"Personsag" i HB 19/9-2022

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
PA5DD
Indlæg: 6
Tilmeldt: ons jan 27, 2016 14:12

Re: "Personsag" i HB 19/9-2022

Indlæg af PA5DD »

Min teori er, at det er et HB komplot for at øge trafikken på EDR's web side op mod Formandens beretning til RM.

Det er jo næppe tilfældigt, at Næstformanden også er EDR's Web master?
Flemming
Indlæg: 45
Tilmeldt: tors jun 03, 2021 22:25

Re: "Personsag" i HB 19/9-2022

Indlæg af Flemming »

Hej
OZ5WU skrev
HB-mødet 19/9 blev delt i to etaper, så sidste del afvikledes i aftes.
Senere i dag bliver referatet færdigt, men glæd jer ikke for tidligt. "Klager" + RM & RM2022 modtager mail med sagens afgørelse incl. alle bilag.
SÅ kan I spørge jeres RM'ere om udfaldet, som ikke er til klagers gunst.
Da der d. 12/10 endnu ikke er kommet et referat, kan vi konstatere:

at - OZ5WU er uvederheftig
at - OZ5WU lækker fortrolige oplysninger fra et HB-møde ("ikke til klagers gunst")
at - OZ5WU ikke kan eller vil overholde den forretningsorden for HB, som han selv har været med til at vedtage.

Det er nemlig ikke første gang, at et referat ikke kommer på hjemmesiden 4 dage efter mødet, lige som dagsorden med alle bilag ikke kommer 4 dage før mødet.
Det er faktisk mere reglen end undtagelsen.
Dagsorden til mødet d. 19/9 blev offentliggjort d. 18/9 sidst på eftermiddagen.

Vy 73

Flemming, OZ8XW
Oz1jhm
Indlæg: 14
Tilmeldt: fre mar 11, 2016 22:12

Re: "Personsag" i HB 19/9-2022

Indlæg af Oz1jhm »

DELETED
Senest rettet af Oz1jhm ons okt 12, 2022 17:58, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 190
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Re: "Personsag" i HB 19/9-2022

Indlæg af OZ5WU »

Mja - Jeg ser nu heldigvis ikke megen ævl og kævl i det herrens år 2022, der hvor der er sjovt at være. Jeg må da vist have fundet den kasse med skeletter og have den lempet UT!

Men jeg kan desværre også se at jeg er nødt til at få budgetsat HELE TO bronzebuster med tilhørende opsatser :P til opstilling i det store mødelokale i HQ. Og rolig de bliver stillet i hvert sit hjørne med næsetippen væk fra rummets midte!!

BTW er der IKKE lækket fortroligheder - hvilket vil kunne ses i den mail klager + RM + RM2022 har modtaget.

At referat endnu ikke er sluppet løs, skyldes udelukkende at der er travlt på skrivebordet som vanen tro er overloaded.
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
oz7xf
Indlæg: 1356
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: "Personsag" i HB 19/9-2022

Indlæg af oz7xf »

Hej Flemming

Et noget stærkt ordvalg du anvender, men hvordan er det egentlig med faktum.
Mig bekendt er det nærmere reglen end undtagelsen i EDRs historien, at referater bliver forsinket, men lad det nu ligge.

Du nævner specifikt, at dagsordenen til mødet d. 19/9 først kom på hjemmesiden d. 18/9. Vil det sige, at du er vidende om, at der er indkaldt for sent til mødet eller kan det tænkes, at fejlen ligger et andet sted?

Nu du er her, kunne du jo passende delagtiggøre os, hvad dine aktier er i sagen. Er du den hemmelige klager?
Inden du svarer bør du nok erindre, at ingen hemmeligheder holder evigt i EDR.

Og næste gang bør du nok skrive Vi fremfor vi, da du ikke kan tale på andres vegne med det sprogbrug. På forhånd tak.

vy 73
OZ7XF, Allan
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 190
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Re: "Personsag" i HB 19/9-2022

Indlæg af OZ5WU »

Hej Flemming

Jeg glemte dig "næsten" - det skal ikke gentage sig...

Din påstand om lækage, må du tage i dig ingen. Klagers sag er blevet behandlet af HB. HB har besluttet at orientere "klager", RM og RM2022 om hele sagen og HB's afgørelse. Bemærk at dokumenterne IKKE var klausulerede..

Jeg erindrer derimod en ækel sag hvor DU, OZ8XW Flemming lækkede en sag der var mærket: PERSONLIG FORTROLIG

DU og dine venner gjorde så umådelig skade på EDR ved den lejlighed, at det burde have haft konsekvenser!!
Desværre var flertallet for lille ift. dine støtter Flemming, ellers havde vi haft det hyggeligt og rart i EDR siden 2017
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
Flemming
Indlæg: 45
Tilmeldt: tors jun 03, 2021 22:25

Re: "Personsag" i HB 19/9-2022

Indlæg af Flemming »

Hej

Et par kommentarer:

Et noget stærkt ordvalg…
Tja – dette er fakta:
Når OZ5WU d. 4./10 skriver; ”Senere i dag bliver referatet færdigt”, og det d. 12/10 stadig ikke er offentliggjort, så er betegnelsen utroværdig i min verden et passende ordvalg.

Lækage af fortrolige oplysninger:
HB har valgt at behandle klagerne som personsager. (jævnfør dagsorden). Det betyder, som jeg ser det, at man behandler sagen for ”lukkede døre”. Så vidt OZ5WU oplyser, så har man valgt at tilsende klager og RM sagens akter inkl. HBs afgørelse.
Når OZ5WU på forum offentliggør udfaldet: ”Det er ikke til klagers gunst”, så finder jeg ordvalget ”lækage” berettiget, men erkender, at det er i bagatel afdelingen.

Dagsordner og referat
Om et HB møde er rettidigt indkaldt kan jeg ikke afgøre; men hverken dagsorden eller referat fremkommer, så HBs forretningsorden er overholdt (Fire dage før og efter).
Det har jeg flere gange gjort opmærksom på; men ingen svar eller forbedringer er sket.
Det er OZ5WU, der står for begge dele. Så vidt jeg kan se, så udsendes dagsorden til RM inkl. suppleanter, og via webmaster lægges den derefter på hjemmesiden. Derfor ved jeg, hvornår udsendelse sker og derfor ordvalget ”kan eller vil ikke”.
Ifølge forretningsorden for HB, så slutter hvert behandlet punkt med at man laver et referat . Når mødet er slut er referatet altså færdigt.
I de mange år jeg skrev referater for HB arbejdede man også sådan, og referenten gennemgik efterfølgende hele referatet og rettede eventuelle slå og stavefejl, hvorefter det dagen efter mødet blev sendt til kontrol hos mødedeltagerne. Svarfrist var en - to dage. Herefter blev referatet offentliggjort.
Det burde nuværende HB også kunne klare.

Til OZ7XF:
oz7xf skrev: ons okt 12, 2022 13:10 Og næste gang bør du nok skrive Vi fremfor vi, da du ikke kan tale på andres vegne med det sprogbrug. På forhånd tak.
Hvad mener du?
Skulle jeg skrive med stort V eller ????

Til OZ5WU
Dit indlæg om skeletter og bronze er sort tale for mig.
Det er dine bemærkninger om mig og mine venners skadelige opførsel og en personsag fra før 2017, sådan set også.
Jeg tror EDR er bedst tjent med at se fremad og ikke blive ved med at fokusere på gamle uenigheder.
Hvis det ligger dig meget på sinde, så forklar lige mig og andre, hvad det er du fantaserer om.

Vy 73

Flemming, OZ8XW
oz7xf
Indlæg: 1356
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: "Personsag" i HB 19/9-2022

Indlæg af oz7xf »

Velkommen tilbage, Flemming. Rart at erfare, at der stadig er kamplyst tilbage omend, at vores synspunkter er noget forskellige.

Tja, jeg kan jo ikke forhindre dig i at anvende ukvemsord om andre. Dog syntes jeg, at det er en kedelig vej at betræde.
Flemming skrev: tors okt 13, 2022 11:21 Til OZ7XF:
oz7xf skrev: ons okt 12, 2022 13:10 Og næste gang bør du nok skrive Vi fremfor vi, da du ikke kan tale på andres vegne med det sprogbrug. På forhånd tak.
Hvad mener du?
Skulle jeg skrive med stort V eller ????
Ja, med stort, hvad ellers, når du tidligere og fuldt ud berettiget har påpeget andres fejlagtige anvendelse af: "vi". Du burde jo nok have skrevet: "jeg" i din sætning. "vi" inddrager jo også mig, og det bryder jeg mig slet ikke om, når der tilmed anvendes ukvemsord.

Hvis du skruede en del ned for dine kraftudtryk i din retorik kunne det være, at der kunne komme noget fornuftigt på bordet. Som det er nu, kalder det minder frem fra fortiden, og det i sig selv blokerer for det, der muligvis er godt i din sagsfremstilling.

Nu har jeg så omtalt processen, der efter min mening trænger gevaldigt til en forbedring. Men, hvad du egentlig vil, er mig stadig uklart. Der må du hjælpe mig, og et godt sted at starte er omkring mit tidligere spørgsmål til dig:

Er du den hemmelige klager?

Jeg mener nemlig, at det er vigtigt, også for dig, at stå frem, hvis det da er dig.

vy 73
OZ7XF, Allan
oz7xf
Indlæg: 1356
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: "Personsag" i HB 19/9-2022

Indlæg af oz7xf »

Hej Michael, OZ5WU

Jeg ved ikke om din lykke er gjort. Men midt i støjen fra Flemming har jeg fundet et guldkorn, som du muligvis kan anvende og som kan tage tyngden fra dit skrivebord.
Flemming skrev: tors okt 13, 2022 11:21 I de mange år jeg skrev referater for HB arbejdede man også sådan, og referenten gennemgik efterfølgende hele referatet og rettede eventuelle slå og stavefejl, hvorefter det dagen efter mødet blev sendt til kontrol hos mødedeltagerne. Svarfrist var en - to dage. Herefter blev referatet offentliggjort.
Ja, hvorfor egentlig ikke ansætte en skriver. En, der udover at tage og skrive referatet har ansvar for, at indkaldelser, referater og andet gøgemøg fordeles rettidigt og kommer ud til dem, der skal have det, og lægger det på hjemmesiden.
Jeg har desværre ikke en egnet i tankerne, og vil ikke selv.

vy 73
OZ7XF, Allan
Senest rettet af oz7xf tors okt 13, 2022 15:50, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
oz4zat
Indlæg: 162
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 16:29

Re: "Personsag" i HB 19/9-2022

Indlæg af oz4zat »

Jeg tror (!), at Flemming Hessel, OZ8XW er den hemmelige klager - alene det, at han ikke svarer på gentagne spørgsmål om sagen, bekræfter mig i min tro.

Samme Flemming, som for år tilbage forsinkede et RM-referat i månedsvis.

Samme Flemming som misbrugte sin stilling som redaktør til at skrive "personlige indtryk" af diverse møder - indtryk som var rene partsindlæg.

Samme Flemming, som ALDRIG tog afstand fra mennesker som OZ1LLY, OZ6YM m.fl. når de formulerede artigheder som "kloakslam" ..."nakkeskydes" m.m.m.

Samme Flemming som i sit i censurvanvid forhindrede alle andre end ham og hans sekundanter/fodsoldater i at udtrykke sig i OZ eller på EDRs fora.

Samme Flemming, som i årevis prækede: "Skriv til OZ eller på EDRs forum - skriv pænt og ordentligt og ikke på brugtgrej.dk eller det obskure rdeforum.dk ! " (efter Flemmings indskrænkede og indskrænkende normer).

Samme Flemming som sammen med bl.a. OZ1AMK slettede alle entartede indlæg på EDRs fora.

Samme Flemming som har svært ved at leve med ikke mere at have hånd- og halsret over alt i EDR.

Samme Flemming, som så åbenbart ikke kan leve uden strid og ballade og hellere ypper kiv end holder sig i baggrunden.

Samme Flemming, som pludselig kan og vil skrive her.

Jeg undres ....

http://www.4zat.dk/87.html
Vedhæftede filer
edr-endloesung.jpeg
Glemmer du, så husker nettet
bit for bit ...
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: "Personsag" i HB 19/9-2022

Indlæg af oz7c »

Hej
Vi kan kun håbe at RM-2022 tager denne sag alvorligt m.h.t. OZ8XW
Evt. tage den gamle sag op til ny overvejelse fra 2017 ?

Der er god grund til at den uro bliver stoppet, så EDR kan få RO til fremtiden.

OZ8XW vil så gerne kun kikke fremad, jeg håber ikke han er den nye audi model
for en bil uden bagkspejl eller side spejle. Så ryger kørekortet sikker hurtigt.

73 Boye
oz7xf
Indlæg: 1356
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: "Personsag" i HB 19/9-2022

Indlæg af oz7xf »

Hej Boye

Du må gøre dig helt klart, at der eksisterer to normsæt for Flemming. Et, der gælder alle andre, og et, der gælder ham selv. Ret ofte stritter de i hver sin vej, og den uro, det skaber kan give anledning til at overskygge hans øvrige kvaliteter.
Når jeg møder typer med Flemmings kvaliteter træder jeg ofte et par skridt tilbage for at kunne danne mig et overblik over om det højtråbende muligvis kunne være et skjul for et eller andet. Men i Flemmings tilfælde kan jeg ikke se, hvad det skulle være, der driver hans ageren så langt ud, at han er villig til at sætte sit liv i foreningen overstyr. Der er for år tilbage nævnt, at han blot beskyttede sin indkomst som hovedredaktør. Men det mener jeg er noget vås og et udtryk for afmagt fra afsenderens side. For Flemming kunne, og kan stadig, på ganske få sekunder blive skribent for et hvilket som helst blad, han måtte ønske, og det til en væsentlig større gage end den, han oppebar som hovedredaktør i EDR. Flemming var en knagende dygtig hovedredaktør. Det nærmeste og det, jeg helst vil tro på er, at den ret udtalte magtarrogance er kommet snigende grundet svage hovedbestyrelsesmedlemmer og deres manglende initiativ.

Rent eksperimentelt kunne man forsøge at analysere denne sætning:
Hvis det ligger dig meget på sinde, så forklar lige mig og andre, hvad det er du fantaserer om.
og stille spørgsmål ved, hvem disse andre er, og hvorfor han vælger at anvende ordet: "fantaserer" om andres udsagn.

Jeg har stadig helt utroligt svært ved at se, hvorfor Flemming ved sit indlæg ca. 9 timer efter, at Kenneth, OZ1IKY havde smidt bomben på brugtgrej om edrnystart, kunne udtrykke så meget modstand mod at give dem, der har hænderne til det mulighed for formaliseret indflydelse i en struktur anvendt i helt utrolig mange andre foreninger i landet. Man må samtidig forholde sig til om ikke Flemmings magtarrogance kan have medvirket til at så få individuelle medlemmer har følt sig så velkomne, at det har appelleret til at indgå i det fælles arbejde.
Skulle nogen have glemt Flemmings opkast kommer det her:
Screenshot 2022-09-22 at 14-01-50 Brugtgrej - EDR - Tid til en ny start!.png
Om Flemming har følt sig presset af daværende formand til at gå udenfor EDRs regi og lave en smædekampagne kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om, men mit gæt (!) vil være, at det vil han nok forsvare sig med i lighed med den meget berømmede forside i OZ.
Værsgo at skylle. Der er plads ved håndvasken. Ansvaret løber ud med vandet.

Så kære Boye. Ingen kan nå den mand til fingerspidserne. Det tillader han ikke. Derfor var EDR på vej i graven, og skulle der ske det, at han på et tidspunkt får tilstrækkeligt med stemmer, vil kursen igen være sat mod graven. Selvfølgelig med skyklapper på og uden at se sig tilbage på de spor, han har sat.
Alene hans deltagelse i dette valg har frataget mig glæden ved at være medlem af foreningen.
Og skulle det på et tidspunkt vise sig, at han er den hemmelige klager, og at det ikke er ham selv, der melder dette ud, er min sidste rest af respekt for ham væk. Som i helt væk, og da jeg vil opfatte ham som en sølle mand.

vy 73
OZ7XF, Allan
Flemming
Indlæg: 45
Tilmeldt: tors jun 03, 2021 22:25

Re: "Personsag" i HB 19/9-2022

Indlæg af Flemming »

DR OM OZ4ZAT
Dine beskyldninger mod mig, har du fremført før.
Din opfattelse af, hvad der er sket, er i flere tilfælde ret langt fra min, og i flere tilfælde kan jeg slet ikke erindre, at jeg skulle have handlet, som du beskriver.
Jeg har aldrig ønsket at genere eller nedgøre dig eller andre; men som redaktør af OZ og en periode som moderator på EDRs daværende forum, har jeg – ofte i samråd med andre f.eks. EDRs formand, hovedbestyrelse m.fl. - skullet træffe beslutninger, som ikke faldt i alles smag.
Jeg ved ikke, om det gavner noget; men nu får du altså mine kommentarer, til dit indlæg:
Samme Flemming, som for år tilbage forsinkede et RM-referat i månedsvis.
Jeg tror du blander noget sammen her. Jeg kan ikke erindre, at jeg nogen sinde har forsinket et RM referat. Referatet blev udarbejdet af en referent. Når referatet var færdigt blev det sendt til dirigenten til godkendelse. De gange jeg var dirigent blev det ekspederet indenfor få dage. Offentliggørelse i OZ skete i førstkommende nr. derefter.
Hjælp min hukommelse, hvis der er noget, jeg har glemt.
Samme Flemming som misbrugte sin stilling som redaktør til at skrive "personlige indtryk" af diverse møder - indtryk som var rene partsindlæg.
Jeg vil ikke påstå, at der ikke kan være sket fejl; men jeg mener, at der i det ”journalistiske referat” i OZ altid stod tydeligt anført, at det var mine personlige indtryk. Lige som der blev henvist til det officielle referat.
Ideen med disse indlæg var at orientere om HBs arbejde på en lidt bredere eller uddybende måde, end det skete i de officielle referater.
HB bakkede, som jeg husker det, fuldt op, om denne facon.
Samme Flemming, som ALDRIG tog afstand fra mennesker som OZ1LLY, OZ6YM m.fl. når de formulerede artigheder som "kloakslam" ..."nakkeskydes" m.m.m.
Jeg erindrer ikke det, du beskriver, men den slags sprogbrug hører naturligvis ikke hjemme i hverken OZ eller på et EDR forum.
Har jeg ladet sådant passere, beklager jeg det meget, og du får min uforbeholdne undskyldning.
Samme Flemming som i sit i censurvanvid forhindrede alle andre end ham og hans sekundanter/fodsoldater i at udtrykke sig i OZ eller på EDRs fora.
Der var nogle klare regler for, hvordan man skulle opføre sig på EDRs forum (sprogbrug beskyldninger mv.).
Hvis man ikke fulgte disse, fik man en advarsel (med forklaring), og hjalp det ikke, blev man udelukket fra forum i en periode.
Beslutningen blev truffet i samarbejde mellem de tre moderatorer, og vi gjorde os umage for at give en forklaring.
Jeg husker godt, at det er gået ud over dig. Om det er censurvanvid er din mening, og vi har sikkert af og til vurderet forkert; men det er vel det samme, der f.eks. sker på en avisredaktion med læserbreve.
Under alle omstændigheder sket er sket.
Samme Flemming, som i årevis prækede: "Skriv til OZ eller på EDRs forum - skriv pænt og ordentligt og ikke på brugtgrej.dk eller det obskure rdeforum.dk ! " (efter Flemmings indskrænkede og indskrænkende normer).
Jeg mener stadig det samme: skriv pænt og ordentligt, og jeg kan desværre ikke erindre, at jeg har opfordret til ikke at skrive på brugtgrej eller RDE forum. Hjælp min hukommelse.
Samme Flemming som sammen med bl.a. OZ1AMK slettede alle entartede indlæg på EDRs fora.
Jeg ved ikke hvad entartede betyder; men det er rigtigt, at vi i starten slettede ældre indlæg, hvor trådens emne var uddebatteret. Det fandt vi efterhånden ud af, ikke var så god en ide, så det stoppede.
Samme Flemming som har svært ved at leve med ikke mere at have hånd- og halsret over alt i EDR.
Det har du helt misforstået. Men jeg har en holdning til, hvad der sker i EDR; men det skyldes interesse og engagement.
Samme Flemming, som så åbenbart ikke kan leve uden strid og ballade og hellere ypper kiv end holder sig i baggrunden.
Jeg er ked af, at du mener, jeg ønsker at yppe kiv. Jeg er af den opfattelse, at uenighed og debat, når ellers det sker på en ordentlig måde, er med til at udvikle en forening.
Samme Flemming, som pludselig kan og vil skrive her.
Jeg troede at forum var beregnet til at alle kunne ytre sig.

Det er mit håb at disse bemærkninger kan få dig til at lægge fortidens begivenheder på hylden og prøve at tage stilling til det, jeg rent faktisk skriver om nutiden.

Vy 73

Flemming, OZ8XW
Flemming
Indlæg: 45
Tilmeldt: tors jun 03, 2021 22:25

Re: "Personsag" i HB 19/9-2022

Indlæg af Flemming »

DR OM Allan

Du synes jeg laver støj og bryder dig tilsyneladende ikke om min sprogbrug.
Jeg synes nu ellers, at jeg gør mig umage for at holde en ordentlig tone.
Jeg skal fremover bestræbe mig endnu mere; men jeg synes, du også bør rette skytset mod nogen af de øvrige debatører bl.a. OZ5WU, der bestemt ikke holder sig tilbage i både denne tråd og andre tråde.

Du spørger, hvad jeg ønsker at opnå.
Svaret er ganske kort:
Jeg ønsker at EDRs ledelse - herunder sekretæren - overholder de bestemmelser, som de selv har vedtaget.
I dette tilfælde offentliggørelse af dagsorden med bilag før HB-møderne og efterfølgende referat herfra. Senest 4 dage før og efter.

Vy 73

Flemming, OZ8XW
oz7xf
Indlæg: 1356
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: "Personsag" i HB 19/9-2022

Indlæg af oz7xf »

DR Flemming

Når du syntes, at jeg også bør rette skytset mod bl.a OZ5WU, bliver jeg simpelthen nødt til at henlede din opmærksomhed på, at jeg sandelig gentagne gange på dette forum har harceleret over forsinkede referater. Og i selvsamme tråd, som vi skriver i her, udtykt mit håb, at det blot er sekretæren, OZ5WU, der rent faktisk er noget gumpetung i betjeningen af tastatur med videre, der er årsagen til forsinkelsen.
Når jeg slipper relativt godt fra mine "eder" og "forbandelser" overfor bl.a OZ5WU, må jeg tro, at det kan skyldes, at jeg gør det med en vis charme, han ved, at jeg ikke mener det særlig dybt, og at jeg i dette tilfælde har holdt det op mod, at det også hænder for mig.
En anden årsag kan være, at jeg ikke har en gammel konflikt kørerende med OZ5WU.

Hvis jeg nu tillader mig at tage udgangspunkt i, at det rent faktisk godt kunne være dig, Flemming, der er den hemmelige klager, og at klagen blot er en hævnakt fra din side over hændelsen mod dig og OZ5KM for år tilbage, falder brikkerne en del bedre på plads. Men det er jo blot gætteri fra min side og har intet hold i virkeligheden, da du gentagne gange i denne tråd har udtrykt, at vi skal se fremad. Kan jeg dermed konstatere, at du ikke er den hemmelige klager. Nej, den risiko tør jeg slet ikke løbe, jeg kunne jo tage fejl.

Derfor en gang til, Flemming. Er du eller er du ikke den hemmelige klager?
Jeg tror egentlig ikke, at mit spørgsmål går væk af sig selv. Det kræver en aktiv indsats, og meget gerne fra dig, Flemming.
Og Flemming, hvis du har mulighed for det, så fremlæg gerne selve ordlyden af klagen. Der er vel ingen årsag til at debattere i forskellige verdenshjørner, hvis det skulle vise sig at være tilfælde. Jeg skal nok holde snuden i sporet.

vy 73
OZ7XF, Allan
Senest rettet af oz7xf lør okt 15, 2022 9:10, rettet i alt 1 gang.
Besvar