Det nedbrud, som du hentyder til må være det, som er beskrevet i RM Pakken 2020 og henfører sig der til marts måned 2020.
Og OZ3QYs kommentar, som jeg muligvis fejlfortolker, kan findes i hans EDR ver. 3.0. Se her:
viewtopic.php?t=771
Jeg vil mene, at man, da det drejer sig om EDR hjemmeside, må kikke lidt på historikken, der i perioden med OZ1AHV hovedbestyrelsen ændredes fra CMSimple til Drupal. Jeg har ikke kunnet finde det præcise tidspunkt for skiftet fra Drupal til WordPress, men det må have være lige før eller lige efter kuppet. At hjemmesiden crashede i 2020 har for så vidt intet at gøre med, hvilket CMS der anvendes, men langt mere med administrationen.
Når OZ3QY går ud med sin melding om professionalisering allerede i EDR ver. 3.0 må det skyldes, at han er utilfreds med det eksisterende. Jeg har egentlig altid tolket hans udmelding som relateret til Drupal mere end administrationen, og er faktisk stadig meget i tvivl. Nogen professionalisering blev det da heller ikke til i hele hans periode. Der var derimod uro i administrationen, og det ender med et onemanshow.
Hvis EDR vil en fremtid på hjemmesideområdet uden en dyr professionalisering, må man som påpeget af skiftende hovedbestyrelser underbygge administrationen med flere web-mastere, altså nedsætte et regulært udvalg. Og i den forbindelse kunne man prøve noget nyt. At lade udvalgets medlemmer på skift blive inviteret til HB-møderne. Det drejer sig om både foreningsdannelse og signalere vigtigheden i det nye medie.
vy 73
OZ7XF, Allan