og slange til dem begge. Der er også UG til de andre i hovedbestyrelsen og til Formanden er der UG med kryds. Slangen kan komme, når han begynder med at banke døre på Christiansborg.

Med hensyn til OZ5WUs sekretærvirksomhed i hovedbestyrelsen er det imidlertid ret tydeligt, at han er bagud med referaterne i forhold til forretningsordenen for hovedbestyrelsen. Og nærlæser man forretningsordenen er der faktisk noget at gøre ved det. Få afpasset dagsordenerne med den afsatte tid, og hold i stedet flere møder. Det drejer sig om effektiv mødeledelse frem for japperi.
Man skal muligvis også se endnu mere på bureaukratiet i foreningen end Michael W allerede har gjort, og således, at sekretæren ikke nødvendigvis skal være foreningens skriftlige navle, hvorom alting skal igennem. Michael W skal nok få sat sit aftryk på alt alligevel!

For dem, der ikke har set det nye nyhedsbrev:
https://usercontent.one/wp/www.edr.dk/w ... 1667436611
Fortsæt endelig arbejdet med foreningens fremdrift. Tag initiativet, så det ikke tages af dem, der sidder tilbage.

Og for dem, der søger, og dem, der har været dér:
https://www.youtube.com/watch?v=9lCndR2Bj38

vy 73
OZ7XF, Allan
OV2B
Indlæg: 78
Tilmeldt: ons feb 07, 2018 16:21

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af OV2B »

Hej alle.
Mon ikke debatten vedr. antenneopsætning, og hjælp fra antenneudvalget under EDR, fortjener sin egen tråd...?
Jeg er bestemt ikke uenig i, at EDR (som forening !) kunne gøre noget mere, men jeg mener ikke at det eksisterende "Antenneudvalg" kan gøre meget mere, end de allerede gør - nemlig at råde og vejlede de personer der henvender sig.
Antenneudvalget har absolut ingen indflydelse nogen steder, men har en del kendskab til, hvad der skal skrives, og bestemt også hvad der IKKE skal skrives ifbm ansøgning om tilladelse til opsætning af antenne(r).

Der er jo flere aktører i spil her.
Der er kommunen, som er sidste og bestemmende "myndighed", når der er tale om privat ejendom - her er det kommunen der har sidste ord.
Derudover er der diverse boligforeninger, for de som bor til leje/andel - der er det jo ikke kommunen der kan bestemme, om den pågældende boligforening skal ændre deres vedtægter om opsætning af antenner på foreningens ejendom. Den kamp bliver ikke let - her er det foreningen EDR, der bør komme på banen, og ikke antenneudvalget (under EDR) alene.

Det er et sindssygt svært, men spændende emne - vi skal bare ikke kaste al skyld på "antenneudvalget" i EDR - de kan altså ikke trylle og ej heller udstede diverse tilladelser....desværre.

//Lau
Venlig hilsen / Kind regards :
J. Lau Lindhardt, Kleinsmed Emeritus
Middelfart, Danmark

HamCall : OV2B
https://www.dc3vennerne.dk/
facebook : No thanks
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af oz7xf »

OV2B skrev: fre mar 03, 2023 17:38 Hej alle.
Mon ikke debatten vedr. antenneopsætning, og hjælp fra antenneudvalget under EDR, fortjener sin egen tråd...?
Mon dog. Det er mere en debat, der burde foregår i EDR regi. Og der har da været tiltag til at tage hul på bylden. Nemlig kortlægning af problemet, men mig bekendt, er det ikke blevet til noget.

vy 73
OZ7XF, Allan
OV2B
Indlæg: 78
Tilmeldt: ons feb 07, 2018 16:21

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af OV2B »

Hej Allan.
Jeg er meget enig, men hvem benytter egentlig forum på www.edr.dk - jeg gør ikke !
At de (EDR) ikke engang gider at benytte SSO eller anden form for single-validering, så man/vi slipper for at have 2 login, for at komme på deres forum, det forstår jeg ikke, og derfor er jeg allerede hoppet fra. Det hverken gider eller ønsker jeg -det bliver en "nej tak" herfra.

At foreningen EDR (IKKE antenneudvalget under EDR !) ikke er mere synlige, er nok at der fra foreningen EDR ikke er synliggjort hvad antenneudvalget kan hjælpe med...og det er jo faktisk kun råd og vejledning...igen, ikke noget man kan klandre "antenneudvalget" for, men derimod "foreningen EDR", der bør komme på banen og banke på dørene inde på Borgen, hvis der skal større ændringer til - og det skal der !

//Lau
Venlig hilsen / Kind regards :
J. Lau Lindhardt, Kleinsmed Emeritus
Middelfart, Danmark

HamCall : OV2B
https://www.dc3vennerne.dk/
facebook : No thanks
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af oz7xf »

OV2B skrev: fre mar 03, 2023 19:50 At de (EDR) ikke engang gider at benytte SSO eller anden form for single-validering, så man/vi slipper for at have 2 login, for at komme på deres forum, det forstår jeg ikke,
Det forstår jeg til gengæld :-)
Det skyldes, at der ikke længere findes en "out of box" brugbar bro mellem WordPress og phpBB forum.
Derudover er WordPress forfærdelig bøvlet, hvis man vil have mange forskellige typer skribenter med forskellige rettigheder og automatiseret udgivelse det rette sted. Så til foreningsbrug, hvor man higer efter medlemsdeltagelse er WordPress ikke det mest fordelagtige at bruge.

Rygterne går, at der er noget helt nyt på vej. Så indtil videre må vi klare os med en PYT-Knap.

vy 73
OZ7XF, Allan
Brugeravatar
OZ2D
Indlæg: 204
Tilmeldt: lør jan 02, 2016 0:16
Geografisk sted: Ishøj

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af OZ2D »

...Men Kim, tag endelig ikke patent på at være et SKARN. Jeg har også min andel i løjerne. Fra min side af plankeværket betragter jeg det dog mere som fastholdelse af målet, mit. Om mit mål så er egoistisk, er jeg imidlertid ikke så sikker på...
Hej Allan

Jeg synes at den egentlige egoistiske person er hr. Wehnert selv når han reducerer vores utilfredshed med EDR's manglende indsats på antenne-området til piveri og ævleri. Jeg synes faktisk at det er en ualmindelig uforskammet reaktion som på ingen måde er EDR værdig. Hvad jeg foreslår vil jo ikke kun hjælpe mig selv men mange radioamatører, især dem som bor til leje. Hvis det endelige antal af radioamatører med forbud mod udendørs placerede antenner blev opgjort, ville det være et ret stort antal. Jeg tror ikke at det er muligt nøjagtigt at fastslå, kun at lave antagelser af. Men skal vores hobby bare have en lille smule chance for at overleve på sigt, så er problemet med manglende mulighed for opsætning af antenner noget som der skal gøres noget ved så hurtigt som overhovedet muligt, det er bydende nødvendigt. Jeg håber at EDR vågner op omkring dette her emne.
Vy 73 de OZ2D
Kim

https://www.qrz.com/db/oz2d

E-mail: [email protected]

QRV på FM, DSTAR, DMR, FT8, SSTV, RTTY og andre digimodes

Begejstret Facebook-bruger og fan af amerikansk fodbold

Rigtige mænd holder med New England Patriots (NFL) :-)
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af oz7c »

Hej
I tager lidt fejl.
Der er ikke noget antenneudvalg i EDR
Se bare pkt 5.7 i sidste referart. Dette er ikke en opgave EDR (HB+RM) tager alvorligt,
det har vist været sådan de sidste mange år. 4 år eller mere !

Uden antenner ingen radioamatører

M.h.t. EDR Forum vil jeg tro at det bliver ikke nogen god ide før det står i vedtægterne det ikke kan nedlægges igen.
Jeg har ihvertfald ikke tænkt at leverer tekniske artitler der, da historiken viser at der skal bare en webmaster
der har en anden ide til bruge slette (Lars),
som det vist er normal på den røde avis der vist har et sammenarbejde med EDR.

73 Boye
Flemming
Indlæg: 45
Tilmeldt: tors jun 03, 2021 22:25

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af Flemming »

Uha, uha, nu er den gal igen.
(En kommentar til OZ5WUs vredesudbrud)

Hvordan er det dog, at I brokker jer?
Læste I ikke OZ5WUs leder i i OZ december 2021, hvor han skriver:
”I den forbindelse har jeg en bøn til de kræfter i EDR, som tidligere har splintret ethvert forsøg på nytænkning. Accepter venligst at EDR skal videre NU, I bør hygge jer på 80 m med lidt radio og nogle løgnehistorier.
Lad nu yngre kræfter udvikle foreningen i fred”


EDRs sekretær OZ5WU ved nemlig langt bedre end EDRs almindelige medlemmer og ikke medlemmer, hvad der skal til.
På trods af, at tidligere ledelser ifølge OZ5WU har sovet i timen eller ignoreret problemerne, så er Michael Wehnert nu i gang med at få gang i sagerne.
EDR har fået høringsret i Plan og Boligstyrelsen.
OZ5WU og HB har i slutningen af 2022 fået dannet et antenneudvalg.
HB har ganske vist ikke fået defineret deres arbejdsopgaver eller fået medlemmerne uddannet i al den lovgivning, som antenner er omfattet af.
Jeg tror slet ikke udvalget har holdt deres første møde endnu.
HB har heller ikke fremstillet materiale, som dels orienterer og vejleder den enkelte radioamatør, når der skal søges om antennetilladelse, eller som kan bruges når Teknisk forvaltning, boligselskaber mv. skal oplyses om, hvad amatørradio er.
Lobbyarbejde på Christiansborg eller andre steder har jeg ikke hørt om.

Når man læser OZ5WUs indlæg og hans ledelsesstil, så er det helt uforståeligt, at medlemmerne ikke står i kø for at hjælpe til.
Der er så meget vigtigt arbejde, at overholdelse af vedtægterne mht. offentliggørelse af dagsordner og referater er ligegyldigheder for OZ5WU.
At orientere medlemmerne er helt unødvendigt.
Måske der heller ikke er så mange konkrete resultater at meddele, for i de sparsomme referater fra HB ser det ud til, at det meste bare er snak.

Mon historien nu gentager sig?
I februar 2018 nedlagde OZ5WU sit mandat i EDRs hovedbestyrelse (sammen med flertallet af de øvrige HB-medlemmer).
Begrundelsen var, at RM ikke fulgte hans indstilling om at ekskludere to HB-medlemmer(OZ5KM og OZ8XW), der havde været så uforskammede at have en anden mening end Michael Wehnert.

Hvor stor er skaden, hvis historien nu gentager sig?

Vy 73

Flemming, OZ8XW
EDR medlem 8737
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 190
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af OZ5WU »

Flemming OZ8XW!

Du er vanen tro fuld af manipulation, løgn og lidt latin!

Lidt ærgerligt at du end ikke har efterlevet dit eget løfte fra seneste område møde i Odense - Dét ville have været ganske befriende :D

MEN Flemse!
  • DU var på vagten tilbage i 2010 - 2011, da daværende EDR-ledelse INTET foretog sig da amatørradioantenner specifikt blev skrevet UD af bygningsreglementet, hvorfor havde antennesagen ikke dit fokus i alle disse år??
  • DU var på vagten i mange år i EDR, UDEN at foretage en reel udvikling af foreningen = TOTALT fravær af alle de aktiviteter der kan tilføre ny kræfter.
  • DU var på vagten da I startede en nådesløs klapjagt på dem der ville udvikling, som havde startet projekt NYSTART
  • DU var på vagten da I forsøgte at få ekskluderet et par foreningsvalgte revisorer, hvis eneste brøde var at de belyste at der var urent trav i foreningens ledelses økonomiske dispositioner.
  • Du var på vagten som Hovedredacteur - med ret til, jf. vedtægten at deltage i HB-møde punkter omkring medlemsbladet (Pravda) - men reelt som IKKE demokratisk valgt HB medlem, der sagsbehandlede ALT, specielt egen fremsatte sager, uden relevans for dit job.
  • Du var på vagten - OG aktivt medvirkende til valgfusk ved valget i 2016 (BDO-optælling af stemmesedler, der havde ynglet i EDR's pengeskab)
  • Da du blev rigtigt valgt til EDR's HB i 2016 - ville du blæse på enhver form for habilitet og ville fastholde det lønnede job som Hovedredacteur, med ret til at danse helt efter egen pibe aka at fremstille virkeligheden HELT efter redacteurens eget hoved.
  • Du har endda grinene vedgået at sandhedsmodifikation og manipulation, var legitime værktøjer i din higen efter at opnå: DIN vilje, fremfor at fremme foreningens tarv.
  • Du har igennem næsten et årti, spildt EDR's HB's tid på at "hjælpe" din personlige ven mod øst med alverdens anbringender, herunder taxakørsel, tilskyndelse til søgsmål hid og did og selvflg. at få denne person involveret i antennesager, som han så sprængte i luften.
  • DU glemmer behændigt hvorfor et samlet HB udenom Ex. redacteuren og Ex. Generalsekretæren indstillede jer til EKSKLUSION! I havde begge gentagne gange optrådt illoyalt overfor HB's flertal - Lækket oplysninger fra fortrolige sager! Ja endda haft jeres helt eget forum på Yding Repeateren, hvor I begge diverterede med jeres egn udlægning af sandheden. Toppen af poppen var så da I eller DIG, Flemming lækkede personfølsomme informationer, med det formål at få HB2016_18 til at implodere. Dette lykkedes som bekendt til fulde!
  • Du har været opfinderen af medlemsbladet som den ABSOLUT eneste vare på hylden i EDR - Det var jo dit legetøj, som skulle udgives på papir og udbringes af det "Blå Bud" til Redacteurhonorar, papiromkostninger og transport havde spist EDR's formue incl. HQ i Odense.
SÅ at give undertegnede "ansvaret" fra diverse mangler i EDR's HB nu, er ret beset helt samme modus operandi som DU i eksemplerne ovenfor har for vane at divertere med.

Du kan være ganske rolig! Jeg smutter INGEN steder i denne omgang, jeg ved det ærgrer lige præcis DIG Flemse! MEN den skalp får du ikke!!! :D

Nu skal det hele ikke bare være at give Flemse en tur for lopper :D :D :D

Mange af jer skoser EDR, EDR's antenneudvalg og ikke mindst EDR's HB for IKKE at gøre noget for Antennesagen ift. de offentlige myndigheder. Der er i nyere tid gjort forsøg på at rette op på fortidens mangler, men der er nogle elementer der gør hele sagsområdet ganske umuligt at levere hurtige løsninger på:
  • EDR har igen fået høringsret - ved seneste revision af bygningsreglementet forsøgte EDR at få Amatørradioantenner tilbage i regelværket, dette blev ikke taget til følge af myndighederne, desværre.
  • Ansvar for sagsbehandling er i dag nærmest 100% underlagt det kommunale selvstyre. Det betyder at der er 98 varianter af sagsbehandling og holding til Amatørradio fuglereder!
  • Det areal der er omfattet af fredninger mv. er blevet udbredt endnu mere, med meget rigide regler for ALT incl. antenner uanset formål.
  • Efter mastelovens tilblivelse, er der tilsyneladende opstået en holdning i Centraladministrationen: Dét kan ikke gå at give tilladelse til en amatørradio mast, hvis denne nu, eller i fremtiden kan blokere for en telemast!
  • I skal også huske at i de gode gamle dage! kunne vi slippe afsted med at opsætte antenner uden halløj alene fordi ALLE dengang havde behov for egne antenner til Radio og TV, så et mindre antenneanlæg til amatørradio vakte IKKE opsigt eller vrøvl fra naboer der jo også havde behov for antenner.
    Dengang for 30 til 40 år siden da fællesantenne mv. begyndte sit indtog gjorde EDR INTET for at påvirke reglerne, så vi kunne få en særstilling i samfundet.
    Det er lige siden gået ned af bakke, så meget så selv offentlige institutioner som Banedanmark - Teleselskaber mv. også har meget store udfordringer med at opstille antennemaster
  • I dag har vi som radioamatører ikke så mange muligheder for det store udtræk, medmindre I flytter på landet (ikke fredet område) eller benytter mere eller mindre usynlige antenneanlæg. Det kommer nok til at tage et årti at påvirke myndighederne til bare en smule lettelse på området! Og det endda med en fast mand på borgen 24/7/365!
Jeg må også lige hive fat i en misforståelse, som Flemse og et par lidelsesfælder gerne løber rundt med: Alt hvad jeg kommer med eller får etableret, ikke kommer via demokratiske processer - ALTSÅ der har været et flertal bag enhver sag der slipper igennem, selvom jeg måske har startet den. Dermed er det ikke som skrevet andetsteds ene og alene Wehnerts holdning, men en fælles HB-beslutning.
Flemming stop nu med at benytte det 1970'er skolelærer trick for at miskreditere en person du ret beset hader for at give dig modstand.

Lige om få anslag får I ikke mere i denne omgang - Da jeg stadig skaffer smør på brødet via et helt almindeligt arbejde, som går forud for selv EDR :wink:
Lige som på arbejdet hvor jeg elsker at tage "Skalper" fra DJØF-regimet, skal i alle vide at antenneskalpen er en jeg også brændende ønsker at tage, men det skaber ikke resultater at råbe og skrige om hvad der er gang i, dertil er sagen for giftig ift. en række interessenter det er nyttigt at holde sig på god fod med.
Der for var mit såkaldte vredesudbrud, som jeg :lol: af at nogen hoppede så meget på at det var emne på Agerskov!! Ret beset bare at få lukket damp ud og måske give jer der har potentialet et Hip! om at I da er velkomne til at deltage i at få EDR på fode igen!
I kan jo starte med at læse klummen i RDE-posten for marts måned - Bare til en start.

Og Flemse! du skal liige have en sidste "hilsen" - Det er IKKE vedtægtsstridigt at terminer for referater mv. ikke altid efterleves!! Det er "kun" en mindre mangel på efterlevelse af HB's forretningsorden - Du kan jo spørge dig selv om det giver flere medlemmer at efterleve en termin, fremfor at arbejde på nødvendige tiltag i foreningen.

God søndag i solskinnet til de fleste :D
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af oz7xf »

DR OM OZ8XW

Det var godt, så kender jeg dig igen!

Kunne du ikke ganske kort se på de sidste to valg til repræsentantskabet og der koncentrere dig om dit eget resultat. For mig minder det i høj grad som en deroute væk fra de indflydelsesrige organer i foreningen. Læren kunne jo være, at din tidligere popularitet som hovedredaktør ikke har fulgt med dig.
Jeg har forresten aldrig fået ønsket dig tillykke med nålen. Tillykke!

For mig er OZ5WU på ingen måde nogen skuffelse, hverken som person eller i sit virke i hovedbestyrelsen. Hans fremtonen og væremåde overskygger helt og aldeles, at han er bagud med sit referatskriveri. Hans informationsniveau er særdeles højt og han deler med glæde og iver ud af den opsamlede viden. Han er til at tale med, og åben for forandringer. Ikke alt er dyrket i hans egen baghave.
Hvis det var muligt ville jeg stemme på både OZ5WU og OZ0J til næste repræsentantskabsvalg, grundet deres person og arbejdsiver.

DR OM OZ8XW, Flemming. Jeg er ikke sikker på, at jeg ville stemme på dig til et kommende repræsentantskabsvalg. Dit skrift har skuffet mig.

vy 73
OZ7XF, Allan
Besvar