EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 190
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af OZ5WU »

Ohøj gæve gutter, minus støjgeneratoren

Jensen! Jeg antager de udmærket husker en Dommer Flebos karakteristik af dem som person profil! i det herrens år 2016 i retten i den fine købstad Esbjerg. Jeg tænker ikke gentagelse af udsagnet er nødvendigt! :lol:

@alle øvrige deltagere i denne tråd: Så er det vel på tide at give støjen det røde kort?
Støjen har jo på bedste vis demonstreret at den kun ånder ved balladens ild og tiden nu er til at slukke denne ild for evigt på dette hæderlige Forum

God aften til alle, minus den støjende personage!
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
OZ1OXQ
Indlæg: 82
Tilmeldt: tors nov 28, 2019 20:19

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af OZ1OXQ »

OZ5WU skrev: tirs maj 30, 2023 21:19 Ohøj gæve gutter, minus støjgeneratoren

Jensen! Jeg antager de udmærket husker en Dommer Flebos karakteristik af dem som person profil! i det herrens år 2016 i retten i den fine købstad Esbjerg. Jeg tænker ikke gentagelse af udsagnet er nødvendigt! :lol:

@alle øvrige deltagere i denne tråd: Så er det vel på tide at give støjen det røde kort?
Støjen har jo på bedste vis demonstreret at den kun ånder ved balladens ild og tiden nu er til at slukke denne ild for evigt på dette hæderlige Forum

God aften til alle, minus den støjende personage!
OZ5WU
Er du rar at besvare mit spørgsmål om det af dig tidligere skrevne skal opfattes som værende en trussel?
Ja eller nej?
Ligeså hvad betyder det med "hvide vægge" og noget med kølemontre ect.?
VH
Vj
PS: Hvad har dommer Aage Flebo med sagen at gøre?
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af oz7xf »

OZ1OXQ skrev: tirs maj 30, 2023 19:14 Du godeste.
Få dig dog et liv.
Vj
Gør dig ikke bekymringer i den retning. Du savner både underlag og faglig kompetence.
Mine beskedne bidrag i dette forum belaster mig på ingen måde og er kun kortvarige afbræk i mine utallige og værdsatte gøremål af både åndelig og fysisk karakter i lokalsamfundet.
Min fysiske deltagelse i havefræset, herunder 28 meters nedgravning med skovl og spade af kabel til min antenneinstallation, hvoraf en del af føringsvejen var i rodfyldt terræn, er afsluttet uden varige skader på mit legeme og sjæl. Dog kan jeg godt fornemme, at nogle af mine største muskelgrupper har været i anvendelse. Det er faktisk pragtfuldt at kunne fornemme og kan af den årsag anbefales enhver, da disse fornemmelser vanligvis er af forbigående karakter. 3 gange grill, en dag med pizza og lidt hopsasa ud på natten blev det også til i denne pinse. Motorcykelkørslen blev dog lidt forsømt på trods af din tidligere anbefaling om det modsatte. 20 km på de fire dage og det kun til indkøb af kulinariske fornødenheder blev det til. Og i dag mødte jeg ved en tilfældighed på en parkeringsplads en gammel knak af min rang og stand, med hvem jeg havde en ganske fornøjelig samtale på omkring halvanden times tid. Forståelsen af, hvad han sagde lettede betydeligt, da jeg tog de ørepropper ud, som jeg har i, når jeg kører motorcykel. Og ja, for 4 år siden foreslog en øjenlæge mig at køre med briller. Så nu bruger jeg både læse- og kørebriller, hver for sig, naturligvis! Det siges, at være meget normalt for en mand i min alder. For fuldstændighedens skyld bør jeg nævne, at det ikke kun er motorcykel, jeg kører. Når jeg skal transportere, hvad ikke sikkert kan på motorcyklen, låner jeg en åben firehjulet elektrisk scooter af Den gamle Dame, der bor på matriklen. Det volder mig intet besvær eller fordrer beroligende piller, at køre så langsomt. Så du må forstå, at jeg har kontrol over tingene og klarer mig over al forventning og forbavsende godt i forhold til mine jævnaldrende. Så gør dig ingen bekymringer, og dine råd behøver jeg ikke.
Brugeravatar
OZ1FF
Indlæg: 233
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 8:58
Geografisk sted: Vejers Strand
Kontakt:

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af OZ1FF »

OZ1OXQ

Du skriver i et svar til OZ5WU:
PS: Hvad har dommer Aage Flebo med sagen at gøre?
Nu gør jeg det ikke i fjerndiagnoser af mig mere eller mindre ukendte menneskers fysiske eller psykiske tilstande. Men at du ikke er i stand til at tolke, hvad der menes med dette udsagn, er mig en gåde, da du efter sagen i retten i Esbjerg rundsendte domsudskriften til Gud og hvermand.

Så masser af mennesker er ikke i tvivl om, hvad der menes.
Vy 73 de OZ1FF/Kjeld - QRV 1,3 - 47 GHz
Brugeravatar
oz1bv
Indlæg: 100
Tilmeldt: man nov 23, 2009 13:09

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af oz1bv »

:shock:
Vy 73 de OZ1BV, Brian
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af oz7xf »

oz1bv skrev: ons maj 31, 2023 11:51:shock:
:idea: :D
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af oz7c »

Hej
Ovetrædelse af vedtægter/forretningsorden er mere og mere en hverdag ikke en udtagelse i EDR.
Der er ikke nogen der gør noget ved det heller ikke de 24 i fra RM.
Så her har vi en forening der forsætter denne adfærd men hvor læge endnu !

https://www.google.com/search?client=fi ... QAT5qdG8tI

73 Boye
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af oz7c »

Hej
Der er vist grund til at gentage at tage hovedtitlen op fra ca 2008 skervet af oz1ahv

Her diskuterer vi fremtidens forening,
hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.

73 Boye
Brugeravatar
OZ0J
Indlæg: 612
Tilmeldt: søn dec 23, 2007 9:31
Geografisk sted: Brandelev
Kontakt:

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af OZ0J »

oz7c skrev: fre jun 16, 2023 20:58 Der er vist grund til at gentage at tage hovedtitlen op fra ca 2008 skervet af oz1ahv

Her diskuterer vi fremtidens forening,
hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.

73 Boye
Hvorfor stille du ikke op til næste RM med alle de gode ideer, du har?
73 OZnulJørgen

Medlem af ARRL, FDM, EDR, Tænk, DDXG
Skribent til https://rde-posten.dk og i OZ
Brugeravatar
oz1bv
Indlæg: 100
Tilmeldt: man nov 23, 2009 13:09

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af oz1bv »

Zero-Joe, tommel op!
Vy 73 de OZ1BV, Brian
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af oz7c »

Hej
Hvornår vågner den sovende HB zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Nu er der jo der har brugt tid i sydTyskland.
Det danske er åbenbar ikke så vigtig !
73 Boye
Brugeravatar
OZ0J
Indlæg: 612
Tilmeldt: søn dec 23, 2007 9:31
Geografisk sted: Brandelev
Kontakt:

Boye ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af OZ0J »

OZ0J skrev: lør jun 17, 2023 6:30 Hvorfor stille du ikke op til næste RM med alle de gode ideer, du har?
Boye du har glemt at svare her. Zzzzzzzzzzover du?
73 OZnulJørgen

Medlem af ARRL, FDM, EDR, Tænk, DDXG
Skribent til https://rde-posten.dk og i OZ
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af oz7c »


Hej Jørgen,
Jeg syndes at kunne huske du var færdig med at skrive på RDE Forum, men åbenbart ikke helt.
Nu handler det jo ikke om mig, men om HB og 7 personer ?

Jeg kommer ikke til at stille op til RM eller noget andet indefor EDR,
det betyder ikke jeg ikke vil komme med kritik når EDR ikke gøres deres arbejde.

Men forsæt du bare med at tro du kan omvende folk

73 Boye
Brugeravatar
OZ0J
Indlæg: 612
Tilmeldt: søn dec 23, 2007 9:31
Geografisk sted: Brandelev
Kontakt:

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af OZ0J »

oz7c skrev: tirs jul 04, 2023 22:33 det betyder ikke jeg ikke vil komme med kritik når EDR ikke gøres deres arbejde.
Sålænge det kun kommer her, så sker der ikke noget. Og det har jeg nævnt før, men jeg gentager gerne mig selv.
oz7c skrev: tirs jul 04, 2023 22:33 Men forsæt du bare med at tro du kan omvende folk
Tak i lige måde. Du er en fin repræsentant til at tale amatørradio ned i Danmark, men det er sikkert også dit formål.

Og EDR Zover ikke, se https://ham.brugtgrej.dk/forum.php?mode ... &obj=96813

Og så kommer der ikke flere kommentarer vedr. EDR, når du (og andre) ikke kan finde ud af at sende en e-mail til [email protected] Det her forum er spild af tid, og nej det bliver ikke Tordensjolds Soldater, der laver det hele, for det har vi ikke tid til. Jeres fine indlæg her gør i stedet, at man ikke engang gider at genopstille, men det er sikkert også en del af jeres plan.
73 OZnulJørgen

Medlem af ARRL, FDM, EDR, Tænk, DDXG
Skribent til https://rde-posten.dk og i OZ
OZ1KNJ
Indlæg: 13
Tilmeldt: tors nov 19, 2020 18:01

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af OZ1KNJ »

Hej Jørgen.

Jeg har ingen aktier i EDR og er for så vidt ret neutral, men set udefra...
Jeg forestiller mig, at folk bruger RDE og BG forum fordi EDR forum ikke er til noget som helst. Der skrives ingen indlæg og det er temmelig dødt i det hele taget. Det er som om EDR ikke interesserer sig for fora debatter og det er imo. en dårlig taktik.

Jeg tænker at folk skriver der hvor de forventer svar og reaktion og det er netop på nævnte fora og ikke EDR forummet. Jeg forstår ikke, at EDR ikke gør mere for deres samtaleplatform, og jeg tror at svaret på hvorfor folk brokker sig her og der, skyldes den manglende interesse i EDR forummet. Det der med at sende mail er totalt gammeldags, det bruges nærmest kun i professionelle sammenhæng i dag.

mvh Per
Besvar