en dobbelt windom antenne

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: en dobbelt windom antenne

Indlæg af oz7xf »

oz1bv skrev: lør jul 15, 2023 19:23 Noget andet, vi skal blive bedre til at holde os til de kategorier vort forum rummer. Jeg tillader mig at henstille til at vi gør os lidt umage for at skabe overskuelighed. Jeg har, som én af forum-holdet "magt" som slettehans, men jeg vil meget nødig træde i karakter i den stil. Denne tråd er blevet snørklet og det får den lov til at fortsætte med, men nye tråde må gerne havne hvor de hører til. :-)
Hej Brian, og nu er det, at jeg for en gangs skyld bliver alvorlig. Rigtig alvorlig!

Jeg tror, at man skal passe gevaldigt på med at systematisere, indordne og sortere alt i små kasser. For den, der sorterere og kategoriserer har en forbavsende magt, og er i mange tilfælde ikke vidende om konsekvenserne. Jeg vil ikke her bruge spalteplads til at uddybe med historiske beretninger og føre disse op til det vi oplever i disse timer rundt omkring os, og sågar iblandt os, men i stedet lade det være op til læserne selv at forsøge at gennemtænke konsekvenserne af vejen til ensretningen.
Tag nu f.eks EDRs forum, hvor man har retfærdiggjort en ret snæver tilgangsvinkel gennem et "Ordet er Frit" affaldsspand. Igen gider det forum.

I mellemtiden vil jeg at tage springet til Frydenholm. Ikke til et ophold på Plejecenter Frydenholm i Rudersdal Kommune, hvis nogle skulle gro den ønsketanke, men derimod til romanen Frydenholm af Hans Scherfig og pille den ud af reolen og forsøde mig med den. Godt, at stalinismens problemer befinder sig bag lås, og at jeg ikke kan finde nøglen.

vy 73
OZ7XF, Allan
Brugeravatar
oz1bv
Indlæg: 100
Tilmeldt: man nov 23, 2009 13:09

Re: en dobbelt windom antenne

Indlæg af oz1bv »

Allan, det er ikke på nogen måder en løftet pegefinger. Jeg syntes blot at det vil være til alles fordel at vi struktuerer lidt. Jeg går bestemt ikke ind for at operere og tænke i afgrænsede kasser, det bliver man nok bare afstumpet af.
Vy 73 de OZ1BV, Brian
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 708
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: en dobbelt windom antenne

Indlæg af oz1iky »

... lidt til eftertanke!
(altså dem der kan tænke 3 eller 4 dimensionalt)

På tysk siger man : "Alles Hat Ein Ende, Nur Die Wurst Hat Zwei Enden"
Det kunne et par ADMIN's med flere måske overveje lidt?

VY 73 til alle - bort set fra den helt klart præciserede undtagelse som alle kender.

Kenneth OZ1IKY
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: en dobbelt windom antenne

Indlæg af oz7xf »

Halløj Kenneth

At du i den grad forsøger at iværksætte den enkeltes 5. dimension, er i sig selv beundringsværdigt.

Jeg vil dog holde mig ved jorden og udlukkende se pølsen i de fysiske tre dimensioner og derfor påpege, at Pølsemarie fra Holsteinsborg gik lidt tættere på i sin skiltning, hvor der stod:
"Maries Pølser - ens i begge ender.".

Skal man absolut gå skridtet videre og beskæftige sig med, hvad der er mellem pølsens ender, kan jeg henlede opmærksomheden på: "De grønne slagtere", en film af Anders Jensen. Den kommer vist hele vejen rundt og ind i enhver afkrog, og bør kunne give enhver ADMIN inspiration. Jeg vil dog her begrænse mig et enkelt citat derfra:
Vil du være sød at pege den giraf et andet sted hen, så vi kan komme tilbage til en nogenlunde ordentlig dialog igen!
Om et sådan udsagn kan betragtes som er udbrud af botulisme på plejecentret vil jeg overlade til distriktslægen at udtale sig om.

vy 73
OZ7XF, Allan
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: en dobbelt windom antenne

Indlæg af oz7xf »

oz1bv skrev: søn jul 16, 2023 18:24 Jeg syntes blot at det vil være til alles fordel at vi struktuerer lidt.
Strukturen er her, og den er rimelig detaljeret. Det er dem, der sorterer, jeg er efter. Tag nu bare denne tråd. Den omhandler ikke nogen antenne, men om en udvikling på brugtgrej, hvor jeg tager afsæt i en tråd om en Windom antenne.
Jeg har tidligere anvendt at lægge lignende indlæg ind i tråden: "Uinteressante indlæg på det brugte marked", men valgte en anden mulighed denne gang, da det også drejer sig om at komme så langt ud som muligt, og om muligt at få brugerne af det brugte marked til at tage stilling til forgiftningen.

vy 73
OZ7XF, Allan
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: en dobbelt windom antenne

Indlæg af oz7c »

Denne her behøver vist ikke yderliger forklaring

https://www.saxoinvestor.com/investor/watchlist

Welcome til RDE Forum med samme atityde som BG
73 Boye
Brugeravatar
oz1bv
Indlæg: 100
Tilmeldt: man nov 23, 2009 13:09

Re: en dobbelt windom antenne

Indlæg af oz1bv »

oz7c skrev: man jul 17, 2023 11:57 Denne her behøver vist ikke yderliger forklaring

https://www.saxoinvestor.com/investor/watchlist

Welcome til RDE Forum med samme atityde som BG
73 Boye
Jeg forstår ikke sammenhængen, dit link sender mig til dette:
Screenshot from 2023-07-17 22-28-12.png
Vy 73 de OZ1BV, Brian
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: en dobbelt windom antenne

Indlæg af oz7c »

Hej Brian
Så prøver 1 gang til

https://www.youtube.com/watch?v=t99KH0TR-J4

Altid rart at have andre ting at tage sig af, og investering er min måde at holde
pensionen oppe på.

73 Boye
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: en dobbelt windom antenne

Indlæg af oz7xf »

Hej Boye

Føletonen fortsætter:
viewtopic.php?t=1435&start=120

vy 73
OZ7XF, Allan
Besvar