EDR HB & RM Møde Nov.

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 190
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Re: EDR HB & RM Møde Nov.

Indlæg af OZ5WU »

"Kære" Flemming!

Det er finurligt så fornærmet Du kan stille dig an i samme sekund Du bliver mødt af SANDHEDER! eller måske endda SANDHEDSBEVISER!
måske fremført i lidt mere moderne kommunikation end det gamle aristokrati forventer :lol:

Sagen er jo at du ligger helt som du har redt: Enten danses der til DIN musik, eller oss er verden HELT forfærdelig, set i DIN optik Flemming.

Dit problem er "bare" at du er gennemskuet ikke så meget af undertegnede, men mere af et større flertal, som alle vil nikke vildt når de ser OZ4ZAT's kollage med din rolle i et sønderbombet EDR!

Du har i den grad bidraget til at virkeligheden er sådan..
Forsøg på at få ungdomsarbejde frem i forreste linje, fik DU raseret med en bemærkning om at DU ikke ville reklamere for "Pampers" i DIT blad.
I det sidste årti inden 2018 var DIN interesse for antenneudvalg lig NUL - Eneste vare på hylden skulle være OZ, som i den omgang fik kælenavnet "AVISEN" - Derfor er det både patetisk og ganske falskt, når du efterfølgende hyler og skriger om antenneudvalg og antennesager.

Du "glemmer" behændigt eller måske mere korrekt LYVER om DIN rolle i forbindelse med moderering af EDR's daværende fora, hvor du nidkært smed ALT der ikke havde den rigtige mening ud, endda også personer der var valgt til EDR's HB!!
Du orkestrerede censur i OZ, fik genereret ensidige kampagner i samme pamflet, når "folket" havde gang i NY tanker, der ikke var forhåndsgodkendte på dit kontor!

Sidst er der jo så lige din omgang med begrebet SANDHED! Hver gang din rolle i tidligere tiders svinestreger har været luftet, kommer du væltende som den store uskyldighed!
Det er da så en "uskyldighed" med særdeles sortsvedne vinger, når sandheden opsøges i EDR's arkiver! Jeg forstår så udmærket at du ikke vil aflevere hovedredaktørens "firma" papirer fra dit virke, for så ville du på et splitsekund være afsløret! Nu må vi så nøjes med de beviser der ligger fra kontor mv.

Når du som cirkushest, den eneste ene i foreningen (næsten) jagter referater - JA så skulle DU måske også der holde dig til sandheden:

DU jagter faktisk ikke referatet - MEN tror DU jagter din ærkefjende nummer ET ET: OZ5WU!

Ham der du ved der ikke var en del af NY-start, før du fremviste dine grimme forsøg på manipulation og magtmisbrug! Da du fik et par velfortjente slag over næsen for det, var hadets flamme tændt i dig Flemming!
Det HAD udartede i et forkrøblet forsøg på at få valget i 2016 til at få et andet resultat end virkeligheden, ved brug af en ganske ulovlig stemme optælling hos BDO, som forresten kostede EDR's medlemmer ca. 20.000,-Kr! Det nummer blev så afvist af repræsentantskabet, heldigvis! NU vil du så komme stormende og sige at DU skam ikke sad i HB ved BDO beslutningen - JO det gjorde du som HR og advisory board medlem. Alene sidste rolle giver ansvar Flemming! uanset alle de undskyldninger du vil divertere med.
Og så er der det sidste element til dit HAD bål: Da du blev fyret som HR, fordi du spillede på to heste på samme tid, noget som hverken dengang eller nu var medholdeligt i EDR's vedtægter. Dråben der fik kruset til at vælte, var da du ignorerede en direkte ordre fra et HB flertal om IKKE at bringe et indlæg i OZ! Så var NOK nok, som Vestager vil sige det!
At jeg så var den fra HB, der førte sagen i HB var bare toppen!
MEN Flemse jeg fortryder ikke et splitsekund, det ledte da heldigvis hen til, at vi i dag har alletiders FLOTTESTE OZ

Og SÅ! Flemming:
Du har fuldstændig ret at det er ganske forfærdeligt når ting af alle slags ikke udkommer til forventet tid!
Bare HUSK at der er flere led i kæden, hen til en offentliggørelse på WEB! Og NEJ du får IKKE uddybende svar, herom! For det ved DU helt sikkert alt om

Til sidst er der så
Et sådant debatniveau gider jeg ikke være en del af
Det vil da være dejligt om DU nu ville holde ord, tie stille og acceptere at EDR IKKE er DIN forening! Men EDR's medlemmers forening.
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
Brugeravatar
OZ0J
Indlæg: 612
Tilmeldt: søn dec 23, 2007 9:31
Geografisk sted: Brandelev
Kontakt:

Re: EDR HB & RM Møde Nov.

Indlæg af OZ0J »

oz7xf skrev: man nov 13, 2023 16:13 Jeg mener, at jeg for nylig har advokeret for, at holde hele 4 områdemøder om året, gøre dem til en fest. Det kunne jo være, at det kunne tiltrække flere af de indianere, som høvdingene skriger så meget efter. Det er ofte omkring grillen, at de store spørgsmål ordnes.
Jeg havde fornøjelsen med at holde "fest" i går aftes i Tårnby Radioklub. Der var 4 RM'er, hvor de 3 var fra region HS og en fra region SJ. Og så var der 6-8 "menige" radioamatører, så vidt vides alle fra den lokale klub.

Festen udeblev - som så mange mange før i hvert fald øst for Storebælt.
73 OZnulJørgen

Medlem af ARRL, FDM, EDR, Tænk, DDXG
Skribent til https://rde-posten.dk og i OZ
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: EDR HB & RM Møde Nov.

Indlæg af oz7xf »

DR OM OZ8XW, Flemming

Jeg må sige, at det i den grad undrer mig, at du skriver her på dette umodererede forum om, hvilket du tidligere har sagt, at du har så meget imod.
Nu er du vel medlem af foreningen. Man kunne jo godt få en tanke, da du jo ikke ses flyve med dine budskaber på foreningens ganske udmærkede forum. Jeg vil næsten tro, at du som medlem kan skrive temmelig frit der, da det forum ikke er særlig søgt. Og hvorfor mon ikke, at det er særlig søgt, har jeg en ganske god idé om, er eftervirkningerne fra din tid som streng moderator af andres meninger end din egen og et par papegøjer op gennem Jylland og et par enkelte nord for København.

Du skriver:
kan jeg kun opfatte som en total ligegyldighed med vedtægter og andres meninger.
hvilket får mig til at mindes dine tidligere mangfoldige tilrettevisningen om ikke at udtale sig på andres vegne. Dit udsang bygger på rent gætteri. Min opfattelse af Sekretæren er, at han er meget lydhør og tager mine henvendelser seriøst og i det omfang, at det er muligt, retter til derefter.

vy 73
OZ7XF, Allan
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: EDR HB & RM Møde Nov.

Indlæg af oz7xf »

Hej OZ0J, Jørgen

Jeg forstå dig til fulde. For det er en noget kedelig fornøjelse at møde op til så få.
Når det for mig drejer sig om fest eller ikke fest, ses kontrasterne her:
Screenshot 2023-11-17 at 10-30-01 OZ.2023.05.pdf.png
Når det drejer sig om at sælge billetter, er det tydeligt, at Medlemsmøderne mangler en del, også med hensyn til en mere formel indflydelse. Men stor ros til alle de fremmødte, incl. dig Jørgen for at kære jer om foreningen.

vy 73
OZ7XF, Allan
Flemming
Indlæg: 45
Tilmeldt: tors jun 03, 2021 22:25

Re: EDR HB & RM Møde Nov.

Indlæg af Flemming »

DR OM OZ7XF, Allan
Prøv nu at læse mine indlæg i denne tråd. Jeg synes det fremgår tydeligt, at de udelukkende drejer sig om dagsorden og referat.
Det er noget, jeg de seneste år gentagne gange har skrevet til såvel EDRs formand som hovedbestyrelsen om.
Desværre uden at man har fundet en løsning til at overholde reglerne herom.
Jeg synes, ligesom du selv har skrevet, det må være ret let. Hvis man følger bestemmelserne, så godkendes referatet efter hvert behandlet punkt, og når mødet er slut, kan det straks lægges på hjemmesiden.
Dagsordner og bilag skal vel udsendes til mødets deltagere i god tid og kan så samtidig offentliggøres på hjemmesiden.
Sekretær og formand bør selvfølgelig have adgang til at udføre den opgave, således at man ikke er afhængig af en enkelt person.
Dagsordner og referater er et af de forholdsvis få steder, man som almindeligt medlem, kan få oplysning om, hvad der sker i foreningen. Det er vel også derfor, at bestemmelserne er kommet ind i vedtægterne.
Derfor synes jeg, at det er vigtigt også på dette punkt at overholde vedtægterne.

Jeg kan godt blive lidt træt af, at du og andre kommer med en hel masse uvedkommende kritik om mig og mit tidligere virke i EDR.
Hvis det er vigtigt at henvise til ting, der er foregået for ti år eller mere siden, så lad os gøre det i en anden tråd, og så skal det i det mindste være nogenlunde i overensstemmelse med sandheden. Især sekretærens indlæg er fyldt med selvopfundne påstande, der ikke har megen lighed med det, der skete.
Og lad mig så lige slå fast, at jeg ikke hader hverken sekretæren eller andre radioamatører; men måske nok er uenig med nogen på visse punkter; men det er jo en helt anden sag.

VY 73


Flemming, OZ8XW
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: EDR HB & RM Møde Nov.

Indlæg af oz7xf »

DR OM OZ8XW, Flemming

Det bliver vist ikke nødvendigt at henvise til hvad, der skete for 10 år eller mere siden. Jeg kan nemlig ud af dit indlæg fornemme, at dine metoder ikke er forandret fra den gang til nu. Egenlig ville jeg finde det bemærkelsesværdigt, at du skulle have forandret dig ret meget over tid. Du end ikke gør dig ulejlighed med at reflektere direkte på det jeg skrev i mit tidligere indlæg til dig. Nogle spørgsmål står således stadig ubesvarede.

At du så har skrevet til såvel formand som hovedbestyrelse kommer ikke bag på mig. Der er flere, der skriver til samme personkreds og ulejliger dem med stort set alt muligt og endnu mere umuligt. Det er sikkert tidsrøvende. De par gange, som jeg har kontaktet formanden, har det været af personlig karakter. Jeg ville aldrig drømme om at skrive til formand og hovedbestyrelse, hvad jeg kan skrive om her. De får derved det valg at tage det op, som de finder fordelagtigt for foreningen at beskæftige sig med, og lade resten være. Det har jeg det temmelig fint med. Jeg er jo heller ikke kendt for, at skrive til det hovedbestyrelsesmedlem, der er tildelt min region eller deltage i medlemsmøder for at søge lydhørhed for mine idéer for foreningen. Man kan frit plukke de krisebær, der måske er der og lade resten være. Der går ingen skår af mig af den årsag. Og jeg bliver ikke engang træt af det!

vy 73
OZ7XF, Allan
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 190
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Re: EDR HB & RM Møde Nov.

Indlæg af OZ5WU »

Ohøj Mester Allan,

Jeg må konstatere at du for finurlig vis får klapset sagaen om fornægtelser af egne handlinger helt på plads med en konstatering af fakta:
dine metoder ikke er forandret fra den gang til nu
som rammer lige midtskibs i SS Redacteur emeritus.

Jeg tænker vi skal efterlade "staklen" i rum sø, "skuden" er udenfor pædagogisk rækkevidde! Vi kan så bruge fremtiden på mere givtige emner.
Det giver med nærmest usvigelig sikkerhed nogle bedre dialoger og drillerier - gerne til gavn og glæde for os, måske falder der lidt af til danske radioamatører i almindelighed oven i bægeret.

BTW.. var dagens møde ganske fredeligt, dog med en smule drillerier og gratis omgange!
På den absolutte positivliste er vejen banet for at RM-valg 2024 bliver en digital affære, så effektivt af de onde valgånder har forladt Klokkestøberen for stedse!
Medlemsadministrationen er med lynskridt også på vej i en digitaliseret verden, hvor medlemmerne kan/skal klare sig selv. De få der ikke lige magter det, kan få telefonsupport et antal timer pr. uge som hjælp ind i den digitale verden. Når medlemsadministrationen er flyttet op i nutiden, må cigarkasseånden også skyndsomst forlade Klokkestøberen.

Ganske snart vil der ikke være rum og skabe for spøgelser, onde ånder, skeletter, koryfæer og lignende på Klokkestøberen!

P.S. jeg er "faldet" over en Lille Hjælper der kan håndtere biblioteket med dagsordner og referater fra fortidens og nutidens gerninger i HB og RM.
Så er der lige lidt arbejde med at lokalisere hele fortiden incl lydfiler fra dengang og få det loadet ombord. Jeg tror på at jeg har kopier af alt det "sjove" :wink: SÅ skal vi blot finde ud af hvor lagt tilbage vi skal 2010 eller 2000????
Ny sager kan automatisk offentliggøres incl. notifikations mail i samme proces som sender dokumenterne til Formand, HB og RM - uden en webmaster eller redaktør skal i loopet..
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: EDR HB & RM Møde Nov.

Indlæg af oz7xf »

Halløj OZ5WU, Michael W

Med hensyn til søkrigens operationer er det langt bedre, at få slagskibene trængt ind i smult farvand, hvor faren for grundstødning begrænser deres færden, frem for at give dem rum sø at færdes i. Ved behørig overvågning kan OZ8XWs holden station i Vejle Fjord aldrig blive en mulig tiltænkt "fleet in being" operation. Internettet er her lige så betydningsfuldt som at have luftherredømmet i krig.
Det positive ved OZ8XWs skriblerier er, at han tilsyneladende ikke er bekendt med dette medies muligheder for at råbe højt, men hold dog op, hvor er jeg træt af hans evindelige gentagelser. Jeg er ligeledes bekendt med, at hans tilstedeværelse alene for mange er som en rød klud for en tyr. Selv om han forsøger at lukke fortiden af, kan det ikke lykkes. Vores fælles hukommelse, internettet er det stærkeste.

Med hensyn til foreningens indtræden i den digitale tidsalder mener jeg, at man med fordel bør træde med små skridt.
Da jeg for snart 20 år siden flyttede på landet blev jeg ret hurtigt en ressourceperson for landsbyens digitale svageste, og er det til dels stadig omend nogle er faldet fra af naturlige årsager. Jeg har også i lang tid støttet ældre borgere landet over via Skype´s mulighed for skærmdeling. Det er en del lettere end den rene telefonsupport.

Med hensyn til dit PS, mener jeg, at man skal være varsom med at få parkeret støtten hos en enkelt person. Mit tilbud til foreningen omkring digital støtte, herunder hjemmesidesnedkeri var jo som bekendt begrænset af, at jeg kun ville gøre det som en del af en gruppe. Og jeg ved godt, at gruppearbejde er besværligt i sig selv og det at sidde i rundkreds og guffe yoghurt ikke tiltaler alle, men fordelen er, at man levetidsforsikrer projektet, da alle som bekendt kan få forfald af mange forskellige årsager.
Det er ikke tilfældigt, at jeg kæfter højt op om hovedbestyrelsens ansvar i forbindelse med ansvar for foreningens ansatte, både de lønnede og de frivillige, og i den forbindelse aflaste dem i nødvendigt omfang, og det gøres let, hvis man har spredt den enkelte aktivitet ud på flere. Og egentlig skulle man efter min opfattelse gerne derhen, at formand og resten af hovedbestyrelsen ikke beskæftigede sig med andet end det, de jf vedtægterne er sat til at gøre, altså holde møder for sig selv, få indholdet refereret, planlægge valg og afholdelse af RM. Udvalg, udvalg og atter udvalg er løsningen, hvis man vil løfte i flok, og det er vist det vigtigste i foreningsdannelse.
Hovedbestyrelser forgår - ansatte består, har længe været parolen mange steder. Og så er vi på sin vis tilbage, hvor vi startede, hvis man ellers kan se komikken.
Få nu lavet den digitale jobbørs. Mangler du inspiration til, at den kan gå begge veje, kan du slå et smut forbi DGI. Men pas på, for der sidder nogle med viden om foreningsdannelse i en moderne tid. Det er ikke visionerne i sig selv, der er problemet. Det er den menneskelige foragt for det ny.

vy 73
OZ7XF, Allan
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: EDR HB & RM Møde Nov.

Indlæg af oz7xf »

Halløj Special OZ5WU, Michael W

Hvor ville jeg ønske, at bl.a du kunne komme på dette kursus:
https://www.dgi.dk/foreningsledelse/arr ... 2317853009
eller i det hele taget hele DGI-buketten, da den er værd for en kommende formand for EDR at have stiftet bekendtskab med.

Det er bl. a sådanne kurser i foreningsledelse som jeg i årevis har skreget om, og jeg er helt utrolig glad for, at den ene af de afholdte temadage også var rettet mod lokalafdelingerne, se nedenfor.
Uden, at både lokalafdelingerne og landsforeningen lever op til tidens informationsstandard og foreningsledelse generelt, kommer hele foreningen ingen vegne med hensyn til at rekruttere yngre generationer. Tiden, hvor et papirmagasin var eneste mulighed for kommunikation er forbi.
Hvornår har du sidst set en opklistret QR-kode, der forklarer, hvad antennerne ved den lokale afdeling er til, når du går forbi på fortovet?

Huset på Klokkestøbervej skal fyldes op med kurser af mange forskellige slags. Det skal gøres til en fest, se side 22:
https://rde-posten.dk/onewebmedia/RDE-p ... 202023.pdf

vy 73
OZ7XF, Allan
Senest rettet af oz7xf man nov 20, 2023 6:32, rettet i alt 3 gange.
Brugeravatar
oz4zat
Indlæg: 162
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 16:29

Re: EDR HB & RM Møde Nov.

Indlæg af oz4zat »

OZ8XW Flemming Hessel skriver:
Jeg kan godt blive lidt træt af, at du og andre kommer med en hel masse uvedkommende kritik om mig og mit tidligere virke i EDR.
Hmm ... mon ikke OZ8XW mener, at man bør følge Strindberg:
Lad os slå en streg over det hele og fortsætte som hidtil
(Citat fra August Strindbergs Dødedansen)
Glemmer du, så husker nettet
bit for bit ...
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 190
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Re: EDR HB & RM Møde Nov.

Indlæg af OZ5WU »

Hej Søren,
2023-11-10_22-06-48.png
Du har så evigt ret!
Jeg tænker blot at vi i det daglige skal huske "Modus operandi" og gøre hvad der muligt er for ikke at deltage i OZ8XW Flemmings anbringender på alle kanaler!
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 190
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Re: EDR HB & RM Møde Nov.

Indlæg af OZ5WU »

Hej Mester Allan,

Du skriver
man skal være varsom med at få parkeret støtten hos en enkelt person
Min hjælper vil være af typen robot, som kan gøre livet en kende lettere for mange, når der skal publicere dokumenter på fremtidens DigiEDR.
Når f.eks et referat er færdigt og sendes til de relevante modtagere, så vil robotten publicere referatet og der vil (i fremtiden) komme notifikation på webportalens landing page + mail note til dem der har tilvalgt den service.

Der vil også ske en demokratisering af portalen, så de der skal offentliggøre resultater (ATF-trækningsliste mv.) selv kan gøre det, der hvor materialet hører hjemme, helt som vi havde det på Drupal siden!

Jeg har noteret dig forslag til kursus, og vil forsøge at deltage så snart min tid tillader dette.

Jeg skal lige have idriftsat EDR's self-care portal, så medlemmerne selv kan/skal vedligeholde deres data, herunder e-mailadresse, som pt. mangler for små 600 pacs. i nuværende administrationssystem.

Portalen er grundlæggende fundament for at alle kan deltage i EDR RM-valg 2024 helt PAPIRLØST som EDR's repræsentantskab har besluttet at gøre muligt.
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: EDR HB & RM Møde Nov.

Indlæg af oz7xf »

Halløj OZ5WU, Michael W

Nå, det er en robot, som du vil benytte dig af. Det er jo noget betryggende i forhold til nu. Men jeg er ikke så sikker på, at den vil give dig den forventede arbejdsro.

Du nævner: "som vi havde det på Drupal siden.". Interessant nok, da Drupal netop er kendetegnet ved at kunne sortere i store informationsmængder, gennem brug af views tilegnet bestemte brugere og eller emner.

Du må forresten ikke undlade at holde liv i den gamle WordPresser, og et godt sted at komme igang er at få opdateret den statslige frekvensadministrerende styrelse, hvor den omtales, bl.a her:
https://www.edr.dk/kom-godt-igang/
OZ5WU skrev: søn nov 19, 2023 18:05 Jeg skal lige have idriftsat EDR's self-care portal, så medlemmerne selv kan/skal vedligeholde deres data, herunder e-mailadresse, som pt. mangler for små 600 pacs. i nuværende administrationssystem.
Jeg har luret, at medlemsadministrationen er en del af den valgte mentoclub løsning. Men derfra til at få foreningens medlemmer med på, at det er dem selv, der skal, er uendeligt langt. Så langt, at jeg faktisk ikke tror på, at det kan lade sig gøre. Og årsagen kan søges i de alt for mange forliste hjemmesider og fora, som vi har været vidne til gennem de seneste 20 års tid. Medlemmerne magter det ikke længere. Skal det have en chance overhovedet, må det indfases i meget små skridt.

Pas i øvrigt på, at foreningen ikke får sat sig i en situation med dobbelt administration af de to hjemmesider. Jeg syntes allerede nu at ane ikke en, men hele to forsømte hjemmesider. En strukturel opdeling er nødvendig, og et kik på, hvorledes KDY har gjort det, kan måske inspirere.

Hele forsiden https://shop.edr.dk/ er webshoppen uvedkommende, og https://shop.edr.dk/om-os/ er fuldstændig vås for en webshop, og sluttelig mit smertensbarn, det stærkt politiserende ævl om nødkommunikation:
Screenshot 2023-11-19 at 22-06-23 Om os - Experimenterende Danske Radioamatører.png
Screenshot 2023-11-19 at 22-06-23 Om os - Experimenterende Danske Radioamatører.png (14.15 KiB) Vist 1226 gange
hører slet ikke til i en webshop. En meddelelse i OMOS omkring, at webshoppen er drevet af EDR, er rigeligt, og så må interesserede gå til EDR.DK for videre indsigt i foreningen. Hvad amatørradio er, er glimrende defineret af ITU. Længere er den ikke, og den definition kan man glimrende anvende i selve foreningens hjemmeside edr.dk.

vy 73
OZ7XF, Allan
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: EDR HB & RM Møde Nov.

Indlæg af oz7c »

Hej
Man kan sefølig ikke rende fra sin fortid !

Er der noger der har en ide om hvornår der kommer et referat for RMmødet, der har været igennem vaskemaskinen ?
Og hvor bliver det lagt ud.
Hvornår er sidste dato for det ?

73 Boye
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: EDR HB & RM Møde Nov.

Indlæg af oz7xf »

Hej Boye

Lige med hensyn til referatet, der skal gennem vridemaskinen, kan det have meget lange udsigter. For som skrevet står:
Stk. 4. Referent udsender referatudkast til repræsentantskabet, til mulig kommentering.
Stk. 5. Eventuelle bemærkninger til referat skal være referenten i hænde senest 2 uger efter
udsendelsen. Hvis der ikke inden denne frist er indkommet bemærkninger, er referatet
godkendt.
Stk. 6. Det færdige og godkendte referat offentliggøres på EDR’s hjemmesides åbne del.
vy 73
OZ7XF, Allan
Besvar