Tæppe bumkning af salg annoncer

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
Brugeravatar
Rimax_15
Indlæg: 186
Tilmeldt: lør dec 19, 2015 18:10

Re: Tæppe bumkning af salg annoncer

Indlæg af Rimax_15 »

Helt enig 2D
Noise Busters. En spændende side på FB
Privatradio.dk
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Tæppe bumkning af salg annoncer

Indlæg af oz7xf »

OZ2D skrev: tirs aug 16, 2022 1:42 Det er lidt ærgerligt at du har fjernet annoncerne for at gøre plads til nogle EDR-folk som sidder og småskændes.
Enig i, at det var ærgerligt, at Lau fjernede sine annoncer så hurtigt. Men mon ikke, at der kommer en masse lignende annoncer omkring et halvt år tid, når regningerne for den store energifest skal betales.
Jeg har nu ikke tænkt mig at sælge alt mit radioamatørgrej. Kun det ret ligegyldige såsom Elecraft, og lidt gammelt Drake. Dog beholder jeg en lille ny spilledåse, en FT-891, da den let kan bruges som mobil enhed med både Vibroplex®, Thors Hammer og mikrofon.
Telt, sovepose, trangia stormkøkken, solcelle og powerbank har stået pakket i en del år. Hvad jeg gør ved mobilabonnementet ved jeg endnu ikke. Det bliver næppe betalbart.

vy 73
OZ7XF, Allan
Brugeravatar
OZ2D
Indlæg: 204
Tilmeldt: lør jan 02, 2016 0:16
Geografisk sted: Ishøj

Re: Tæppe bumkning af salg annoncer

Indlæg af OZ2D »

Hvad jeg gør ved mobilabonnementet ved jeg endnu ikke. Det bliver næppe betalbart.
Så må det da være på tide at skifte mobiltelefoni-udbyder, hvis du har så lille tillid til deres prispolitik.
Vy 73 de OZ2D
Kim

https://www.qrz.com/db/oz2d

E-mail: [email protected]

QRV på FM, DSTAR, DMR, FT8, SSTV, RTTY og andre digimodes

Begejstret Facebook-bruger og fan af amerikansk fodbold

Rigtige mænd holder med New England Patriots (NFL) :-)
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Tæppe bumkning af salg annoncer

Indlæg af oz7xf »

Hej Kim

Det vil ikke hjælpe, at skifte mobil-telefonudbyder. Stigningerne er ude af deres hænder. De er dog først lige ved at gnide søvnen af øjnene i den branche.
Det samme vil ske for fastnetpriserne. Hele samfundets kommunikation vil blive presset, og det hjælper ikke at gå over til gammeldags post. Dels er det vanvittigt dyrt at løfte papir rundt og dels kan der ikke findes en arbejdsstyrke til at løfte opgaven.
Indtil videre har blå blok koncentreret sit valgoplæg omkring topskattelettelser. Jovist en god ting, men det er i bunden af skattesystemet, at energikrisen rammer hårdest, hvor ikke mange kan finde et sekscifret beløb til næste år for at kunne betale el, gas, varme, internet og telefon. Jeg vil anslå, at omkring 1/5 til 1/3 af befolkningen rammes så gevaldigt, at det vil påvirke dem i en grad, at de er nødt til at se sig om efter andre bolig- og livsformer, eventuelt rykke sammen i kolonier, hvor de selv sætter dagsordenen for deres overlevelse. Vi oplever allerede nu, at enkelte er så presset af de stigende priser, at de må gå fra hus og hjem.
Der, hvor jeg ikke har tiltro, er omkring en socialdemokratisk regering. Formår den mon at fjerne alle skatter på den del af infrastrukturen og give underholdende støtte tids nok. Jeg tvivler.

vy 73
OZ7XF, Allan
Besvar