Halløjsa Mester Allan
Ja - ham der Over-Hyleren fra Vejle & Omegn er godt nok blevet lidt en sløv banan siden han ikke sidder på magten længere? Måske er det den han nu (er valgkampen til RM 2022 startet?) forsøger at genvinde? Man kan jo aldrig vide?
https://edr.dk/forum1/viewtopic.php?f=47&t=14
Men jeg kan på andre fora se, at diskussionen også kører på om hvorvidt en Cand.Polyp' er påklædt eller iklædt?
Man kunne jo så filosoferer lidt over om S'et efter syv-tallet stod for slatten eller sløv?
Eller noget helt tredje, og knap så habilt... (men det kan det misbrugte brev-papiret vel næppe afsløre?)
https://ham.brugtgrej.dk/forum.php?mode ... &obj=89837
Gad vide hvor man skal afleverer havenisse-affald på genbrugspladsen?
Det kan efterhånden ikke være "brændbart-småt" som TV-2 synger om?
Ja ja da. I sin tid var det noget der blev overstået på førstedagen,
hvor Margrethe mente man skulle tjene Landet i en rum tid.
Så det gjorde vi da så. Nogen med mere glæde end andre - og stakkels dem.
Nogen måtte endda helt op nord på til Grønland, inden de (nogen stadigvæk ikke) fattede noget.
Måske fordi nogen af os har været pænt længere nord på end de nogensinde har været?
Heldigvis var der ingen falske titler, lånte fjer eller skjulte havenisser med mere, i det udstyr der her blev udleveret til iklædningen for senere påklædning. Selv "parade-uniformen" fik lov at vente på sig. Vi var jo Kamp-soldater, som Obersten påpegede. Ingen tid til 'dikke-darer' og andet 'firlefans'. (lånte fjer?)
Jeg er lidt spændt på at se hvad de, slet skjulte og i min verden allerede mislykkede, kiksede planlagte og dårligt koordinerede angreb på en Hovedbestyrelse som vil foreningen det bedste, ender op med?
Jeg skal inden Jul på besøg i Ryvangen. Der var nogen som gav alt, for det vi idag har. Mon nogen af dem her overhovedet har noget ....
Nå skidt! Der var flere vellykkede ting, den 12. december kl 12:00, som giver mig en smule håb.
Og det var ikke Molbo-Tøndernes fangst, denne gang.
VY 73 og en god-glimragende Jul til alle, som kan mestre en
positiv HAMSPIRIT
(Jeg synes at der er mandefald på listen for
positiv HAMSPIRIT ...)
Kenneth OZ1IKY