Ham Radio Certificate Demark?

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Ham Radio Certificate Demark?

Indlæg af oz7xf »

OZ1OXQ skrev: søn apr 16, 2023 15:07 Jeg har en legitim forventning om at min penneven Allan//OZ7XF, på sin vanlige fine hhv. finurlige måde, herunder med sin sproglige ekspertise, vil kommentere ovenfor meddelte.
Det vil jeg så ikke. Så interessant er det ikke, det du forsøger dig ud i.

Men ganske kort:
Mener du, at lovgivningen i det af dig omtalte Aps ikke er blevet overholdt med hensyn til regnskabets førelse og indberetning. Ja, eller nej.

\\AB
OZ1OXQ
Indlæg: 82
Tilmeldt: tors nov 28, 2019 20:19

Re: Ham Radio Certificate Demark?

Indlæg af OZ1OXQ »

oz7xf skrev: søn apr 16, 2023 16:16
OZ1OXQ skrev: søn apr 16, 2023 15:07 Jeg har en legitim forventning om at min penneven Allan//OZ7XF, på sin vanlige fine hhv. finurlige måde, herunder med sin sproglige ekspertise, vil kommentere ovenfor meddelte.
Det vil jeg så ikke. Så interessant er det ikke, det du forsøger dig ud i.

Men ganske kort:
Mener du, at lovgivningen i det af dig omtalte Aps ikke er blevet overholdt med hensyn til regnskabets førelse og indberetning. Ja, eller nej.

\\AB
Igen kig i EDR´s arkiv, det handler netop ikke hvad jeg har af holdning(er) men hvad relevant myndighed hhv. revisor havde/har af samme.
Og igen, igen, det af mig omtalte gedulgte er sket for år tilbage = en anden EDR formand´s periode. Kig gerne i EDR´s arkiv, der vil du uden tvivl finde svar på dit spørgsmål.
Det af mig beskrevne gedulgte er nu lykkeligvis skiftet ud med gennemsigtighed hhv. åbenhed.
Ifald det jeg skriver ikke er så interessant, hvorfor udviser du så en mere end markant interesse for hvad jeg måtte mene hhv. skrive?
Selv ned i mindste detalje i hvad jeg mener hhv. skriver, kommenterer du, herunder hvor mange på Bornholm der nu om dage benytter fornavnet Vang og Vagn. Ligeså har du åbenbart styr på hvor mange Vibroplexnøgler der findes på Bornholm.
Jeg ved ikke om du er en Prik- og stregfabrikant, men du virker undertiden noget "prikken", i visse tilfælde så "prikken" at "prikkeriet" synes at være af patologisk art og dermed behandlingskrævende.
Således har du på et tidspunkt brugt mange ord hhv. megen tid på kommentarer ifm. af mig ikke benyttede forkortelses punktum(mer).
Dine evner ud i analysekunsten er også klart i topform, det burde give anledning til ansættelse i en statslig organisation der beskæftiger sig med netop den slags.
Må jeg foreslå du benytter noget af din fritid på bl. a. motorcykelkørsel? Eller måske du kan ordne din frimærkesamling eller lign. udenfor i stormvejr, så går tiden da med det.
MVH
Vj
PS: Mine oldeforældre var født på Bornholm, samme gælder mine morforældre hhv. min mor. denne info aht. kloge medamatører der mener at vide jeg er "førder". Men sådan er der så meget.
PPS: Ja, OT, jeg har desværre endnu ikke modtaget svar på, hvilken tandlæge i Roskilde jeg skylder penge og at jeg derfor måtte flygte til Bornholm på grund af denne, ligeså andre ubetalte regninger. Den slags påstande er vel som en slags DQRM at betragte.
Brugeravatar
oz4zat
Indlæg: 162
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 16:29

Re: Ham Radio Certificate Demark?

Indlæg af oz4zat »

Foran kan man læse flg:
Jeg skal igen blot henvise til min påstand, du kan via EDR´s arkiv, helt sikkert finde årsagen/årsagerne til denne min påstand, jeg er sikker på at EDR har et sådant (arkiv).
Årsagen til min måske OT kommentar om gedulgthed, skal ses i lyset af forskellen på tidligere tiders lukkethed i omtalte ApS sat op mod nuværende gennemsigtighed, i det hele taget er der på alle planer, i EDR, sket store forbedringer.
Jeg tager handsken op og omformulerer det til:

Jeg skal igen blot henvise til min påstand, du kan via et eller andet arkiv, helt sikkert finde årsagen/årsagerne til denne min påstand, jeg er sikker på at der findes et sådant (arkiv).
Årsagen til min måske OT kommentar om gedulgthed, skal ses i lyset af forskellen på personens tidligere tiders lukkethed vedr. sit og vedkommendes anonyme balladeprofiler sat op mod nuværende uigennemsigtighed, i det hele taget er der på alle planer ikke, sket store forbedringer, mht til at opføre sig som et ordentligt og troværdigt menneske.
Glemmer du, så husker nettet
bit for bit ...
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Ham Radio Certificate Demark?

Indlæg af oz7xf »

DR OM OZ1OXQ

Jeg kan af dit sidste skriveri, se, at vi ikke kan komme videre i en fælles forståelse omkring et postulat fremsat af dig.

/AB/
OZ1OXQ
Indlæg: 82
Tilmeldt: tors nov 28, 2019 20:19

Re: Ham Radio Certificate Demark?

Indlæg af OZ1OXQ »

oz7xf skrev: søn apr 16, 2023 20:30 DR OM OZ1OXQ

Jeg kan af dit sidste skriveri, se, at vi ikke kan komme videre i en fælles forståelse omkring et postulat fremsat af dig.

/AB/
Fælles forståelse?
Tjae, med dine, i stort antal, grove angreb hhv. ditto påstande om min person som menneske hhv. som aktiv radioamatør, ser jeg ingen anledning til at forsøge derpå - overhovedet.
Vj
OZ1OXQ
Indlæg: 82
Tilmeldt: tors nov 28, 2019 20:19

Re: Ham Radio Certificate Demark?

Indlæg af OZ1OXQ »

oz4zat skrev: søn apr 16, 2023 17:57 Foran kan man læse flg:
Jeg skal igen blot henvise til min påstand, du kan via EDR´s arkiv, helt sikkert finde årsagen/årsagerne til denne min påstand, jeg er sikker på at EDR har et sådant (arkiv).
Årsagen til min måske OT kommentar om gedulgthed, skal ses i lyset af forskellen på tidligere tiders lukkethed i omtalte ApS sat op mod nuværende gennemsigtighed, i det hele taget er der på alle planer, i EDR, sket store forbedringer.
Jeg tager handsken op og omformulerer det til:

Jeg skal igen blot henvise til min påstand, du kan via et eller andet arkiv, helt sikkert finde årsagen/årsagerne til denne min påstand, jeg er sikker på at der findes et sådant (arkiv).
Årsagen til min måske OT kommentar om gedulgthed, skal ses i lyset af forskellen på personens tidligere tiders lukkethed vedr. sit og vedkommendes anonyme balladeprofiler sat op mod nuværende uigennemsigtighed, i det hele taget er der på alle planer ikke, sket store forbedringer, mht til at opføre sig som et ordentligt og troværdigt menneske.
Søren//OZ4ZAT
Tak for din reaktion
Indrømmet: Jeg finder det vanskeligt at finde "hoved eller hale" i dit seneste, her viste, skriveri til mig.
Roses den - der roses bør, uagtet mine måske/måske ikke, modsætningsforhold til nuværende HB hhv. Repræsentantskab i EDR, er det fortsat min påstand/holdning, at EDR gør det flot.
Det har uden al tvivl været, og er vel stadig, en kæmpe udfordring at få EDR på ret kurs efter nogle tidligere EDR formænd, disses Hovedbestyrelse valgt ud fra valgte Repræsentantskab. noget afslappede tilgang til økonomi og lign. i EDR som helhed.
Det aftvinger respekt at nuværende Repræsentantskab hhv. nuværende Hovedbestyrelse, har rettet op på kursen, som radioamatør, især som aktiv sådan, kan EDR ikke undværes.
Som eksempel vil jeg igen nævne OZ.
Det er, synes jeg, en nydelse at både se og læse OZ, at der er droslet ned på udgivne antal af OZ, det er/var en nødvendighed, men givetvis en upopulær beslutning.
Som jeg opfatter det, da er du ikke medlem af EDR, årsagen/årsagerne dertil vedkommer ikke mig, men jeg kan dog legitimt mene at man (her dig) som ikke EDR medlem, bør drosle ned for en, ind imellem. modbydelig kritik af det arbejde ledelsen af EDR lægger for dagen. Du kan jo selv deltage i arbejdet, men husk inden at melde dig ind i EDR.
Denne din modbydelige kritik gælder også tidligere valgte Repræsentantskab og efterfølgende valgte Hovedbestyrelse.
Alene den af dig fremstillede og ofte viste fotomontage, ser ikke køn ud, samme gælder de kommentarer du knytter til de viste i samme fotomontage.
Ligeså henviser du ofte og gerne en bestemt OZ forside (2015).
Her glemmes, bevidst eller ubevidst, anledningen til overskriften i denne = DIN INDFLYDELSE I EDR ER UØNSKET.
Dette ret markante ordvalg skal ses på baggrund af forslag om NY START, bemærk forslag.
MVH
Vj
Brugeravatar
OZ0J
Indlæg: 612
Tilmeldt: søn dec 23, 2007 9:31
Geografisk sted: Brandelev
Kontakt:

Re: Ham Radio Certificate Demark?

Indlæg af OZ0J »

OZ0J skrev: søn apr 16, 2023 8:51
OZ1OXQ skrev: lør apr 15, 2023 17:55 For få år tilbage var der et ApS ifm. salg af varer (EDR).
Kun 2 havde adgang til regnskabet i dette ApS.
Adgang til regnskabet var direkte forbudt, flere søgte adgang dertil, men uden held.
Og den påstand kan du dokumentere?
Nå der kom som forventet ingen dokumentation fra OZ1OXQ. Dem, der vil se regnskabet fra Radioamatørernes Forlag, kan hente dem ganske gratis på https://datacvr.virk.dk CVR-NR er 73321212
73 OZnulJørgen

Medlem af ARRL, FDM, EDR, Tænk, DDXG
Skribent til https://rde-posten.dk og i OZ
OZ1OXQ
Indlæg: 82
Tilmeldt: tors nov 28, 2019 20:19

Re: Ham Radio Certificate Demark?

Indlæg af OZ1OXQ »

OZ0J skrev: man apr 17, 2023 5:56
OZ0J skrev: søn apr 16, 2023 8:51
OZ1OXQ skrev: lør apr 15, 2023 17:55 For få år tilbage var der et ApS ifm. salg af varer (EDR).
Kun 2 havde adgang til regnskabet i dette ApS.
Adgang til regnskabet var direkte forbudt, flere søgte adgang dertil, men uden held.
Og den påstand kan du dokumentere?
Nå der kom som forventet ingen dokumentation fra OZ1OXQ. Dem, der vil se regnskabet fra Radioamatørernes Forlag, kan hente dem ganske gratis på https://datacvr.virk.dk CVR-NR er 73321212
Jørgen
Jeg skrev oprindeligt at tiderne i EDR hvor regnskab og lign. var gedulgte nu lykkeligvis er erstattet med åbenhed.
Ligeså skrev jeg at et regnskab i et ApS underlagt EDR, var umuligt at få adgang til, ligeså at samme ApS var meddelt en revisorpåtegning.
Omtalte ApS blev af EDR efterfølgende lukket ned.
Hvorfor du føler trang til at vise et regnskab hvori omtalte revisorpåtegning næppe er at se, har jeg ingen viden om, jeg synes du blander tingene sammen.
Ligeså undrer det mig at du, trods din(e) forsøg på at chikanere mig som menneske hhv. som radioamatør, med ordre om at jeg ikke må kontakte dig på nogen måde, senest for få dage siden forsøgte du dig igen med samme ordre, denne gang via mellemmand, gerne må henvende dig til mig via forskellige fora, det hænger ikke sammen.
Det er kendt at du gør hvad du kan for at yde frivillige bidrag til foreningen EDR, derfor virker det også besynderligt at du har behov for nedenstående svada, denne svada ifm. seneste omtalte forsøg.
Således afslutter du din henvendelse til omtalte mellemmand med følgende kommentar, se nedenfor:
................................................................................................................................................................................
Fortsætter din klients e-mail skriveri, så må jeg gå andre veje for at få det stoppet.

Med venlig hilsen

Jørgen Rømming

En aktiv dansk radioamatør, der gør et frivilligt stykke arbejde (modsat visse andre).
.................................................................................................................................................................................
PS: Jeg finder det rimeligt at du i al fremtid afholder dig fra bl. a. direkte trusler rettet mod mig, trusler har du som bekendt tidligere udstedt mod min person, det er uvist hvorfor disse trusler endnu ikke er ført ud i livet. hhv. at henvende dig direkte til mig subsidiært via mellemmand.
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: Ham Radio Certificate Demark?

Indlæg af oz7c »

Nu vi vist er ved noget helt andet, skal vi så ikke tage 4 min pause
med en person der har fået topkarakter i hans faglige område !

https://www.google.com/search?client=fi ... QAT5qdG8tI

73 Boye
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 190
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Re: Ham Radio Certificate Demark?

Indlæg af OZ5WU »

Ret god idé Boye :D

MON IKKE Vi skal lukke for ILTEN, det siges at være effektivt mod STØJ - ONDSKAB & HAVENISSEKUNST

Altså radiotavshed HELT og ALDELES - PLEASE
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
OZ1OXQ
Indlæg: 82
Tilmeldt: tors nov 28, 2019 20:19

Re: Ham Radio Certificate Demark?

Indlæg af OZ1OXQ »

OZ5WU skrev: man apr 17, 2023 14:33 Ret god idé Boye :D

MON IKKE Vi skal lukke for ILTEN, det siges at være effektivt mod STØJ - ONDSKAB & HAVENISSEKUNST

Altså radiotavshed HELT og ALDELES - PLEASE
Helt enig.
Det gælder vel så hele vejen rundt.
Herunder at undgå flere af samme slags, se linket her: viewtopic.php?t=996
Blot et forslag.
MVH
Vj
Brugeravatar
OZ5WU
Indlæg: 190
Tilmeldt: lør dec 05, 2015 20:12

Re: Ham Radio Certificate Demark?

Indlæg af OZ5WU »

JENSEN

Ti STILLE!!!!!!! :oops: :oops: :oops: :oops:
Vy 73 de OZ5WU/Michael
Libertatem Defendimus

EDR member 12353 - ARRL member 3100340794 - RSGB member 322950
Flemming
Indlæg: 45
Tilmeldt: tors jun 03, 2021 22:25

Re: Ham Radio Certificate Demark?

Indlæg af Flemming »

Det er lidt sjovt, at OZ5WU anbefaler bl.a. Boye "radiotavshed", hvorefter han selv råber :
JENSEN
Ti STILLE!!!!!!!
Må jeg foreslå, at vi overlader til adminitrator at afgøre, hvem der må skrive på forum.

Vy 73

Flemming, OZ8XW
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 708
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: Ham Radio Certificate Demark?

Indlæg af oz1iky »

Oh oh oh ...

OZ8XW wrote :
Må jeg foreslå, at vi overlader til adminitrator at afgøre, hvem der må skrive på forum.
Siden hvornår har DU, DR OM OZ8XW nedværdiget dig til den slags? At afgive "Magten" ?
Jeg reflekterer blot på "The Advisory Board" af EDR's hedgangne forum -hvor DU var en del af "The Administrators" ...

Man skal feje for egen dør, inden man lader en "Cand.Jur." inden for i sin vennekreds?
(vi er mange der til stadighed savner "Sandhedsbeviser" for din vens kandidat-grad)

... ja ja da. Godt Hylet, godt Hylet. Eller hyles der forgæves?


Kenneth OZ1IKY

.

.
OZ 2015 08 medium.JPG
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
OZ1OXQ
Indlæg: 82
Tilmeldt: tors nov 28, 2019 20:19

Re: Ham Radio Certificate Demark?

Indlæg af OZ1OXQ »

OZ5WU skrev: man apr 17, 2023 15:37 JENSEN

Ti STILLE!!!!!!! :oops: :oops: :oops: :oops:
Michael//OZ5WU
Tak for endnu et velafbalanceret indlæg.
Jeg beklager ifald jeg ikke har til hensigt at efterleve din, igen, venlige henstilling.
MVH
Vj
Besvar