Log ind problem

Her diskuterer vi RDEforums udformning, struktur og administration. Er der ting du mangler, eller vil du gerne bidrage med indhold, så er det her diskussionerne forgår.
Besvar
oz2nml
Indlæg: 5
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 17:05

Log ind problem

Indlæg af oz2nml »

Når jeg vil logge ind fra Ipad eller Iphone kender systemet ikke mig, på min macbook går det fint.
Har prøvet på Chrome og safari
bøvlet startede den 10 sep 2020
søren oz2nml
Brugeravatar
OZ8AAZ
Site Admin
Indlæg: 86
Tilmeldt: fre nov 30, 2007 1:16
Geografisk sted: Näsum (Sverige), JO76ge
Kontakt:

Re: Log ind problem

Indlæg af OZ8AAZ »

Hej Søren!

Tak for indrapportering! Dette skriver jeg faktisk fra en Macbook og som antydet så har jeg heller ikke problemer med indlogning. Spøg til side, som udgangspunkt så fungerer dit brugernavn/password fint til indlogning, så problemet kan isoleres til iPhone og iPad - og uanset browser.
Altså skal vi finde ud af hvorfor du ikke kan logge ind med de apparater - en smule mere kompliceret end blot at tjekke brugeroplysninger, men vi skal nok finde ud af det.

Her er mine "lektier" til dig:
- Hvilken version har du på dine apparater? iOS 13.7?
- Kan du prøve at logge ind igen og notere tidspunktet? Så vil jeg kunne finde dig i loggen, hvis altså det er her problemet er.
- Den grundlæggende: Har du prøvet at genstarte apparaterne? Jaja-jeg-ved-det, men så sent som idag løste jeg et indlogningsproblem med en genstart!

Glæder mig til at høre fra dig!
Vy 73 es cuagn de
Kasper SA7LNK / 7S7K (ex-OZ8AAZ / 5P9K)
https://kasper.myram.dk
Brugeravatar
OZ0J
Indlæg: 609
Tilmeldt: søn dec 23, 2007 9:31
Geografisk sted: Brandelev
Kontakt:

Re: Log ind problem

Indlæg af OZ0J »

til information kan jeg logge på med in iPad og iPadOS13.7 uden problemer. Browser er safari

login i højre side på siden virker ikke, men det har det ikke gjort længe uanset platform.
73 OZnulJørgen

Medlem af ARRL, FDM, EDR, Tænk, DDXG
Skribent til https://rde-posten.dk og i OZ
oz2nml
Indlæg: 5
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 17:05

Re: Log ind problem

Indlæg af oz2nml »

Har her til morgen logget ud fra min macbook og genstartet ipad med ipados 13.7
Loggede så ind fra Macbook for at skrive dette opslag
brugte Google chrome
Vedhæftede filer
IMG_0249.PNG
Besvar