Har EDR opgivet ævred, spørges der om på BG.

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
Besvar
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Har EDR opgivet ævred, spørges der om på BG.

Indlæg af oz7xf »

Når profilen: "Hauge" i tråden:
http://ham.brugtgrej.dk/forum.php?mode=thread&obj=92636
spørger således:
Jeg spørger her, fordi jeg ikke kan skrive på EDR´s forum.
For et halvt års tid siden var EDR i offensiven og man kunne skrive til dem om fremtiden og nu skulle der til at ske noget udvikling og nye tiltag. Men JEG synes ikke der er sket noget som helst. Jeg kan i hvert fald ikke læse det nogen steder. Der står heller noget på deres forum, ja det bliver nærmest ikke benyttet af nogen. Har EDR opgivet ævred eller hvordan ligger landet. Sker der snart noget ift alle de forslag om ønsker til fremtiden som blev sendt til Jer?
Evt skriv om det på EDR siden, så vi alle kan læse om det.
må det skyldes, at han ikke er bekendt med foreningens mangfoldige kommunikationsmidler. En ikke uvæsentlig del af dem findes offentligt tilgængelige på foreningen hjemmeside som referater fra hovedbestyrelsesmøder og som nyhedsbreve.
Hvis "Hauge" havde været medlem kunne han tilmed læse foreningens blad, der udkommer, hver anden måned, og ikke mindst anvende foreningens forum.

"Hauge" må dog acceptere, at ikke alle indkomne ønsker om fremtiden vil blive effektueret eller omtalt i foreningens medier, hverken over nat eller nogen sinde.
Endvidere er der i år valg til repræsentantskabet og det er også tidsrøvende for den siddende hovedbestyrelse.

Foreningen er kommet langt under den nuværende hovedbestyrelses ledelse. Det vigtigste af alt er, at hovedbestyrelsen har formået at konsolidere foreningen gennem skabelse af ro omkring foreningens største attraktion, bladet OZ, og ved, at foreningen ikke længere drives af varmluftballoner, men nærmere af skuffejern, når det drejer sig om at promovere sig selv.
Der, hvor jeg kunne frygte, at foreningen kunne være på vej ud i en krise, er når foreningens mangeårige forretningsfører, Lone trækker sig tilbage for at gå på pension, og ikke bliver afløst af en ny lønnet medarbejder. Jeg så gerne, at en afløser blev fundet. En afløser med journalistisk baggrund til redigering af foreningens største attraktion, OZ. Og jeg tror, at man ikke skal være fedtet her med hensyn til ansættelsens timetal. Der kunne være en fordel i at gå op i timetal således, at også web-redigeringen indgik som et hovedemne i ansættelsen. Meget gerne så jeg to i ansættelsen således, at de kunne afløse hinanden i det daglige.
Det, som man ofte glemmer er, at det har været forretningsføreren, der har drevet foreningen medens, der har været gang i diskussionsklubberne.

vy 73
OZ7XF, Allan
Brugeravatar
OZ0J
Indlæg: 609
Tilmeldt: søn dec 23, 2007 9:31
Geografisk sted: Brandelev
Kontakt:

Re: Har EDR opgivet ævred, spørges der om på BG.

Indlæg af OZ0J »

bg 220622.png
73 OZnulJørgen

Medlem af ARRL, FDM, EDR, Tænk, DDXG
Skribent til https://rde-posten.dk og i OZ
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 188
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Re: Har EDR opgivet ævred, spørges der om på BG.

Indlæg af OZ5WU »

Hej
Måske dette hjælper en "smule"
Leder oz juni 2022.pdf
(148.01 KiB) Downloadet 160 gange
Pt. har medlemsavisen jo en meget velfungerende redaktion som der IKKE skal pilles ved :)
Fremtiden vil uanset om I vil det eller ej byde på udstrakt selvbetjening - helt som i kender det ved E-handel!
Ulykken er vel ikke af katastrofale dimensioner da i jo sagtens køber hele radioer on-line hos Wimo og uendelige mængder dimser ho kinamanden.
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
Brugeravatar
Rimax_15
Indlæg: 186
Tilmeldt: lør dec 19, 2015 18:10

Re: Har EDR opgivet ævred, spørges der om på BG.

Indlæg af Rimax_15 »

Jeg kan godt følge Hauge.
De fleste kan jo stadig huske, hvad der skete for få år siden i EDR.
Der tror jeg mange er skeptiske, feks, Amager afd.
Kan man få den afd. tilbage i folden, vil det være et kæmpe skridt i den "rigtige" retning.

Så det bliver en brav kamp for EDR med de skeletter der er.
Noise Busters. En spændende side på FB
Privatradio.dk
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 188
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Re: Har EDR opgivet ævred, spørges der om på BG.

Indlæg af OZ5WU »

Hej Rimax

Der er sgu noget der er gået din næse forbi :)

Tårnby Radioklub OZ7AMG er i dag en EDR lokalafdeling. Det blev de allerede sidste sensommer (2021)

Så det går i den rigtige retning - Jeg har også tømt museet for skeletter og andet gøgl.. Så mon ikke vi bare skal holde den gode stemning og næsen i sporet?
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
Brugeravatar
Rimax_15
Indlæg: 186
Tilmeldt: lør dec 19, 2015 18:10

Re: Har EDR opgivet ævred, spørges der om på BG.

Indlæg af Rimax_15 »

Der er meget der er gået min næse forbi :-)
Det var et medlem igår der fortalte at de ikke var i EDR.

Det går sgu hurtigt i den verden.
Noise Busters. En spændende side på FB
Privatradio.dk
Besvar