OZ1OXQ skrev: tirs maj 30, 2023 19:14
Du godeste.
Få dig dog et liv.
Vj
Gør dig ikke bekymringer i den retning. Du savner både underlag og faglig kompetence.
Mine beskedne bidrag i dette forum belaster mig på ingen måde og er kun kortvarige afbræk i mine utallige og værdsatte gøremål af både åndelig og fysisk karakter i lokalsamfundet.
Min fysiske deltagelse i havefræset, herunder 28 meters nedgravning med skovl og spade af kabel til min antenneinstallation, hvoraf en del af føringsvejen var i rodfyldt terræn, er afsluttet uden varige skader på mit legeme og sjæl. Dog kan jeg godt fornemme, at nogle af mine største muskelgrupper har været i anvendelse. Det er faktisk pragtfuldt at kunne fornemme og kan af den årsag anbefales enhver, da disse fornemmelser vanligvis er af forbigående karakter. 3 gange grill, en dag med pizza og lidt hopsasa ud på natten blev det også til i denne pinse. Motorcykelkørslen blev dog lidt forsømt på trods af din tidligere anbefaling om det modsatte. 20 km på de fire dage og det kun til indkøb af kulinariske fornødenheder blev det til. Og i dag mødte jeg ved en tilfældighed på en parkeringsplads en gammel knak af min rang og stand, med hvem jeg havde en ganske fornøjelig samtale på omkring halvanden times tid. Forståelsen af, hvad han sagde lettede betydeligt, da jeg tog de ørepropper ud, som jeg har i, når jeg kører motorcykel. Og ja, for 4 år siden foreslog en øjenlæge mig at køre med briller. Så nu bruger jeg både læse- og kørebriller, hver for sig, naturligvis! Det siges, at være meget normalt for en mand i min alder. For fuldstændighedens skyld bør jeg nævne, at det ikke kun er motorcykel, jeg kører. Når jeg skal transportere, hvad ikke sikkert kan på motorcyklen, låner jeg en åben firehjulet elektrisk scooter af Den gamle Dame, der bor på matriklen. Det volder mig intet besvær eller fordrer beroligende piller, at køre så langsomt. Så du må forstå, at jeg har kontrol over tingene og klarer mig over al forventning og forbavsende godt i forhold til mine jævnaldrende. Så gør dig ingen bekymringer, og dine råd behøver jeg ikke.