Ikke et valg uden udfordringer

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
Besvar
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Ikke et valg uden udfordringer

Indlæg af oz7xf »

Ja, så står vi her igen. Jeg kunne ligefrem ikke finde nogen anden overskrift end: Intet valg uden udfordringer.

I følge Nyhedsbrevet:
https://usercontent.one/wp/www.edr.dk/w ... 1661291841
skulle Resultatet af RM-valg 2022 blive annonceret på EDR.dk og Facebook d. 6. september sidst på dagen. Denne termin synes i skrivende stund overskredet.

Hvad mon der er gået galt denne gang. Er det mod valgreglernes udfordring i § 1 stk.3:
Uanset antallet af opstillede kandidater, skal der gennemføres afstemning for tilvejebringelse af
stemmetal. Såkaldt fredsvalg anvendes ikke.
der volder problemer, hvis ingen har stemt på tilstrækkelig mange af kandidaterne. Det er ikke til at vide, hvad der skal ske med Nullerne i en tid, hvor det at gå med høj hat er afløst af for små sko.
Er stemmeoptællerne ikke mødt op? Er elregningen betalt? Der er helt utrolig mange muligheder, at det nærmer sig, at den eneste begrænsning er den fri fantasi.
Men gør det egentlig noget. Foreningen har jo tidligere været udfordret. Også med hensyn til valget. Dengang var det dog et forunderligt pengeskab, der skabte problemerne, idet det syntes som om, at stemmesedlerne indgik hemmelige alliancer og formerede sig i mørket bag pengeskabets tunge dør.
Skal vi nu til igen at have nedsat en interim bestyrelse uden hoved. Det kunne lige passe. Og kan man overhovedet finde nogen egnede, der ikke har rod i neutraliteten.
Skal man endelig sejle rundt med kølen opad, er det nok en god ide at informere derom på så tidligt et tidspunkt som muligt.

Ikke alt er dog negativt. Ventetiden kan fordrives med mere end en Svanbjerg Pils:
https://www.youtube.com/watch?v=AIm5niBm5O0

/
Brugeravatar
OZ0J
Indlæg: 609
Tilmeldt: søn dec 23, 2007 9:31
Geografisk sted: Brandelev
Kontakt:

Re: Ikke et valg uden udfordringer

Indlæg af OZ0J »

oz7xf skrev: ons sep 07, 2022 0:45 ... skulle Resultatet af RM-valg 2022 blive annonceret på EDR.dk og Facebook d. 6. september sidst på dagen. Denne termin synes i skrivende stund overskredet.
Kan resultatet være sendt med PostMord? :mrgreen: :D
73 OZnulJørgen

Medlem af ARRL, FDM, EDR, Tænk, DDXG
Skribent til https://rde-posten.dk og i OZ
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 188
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Re: Ikke et valg uden udfordringer

Indlæg af OZ5WU »

Meget simpelt! Døgnfluen var flygtet fra det hotel EDR's formand opholder sig på i Norge

Jeg kan se døgnfluen nu er kommet luskende tilbage :D
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Ikke et valg uden udfordringer

Indlæg af oz7xf »

Aha, Døgnfluen var flygtet. Det giver god mening.

Tillykke til alle, der blev valgt.
Derfor også til dem, der blev valgt som suppleanter. I om nogen har vist interesse for foreningen, og om to år er det på den igen. I mellemtiden kan I få rig mulighed for at deltage aktivt i mange af foreningens aktiviteter, og nogle kan sikkert få sig en plads i et udvalg. Hold jer endelig ikke tilbage. Der ligger et stort arbejde og venter på jer.

vy 73
OZ7XF, Allan
Brugeravatar
OZ2D
Indlæg: 204
Tilmeldt: lør jan 02, 2016 0:16
Geografisk sted: Ishøj

Re: Ikke et valg uden udfordringer

Indlæg af OZ2D »

Meget simpelt! Døgnfluen var flygtet fra det hotel EDR's formand opholder sig på i Norge

Jeg kan se døgnfluen nu er kommet luskende tilbage :D
Hold nu kæft en børnehave. Det er ikke ligefrem sådan noget her som virker befordrende for mig at blive medlem af EDR. Det ville jeg nu heller ikke blive alligevel, så fred være med det. Men i andre sammenhæng ville det få mig til at flygte over stok og sten. Hele mentaliteten i EDR......... :-(
Vy 73 de OZ2D
Kim

https://www.qrz.com/db/oz2d

E-mail: [email protected]

QRV på FM, DSTAR, DMR, FT8, SSTV, RTTY og andre digimodes

Begejstret Facebook-bruger og fan af amerikansk fodbold

Rigtige mænd holder med New England Patriots (NFL) :-)
Besvar