Ohøj
Så er PX0FF gået QRT.
Fik kørt 3 nye bånd-lande på den her.
Og jeg kørte dem alle sammen helt selv., og uden fremmed hjælp
.
.
Endnu en vellykket Lagunaria DDX Group Xpedition!
http://lagunaria-dx-group.org/
(Jeg var med på en af dem i 2013 !)
VY 73 og rigtig god jagt.
Kenneth OZ1IKY
PX0FF er nu QRT
PX0FF er nu QRT
... DON'T FEED THE TROLL !
DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
Re: PX0FF er nu QRT
Og jeg skal love for at de er hurtige med deres LOTW.
Cirka 2 timer efter jeg, via OQRZ, havde bestilt QSL Direct - så var der confirmation på LOTW!
(Bestilt 16:51 modtaget LOTW 19:25)
. .
VY 73 og god jagt
Kenneth OZ1IKY
Cirka 2 timer efter jeg, via OQRZ, havde bestilt QSL Direct - så var der confirmation på LOTW!
(Bestilt 16:51 modtaget LOTW 19:25)
. .
VY 73 og god jagt
Kenneth OZ1IKY
DISCLAIMER
DISCLAIMER
Hej Kenneth
Flot resultat.
Det var ellers nogle gevaldige pileups, PX0FF skabte.
Du skriver:
Plejer du at lade andre køre dine DX-forbindelser ?
og
Hvordan kan du/man gøre brug af fremmed hjælp, når der køres DX især i pileups ?
Vy 73
Flemming OZ8XW
Flot resultat.
Det var ellers nogle gevaldige pileups, PX0FF skabte.
Du skriver:
Hvad mener du med det?jeg kørte dem alle sammen helt selv., og uden fremmed hjælp
Plejer du at lade andre køre dine DX-forbindelser ?
og
Hvordan kan du/man gøre brug af fremmed hjælp, når der køres DX især i pileups ?
Vy 73
Flemming OZ8XW
DR OM OZ8XW
Jeg har ingen ønsker om nogen dialog med Dem om noget som helst.
73
Kenneth OZ1IKY
Jeg har ingen ønsker om nogen dialog med Dem om noget som helst.
73
Kenneth OZ1IKY
DISCLAIMER
DISCLAIMER
Mojn Kenneth
Hvordan kan man være i tvivl om, hvad du mener.
Hvordan kan man være i tvivl om, hvad du mener.
Vy 73 de OZ1FF/Kjeld - QRV 1,3 - 47 GHz
Mojn Kjeld
På internettet kaldes det vist "Troll". Og dem skal man ikke fodre.
VY73
Kenneth OZ1IKY
... når man er ude på at lave ballade.Hvordan kan man være i tvivl om, hvad du mener.
På internettet kaldes det vist "Troll". Og dem skal man ikke fodre.
VY73
Kenneth OZ1IKY
DISCLAIMER
DISCLAIMER
DR OM Kenneth
Undskyld, hvis jeg uforvarende er kommet til at træde dig over tæerne.
Jeg kan fortsat slet ikke forstå, at det skulle være nødvendigt at oplyse, at man selv har kørt de forbindelser, man praler med, at man har kørt.
Der er vel ingen seriøs DX-jæger, der lader andre køre sine forbindelser!
Ligger der en eller anden underforstået besked i din udtalelse, så er jeg tydeligvis for dum til at forstå det, og må bede dig om næste gang at udtrykke dig lidt tydeligere.
Vy 73
Flemming, OZ8XW
PS:
Radioamatører er dus, og når du titulerer mig: ”Dem”, opfatter jeg det overlegent og arrogant.
(Det passer i øvrigt dårligt til din indledning: ”DR OM”, der som bekendt betyder: ”kære old man”).
Undskyld, hvis jeg uforvarende er kommet til at træde dig over tæerne.
Jeg kan fortsat slet ikke forstå, at det skulle være nødvendigt at oplyse, at man selv har kørt de forbindelser, man praler med, at man har kørt.
Der er vel ingen seriøs DX-jæger, der lader andre køre sine forbindelser!
Ligger der en eller anden underforstået besked i din udtalelse, så er jeg tydeligvis for dum til at forstå det, og må bede dig om næste gang at udtrykke dig lidt tydeligere.
Vy 73
Flemming, OZ8XW
PS:
Radioamatører er dus, og når du titulerer mig: ”Dem”, opfatter jeg det overlegent og arrogant.
(Det passer i øvrigt dårligt til din indledning: ”DR OM”, der som bekendt betyder: ”kære old man”).
Fantastisk expedition, de er nu på LoTW og DDXG har samsending hvis det har interesse
https://clublog.org/charts/?c=PX0FF
Flemming
https://clublog.org/charts/?c=PX0FF
Flemming