Frisørskolen er åbnet

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Halløjsa på Badehotellet

Indlæg af oz1iky »

Ohøj Mester !
OZ7XF skrev:
Dine sidste skrifter besvarer nogle spørgsmål, som jeg har haft nogen tid. Og det skulle ikke undre mig, at vi ses i foreningsregi de kommende år.
Det kan både du, og andre der gerne havde været foruden, regne med!
Som der stod hen over porten; Esse non videri.
Jeg har egentlig aldrig været væk ...

Nå, jeg var ved, med stor forsigtighed, at grave ned i den blå nåle-stak.
Sjovt nok finder man meget andet end nåle i den stak.
Jeg tror jeg bliver nødt til at tænde lidt lys i det rum?

VY 73, men kun til dem med positiv HAMSPIRIT

Kenneth OZ1IKY
.
0000 Filosofi Metafysik Teologi Videnskab.jpg
0000 Filosofi Metafysik Teologi Videnskab.jpg (24.03 KiB) Vist 4412 gange
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Halløjsa på Badehotellet

Indlæg af oz1iky »

Og lige et lille historisk tilbageblik!

Bom-bom-bom-boooom, Bom-bom-bom-boooom,

Her er London, her er London med en meddelelse til Mogens:
Det Dreier ikke som det skal, jeg gentager, det Dreier ikke som det skal...

Bom-bom-bom-boooom, Bom-bom-bom-boooom...

VY 73 - men kun til dem med positiv HAMSPIRIT

Kenneth OZ1IKY
Vedhæftede filer
0000 Havenisse væltet.JPG
0000 Havenisse væltet.JPG (33.41 KiB) Vist 4418 gange
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Halløjsa på Badehotellet

Indlæg af oz7xf »

0
Senest rettet af oz7xf søn mar 27, 2022 16:04, rettet i alt 1 gang.
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Frisørskolen er åbnet

Indlæg af oz7xf »

0
Senest rettet af oz7xf søn mar 27, 2022 16:04, rettet i alt 1 gang.
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Frisørskolen er åbnet

Indlæg af oz7xf »

0
Senest rettet af oz7xf søn mar 27, 2022 16:03, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: Frisørskolen er åbnet

Indlæg af oz1iky »

Ohøj Mester!

Kan se du har veloverstået Julen.
OZ7XF skrev:
Ikke udelukkende foranlediget af en overflod af indlæg fra den bornholmske hånd i denne tråd:
Ja han skriver meget. Rigtig rigtig meget endda. Men jeg synes der ind imellem savner sammenhængs kraft eller relevans.
Han skifter også navn fra tid til anden? Og der byttes også lidt rundt på de lånte fjer, kan jeg se.
Den med navnene, har jeg så erfaret at der er mange af rundt omkring.

Det sidste jeg er stødt på i forbindelse med et research-arbejde er "Bådflygtningen", da manden jo aldeles ikke er indfødt Bornholmer. Noget med nogen uoverensstemmelser der skulle have med ussel mammon at gøre, siges der?
Men sådan er der jo så meget. Og det er jo ikke altid at man hører hele sandheden, når man kun lytter på "scuttlebut"

Jeg har nu fundet det helt rigtige sikkerhedsudstyr frem. Ja, og min gamle SIKKAV, der jo ikke må gøres til genstand for udenadslære. Ja det skulle der, så vidt jeg lærte, stå på side 3?
Så nu går det fremad med at kikke på alle de der blå nålestik, og hvilke fortræffeligheder der er gemt bagved.

VY 73 til alle dem som er indhaver af en positiv HAMSPIRIT


Kenneth OZ1IKY
Senest rettet af oz1iky fre dec 31, 2021 12:26, rettet i alt 1 gang.
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Halløjsa på Badehotellet

Indlæg af oz1iky »

Ohøj alle sammen

Jeg fandt lige noget interessant, ved gennemgangen af mine arkiver.
Tilbage fra oktober 2018, hvor OZ3ZU og OZ8XW - via et hedgangent EDR forum,
sendte et "åbent brev" til EDR's nyvalgte repræsnetantskab.

Jeg vedhæfter det lige, i bunden af dette indlæg.

Årsagen til at jeg lægger det ud er at jeg her vil forsøge at vise hvad det er OZ8XW mener med at nu skal vi se fremad.
Her det direkte link, så man ikke skal formaste sig til at råbe citat-fusk :
https://edr.dk/forum1/viewtopic.php?p=40#p40
OZ8XW skrev, den 20. december 2021 :
Til slut:
Skulle vi så ikke være enige om at kigge fremad og holde os til intentionen med denne tråd:
Hvordan får vi flere medlemmer til at interessere sig for EDR?
Det vil jeg gerne høre din og andres mening om
Som jeg har skrevet tidligere i denne tråd, så tror jeg at der er visse tekniske problemer med udstyret
på Badehotellet i Vejle & omegn?
F for Forward knappen har tilsyneladende sine store og svære' problemer med at udføre den korrekte funktion?

Jeg vil anbefale at man læser hele tråden på EDR's knap så benyttede forum, og så bladre lidt i denne tråd.
Og så afslutter med at læse det jeg fandt i arkiverne, der er vedhæftet forneden.

Og så måske drister sig til at stille OZ8XW spørgsmålet, hvad mener han med at se fremad, når han siger,
"Skulle vi så ikke være enige om at kigge fremad.."


VY 73 og en fortsat godglimragende dag - men kun til dem med en positiv HAMSPIRIT


Kenneth OZ1IKY
.
Vedhæftede filer
2018-10-08 OZ8XW og OZ3ZU Åbent_brev_til_EDR_nyvalgte_repræsentantskab.pdf
(335.48 KiB) Downloadet 232 gange
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Frisørskolen er åbnet

Indlæg af oz7xf »

0
Senest rettet af oz7xf søn mar 27, 2022 16:03, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: Frisørskolen er åbnet

Indlæg af oz1iky »

Ohøj Mester Allan

Tak for et hyggeligt indslag, her midt i min lidt farlige færden i hø-stakkens stikkende nåle.
Ja disse gode gamle Sø-ulke. Det er altid sjovt at hører (læse) de RIGTIG Sø-ulkes fortællinger.
Det er næsten lige som at lytte til en Senior Sergent der øser ud om sine oplevelser gennem lang tjeneste.

Nå, men tilbage til nålene. Jeg er næsten igennem stakken ...

VY 73, men kun til dem med en positiv HAMSPIRIT

Kenneth OZ1IKY
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Halløjsa på Badehotellet

Indlæg af oz1iky »

BLÅ NÅL, Av hvor den stikker på nogen der måske ikke ved det selv.

Lad os, på god akademisk vis, se på definitionen, på det der burde være motivationen, for at få tildelt en blå nål som anerkendelse. EDR's hædersnål. Og andre nåle for den sags skyld også, når der nu alligevel stikkes rundt omkring med våbenagtige genstande.
EMBLEMET I SØLV OG BLÅ EMALJE:
Denne nål er EDRs hædersnål og kan tildeles et EDR- medlem for:
a) et afsluttet arbejde til gavn for EDR,
b) som amatør at have udført et samfundsgavnligt arbejde
Det er fra EDR's Nåleregulativ i den gamle hapsi-flapsi-dims, C-05 sidst ajourført 16. april 1997.
Den fandtes også i en knap så komplet udgave på den foregående tidligere, eller deromkring, hjemmeside, et eller andet sted. Der står så andet steds at man i 2021 vil ophøre med at dele stikkende nåle ud. Det er EDR's hovedbestyrelse som har til- eller uddelt den blå nål, selv om det ikke rigtig stod nogen steder. Men lad det nu ligge lidt.

I de gamle vedtægter fra 2014, står der følgende om Æresmedlemmer:
ÆRESMEDLEMMER
Personer, der på enestående vis har virket til gavn for foreningen, kan udnævnes til æresmedlemmer.
Udnævnelsen sker af repræsentantskabet efter enstemmig indstilling fra hovedbestyrelsen.
De nye vedtægter indeholder ikke længere noget om alle de stikkerier. Det er jo både godt og skidt. Men det vil jeg forsøge at elaborere lidt over til sidst. Som en sidebemærkning, kan man se at der er stor forskel på om det er en simpel hædersbevisning der uddeles, eller et Æresmedlemskab, man tildeles. Ikke alt der skinner er guld, og ikke alt der er guld, skinner.

Vi skal helst ende op med at kikke på det hele, lidt set i lyset af Allan's, OZ7XF, påstand om mulige "Monokulturer" og andet skidteras' af knap så hæderligt indhoild. For kan vi spore en sådan kultur, i alt det her?

I mit lille research arbejde er det ikke lykkes mig at finde en egentlig komplet liste over tildelinger af nåle, og dermed hædersbevisningerne. Jeg vil nok i en del tilfælde mere kalde det uddelinger.
Ej heller står det klart og tydeligt hvem, og hvordan de der nåle tildeles/uddeles? Ja altså ud over Æresnålen, selvfølgelig. Det var en af de få ting som lå på Repræsentantskabets meget hårdt arbejdsbetyngede skuldre.

Måske vi også skulle se på en anerkendt definition på Hæderstegn?
Fra Den Store Danske kan vi læse os til følgende:
Hæderstegn, officielle udmærkelsestegn, der tildeles som belønning for forskellige civile eller militære fortjenester. Hæderstegn bæres i et bånd som en art ordensdekoration. Tegnene vandt udbredelse i de europæiske lande i 1800-t. og kendes i næsten alle lande uanset styreform. De er flere steder tilknyttet en fortjenstorden som en lavere grad af ordenen. Hæderstegnene kan være udformet som medaljer eller kors og betegnes bl.a. også fortjensttegn.
Den fulde tekst kan findes her:
https://denstoredanske.lex.dk/h%C3%A6derstegn

Og tager vi teksten om Hædersbevisninger fra Den Danske Ordbog:
Betydninger;
genstand, ærefuld pris, titel el.lign. der tildeles som tegn på hæder
SYNONYM æresbevisning SE OGSÅ udmærkelse
ORD I NÆRHEDEN gratiale gratifikation hæderspris kulturpris
Den fulde tekst kan findes her:
https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=h%C3 ... evisninger

Vi heraf udlede at det er noget man skal gøre sig fortjent til. Vi må nu nok være mere end klar til at se nærmere på et par uddelinger af EDR's hædersnål. Det der lille blå stikkende 'ungetym'.

Jeg forundres så derfor over at der ikke findes en liste med hvem der gennem tiderne er blevet tildelt en så stor Hædersbevisning som man har gjort sig fortjent til? Specielt når man tænker på hvor vigtigt den slags sager har været for bl.a. EDR's tidligere mangeårige sekretær Kjeld Mailand, OZ5KM. Samtidigt har jeg brugt lidt tid på at "pløje" gamle OZ-blade igennem for at finde, både til- og uddelinger, samt motivationerne for dem. Ud over en meget sparsom tekst, der i mange tilfælde ikke giver eftertiden nogen fornuftige årsager til alt det der stikkeri, er vi nok desværre ved at ende over i Allans, OZ7XF, påstand. Monokulturer og som jeg ser det, rygklapperiet. I det mindste har de på det tidspunkt ikke noget siddende forkert i halsen?

Jeg synes vi skulle foretage et mindre ophold ved denne her situation. For der ligger flere ting i denne her situation. Og jeg vil tro at vi er ved at nærme os kærnen i det Allan, OZ7XF, peger på. Og det er sagt med lidt vemod, da jeg mener at man har forsømt sig gevaldigt gennem tiderne. De her modtagere af stikkende genstande, har i de flestes tilfælde, jo nok fortjent dem. Men hvorfor har man i datiden ikke sikret sig nutidens, og fremtidens, forståelse for den hædersbevisning det burde have været som man har tildelt. Nogen forsøgte godt nok at rette lidt op på det i februar 2013 på side 95 i OZ-bladet. Men jeg synes ikke at den opgave blev løst tilfredsstillende. Jeg synes faktisk slet ikke den er løst overhovedet.
.
2013-02-01 EDRs Hædersnål side 95.JPG
.
Nå, det var en lille "detour", tilbage til 2004 og 2018 som jeg synes er specielt interessant idet her tilfælde.

Som sagt når man så dykker ned i et par enkelte af til- eller uddelingerne, som de er præsenteret i OZ-bladet, så kan man så måbende og uforstående, ja endda udenforstående, radioamatør kun stå tilbage med en lidt mærkelig fornemmelse. Jeg fremdrager her fra mit videnskabelige møbel 2 eksempler for at eksemplificerer dette.

En til- eller uddeling i 2004, og en ditto i 2018. Billederne er vedhæftet, men kan selvfølgelig ved egen drift og kraft fremfindes i OZ-bladet. Og jeg tror jeg vil give det overskriften "Doppelt hält besser"?

I 2004 tildeles OZ5KM, Kjeld Mailand, en blå nål.
I 2018 tildeles han sandelig endnu en?
I 2018 tildeles OZ8XW også en blå nål.
(eller fik de den uddelt?)
.
Blå nålestik 1.JPG
.
Som det ene, vil jeg tillade mig at sætte spørgsmålstegn ved hæderligheden af personerne på henholdsvis højre og venstre side af Kuratoren for den midlertidige forretningsbestyrelse af EDR i perioden februar-oktober 2018. Hvis begrundelsen i 2004 var "som tak for mange års virke i hovedbestyrelsen", ville det måske have været på sin plads at fortælle alle os andre måbende og uvidende radioamatører, hvad han ikke afsluttede i 2004 siden han i 2018 tildeles endnu en blå nål med stort set samme begrundelse? Og OZ8XW tildeles en hædersnål for det arbejde han gennem mange år har fået løn for? Han har vel dybest set blot udført det som EDR som forening har betalt ham for gennem årene som hovedredaktør? Nogen vil sikkert være uenig med mig i de synspunkter, bevares. Men se det som en efterlysning af manglen på en god og motiverende indstilling til de her uddelinger i september 2018.

Som det andet punkt vel jeg tillade mig, med baggrund i denne forretningsmæssige midlertidige bestyrelses arbejdsgrundlag - udstukket af EDR's repræsentantskab 2016-2018 - betvivle det lovmæssige grundlag til at uddele nogen hædersbevisninger. Her tillader jeg mig at henvise til dokumentet, dateret den 27. februar 2018, som er aftalen mellem den midlertidige ledelse og EDR's repræsentantskab 2016-2018. Dette dokument regulerer den midlertidige ledelses opgaver og rammer for deres virke. Her indgår intet steds uddelingen af stikkende våbenagtige genstande?

Som det tredje, så synes jeg at der mangler en fyldestgørende motiverende indstilling til at den (måske endda ulovlige) uddeling af en hædersbevisning overhovedet fandt sted. Specielt også set i lyset af at den ene person på billedet fra september 2018 allerede har fået en stikkende blå nål tidligere.

Og med det in mente, kunne man godt argumenterer for at de 2 Herre skulle aflevere de ikke-lovligt uddelte Hæderstegn ved først kommende lejlighed.

På baggrund af denne temporære bevisførelse vil jeg hælde til at give Allan.OZ7XF, ret i sine betragtninger om en alt for stærkt indspist og indgroet monokultur, lige bag ved scenen. Nogen gange måske endda direkte på scenen. Vi hypper vores egne kartofler og er ligeglade med alle andre?

Jeg vil dog fremdrage 2 tildelinger af EDR's blå nål i nyere tid, som jeg mener var fuldt berettiget.
At jeg lige netop tager de 2 personer op, skyldes kun at der jo ikke er andet end OZ-bladet som kilde. Og det var de 2 personer jeg "faldt over" rent tilfældigt, i min søgen efter nåle der ikke stak i høstakken. Der er nemlig mange flere nåle i den høstak, end man lige tror.
.
Blå nålestik 2.JPG
.
OZ1ACB, Allis, har gennem mange år gjort et fantastisk stykke arbejde som HF Fieldday Manager. Ukuelig, præcis og til tiden, blev dette arbejde udført. Og ikke mindst OZ9AU, Allan, der gennem det nogen vil kalde en hel generation, har medvirket til at berette om de mere visuelle modulations arter inden for vores fantastiske hobby. Og begge har gjort den exceptionelle indsats, som frivilligt og ulønnede. År efter år, utrætteligt, og uden at tænke på andet end foreningen EDR's bedste - og ikke kun sig selv. Det fortjener virkeligt en anerkendelse.

Og så skal vi da lige have Allan's, OZ7XF, udmærkede historiske udgravninger med. Jeg synes faktisk den er rigtig rigtig god!
Politivedtægterne for Frederiksberg; Kvindfolk måtte ikke køre med sporvogn uden påsat sikkerhedsdup på hattenålen. Tilsvarende vedtægt fandtes ikke for København.

Det synes jeg godt man lige kan tænke lidt over? Så lille en afstand, og så store forskelle.
Så helt tilbage i Gode Gamle Dage har Lovgiver, eller udøvende magt, jo betænkt folk og fæ's sikkerhed. Lad os håbe at andre, hvis de ønsker at forsætte med til- eller ud-delingen af næsten våbenagtige beviser på noget, tænker lige så viist som i gamle dages Frederiksberg.

Tilbage er der vel næsten kun at beskæftige sig med forskellen på at få RO eller at have FRED?
Den kan vel også drejes rundt til at have RO eller at få FRED?

Ro, betyder i flg. Den Danske Ordbog;
(tilstand af) fysisk hvile med ingen eller kun meget lidt aktivitet,
https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=ro

Fred betyder i flg. samme anerkendte opslagsværk ;
Tilstand uden støj og forstyrrelser.
https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=fred

Som man kan uddrage, så er den ene situation et spørgsmål om at der intet sker og den anden har mere med stilhed at gøre.

Jeg sidder dog tilbage med spørgsmålet om habilitet kontra inhabilitet, kunne være et agtværdigt område at tage op som det næste? Ja, jeg må sige at jeg i min research er stødt på habilitetsspørgsmålet af flere såkaldte repræsentantskabsmedlemmer, og reserve-bænks-repræsentantskabsmedlemmer, samt ikke-valgte medlemmer i HB, som kunne få visse problemer i det klare og utålelige lys' skær. Her er misbrug af brevpapir nok det mindste problem, vil jeg tro, hvis lyset tændes i det mørke rum?

Men det må vente til efter Nytårsaften er veloverstået.


VY 73 ES HNY til alle som uden lånte fjer kan påvise en positiv HAMSPIRIT

Kenneth OZ1IKY
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Halløjsa på Badehotellet

Indlæg af oz7xf »

0
Senest rettet af oz7xf søn mar 27, 2022 16:02, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Halløjsa på Badehotellet

Indlæg af oz1iky »

Ohøj Mester !

Og godt Nytår 2022 til dig.

For så vidt dine betragtninger om alt det der stikkeri, er vi jo langt hen ad vejen enige.
Selv den med at tiden har fået nålene til at ruste fast, så en tilbagelevering ikke er muligt.

Det der undrer mig, ja næsten forundrer, er at man modtager en Hædersbevisning vel vidende at den uddeles ulovligt.
Og jeg betvivler stærkt at der skulle være uvidenhed indblandet.
Det siger måske blot mere om modtagerne af stikkerierne..


Men sådan er der jo så meget som vi måbende uforstående og udenforstående Radioamatører ikke forstår.
Jeg kunne fristes til at sige noget mere her, men det vil jeg af politiske ukorrektheders skyld undlade.

Som et lille PS ...
Jeg var en gang til en af de fantastiske seancer som vores Broderfolk i Norge afholder hvert år i LetoHallen.
Jeg skal love for at de tager den med Ordner og Medaljer seriøst. Og de tildelinger bliver Festlig- og Højtideligholdt.
Måske man kunne lære lidt af dem? Eller også har vi den allerede, men bruger den bare ikke rigtigt?


VY 73 og Godt Nytår 2022 til alle der har en positiv HAMSPIRIT


Kenneth OZ1IKY
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
Brugeravatar
oz4zat
Indlæg: 161
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 16:29

Re: Frisørskolen er åbnet

Indlæg af oz4zat »

download/file.php?id=1137&mode=view

På fotoet til højre ser man i midten EDRs angivelige formand.

Formand; joda han havde - sammen med resten af kupmagerne - udpeget sig selv.
Skamløsheden havde/har åbenbart ingen grænser, og det ser nu ud til, at den tidligere avisdirektør er på vej op af sit kaninhul - så man bør nok atter iføre sig høre- og spytværn - nu da man igen skal høre på hans skråleri.

SUK !

("Skrål: raabe ell. skrige med gennemtrængende, disharmonisk og (ofte) langtrukken, uartikuleret stemmeføring" https://ordnet.dk/ods/ordbog?entry_id=6 ... =Skraaleri )
Glemmer du, så husker nettet
bit for bit ...
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Frisørskolen er åbnet

Indlæg af oz7xf »

0
Senest rettet af oz7xf søn mar 27, 2022 16:02, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Halløjsa på Badehotellet

Indlæg af oz1iky »

Halløjsa

Søren, OZ4ZAT - måske det er derfor at man i visse brede kredse kalder ham for "Hyleren" ?

Hvergang nogen omtaler ham som avisredaktøren, eller den hovedløse redaktør,
kommer jeg til at tænke på den her tankevækkende forside af OZ-bladet.
.
OZ forside august 2015.JPG
,

Mange har forsøgt at skyde den over på daværende Landsformand.
Men det er for det første usmageligt at skyde det over på en som ikke er her mere !
Dernæst er det til en hver tid redaktøren som har ansvaret for hvad der bringes.

Jeg vil da også bidrage lidt til underholdnnigen. Kom til at tænke på det de synger i fjerneren til midnat.
https://www.youtube.com/watch?v=_N_4934UqFQ


VY 73, men kun til dem som har en positiv HAMSPIRIT


Kenneth OZ1IKY
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
Besvar