Den omvendte verden

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Den omvendte verden

Indlæg af oz7xf »

Den omvendte verden, eller er der allerede planlagt genindførelse af de gamle vedtægter.
Omvendt.jpg
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: Den omvendte verden

Indlæg af oz7c »

Hej Til Alle
Måske er de allerede gennemført pr e-mail afstemning

Medlemmer må da bare ikke få det at vide !

Der kunne jo være at de handlet derefter
Det hører vi sikert mere om efter 1 April

73 Boye
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Den omvendte verden

Indlæg af oz7xf »

Gert 2.jpg
Omkring Gerts fiflerier:
​"Omkring medlemskab, så er alle der har betalt kontingent medlemmer, også uanset de i en evt. udtalelse har talt om noget andet.", er den meget interessant og holder næppe for rets prøvelse.

Jeg har i brev af 20 FEB 2016 afsendt 21 FRB 2018 meddelt EDR min udtræden af foreningen. Hvis postbutikken har holdt, hvad de lovede skulle brevet være EDR i hænde 22 FEB 2018.
Hvis Gert og andre i sammenrendet ikke kan acceptere min udtræden, vil EDR fra min side blive mødt med en retssag.

Der er i min sag allerede nu tilstrækkelig begrundelse for, at inddrage Datatilsynet for videre foranstaltninger, da jeg er vidende om, at min profil på edr.dk ikke er fuldstændig nedlagt.

oz7xf
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Den omvendte verden

Indlæg af oz7xf »

oz7c skrev: lør mar 10, 2018 11:16 Hej Til Alle
Måske er de allerede gennemført pr e-mail afstemning

Medlemmer må da bare ikke få det at vide !

Der kunne jo være at de handlet derefter
Det hører vi sikert mere om efter 1 April

73 Boye
Nej Boye.
Jeg tror ikke, at det er nødvendigt med en e-mail afstemning.
Sammenrendet og repræsentanterne benytter ikke længere vedtægter.

de oz7xf
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: Den omvendte verden

Indlæg af oz7c »

Hej 7XF

Der er nok ikke nogen på kontoret p.g.a. sygdom om der er en vikar ved jeg ikke ?
men sikkert ikke.

Jeg har heller ikke modtage tilbage melding om min e-mail udmeldelse pr 31/3
kun at der "sygdom på kontoret" afsendt af OZ1AHV auto svar.

Jeg er sikker på at oz4jv gerne vil fjerne os begge fra user listen,
så er der det mindre støj omkring ulovligehederne.

73 Boye
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Den omvendte verden

Indlæg af oz7xf »

Gert 3.jpg
Gældende vedtægter:
§ 13. Vedtægtsændring
Stk. 1. Forslag til ændring af vedtægterne skal udsendes sammen med dagsordenen for det ordinære repræsentantskabsmøde.
Stk. 2. Til vedtagelse kræves et flertal på 2/3 af stemmerne, der samtidigt skal udgøre mindst halvdelen af samtlige medlemmer af repræsentantskabet.
Det kan godt være, at Gert finder det i orden at ændre vedtægterne efter, de er overtrådt.
Det er det imidlertid ikke. Det er faktisk en skærpende omstændighed, den dag dommen falder. Den dom, der vil kunne føre til eksklusion af EDR, grundet vedtægtsovertrædelse. At overtræde vedtægterne er noget af det værste, man kan gøre i en forening.

Der eksisterer ikke i EDRs vedtægter begrebet bestyrelse. EDR har en hovedbestyrelse.
For øvrigt kan ingen bestyrelse, med eller uden hoved, konstituere sig med næstformand, kasserer og sekretær uden en valgt formand. Dog vil den kunne rekonstituere sig i det øjeblik, at den siddende næstformand overtager formandens rolle ved formandens forfald. Men næstformanden er i så fald stadig næstformand, ikke formand. En tilstand, der eksisterer indtil næste valg.
Dette er ikke tilfældet i EDR, hvor både formand og næstformand gik på samme tid.

Repræsentantskabets godkendelse af sammenrendet er vedtægtsstridigt, idet vedtægterne ikke blev ændret før godkendelsen.
Hele banden, minus et par stykker står til eksklusion for vedtægtsbrud. Et vedtægtsbrud, der kunne været undgået ved at følge vedtægterne. Vel at mærke de gældende vedtægter.

de oz7xf
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: Den omvendte verden

Indlæg af oz7c »

Hej 7XF

Måske skulle du sende den til [email protected] og [email protected]

Som dit indlæg i debatten !

OZ1BV havde et eller andet der var vigtigt som han sendte til [email protected] og kontoret@dk
der kom intet svar !
Han har nu også sendnt den til [email protected] jeg ved ikke om har har fået svar

Det kan være du mere held med at få dem i tale !

Der har ikke været så meget støj i EDR som de sidste 3 uger.
Jeg skal passe på med hvad jeg skriver på EDR forum ellers komme
OZ4JV med hans AK47 og rydder op.

73 Boye
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: Den omvendte verden

Indlæg af oz7c »

7XF

Du kunne passende sende det omkring Datatilsynet
så kunne det være RM tog det alvorlig at de har overtrådt vedtægterne !

73 Boye
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Den omvendte verden

Indlæg af oz7xf »

Rolig nu, Boye

Med hensyn til Datatilsynet benytter jeg anerkendte metoder. Det er derfor lidt for tidligt at kontakte dem endnu.

de oz7xf
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: Den omvendte verden

Indlæg af oz7c »

Vendt nu ikke for længe
så en e-mail adr sikkert fjernet/lavet om til kgb's hemmelig arkiv !

73 Boye
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Den omvendte verden

Indlæg af oz7xf »

Viggo 1.jpg
Fint nok, at forkarlen for sammenrendet blander sig i debatten.
Jeg er nu på ingen måde enig i det af Viggo fremførte. Der mangler ligesom det vigtigste.
For forudsætningerne for demokrati er uddannelse og oplysning. Den del synes Viggo i sine handlinger at have tilsidesat gennem lukkede møder og manglende referater.
Også fint nok med et Dalai Lama citat. Forunderligt, at forkarlen så ikke selv efterlever det.
Gad vide om forkarlens holdninger til demokrati kan gå ud over lokalafdelingernes kommunale tilskud?
Brugeravatar
OZ1FF
Indlæg: 233
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 8:58
Geografisk sted: Vejers Strand
Kontakt:

Re: Den omvendte verden

Indlæg af OZ1FF »

Prøv lige at nærlæse, hvad OZ3ZU egentlig skriver:
Den tidligere HB havde et slogan de ofte brugte: ”Demokratiets fornemste værktøj er flertalsafgørelser”, selvom jeg ikke er enig; jeg mener demokratiets fornemste værktøj er forhandlingens kunst, og opnåelse af konsensus blandt flertallet; så må jeg respektere at det var den måde den tidligere HB agerede på i mange sager.
Det var vist ikke lige det, som han mente.
Vy 73 de OZ1FF/Kjeld - QRV 1,3 - 47 GHz
Brugeravatar
oz1bv
Indlæg: 100
Tilmeldt: man nov 23, 2009 13:09

Re: Den omvendte verden

Indlæg af oz1bv »

OZ1BV havde et eller andet der var vigtigt som han sendte til [email protected] og kontoret@dk
der kom intet svar !
Han har nu også sendnt den til [email protected] jeg ved ikke om har har fået svar
Jeg fik svar. Der skulle lige rasles med sablen før det kom.

OZ1BV
Vy 73 de OZ1BV, Brian
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: Den omvendte verden

Indlæg af oz7c »

Hej Brian
OK måske skulle du overveje at sende det samme til banken
for info/indsigelse !

e-mail adr FP2005.nordea.dk !

jeg stoler ikke på oz3zu der nu kalder sig 23085!

73 Boye
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Den omvendte verden

Indlæg af oz7xf »

Hej Boye

Nu giver trådens emne: "Den omvendte verden" mig anledning til at kommentere på et af dine musikvalg i EDRs forum.
Det drejer sig om:

J.S. Bach - Toccata and Fugue in D minor BWV 565
Et herligt lille cafestykke, der grundet dets mangfoldighed er egnet til at få gang i fingrene.
Du må da komme alt for lidt i kirke, da du forbinder et orgel med begravelse. Kirken handler om langt mere end afslutningen. Den handler om hele livet. Og også livet i byens travle gader, ligesom Bach´s lille cafestykke.

Selve titlen er interessant:
Toccata eller berøringen af tangenter kommer rigtig til udtryk i denne:
http://www.youtube.com/watch?v=gAB_4OJvkbk
og så Fugue, "i to eller flere stemmer". Herligt, herligt.

Thomas Koppel´s Dødens triumf, starter jo da også som bekendt med: Byen Vågner.
http://www.youtube.com/watch?v=xn3UMdU6Kf4

Jeg bliver lige nødt til at lave en tilføjelse om at lade fingrene gå på vandring:
http://www.youtube.com/watch?v=xrDDjPtA-fA

de oz7xf
Besvar