Det vil jeg så ikke. Så interessant er det ikke, det du forsøger dig ud i.
Men ganske kort:
Mener du, at lovgivningen i det af dig omtalte Aps ikke er blevet overholdt med hensyn til regnskabets førelse og indberetning. Ja, eller nej.
\\AB
Det vil jeg så ikke. Så interessant er det ikke, det du forsøger dig ud i.
Igen kig i EDR´s arkiv, det handler netop ikke hvad jeg har af holdning(er) men hvad relevant myndighed hhv. revisor havde/har af samme.
Jeg tager handsken op og omformulerer det til:Jeg skal igen blot henvise til min påstand, du kan via EDR´s arkiv, helt sikkert finde årsagen/årsagerne til denne min påstand, jeg er sikker på at EDR har et sådant (arkiv).
Årsagen til min måske OT kommentar om gedulgthed, skal ses i lyset af forskellen på tidligere tiders lukkethed i omtalte ApS sat op mod nuværende gennemsigtighed, i det hele taget er der på alle planer, i EDR, sket store forbedringer.
Fælles forståelse?
Søren//OZ4ZAToz4zat skrev: ↑søn apr 16, 2023 17:57 Foran kan man læse flg:
Jeg tager handsken op og omformulerer det til:Jeg skal igen blot henvise til min påstand, du kan via EDR´s arkiv, helt sikkert finde årsagen/årsagerne til denne min påstand, jeg er sikker på at EDR har et sådant (arkiv).
Årsagen til min måske OT kommentar om gedulgthed, skal ses i lyset af forskellen på tidligere tiders lukkethed i omtalte ApS sat op mod nuværende gennemsigtighed, i det hele taget er der på alle planer, i EDR, sket store forbedringer.
Jeg skal igen blot henvise til min påstand, du kan via et eller andet arkiv, helt sikkert finde årsagen/årsagerne til denne min påstand, jeg er sikker på at der findes et sådant (arkiv).
Årsagen til min måske OT kommentar om gedulgthed, skal ses i lyset af forskellen på personens tidligere tiders lukkethed vedr. sit og vedkommendes anonyme balladeprofiler sat op mod nuværende uigennemsigtighed, i det hele taget er der på alle planer ikke, sket store forbedringer, mht til at opføre sig som et ordentligt og troværdigt menneske.
Nå der kom som forventet ingen dokumentation fra OZ1OXQ. Dem, der vil se regnskabet fra Radioamatørernes Forlag, kan hente dem ganske gratis på https://datacvr.virk.dk CVR-NR er 73321212
JørgenOZ0J skrev: ↑man apr 17, 2023 5:56Nå der kom som forventet ingen dokumentation fra OZ1OXQ. Dem, der vil se regnskabet fra Radioamatørernes Forlag, kan hente dem ganske gratis på https://datacvr.virk.dk CVR-NR er 73321212
Helt enig.
Må jeg foreslå, at vi overlader til adminitrator at afgøre, hvem der må skrive på forum.JENSEN
Ti STILLE!!!!!!!
Siden hvornår har DU, DR OM OZ8XW nedværdiget dig til den slags? At afgive "Magten" ?Må jeg foreslå, at vi overlader til adminitrator at afgøre, hvem der må skrive på forum.