"CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
5p1p

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af 5p1p »

Som der er skrevet, så kan man påregne med alt fra denne person, selv falske udsagn og hans gode ven er mester i at lyve for Hr, Vagn Jensen.
Men det har der jo været meget om på 3712, lige nu er der total tavshed,,,

Men som alle kan se, så har Hr. Vagn Jensen ingen Cand.jur. grad på ovenstående skrivelse
Når det ikke findes i KUs kartotek, for alt er samlet der.

vy 73 til næsten alle
Senest rettet af 5p1p lør feb 29, 2020 18:28, rettet i alt 3 gange.
5p1p

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af 5p1p »

Hr.Vagn Jensen OZ1OXQ.jpg
Hr.Vagn Jensen OZ1OXQ.jpg (51.26 KiB) Vist 11413 gange
Ja det er jo ikke et kønt syn, nå han er jo heller ikke den store charmør, men ondskabsfuld, som fanden selv, han bliver jo ikke anderledes for det er hans natur :D :) :shock:

Dette foto er sakset fra en e-mail, og hvem fotografen er vides ikke, så dette kan desværre ikke påføres.

Vy 73 til næsten alle og en god weekend
Brugeravatar
OZ1FF
Indlæg: 231
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 8:58
Geografisk sted: Vejers Strand
Kontakt:

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af OZ1FF »

Nu behøver man jo ikke nødvendigvis at erhverve sig en eftertragtet akademisk titel hos KU. Der findes meget nemmere måder til at opnå en flot titel og diplom. Her er en mulighed, som kan anvendes, hvis det seriøse ikke er i højsædet:

https://en.wikipedia.org/wiki/Knightsbridge_University

En juridisk grad herfra vil næppe blive godtaget hvis man søger optagelse i Advokatsamfundet.

https://www.advokatsamfundet.dk/Uddanne ... lding.aspx
Vy 73 de OZ1FF/Kjeld - QRV 1,3 - 47 GHz
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 188
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af OZ5WU »

Hej Kjeld..

Den med advokatsamfundet har du med sikkerhed ret I :D

Mon ikk også samme forhold gør sig gældende i Danske retssale??
Mon ikk den høje dommer ville spy ild, hvis man kom anstigende med et certifikat fra det dubiøse sted :lol:
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af oz7xf »

Rundt om i landets undervisningsmæssige sidegader finder man uddannelser, hvori indgår jura. CBS er et af stederne med deres HA(jur.):
http://www.cbs.dk/uddannelse/bachelor/h ... hvervsjura
Dette kursus har dog intet med det verdensomspændende broderskab Hells Angels (HA) at gøre, så vidt jeg ved. Men kurset giver adgang til universiteternes kandidatuddannelse i Erhvervsøkonomi-Erhvervsret, hvor man efter afgangseksamenen kan titulere sig: cand.merc.(jur.).

Jeg har også bemærket en udbredt misforståelse omkring jurist vs cand. jur. Ombudsmanden, har set på sagen:
http://www.forbrugerombudsmanden.dk/fin ... se-i-jura/

Derudover har det været nødvendigt at lovgive omkring juridisk rådgivning således:
http://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=2359


Mit indlæg skal udelukkende opfattes som alment orienterende, og jeg har således ikke nærmere studeret, hverken præmisserne for denne tråd eller forholdene, der har ført til dens opståen. Mit indlæg er heller ikke et forsøg på at udstille en betændt juridisk verden.
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af oz1iky »

Hej Wehnert

Der er nu gået en uge siden du genfremsatte de 2 simple og meget lette spørgsmål til Vagn Jensen.
Du ved den med studenter-huen samt årstallet og så den med Fakultetet og årstallet.

Skyldes tavsheden at du direkte har fået et TROVÆRDIGT svar med behørige SANDHEDSBEVISER?
Eller svæver de 2 spørgsmål stadig ude i UTROVÆRDIGHEDENS tågebanker, tæt på UHÆDERLIGHEDENS store mørke afgrund...

Vi skulle jo nødigt have at de 2 første spørgsmål står i vejen for at man kan fremsætte spørgsmål nr 3 og nr 4, vel!


VY 73 og en god weekend til stort set næsten alle.

Kenneth OZ1IKY
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 188
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af OZ5WU »

Hej Hemstedt

Desværre har jeg intet hørt fra Herr Jensen, hverken direkte eller indirekte! Kunne dog konstatere at der er "lidt" liv I Herr Jensen på BG og I dag på frekvensen 3712 - Begge steder havde Herr Jensen ikke andet end tomme ligegyldige anbringender, helt som vanen er for Herr Jensen.

Så NEJ jeg har ikke modtaget TROVÆRDIGT svar med behørige SANDHEDSBEVISER, end ikke med postmand Per..

Jeg vil lige i samråd med min Advokat (H) se på en skærpelse af alle de ubesvarede spørgsmål til Herr Jensen, så vi kan få Herr Jensen til at komme med sin replik..

Jeg har dog overvejet om de manglende svar skulle skyldes en opstået mangel på "skrive" værktøj - Sæt nu nogen havde hjemtaget den meget omtalte "VIBROPLEX" dims - så vil Herr Jensen jo "næste" være lovligt undskyldt

God weekend til de fleste (men IKKE alle)
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af oz1iky »

Halløjsa Wehnert;

Jamen så må vi jo desværre vente lidt med spørgsmål nr 3 og nr 4.
Og jeg ser da så frem til hvad du og Advokaten (H) finder ud af.

Men det er jo lidt synd at man bare fordi man ikke vil (eller måske mere, ikke kan?) svare på
2 simple og lette spørgsmål, skal stå hen i brede kredse som en UTROVÆRDIG person.

VY 73 til rigtig mange, men desværre ikke alle.

Kenneth OZ1IKY
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 188
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af OZ5WU »

Herr Vagn Jensen, OZ1OXQ

Undren er en farlig sag! De benytter ofte udtrykket at "Gafle"

Disse Coronatider giver jo ofte tid til at reflektere og undersøgelse af hvad er den korrekte (jf. Sprognævnet) betydning af et ord eller en frase..
"Onkel Google" er ofte en god kilde, men kan også være giftig ift. §268 som det helt sikkert er en god vane at være på god fod med :)
Så er det jo dejligt at have en "retssikker" kilde i form af "Den Store Danske" udgivet primært af forlaget Gyldendal med endda rigtig mange rigtige akademikere som seriøse skribenter...
Jeg opsøgte derfor førnævnte værk på dette link: https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=gafle
Denne søgning gav denne "tankevækkende" forklaring på "At gafle" - Herr Jensen
2020-03-17_11-17-21.jpg
Den lader "Vi" stå uden YDERLIGERE kommentarer, mens tankerne kan undres - de er jo både "toldfri og straffri"

Jeg vil dog benytte lejligheden til at bringe et opslag fra en anden tråd, hvori De Herr Jensen har været inde med komplet ligegyldige kommentarer og anbringender:
Herr Vagn Jensen, OZ1OXQ

Jeg må jo konstatere at De magtede af finde gaflen!!

SÅ skulle det vel ikke være den største opgave for dem at levere SANDHEDSBEVISER for de lette valide spørgsmål, der er blevet Dem stillet tidligere..
De husker dem helt sikkert og det måtte vel være rart at slippe for "Måske - Cand. Jur" IKKE Herr Jensen???

For De kan være helt rolig spørgsmålene går IKKE væk af sig selv men vil RUNGE til EVIG TID hvis besvarelsen ikke
Herr Jensen - Jeg tror det vil være en rigtig god idé om De ophører med at tilsvine, alle mulige endda meget seriøse DX tråde på dette forum, med Deres utidige pladder - Så ville De få det meget bedre!!

HUSK dog liige at besvare de "essentielle" spørgsmål der er blevet Dem Stillet Herr Jensen - "Vi kan jo ikke have den "RUNGEN" - vel??

MEN MEST VIGTIGT VI ANDRE KUNNE NYDE VORES HOBBY I FRED
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
Brugeravatar
OZ1FF
Indlæg: 231
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 8:58
Geografisk sted: Vejers Strand
Kontakt:

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af OZ1FF »

Er lige kommet hjem fra en tur til den lokale Brugs, hvor jeg ville gafle noget toiletpapir. Men det havde andre gaflet.

Og det kan jo hurtigt blive et problem i disse papirløse tider. :D
Vy 73 de OZ1FF/Kjeld - QRV 1,3 - 47 GHz
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 188
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af OZ5WU »

det kan jo hurtigt blive et problem i disse papirløse tider.
Måske lige så problematisk som forsvundne VIBROPLEX dimser eller fordampede Bankoverførsler??

Sæt nu de er bleven "gaflet".....
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af oz7xf »

Hej Michael

Jeg bliver af hensyn til de få, nødt til at komplettere dit opslag i Den danske Ordbog med et deri skjult uddrag fra Den danske Begrebsordbog således:
Begrebet gafle.jpg
idet opslaget samtidig vækker sprogmæssige minder fra min vesterbrotid på Café Fremtiden, der udmærkede sig ved at være det værtshus enhver for udgående fra Vestre Fængsel ikke kunne undgå at se etc.
Senest rettet af oz7xf tirs mar 17, 2020 21:56, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af oz1iky »

OZ7XF wrote :
der udmærkede sig ved at være det værtshus enhver for udgående fra Vestre Fængsel ikke kunne undgå at se e.t.c
Citat fra Biblen - Den hellige Kristen Bog;
Giv Kejseren hvad Kejserens er ....
(med reference til trådens overskrift : CW Kejserens Nye Klæder ...)
0000 Grine-mus video 2.gif
0000 Grine-mus video 2.gif (27.67 KiB) Vist 10757 gange


VY 73 til næsten, men ikke helt, alle

Kenneth OZ1IKY
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 188
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af OZ5WU »

Hej Alle (næsten)

"CW Kejseren" har åbenbart fået endda meget nære venner på "Den Røde Avis"!! Enhver sober omtale af "CW Kejseren" bliver raderet VÆK - DET KALDES VIST CENSUR!!

"CW Kejseren" stillede spørgsmål om forskellen på http og https og modtog dette sobre svar, som blev fanget i en "RAID" fejl på BG :lol:
2020-03-25_07-44-52.jpg
Dr. OM Herr Jensen, OZ1OXQ

http:// er en usikker forbindelse skrevet i klart sprog, lige til at "gafle"

https:// er en krypteret forbindelse, med sikkerhedscertifikat som kan verificeres..
Lidt ligesom en "Cand. Jur." der har et rigtigt eksamensbevis, altså et SANDHEDSBEVIS for at indholdet ikke er dubiøst.

God dag til alle (næsten)
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: "CW Kejserens Nye Klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter

Indlæg af oz7xf »

OZ5WU skrev: ons mar 25, 2020 8:32 "CW Kejseren" har åbenbart fået endda meget nære venner på "Den Røde Avis"!! Enhver sober omtale af "CW Kejseren" bliver raderet VÆK - DET KALDES VIST CENSUR!!
Jeg vil nu mene, at der for tiden er tale om fryd og gammen på BG. I hvert tilfælde indenfor den orden, broderskab, samhørighed eller ligefrem sammenhørighed grænsende til partnerskab, der hersker mellem to af forummets ordførende talere. Sammenfaldet i brugerefternavnet er i hvert tilfælde tydeligt og fremgår her:
fryd og gammen 1.jpg
Udover selve sammenfaldet i brugerefternavnet, slår det mig, at begge brugernavne er ret ferme til at tiltrække sig opmærksomhed.

vy 73
oz7xf, Allan
Låst