Havenisserne i EDR...

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
Besvar
Brugeravatar
OZ1FUS
Indlæg: 88
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 16:44

Havenisserne i EDR...

Indlæg af OZ1FUS »

Nu skal jeg ikke blande mig i, hvad folk i al almindelighed skal foretage sig, men var det en ide, om vi fra 31/3 indstiller skydningen på EDR`s forum ? Der er nogle stærkt provokerende typer deromme, der knap nok kan få armene ned over at "deres" folk nu har fået magten i butikken... Igen, skulle jeg vist sige...
Personligt har jeg overvejet ideen om at "forlade" EDR med brask og bram, men jeg tror jeg undlader det... Det vil bare give anledning til en masse spydige kommentarer fra "havenisserne" og dem er jeg egentligt gerne foruden... :P
`73 de OZ1FUS, Lars
Brugeravatar
oz4zat
Indlæg: 162
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 16:29

Re: Havenisserne i EDR...

Indlæg af oz4zat »

Lars

Jeg har betalt kontingent til 31.12.2018 og harm foreløbig tænkt mig at benytte mig af mine medlemsrettigheder.

Da jeg imidlertid er overbevist om, at den siden kuppet manglende censur mest skyldes manglende teknisk kunnen hos Viggo Dahms skrabsammen, sørger jeg for at gemme alt, hvad jeg finder interessant på min egen harddisk. Efter 1.april kommer der sandsynligvis helt andre boller på suppen - læs: Tilbagevenden til en tilstand hvor al modsigelse kvæles ved at en eller anden platugle sletter efter forgodtbefindende.

/søren/4zat
Glemmer du, så husker nettet
bit for bit ...
Brugeravatar
OZ1FUS
Indlæg: 88
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 16:44

Re: Havenisserne i EDR...

Indlæg af OZ1FUS »

Søren, jeg vil ønske dig en god kamp, så...
Men jeg tror, at EDR`s forum bliver en tam forestilling fremover...
Nå ja, du er jo nok mand for at ruske op i forsamlingen; svarene bliver dog nok monotone...

Som en af mine gode venner (også radioamatør) spurgte; Hvem faen er ham lilly; han er sku da dybt useriøs... :lol:
`73 de OZ1FUS, Lars
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 190
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Re: Havenisserne i EDR...

Indlæg af OZ5WU »

Hej

Jeg er ultra tilbøjelig til at give OZ1FUS, Lars ret.

Vi opnår ikke yderligere i.f.t. "Juntaen" - de klarer sublimt selv mordet på den gamle dame uden vores bidrag..

Vi vinder meget mere ved at henlægge kræfterne til det det hele handler om - at køre noget god radio - skabe nogle sjove og lærerige projekter - Sætte fut i de lokale radioklubber.

Så kan der være "Stay behinds" som er vore øjne og ører på intensivstuen, med ret til at stille de rigtige spørgsmål når Juntaen kvajer sig igen igen..

Alle os som har meldt os ud mere eller mindre offentligt bør holde mund på "den gamle dames" medier, men mon ikke Jens Viskelæder og Kaj helt per automatik hælder os ud pr. 1/4-2018 og lukker view adgang til forum for alle "hædersmændene".
Noget tyder på at de fusker med at ændre edr.dk i den retning og dem om det..
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: Havenisserne i EDR...

Indlæg af oz7c »

UPS
Når vi ikke er der så skal der positive tiltag på bordet

Ja ingen tvivl om at vi ikke kan se noget eefter 1/4 ?

Jeg har skrevet et indlæg til den nye jurist i EDR Gert omkring OZ
Det har vi jo betalt for indtil 31/3 ?
Hvordan vil han løse den opgave inde for jura ?
Da vi er nogen der ikke modtager OZ på papir !

73 Boye
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: Havenisserne i EDR...

Indlæg af oz7c »

Just to all infomation

Der var en tråd hos edr.dk der blev fjernet omkring b.la nystart som OZ6YM
skrev og listed ca 30 navne i

Det var nok ikke grunden til at den blev til at den blev fjernet !
Nok mere at jeg skrev at OZ6YM var blevet fyret som tolder/tjensetmand og fik 3 års
ventepenge, (fuld løn) derefter pension af hans dage.
Dette var selvsagt ikke populært. Jeg forstår ikke hvorfor ?
Om det skal betyde at han ikke vil kendes til udannelse ved jeg ikke

Jeg har har ikke modtaget nogen tilbagemelling fra ham med AK47'ern

Det er jo en ærlig sag at blive fyret, jeg har selv prøvet det en gang i 1990'erne
Så må man jo igang igen, indtil man beslutter sig til at gå på pension.

73 Boye
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 708
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: Havenisserne i EDR...

Indlæg af oz1iky »

God morgen!

Tjah, Boye, der er gang i viskelæderet mange steder nu til dags ...

Det kan også være fordi jeg påpegede at hver gang "nogen" ikke kunne klare sig længere og følte sig trængte
så trak de hver gang "Nystart-kortet" i et forsøg på at afspore debatten?
... dette til trods for at den egentlige Nystart-kernegruppe nedlagde projekt-gruppen med udgangen af oktober 2015.
Projekter er jo noget midlertidigt og afgrænset, som den akademiske definition antyder.

Så det kan vel være at det også var det indlæg som ikke faldt i god jord nogen steder?

Men der er tilsyneladende opstået en kultur af "ømskindet tyndhuder" ?
Det er i alt tilfælde det som man siger på 2 meter radioen lige for tiden.
Som vedkommende sagde på 2 meter radioen den anden dag; "mon det er glasuren der er ved at gå af "havenisserne"".
Jeg kunne kun smile, da jeg ikke kender nogen havenisser.
Jeg kan heller ikke fordrage dem, de står bare der og griner fjoget hele tiden.
:lol:

VY 73 og god DX jagt

Kenneth OZ1IKY
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Havenisserne i EDR...

Indlæg af oz7xf »

Her er en anvisning, der med lidt fantasi, kan anvendes til støbningen af havenisser. Er man rigtig god til at lege med balloner, kan man sikkert også vride sig til en puddelhund. Se hele anvisningen for at blive klar over størrelsen. Den er ikke for børn og sarte sjæle!
http://www.youtube.com/watch?v=vLpd2ThEdkI

Velbekomme!

de oz7xf
Besvar