EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af oz7c »

Hej

Er det ikke på tide 8XW du lige holder dig til om "EDR sover midagssøvn" ?

Du og 5WU burde finde en boksering og tage 3-15 omgange ?
Jeg trode du kun kikket på fremtiden, men du har ikke forladt fortiden tilbage til 2015 og før.
Man bliver bedømt også på sin fortid, f.eks. sin uddanse som ung !

Dette giver ikke bedre troværdighed for fremtiden.

73 Boye
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 188
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af OZ5WU »

Flemming, OZ8XW!

Pas nu på blodtrykket, det er ikke sundt at råbe som du nu gør….

Det er jo ”næsten” lige så slemt, som dit råben og banken i bordet på et HB-møde, hvor ”nogen” sagde ”Den fallerede bogtrykker” til dig!!
Nu vil du vel påstå at dette aldrig har fundet sted, fordi det ikke står i referatet!
Der er dog en ikonisk lydfil der dokumenterer hændelsen. Den kan vel meget passende tage ophold i et raritetskabinet i EDR HQ når tid er!

Flemming husk nu at din ”modus operandi” er afkodet. Den har endda den store fejl at den ikke ændrer sig, du er ganske enkelt fossileret.
Du benytter igen og igen samme template med manipulationsforsøg, tilsat sandhedsmodifikation og uendelige gentagelser til at forsøge på at overbevise en forsamling.
Dét nytter ikke for publikum, ved hvad næste træk er hele vejen igennem.

Dette gælder også i tilfældet med belysningen af dit prægtige synderegister i et tidligere indlæg, i denne lidet konstruktive tråd.
Du skal blot huske hvem der gav bolden op til denne akt i forestillingen, det var DIG Flemming. Når du gør det, må du vide at der kommer et modsvar! Nå men det har du heller ikke lært i skolegården!

Du har ved adskillige lejligheder forsøgt at afvise eller demontere emner der ikke var groet i DIN mødding med følgende svada: Står det ikke i referatet, har det ikke fundet sted!
Hold godt fast i den! Flemming.

For blandt mange numre der var afkodede fra din store værktøjskasse, så er nummeret med Står det ikke i referatet, har det ikke fundet sted! Dit absolutte glansnummer Flemming. Lige der har du bestemt fortjent den ”Blå nål” du på skummel vis fik tildelt af en ”noget” vedtægtsstridig interim HB…

Ledetråden der gav mig denne pointe, kommer fra et dagblad d. 9. marts 2023 i forbindelse med spekulationerne om hvem var det der blæste Nord Stream gasledningerne til himmels. Der var følgende citat: "I krig er sandheden så vigtig, at den må beskyttes med en livvagt af løgne" (Winston Churchill).

BINGO! Når dette sammenholdes med dine ytringer på et andet HB-møde hvor du nærmest grinene berettede at det jo ikke gjorde noget at pynte på sandheden for at opnå sit mål!

Altså her har vi så livvagten, din Flemming, troede du!

For der står jo i OZ5HZ SK’s beretning at beslutningen fra d. 20. august 2016, at der på HB-mødet var blevet orienteret om BDO beslutningen, dog uden at denne havde givet bemærkninger fra blandt andet DIG Flemming.
Det er lige præcis her, det er sundt at vide hvordan og hvem der de facto besad magten i EDR’s forpjuskede 2014_2016 hovedbestyrelse, altså hvem dukkeførerne var, der på det groveste misbrugte OZ5HZ SK!

Ses der på referater anes lidt af en duo bestående af ”Formanden for Repræsentantskabet” (RM) og EDR’s daværende sekretær.
Når der så tages fat i OZ (Pravda) fremkaldes billedet til at stå kniv skarpt: Du, Flemming og sekretæren var de egentlige magthavere i datidens EDR.
Så det er muligt at Står det ikke i referatet, har det ikke fundet sted! Den sørgelige sandhed er desværre for EDR at det er alt det der ikke står der, faktisk har fundet sted, Flemming.

Som ex. Formand for RM og nidkær jæger af ubetydelige overtrædelser af forretningsordner etc. er det virkeligt stof til ekstrem undren, at Du kunne sidde HELT stille, da du som Formand for repræsentantskabet, blev præsenteret for forslag/tanke/beslutning om at stemmerne skulle ud af pengeskabet og porteres til BDO med det ædle mål at få den "rigtige" afgørelse af valget! Når det betragtes fra DIT periskop Flemming.

Den slags vedtægtsmisbrug plejer dit ”modus operandi” at reagere endda meget kraftigt på Flemming.

DET gjorde du IKKE, hvorfor mon??? - JO fordi du var DYBT involveret i BDO-nummeret!

Derfor vil jeg ikke sige undskyld, Flemming! Fordi knægtelse af demokratiets afgørelser er noget af den værste forbrydelse der kan ske i en forening af frivillige..

Husk at BDO-nummeret jo var designet til at holde en irriterende stodder og nuværende sekretær UDE af EDR’s hovedbestyrelse, intet andet formål havde den øvelse, trods de dødssyge forklaringer!!

End of Story – I andre skal slippe for mere støj i anledning af en forhenværende ”Formand for Repræsentantskabet” Ex. Redacteur
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af oz7xf »

DR OM OZ8XW, Flemming

Det er med stor sorg, at jeg må skrive, at jeg tror, at du ser helt forkert på det. Man kan nemlig ikke, som du gør, dele problemstillingen op i små bidder. Man er nødt til at se det mere samlet.

Man skal helt ned i materien og se på baggrundene for, hvorfor formanden meget tidligt lagde en føler ud hos BDO om de kunne være behjælpelige med stemmeoptællingen. Foreningen er i opbrud, men ikke opløsning. En ny tid tager sin begyndelse. Formanden så for sig, at repræsentantskabets kritiske revisorer ikke var i stand til at foretage stemmeoptællingen. Med i processen kommer, at hovedbestyrelsen blev splittet til atomer og kun to valgte sad tilbage.
I hele det show var du en nøgleperson, først som inviteret Hovedredaktør og siden indkaldt rådgiver. Jeg ved, at vi ikke er enige i din rolle omkring dine skriverier i OZ og at du har påberåbt dig at være presset af Formanden. Tager jeg ja-hatten på, så kan du muligvis godt have følt dig presset, men om det lige er formanden, der har presset dig, kan jeg jo ikke afgøre, da det ikke er ført til referat. Du sætter mig i den situation, at jeg er nødt til at tro på dit udsagn. Fint, så gør jeg også det, men med nogen bekymring over, at du lige pludselig skulle have forvandlet dig til en regnorm uden rygrad. Trist, trist, trist lige netop på det tidspunkt, hvor foreningen havde mest brug for dig og dine kompetencer i foreningsdrift. Dine arme og ben burde have strittet ud til alle sider, og dit stemmebånd burde have været slidt i laser i samme øjeblik, du som hovedredaktør havde følt dig presset. Jeg hørte dig ikke, jeg så dig ikke. Du skrev intet om presset. Ikke en eneste antydning. Flemming, for pokker. Hele foreningen havde stået bag dig, hvis du have skrevet om, at du var presset af formanden. Lad nu være med at løbe om hjørner med mig. Tvært imod. Du pressede adskillige andre ud af debatterne og gjorde ikke plads til deres indlæg i OZ. Klagerne over dine censurlignende handlinger ses stadig i foreningens arkiver. Skal vi bryde dem op, er det det, du er ude på. Jeg skal gerne være den første til at dokumentere virkeligheden med de dokumenter, som jeg har til rådighed. Jeg, og sikkert også mange andre, står til din fulde disposition desangående. Fat mod, du kommer ikke til at kede dig.

Det var meget kort om optakten, nu vil jeg så overgå til perioden, hvor du får en ny kasket på. Du bliver en af rådgiverne.
Og netop den situation gør dig ansvarspådragende i forhold til rådgivningen. Nu var det ikke sådan, at denne rådgivning var specificeret til et par udvalgte punkter. Den må derfor grundet den manglende specifikation have været generel. Meget fornuftigt, iøvrigt, grundet dit mangeårige foreningsarbejde. I forbindelse med hovedbestyrelsesmødet, hvor valget af BDO som stemmeoptæller blev fremlagt svigtede du dit ansvar som rådgiver ved at holde kæft. For det var overhovedet ikke berettiget at gå i byen og for øvrigt direkte vedtægtsstridigt, at formanden gjorde som han gjorde. Intet havde været til hinder for, hverken at indkalde Repræsentantskabet ekstraordinært eller skubbe den mangelfulde stemmeoptælling i hovedet på det kommende repræsentantskab. Så var vedtægterne overholdt. Fejlen i de kritiske revisorers optælling var minimal. Din tavshed var skuffende og ansvarspådragende i funktionen som rådgiver. Skulle du have været gjort ansvarsfri skulle der have været indført, at formanden havde frabedt sig rådgivning i det punkt. Det var imidlertid ikke tilfældet. Det ses ikke af referaterne.

Der ligger så mange detaljer i processerne dengang, men fælles for dem alle var, at du med lidt forskellige kasketter var tilstede overalt i magtens centrum. Og da ikke alt er ført til referat kan alt selvfølgelig ikke bevises. Dit svigt er for mig skuffende. Du kunne nemlig glimrende have varetaget kasketterne, hver for sig og kun ydet din modstand mod alt nyt med repræsentantskabskasketten på. Du valgte en anden vej. Kørte hele forrådet i stilling og slagtede de mindste pip, der gik dig og din sag imod. Det er så skuffende for mig, at du afviste i stedet for at inddrage. Man kan ikke drive forening ved at afvise. Kun ved at inddrage. Og hvilken vej foreningen skal gå afgøres i fællesskab.

vy 73
OZ7XF, Allan
Brugeravatar
OZ0J
Indlæg: 609
Tilmeldt: søn dec 23, 2007 9:31
Geografisk sted: Brandelev
Kontakt:

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af OZ0J »

Flemming skrev: tors mar 09, 2023 20:13 at optællingen i 2016 har været noget rodet og uheldig og måske uforståelig for nogle.
Hvor læser du det?
Hvem var det i øvrigt, der lavede om på vedtægterne, op til valget?

Vi havde en erfaren valgtilforordnet (OZ3ZU) med, og vi gjorde vores bedste. Vi glemte at registrere dem, der stemte blankt (dvs. den der kun indsendte spørgeskema), og set i bagklogskabens ulidelige klare lys, så var det en fejl. Og her var det så, at den erfarne valgtilforordnede skulle have nævnt noget.

Jeg kan ikke huske, hvor mange timer, vi brugte på opsælling, men det var mange. Og det var bl.a. derfor, jeg lavede et forslag til, hvordan EDR fremover optæller stemmer.
73 OZnulJørgen

Medlem af ARRL, FDM, EDR, Tænk, DDXG
Skribent til https://rde-posten.dk og i OZ
Brugeravatar
OZ0J
Indlæg: 609
Tilmeldt: søn dec 23, 2007 9:31
Geografisk sted: Brandelev
Kontakt:

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af OZ0J »

Flemming skrev: tors mar 09, 2023 20:13 Hvad enhver derimod ikke har lov til er at beskylde andre for rent faktisk kriminelle forhold - i dette tilfælde aktiv medvirkning til valgfusk.
En sådan injurierende påstand skal man kunne dokumentere og bevise.
Jeg savner stadig en forklaring på, at 759 hvide stemmesedler optalt af EDRs revisorer kan blive til 782 hvide stemmesedler optalt af BDO. EDRs revisorer havde nogle brune kuverter uden hvid stemmeseddel = blanke stemmer. De blev ved en fejl ikke registreret som blanke stemmer ved første optælling. Hvordan de ikke eksisterende hvide stemmesedler lige pludselig kan komme med i BDOs optælling, savner jeg stadig en forklaring på.
73 OZnulJørgen

Medlem af ARRL, FDM, EDR, Tænk, DDXG
Skribent til https://rde-posten.dk og i OZ
Brugeravatar
OZ0J
Indlæg: 609
Tilmeldt: søn dec 23, 2007 9:31
Geografisk sted: Brandelev
Kontakt:

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af OZ0J »

OZ0J skrev: søn mar 05, 2023 20:32 hej Flemming

Kan du ikke oplyse, hvornår du sidst har bidraget med noget POSITIVT i EDR?
Flemming jeg venter stadig på dit svar her.
73 OZnulJørgen

Medlem af ARRL, FDM, EDR, Tænk, DDXG
Skribent til https://rde-posten.dk og i OZ
Flemming
Indlæg: 45
Tilmeldt: tors jun 03, 2021 22:25

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af Flemming »

DR OM Michael OZ5WU

Dit sidste indlæg i denne tråd er mestendels dine egne konspirations teorier og dokumenterer lige så lidt som dine andre indlæg rigtigheden af udtalelsen:
Du var på vagten - OG aktivt medvirkende til valgfusk ved valget i 2016 (BDO-optælling af stemmesedler, der havde ynglet i EDR's pengeskab)
Det eneste fakta i dit indlæg er, at jeg sammen med de to andre i ”Advisory board” var inviteret med til HBs møde d. 20. august 2016.
HB besluttede, som det er refereret flere steder, på dette møde at lade BDO foretage en optælling af stemmerne. Som det korrekt refereres, havde hverken jeg eller de andre bemærkninger/råd vedrørende den sag.

Hvordan stemmesedlerne blev håndteret både i forbindelse med revisorernes arbejde og overdragelse og tilbagelevering fra BDO er refereret i diverse bilag.
Jeg har hverken før eller efter mødet d. 20. august haft noget at gøre med stemmesedler, stemmeoptælling eller overdragelse af stemmesedler til BDO.

Kontakten med BDO og den aftale der blev indgået havde alene HB med at gøre.

Skrivelsen fra BDO om deres arbejde, som OZ1FF har offentliggjort, har jeg ikke set før; men erindrer selvfølgelig, at den blev læst op på repræsentantskabsmødet i oktober 2016, som det også nævnes i referatet herfra.

De forskellige referater og de nu tilgængelige dokumenter fra revisorerne, fra EDRs daværende formand og fra BDO dokumenterer, at din påstand om at jeg skulle have medvirket aktivt til valgfusk er ubegrundet.

Med god ret kan man sige, at du fortsætter med indtil flere injurierende påstande i dit seneste indlæg.

Erkend nu, at der ikke er fugls føde på dine beskyldninger mod mig og træk din udtalelse om mig tilbage.

Det vil afslutte denne kedelige sag til gavn for både EDR og os begge.


Vy 73

Flemming, OZ8XW
Flemming
Indlæg: 45
Tilmeldt: tors jun 03, 2021 22:25

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af Flemming »

Hej Jørgen, OZ0J

Når revisorerne kommer frem til forskellige resultater hver gang de tæller efter, og når antal kuverter og stemmer ikke er ens i revisorernes og BDOs optællinger, så synes jeg, at mine udsagn omkring forløbet er meget rammende.
Årsagen er sikkert en kombination af flere ting.
Måske er forklaringen den simple, at der ikke har været en tydelig instruks for hele forløbet.

Vy 73

Flemming, OZ8XW
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af oz7xf »

Flemming skrev: lør mar 11, 2023 21:06 Det vil afslutte denne kedelige sag til gavn for både EDR og os begge.
Vær vis på, at du igen vil blive anfægtet dine handlinger hver evig eneste gang, at du nærer dem. Jeg vil næsten tro, at den blotte tilstedeværelse, det forkerte sted med de forkerte kommentarer, kan være nok.
Du kunne ligesom i tennis træde nogle skridt tilbage og nøjes med at returnere fra baglinien for der, at få genopbygget dit spil. For i virkeligheden kan vi jo godt lide dig. Du behøver ikke server.

vy 73
OZ7XF, Allan
Senest rettet af oz7xf søn mar 12, 2023 5:41, rettet i alt 1 gang.
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af oz7xf »

Flemming skrev: lør mar 11, 2023 21:07 Måske er forklaringen den simple, at der ikke har været en tydelig instruks for hele forløbet.
Selvfølgelig vil en klar instruks hjælpe på forløbet i selve optællingen, men problematikken ligger et helt andet sted. Man viser nemlig i valgsystemet, at der er tillid til hinanden ved at anvende interne optællere. Ved at gå i byen har man udvist tillidssvigt, hvilket forstærkes af, at man kunne have gjort anderledes.

vy 73
OZ7XF, Allan
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af oz7xf »

I Referat fra Ekstraordinært HB møde den 15/11-2015 kan bl.a læses følgende:
Ad 4.
Selskabslovens §132: Ledelsens tavshedspligt. I denne forbindelse er der også behov for en drøftelse.
Punktet diskuteret og alle mødets deltagere var indforstået med at følge retningsliner for tavshed og loyalitet overfor EDR
Selve mødet var det, hvor Advisor Boarded første gang var indkaldt.
Det er ligeledes værd at bemærke, at Selskabsloven er gældende for aktie- og anpartsselskaber, og foreningen ikke var nogen af delene, og at der ikke i foreningens vedtægter ses nogen regel om at følge den nu benyttede lov.

Vi kommer i de følgende dage, uger og år til at se endnu længere tilbage i tiden, og den første dato vil være 16/7-2015, hvor OZ1IKY annoncerer EDRnyStart på brugtgrej, og hvor OZ8XW samme dag og sted 9 timer og 14 minutter senere anvender udtrykket: "En katastrofe".
https://ham.brugtgrej.dk/forum.php?mode ... &obj=51676
Vi kommer også til at gå endnu længere tilbage. Meget længere tilbage.

Skulle der ske det, at nogle af kilderne på brugtgrej.dk pludselig skulle forsvinde på mystisk vis, vil jeg anvende at tage en kopi af de vigtigste udtalelser fra de mest fremtrædende personer.
Screenshot 2023-03-12 at 06-59-09 Brugtgrej - EDR - Tid til en ny start!.png
vy 73
OZ7XF, Allan
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af oz7c »

Hej

Var det virkelig første gang trioen har brugt disse noder ?
Eller er det bare ikke opdaget før, for er det gået godt de andre gange ?

Nå trioen blev til en duo måske med hjælpe stok og blev valg ind i det nye HB

Hvor arbejdet forsatte med chikane/sabotage imod stort set alle andre forslag.
Info fra HB til alle på Yding Skovhøj om "foretningen EDR".
Fortrolige oplysninger der burde have blevet i HB.
Forhandlinger med staten om overtagelse af opgaver, bare en af dem.

For Efter valget forsatte arbejdet emd at nedbryde EDR, og personer
der har den fremfærd kan man da ikke stemme på i fremtiden ?

73 Boye
oz7xf
Indlæg: 1346
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af oz7xf »

Hej Boye

Det kan vel lettest forklares som en generationskløft, der er opstået af at sidde i for lang tid med de samme opgaver.

vy 73
OZ7XF, Allan
Brugeravatar
OZ1FF
Indlæg: 231
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 8:58
Geografisk sted: Vejers Strand
Kontakt:

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af OZ1FF »

Dr Om OZ8XW
Skrivelsen fra BDO om deres arbejde, som OZ1FF har offentliggjort, har jeg ikke set før; men erindrer selvfølgelig, at den blev læst op på repræsentantskabsmødet i oktober 2016, som det også nævnes i referatet herfra.
Skrivelsen fra BDO blev ikke oplæst på RM 2016. Formanden nægtede dette efter utallige opfordringer fra RM-er. Hvad jeg efter at have fået fat i skrivelsen egentlig godt kan forstå, da han mod klækkelig betaling af EDR's midler havde købt en ydelse, hvor yderen ikke ville garantere kvaliteten. Derfor var det fint, at RM nedstemte BDO's optælling.
Vy 73 de OZ1FF/Kjeld - QRV 1,3 - 47 GHz
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 188
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Re: EDR ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Indlæg af OZ5WU »

Flemming, OZ8XW

Gad vide hvornår du lærer at sandheden er bedst at holde fast i?

Du skrev i indlæg d. Wed Mar 08, 2023 16:00 under dit PS. at DU sammen med OZ0J udarbejdede de optællingsregler, der er gældende i dag!

Ser jeg på HB-dagsorden og referat fra HB’s møde 29. april 2017 sag 17212 er OZ0J HB ansvarlig og forslagsstiller. Ses der på Referatet fra dette møde er DU Flemming fraværende til dette HB-møde, hvor HB godkender OZ0J’s forslag uden tilføjelser! Da forslaget er en ændring/tilføjelse til vedtægterne sendes dette til næstkommende RM’s behandling. Jf. referatet fra RM-mødet d. 14. oktober 2017 vedtages OZ0J’s forslag enstemmigt af de 20 tilbageværende RM’ere. Herefter overgives sagen til Vedtægtskommissionen og Optællingsreglerne bliver uændrede til et bilag til HB’s forretningsorden i de ny vedtægter der vedtages i december 2017.

Ikke godt for dit ry og rygte Flemming!!

Så må jeg jo hellere genbesøge din ageren i det herrens år 2016 frem til magtskiftet i oktober måned..

Her er det jo interessant at se hvordan Hr. Hovedredaktøren eller er det ”Formanden for Repræsentantskabet, eller er det ”Det ikke demokratisk valgte HB-medlem” eller er det Advisory Board medlemmet Flemming, OZ8XW der optræder! Kasketterne er mange på den tid Flemming!!
Ifølge daværende vedtægter havde Hovedredaktøren foretræde pr. automatik i sager vedrørende hovedredaktørens ressortområde – HVERKEN mere eller mindre.
Ups.. du havde endnu en kasket Flemming som referent.

Det er nemlig bemærkelsesværdigt hvor mange sager DU rejser jf. HB’s dagsordner bare set på referater fra 2014 og frem – UDEN at være demokratisk valgt – UDENFOR dit resort område..
En af de mest skændige af slagsen var ”EDR-forum moderation og ekskluderings manifest” Det der du ved Flemming der udelukkede personer der var valgt til RM eller HB frem til efter ny HB tiltrådte i 2016 og dit legetøj blev inddraget!

Rigtigt sjovt bliver det når referat fra det ”Berømte HB-møde” d. 20. august 2016, dét hvor HB vedtager BDO operationen.
Link til hele dokumentet: download/file.php?mode=view&id=1449

Flemming – Du har da en hel del kasketter på den dag, hvor du nu fremstår som HB-medlem jf. Deltagerlisten i starten af referatet.
Endnu mere morsomt bliver det når vi så hopper ned i dagsorden til pkt. E,F & G.

HB besluttede at iværksætte en fintælling af alle stemmesedlerne. Denne skal foretages af foreningens revisionsfirma. HB udarbejder en instruks til BDO og udtagning af stemmesedler fra pengeskabet vil ske i samarbejde med BDO.

Altså DET skete det står i referatet – HB vedtog og jf. referenten var DU Flemming en del af HB på den famøse dag.

Enhver der læser dette vil opfatte dig Flemming som en del af beslutningen om den i øvrigt vedtægtsstridige BDO-optælling. Denne HB-beslutning er helt hen i vejret, altså forudsat at datidens gældende vedtægters §10. Stk. 13 skal efterleves og den slags efterlevelse ”plejer” du at være en endda meget nidkær garant for Flemming! Svigtede rygraden den dag Flemming, eller passede ”nummeret” dig rigtigt godt siden du ikke gjorde anskrig med bare en af dine kasketter – Disse er i øvrigt nogenlunde lige ansvarspådragende i denne sag.

Jeg tænker vi skal lukke sagen her – inden mit arkiv tvinges til at levere endnu flere 155mm granater, GPS-styrede forstås..
Vedhæftede filer
HB referat aug 2016.pdf
(28.58 KiB) Downloadet 101 gange
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
Besvar