Ikke nemt at være Cand. et eller andet

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
Brugeravatar
OZ1FF
Indlæg: 231
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 8:58
Geografisk sted: Vejers Strand
Kontakt:

Re: Ikke nemt at være Cand. et eller andet

Indlæg af OZ1FF »

Dr Om OZ8XW

Nu har adskillige i denne tråd forsøgt at forklare dig baggrunden for, at vi at denne af dig såkaldte hetz køres i dette forum. Men du bliver ved med at gentage dit spørgsmål. Er du tungnem eller hvad?

Da du tilbage i 2009 sad med tilbords, når EDR holdt bestyrelsesmøder, fik et af bestyrelsesmedlemmerne grønt lys til at indgå en aftale om assistance ved antennesager med en af os på dette tidspunkt ukendt jurist med licens som radioamatør.

Aftalen blev aldrig effektueret, da EDR valgte at afbryde samarbejdet inden det var trådt i kraft. Hvem "juristen" var og hvorfor samarbejdet blev afbrudt, det burde du vide, da du dengang sad med ved bordet, ikke som HB-medlem, men som HR, og hvor du blandede dig og skød forslag, som ikke var vokset i din baghave, ned. Dog med denne undtagelse.

Siden 2009 har denne person chikaneret og sagsøgt danske radioamatører, bl. a. ved at udgive sig som cand. jur. og advokat. Så DR Om OZ8XW. Dette handler om troværdighed - gentager troværdighed. Hvad der kan stoppe denne debat, det ved du udmærket. Eller gør du det virkelig ikke, siden du fortsætter med at fremture her?
Vy 73 de OZ1FF/Kjeld - QRV 1,3 - 47 GHz
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Ikke nemt at være Cand. et eller andet

Indlæg af oz7xf »

Flemming skrev: søn aug 28, 2022 18:39 Jeg stiller gerne op til en snak i andet regi, og jeg håber at du deler mit synspunkt:
En fortsat debat om OZ1OXQs uddannelse eller ej her på RDE forum tjener intet formål
DR OM OZ8XW

Jeg skal ikke kunne sige, hvad der får dig til at skrive ovenstående. Men for mig vil det være volapyk at mødes til debat, hvis vi delte samme synspunkt.
Den form for gæk er jeg alt for dreven til at hoppe på.

vy 73
OZ7XF, Allan
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: Ikke nemt at være Cand. et eller andet

Indlæg af oz1iky »

Halløjsa alle sammen her på "kanalen".

"Cogito Ergo Sum" - Jeg tænker altså er jeg...

Der har været noget som har irriteret mig i et par dage. Men i dag var det så at jeg kom til at tænke lidt dybere over det. Måske var det noget i dag på en af møderne på arbejde som gjorde udslaget? Ja, jeg er jo på arbejdsmarkedet og tjener skatte-kroner så der er til både børn, unge og pensionisterne.

Det som jeg ikke kunne slippe, var en tanke. Den fik jeg så sat ord på, og det har så resulteret i et spørgsmål. Et spørgsmål til OZ8XW, Hessel, Flemming. Om han gider besvare den ved jeg ikke. Men det er nok heller ikke så vigtigt. Iacta Est Alea. Terningerne er kastet. Stemmesedlerne er forhåbentlig sendt til RM-2022.

Hvorfor lige nu, OZ8XW, Hessel, Flemming, hvorfor lige nu? Hvorfor er det lige at du lige her og nu kommer med dit forsvar af <personen>? Hvorfor lige nu?

Lad mig uddybe det, så selv OZ8XW kan forstå det. Bare så vi slipper for den med "Jeg forstår det simpelthen ikke" endnu engang.

OZ8XW er blevet medlem af dette forum - RDEforum - den 3. juni 2021, kl. 21:25.
Det er uomtvisteligt, det er faktum, som hverken den ene eller anden kan løbe, lyve eller manipulerer sig fra. Hverken med ægte, uægte eller lånte samt beskidte fjer. Se Bilag 1.

Men hvorfor lige nu?
Der har jo været ret mange andre tråde på dette udmærkede forum, hvor de forskellige diskrepanser og afvigelser fra <personen> har været endevendt her på forum og på radiobølgerne?

Jeg vil blot fremhæve et par af disse udmærkede tråde, hvor diverse diskrepanser og afvigelser i <personens> anvendelse af titler og uddannelser har været oppe at vende.

1) "CW Kejserens nye klæder" et sted for kommentarer til bornholmske perfiditeter.
viewtopic.php?t=996
Første indlæg i tråden er fra den 27. februar 2020. Sidste indlæg er fra den 14. november 2020.
En tråd med en ret lang varighed, så der må jo være en vis interesse for hvad denne <persons> gøren og laden er - og hvilke diskrepanser og afvigelser der er til stede?

2) Molbo Tønderne Fra Vedbæk er rullet ud og klar
viewtopic.php?t=1146
Er et af de mere humoristiske indslag? Det er fra december 2020. Der er så ingen direkte forbindelse til <personen>, andet end de "konspirationsteorier" han selv har givet udtryk for. Det samme gælder i øvrigt hans "konspirationsteorier" om "Fremskudte Modtagere". Jeg håber han har fundet andet end spindelvæv og andet snusk under de nærliggende solcelleanlæg i nabolaget?

3) "CW Kejserens Nye Klæder" sæson 2 episode 1 - Eller et spørgsmål om troværdighed og sandhedsværdier.
viewtopic.php?t=1236
Tråden er startet den 14. maj 2021 og afsluttes den 6. juni 2021.

Specielt den sidste tråd er lidt interessant, set i lyset af at OZ8XW på det tidspunkt var blevet medlem af RDEforum. Men tilsyneladende ikke på det her tidspunkt havde et motiv eller en grund til at give udtryk for det som han i den her tråd har luftet.


Så for mig at se, så er der her et åbenlyst spørgsmål som nok savner besvarelse. Hvorfor nu? Hvorfor lige netop nu, og ikke i sommeren sidste år? For mig at se er der ikke sket andet end at der ikke er besvaret noget som helst fra <personen>, som blot i samme periode har udbygget og udvidet sine ... udfald og "konspirationsteorier" om alle andre omkring sig.


Det synes jeg kunne være interessant at få belyst!
Måske min analyse af forbindelserne mellem visse personer ikke var så konspiratoriske alligevel?
Tjah, hvem ved. Man kan jo aldrig vide.


VY 73, men kun til dem som er retsmæssigt indehavere af den titel de anvender og har en gældfri positiv HAMSPIRIT


Kenneth OZ1IKY

Bilag 1:
Bilag 1 - OZ8XWs indmeldelse på RDEforum.JPG
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
Besvar