Reaktion på OZ8XWs valgtale

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 188
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Reaktion på OZ8XWs valgtale

Indlæg af OZ5WU »

Hejsa

Skulle nogen på dette forum kede sig, er her link til lidt læsestof: https://edr.dk/forum1/viewtopic.php?f=57&t=28
:)
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
Brugeravatar
Rimax_15
Indlæg: 186
Tilmeldt: lør dec 19, 2015 18:10

Re: Reaktion på OZ8XWs valgtale

Indlæg af Rimax_15 »

Han lever i stenalderen.
Han har intet gjort noget godt for EDR og kommer heller ikke til
at gøre det i fremtiden.

EN STEMME PÅ FLEMMING, ER EN SPILDT STEMME !!
Noise Busters. En spændende side på FB
Privatradio.dk
Flemming
Indlæg: 45
Tilmeldt: tors jun 03, 2021 22:25

Re: Reaktion på OZ8XWs valgtale

Indlæg af Flemming »

Da det åbenbart er blevet moderne, at henvise til andre fora, så kan de der har lyst læse mine kommentarer til OZ5WUs indlæg her: https://edr.dk/forum1/viewtopic.php?f=57&t=28

Vy 73

Flemming
Brugeravatar
OZ1FF
Indlæg: 231
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 8:58
Geografisk sted: Vejers Strand
Kontakt:

Re: Reaktion på OZ8XWs valgtale

Indlæg af OZ1FF »

Vy 73 de OZ1FF/Kjeld - QRV 1,3 - 47 GHz
Brugeravatar
oz4zat
Indlæg: 161
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 16:29

Re: Reaktion på OZ8XWs valgtale

Indlæg af oz4zat »

Citat fra OZ8XW:
Da det åbenbart er blevet moderne, at henvise til andre fora"
Wauw !

En af internettet velsignelser, det man i daglig tale kalder at "linke", er gået op for OZ8XW.

At det så er 25-30 år for sent kan man så bedrøves over.

Flemming Hessel er sikkert også bedrøvet over, at hans kamp mod nettet, som angiveligt "snart går over" ikke har båret frugt.
Glemmer du, så husker nettet
bit for bit ...
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Reaktion på OZ8XWs valgtale

Indlæg af oz7xf »

oz4zat skrev: tors aug 04, 2022 16:07 Flemming Hessel er sikkert også bedrøvet over, at hans kamp mod nettet, som angiveligt "snart går over" ikke har båret frugt.
Hvis man lige bruger et par sekunder på at hæve sig op over Flemmings ret gamle udsagn, kan man opleve, at han ikke er ene om den filosofi. Filosofien kan genses i diverse autokratier, hvor enkeltpersoner styrer, hvad masserne skal mene. Også herhjemme ses mindre grupper og enkeltpersoner, der er i gang med desinformation omkring den efter deres opfattelse uhæmmede retorik på diverse fora.
Det kan selvfølgelig være svært at spå om fremtiden, men man kan bruge tidligere tiders hændelser som retningsgivende for, hvad der kan ske i fremtiden. Vi må heller ikke glemme, hvad vi i demokratierne har bestemt os for med hensyn til reguleringer af ytringer og om det er muligt i et demokrati at genindføre den for disse autokratiers nødvendige censur.
Jeg vil ikke her stille mig til dommer, men blot minde om, at folkets magt og dets vilje til gennemførelse af deres ønsker er stor, og er blevet en del større og lettere gennem brug af internettet.
Shitstorme ser vi allerede. Virksomheder må dreje nøglen om i nogle af deres forretningsområder, hvis ikke helt. Det samme kan ske for både nationale og internationale interesseorganisationer. I forhold til EDR ser jeg for nuværende et ønske om at lytte til medlemmerne. Der sker en del i den retning for tiden.

vy 73
OZ7XF
Brugeravatar
oz1etp
Indlæg: 8
Tilmeldt: tirs dec 15, 2015 11:21

Re: Reaktion på OZ8XWs valgtale

Indlæg af oz1etp »

Flemming har haft sin tid i EDR.
Der har været en mængde gode år, men også den seneste række år hvor han for længst skulle have givet stafetten videre til yngre årgange, i stedet for at mene at EDR slet ikke kan klare sig uden ham.

Vy 73 de oz1etp/Lars
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Reaktion på OZ8XWs valgtale

Indlæg af oz7xf »

oz1etp skrev: fre aug 05, 2022 19:03 Flemming har haft sin tid i EDR.
Det er jeg ikke helt så sikker på. Flemming har stadig støtter fra hovedredaktørtiden og blandt dem, der var glade for hans indgriben gennem en meget kendt forside og sine redaktionelle indlæg i avisen.

Når jeg læser Flemmings præsentation står den for mig ikke så langt fra det, som jeg gennem en meget lang årrække har kæmpet for. Men for Flemming er det blot floskler, for han har endnu ikke vist, at man godt kan have idéudvekslinger og debat mellem ordinære medlemmer uden at inddrage medlemsmøderne i regionerne. Han deltager simpelthen ikke på internettets fora, og når han en gang imellem giver et pip fra sig dér, er det ikke ment som et ønske om nogen større deltagelse i debatten.

vy 73 i et rent flor af foreningskærlighed
OZ7XF, Allan
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: Reaktion på OZ8XWs valgtale

Indlæg af oz1iky »

Ohøj Mester

Når du skriver sådan her;
Flemming har stadig støtter fra hovedredaktørtiden og blandt dem, der var glade for hans indgriben gennem en meget kendt forside og sine redaktionelle indlæg i avisen.
er det så den her forside du tænker på?
OZ 2015 08 medium.JPG
Hans tilstedeværelse i Glostrup den 6. september 2018 diskuteres også rundt omkring ...

VY 73 - men kun til dem som er indhaver af købt og betalt samt ægte positiv HAMSPIRIT

Kenneth OZ1IKY
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Reaktion på OZ8XWs valgtale

Indlæg af oz7xf »

oz1iky skrev: lør aug 06, 2022 7:46 er det så den her forside du tænker på?
Jamen, der er den jo. Den lille søde. Ikke forstået sådan, at den var blevet helt væk for mig. Men jeg er meget påpasselig med hensyn til ikke at uploade den originale version. Man skulle jo nødig rende ind i en sag om ophavsret, ikke sandt :lol:

vy 73, ikke udelukkende for abonninerne
OZ7XF, Allan
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 702
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: Reaktion på OZ8XWs valgtale

Indlæg af oz1iky »

Ohøj Mester Allqan

Næh, der har du jo måske ret.
Men den ligger frit tilgængeligt lige her:

https://www.edr.dk/wp-content/uploads/O ... 1629097991

En forside som ikke glemmes lige med det samme.
Som hovedløs redaktør, så har han jo nok ment det?

VY 73 til stort set alle, bare de har betalt og har en positiv HAMSPIRIT

Kenneth OZ1IKY
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: Reaktion på OZ8XWs valgtale

Indlæg af oz7c »

Hej

Den forside fra 2015 kunne da godt have været genbrugt ano 2022 ?

Med udskiftning af "Din" med diverse calls, jeg tror godt jeg kan finde et par stykker eller 3 der kunne stå der !
Men det er lidt for sendt det burde have været i foråret !

73 Boye
Flemming
Indlæg: 45
Tilmeldt: tors jun 03, 2021 22:25

Re: Reaktion på OZ8XWs valgtale

Indlæg af Flemming »

DR OMs OZ1IKY og OZ7XF

Når man ikke kan finde på noget sagligt om en sag – mit valgoplæg, så kan man jo altid gå efter manden.
Det nærmer sig en personhetz.
Hvad har en retssag i Glostrup for 4-5 år siden og en forside på OZ for 7 år siden at gøre med mine meninger om, hvad der skal/bør ske i EDR i dag?

OZ1IKY, du mere end antyder, at der var noget fordækt ved min tilstedeværelse i retten i Glostrup.
Hvad f…. mener du med det?
Jeg var indkaldt som vidne og svarede på dommerens spørgsmål. Har du et problem med det, så sig det dog lige ud.

I har begge vældig travlt med den forside.
Den henviser til et forslag fra gruppen ”Ny start”. En gruppe som du OZ1IKY vist var med i.
I kan selv læse inden i det pågældende nummer, hvad det gik ud på, og vurdere om teksten på forsiden var grebet ud af den blå luft.
Jeg ser ikke nogen grund til at genoptage stridighederne; men I og andre må være meget naive, hvis I tror, at en hovedredaktør bringer en sådan forside, hvis ikke den er diskuteret og godkendt af arbejdsgiveren - EDRs ledelse.

Vy 73

OZ8XW Flemming
Brugeravatar
Rimax_15
Indlæg: 186
Tilmeldt: lør dec 19, 2015 18:10

Re: Reaktion på OZ8XWs valgtale

Indlæg af Rimax_15 »

Det sædvanlige tågesnak fra din side, Flemse
Noise Busters. En spændende side på FB
Privatradio.dk
Brugeravatar
oz4zat
Indlæg: 161
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 16:29

Re: Reaktion på OZ8XWs valgtale

Indlæg af oz4zat »

Flemming Hessel OZ8XW

Jeg meldte mig ud af EDR, da du sammen med en håndfuld andre kupmagere (gen)erobrede magten i foreningen. Siden da har jeg fulgt lidt med på sidelinjen og i øvrigt forsøgt at holde min kæft.

Måske kunne resterne af EDR reddes, hvis de/vi gamle krigere holdt lav profil ?

Min fornemmelse er, at DU ikke VIL/KAN leve uden din fortsatte magt over EDR, og at du med dit valgoplæg forsøger at finde flest mulige hår i suppen og således bidrage til den "endelige løsning" aka din tilbagevenden til kontrollen og dermed kursen mod opløsningen.

I efteråret 2018 gjorde jeg op med mig selv, at EDR var ved at være en saga - og jeg skrev "mit personlige indtryk" * - det kan du læse her: http://www.4zat.dk/87.html

Flemming ; HVIS du vil EDR det godt, gør du efter min mening klogt i at holde dig langt væk og over for dig selv erkende, at tiden for din ledelsesstil og fastholden EDR som et forlag kontrolleret af dig, for længst er udrundet.

* Formuleringen "mit personlige indtryk" er et direkte citat fra Flemmings mange fordrejede beretninger i OZ fra diverse møder. Med denne formulering gjorde han sine grove manipulationer med sandheden legale.
Glemmer du, så husker nettet
bit for bit ...
Besvar