Afvikle certifikat prøver online via Skype, Facetime etc?

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
oz7xf

Re: Afvikle certifikat prøver online via Skype, Facetime etc?

Indlæg af oz7xf »

oz1iky skrev: ons jul 17, 2024 7:35 Correct me if I'm wrong.
Det nedbrud, som du hentyder til må være det, som er beskrevet i RM Pakken 2020 og henfører sig der til marts måned 2020.
Og OZ3QYs kommentar, som jeg muligvis fejlfortolker, kan findes i hans EDR ver. 3.0. Se her:
viewtopic.php?t=771

Jeg vil mene, at man, da det drejer sig om EDR hjemmeside, må kikke lidt på historikken, der i perioden med OZ1AHV hovedbestyrelsen ændredes fra CMSimple til Drupal. Jeg har ikke kunnet finde det præcise tidspunkt for skiftet fra Drupal til WordPress, men det må have være lige før eller lige efter kuppet. At hjemmesiden crashede i 2020 har for så vidt intet at gøre med, hvilket CMS der anvendes, men langt mere med administrationen.
Når OZ3QY går ud med sin melding om professionalisering allerede i EDR ver. 3.0 må det skyldes, at han er utilfreds med det eksisterende. Jeg har egentlig altid tolket hans udmelding som relateret til Drupal mere end administrationen, og er faktisk stadig meget i tvivl. Nogen professionalisering blev det da heller ikke til i hele hans periode. Der var derimod uro i administrationen, og det ender med et onemanshow.

Hvis EDR vil en fremtid på hjemmesideområdet uden en dyr professionalisering, må man som påpeget af skiftende hovedbestyrelser underbygge administrationen med flere web-mastere, altså nedsætte et regulært udvalg. Og i den forbindelse kunne man prøve noget nyt. At lade udvalgets medlemmer på skift blive inviteret til HB-møderne. Det drejer sig om både foreningsdannelse og signalere vigtigheden i det nye medie.

vy 73
OZ7XF, Allan
Brugeravatar
oz1iky

Indlæg af oz1iky »

Halløjsa

OZ7XF skriver:
Hvis EDR vil en fremtid på hjemmesideområdet uden en dyr professionalisering
Enig i den med flere web mastere!

Men en anden ting;
Alle snakker teknologi, software og så videre.

Ingen har gidet at være professionelle nok til at starte der hvor man egentlig skulle starte.
Med indholdet. Hvilket indhold ønsker man, og hvor skal det komme fra.
Hvordan skal indholdet struktureres, set i forhold til målgruppen eller målgrupperne.
... og så videre.

Alle er indtil videre faret ned i "kode-kassen" og har startet byggearbejdet op, uden at man har lavet et fundament.
Bortset fra måske den som Hjalmar lavede i sin tid. Der var der vist tænkt lidt over den slags?

Som Rimax_15 påpegede, hvad var trådstartens overskrift, og hvor har vi bevæget os hen?

73's og god weekend

Kenneth OZ1IKY
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
oz7xf

Indlæg af oz7xf »

oz1iky skrev: lør jul 20, 2024 7:58 Ingen har gidet at være professionelle nok til at starte der hvor man egentlig skulle starte.
Med indholdet. Hvilket indhold ønsker man, og hvor skal det komme fra.
Hvordan skal indholdet struktureres, set i forhold til målgruppen eller målgrupperne.
... og så videre.
Du rammer sømmet ret godt.

Jeg både tror og håber på, at de næste par år kan blive gode for foreningen.

vy 73
OZ7XF, Allan
Besvar