Adgang til nyeste OZ

Her diskuterer vi fremtidens forening, hvordan vi skal udvikle organiseringen og hvad der skal satses på fremover.
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: Adgang til nyeste OZ

Indlæg af oz7c »

Hej Allan

Jamen så er alt jo godt.
Det betyder så er den også klar til salg, når ledelsen findet passende !
Formenig uden det store bedslag i pris.

73 Boye
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Adgang til nyeste OZ

Indlæg af oz7xf »

oz7c skrev: tirs jun 27, 2023 8:10 Jamen så er alt jo godt.
Hej Boye

Nej, ikke alt er godt. Men det bliver det om et stykke tid.
Du kan jo tilmed følge denne tråd på det meget brugte marked:
https://ham.brugtgrej.dk/forum.php?mode ... &obj=96704
Men du skal nok besøge tråden temmelig til. For en administrator der, har det med at sortere indlæg fra.

vy 73
OZ7XF, Allan
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: Adgang til nyeste OZ

Indlæg af oz7c »

Hej
Ja jeg kan godt se at der er godt gang i slette frantz
meget at dem der sender indlæg ikke finder en anden platform.
73 Boye
Brugeravatar
oz1bv
Indlæg: 100
Tilmeldt: man nov 23, 2009 13:09

Re: Adgang til nyeste OZ

Indlæg af oz1bv »

Flemming keder sig sikkert, så nu skal der gang i “festen”.
Hans fra “sletten” gik helt amok i går. Jeg blev også slettet som BG bruger…. Slettehans må ha lært noget fra østblokken med den mentalitet.
Vy 73 de OZ1BV, Brian
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: Adgang til nyeste OZ

Indlæg af oz7c »

Hej Brian
Husk nu at der er et sammenarbejde med EDR og den røde avis.
Det falder også tilbage EDR, de jo kunne frasige det venskab !

73 Boye
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Adgang til nyeste OZ

Indlæg af oz7xf »

oz1bv skrev: tirs jun 27, 2023 18:42 Jeg blev også slettet som BG bruger…
10 ud af 10 point til dig, og så en bamse i meddelelsesbogen.

Og så vil jeg håbe, at du får lidt mere tid til at grynte her!

vy 73
OZ7XF, Allan
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: Adgang til nyeste OZ

Indlæg af oz7c »

Hej
Hvad er der at sige
The show must going on, ingen grund til at spille den igen.

73 Boye
Brugeravatar
oz1bv
Indlæg: 100
Tilmeldt: man nov 23, 2009 13:09

Re: Adgang til nyeste OZ

Indlæg af oz1bv »

Og så vil jeg håbe, at du får lidt mere tid til at grynte her!
Det kan du roligt regne med. Jeg vender ikke tilbage til BG's forum - medmindre jeg falder på knæ, fik denne mail fra BG administrationen:
Din konto hos brugtgrej.dk er deaktiveret. Årsagen er at dine seneste indlæg på forum ikke har bidraget til den positive stemning, tvætimod har du opildnet til konflikt.
Brugtgrej.dk's forum skal være et rart sted for alle, hvor folk kan hjælpe hinanden uden fare for latterliggørelse eller udskamning.

Hvis du kan erklære dig enig i ovenstående vil din adgang kunne genaktiveres.
De kan rende og hoppe!
Vy 73 de OZ1BV, Brian
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Adgang til nyeste OZ

Indlæg af oz7xf »

oz1bv skrev: ons jun 28, 2023 23:16 Det kan du roligt regne med......
Alle tiders!!!

Gu ved om slettefranz har lånt teksten af oz8xw fra den tid, hvor han prioriterede sin dagsorden på foreningens forum og smed andre væk.

Jeg har for øvrigt fundet en lille, men ret så interessant del af et indlæg fra Sekretæren. Jeg parkerer den her til eftertiden:
Screenshot 2023-06-29 at 04-24-54 Brugtgrej - Hvad sker der i EDR.png
Hele problematikken omkring hjemmesidens problemer skyldes noget, der har en meget lang baggrund i foreningen. Den går ikke blot tilbage til da oz8xw blev ansat som hovedredaktør. Den går endnu længere tilbage og er fælles med mange andre lignende små foreninger. At den i bestyrelsen, der har en spritduplikator trykker foreningsbladet. Problemet er, at ingen i bestyrelsen er valgt til opgaven.
Det giver langt mere holdbarhed, hvis bestyrelsesmedlemmerne koncentrede sig om det, de er valgt til og på denne baggrund søgte rundt i foreningen efter en gruppe, der kunne forestå opbygning og vedligeholdelse af hjemmesidens arkitektur. Skrive indhold, kan enhver.
Det drejer sig om at forstå, hvad en forening er for en størrelse og ikke danne konger, men grupper til løsning af de mange opgaver.

Det kommer ikke bag på mig, hvad Sekretæren skriver i ovenstående. Men det undrer mig, at den nuværende hovedbestyrelse ikke allerede i forbindelse med sin konstituering satte sig på foreningens hjemmeside ved at tage magten fra det tidligere hovedbestyrelsesmedlem. Det drejer sig om noget så simpelt som at slå maskintelegraf.
Det er fuldstændigt absurd og min opfordring er, at han tager magten og giver sig selv og sin formand den nødvendige status inden dagen er omme!
Skulle der ske det, hvilket jeg tvivler meget stærkt på, at det tidligere hovedbestyrelsesmedlem tager strømmen til hjemmesiden, så fred være med det. Så god er den nuværende heller ikke. Man er ikke et dumt svin som valgt hovedbestyrelsesmedlem at bruge retsmidler for gennemførsel af den med valget givne magt.

For et par dage siden fik jeg den fikse idé, at omdanne en af mine legestuer til en klub. Det tog under 10 - 15 minutter at danne arkitekturen, opsætte brugertyper, tilladelser, danne formularer til indtastning og danne views, og i går brugte jeg 3 kvarter på at skrive indholdet, og i den har legestuens sekretær fået adgang til at lægge sine referater op ligesom, at han har fået sin helt egen klumme:
https://klub.oz7xf.dk/

vy 73
OZ7XF, Allan
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: Adgang til nyeste OZ

Indlæg af oz7c »

Hej Allan

Du er da vist lidt naiv ?

Det vil jo betyde at der skal prioteres !
At websiden har højere priotet end OZ på lokumspapir.
Her har HB/RM svigtet i den grad.

Men jeg giver dig ret i at websiden er langt vigtier en Avisen OZ.
Her vil der være penge at spare,
der er jo lige indgået en post aftale det lugter mere i porto.

73 Boye
oz7xf
Indlæg: 1359
Tilmeldt: tirs jan 23, 2018 0:06

Re: Adgang til nyeste OZ

Indlæg af oz7xf »

oz7c skrev: tors jun 29, 2023 9:46 Du er da vist lidt naiv ?
Hej Boye

Skulle det være tilfældet, tager jeg det endog meget gerne på mig. Det er for mig et glimrende skudsmål at få, og så i min høje alder.

Den ledende kraft i foreningen behøver ikke en gang prioritere mellem hjemmeside eller OZ. Der er plads til begge, samt et forum og en bitte web-shop.

Det kedelige er, at hvis hovedbestyrelsen ikke har uhindret adgang til hjemmesiden, kan det få betydning i forbindelse med næste valg. Derfor mener jeg, at det ikke er nok at vente til efter sommerferien med at foretage det fornødne. Der skal rykkers i dag, frem for i morgen.

vy 73
OZ7XF, Allan
oz7c
Indlæg: 1570
Tilmeldt: søn feb 04, 2018 2:30

Re: Adgang til nyeste OZ

Indlæg af oz7c »

Hej

For mange kokke der ikke har forstand på hvad de laver er nok ikke en god ide.
Derimod en top kok er nok at fortrække.

73 Boye
Brugeravatar
oz1iky
Indlæg: 708
Tilmeldt: man dec 07, 2015 8:24

Re: Adgang til nyeste OZ

Indlæg af oz1iky »

Hej Brian

Jeg bad så selv om - for godt 2 eller 3 år siden - at blive lukket ude af brugtgrejs forum.
Af den simple grund at de jo ikke holder alle op på den slags de har bedt dig om.

Bestemte personer er åbenbart helt fredet og må ALT. Selv "Ø-båtteren".
Her sletter de blot indlæg, frem for at gøre det samme ved dem som de har gjort ved dig.
Og da man desværre ikke kan spærre for de værste "Båttere" på brugtgrejs forum og "Privat Besked", som man kan andre steder (black-listed)
var der for meget bøvl i at være der med den tid og energi man måtte spilde der.

Så derfor synes jeg at tiden og energien kunne bruges bedre andre steder, hvor der kom mere gavn ud af det.
Min adgang blev, på egen opfordring lukket. Og der blev så dejlig stille. Der blev tid og energi til at eksperimenterer og skrive en artikel i ny og næ.

VY 73 til alle - bortset fra den helt kendte og åbenlyse undtagelse (der er ved at blive til to efterhånden)


Kenneth OZ1IKY


Som et lille fredags-PS : man kan vel også sige at tiden er alt for kort til fejl-glaserede havenisser med sur-mands rynker.
.
000 Havenisse indenfor.png
... DON'T FEED THE TROLL !

DISCLAIMER
Dette indlæg er ikke en bevidst chikane af nogen som helst, ej heller en bestemt person.
Hvis nogen alligevel skulle mene dette, må det stå for egen regning og mangle enhver form for dokumentation
Brugeravatar
oz1bv
Indlæg: 100
Tilmeldt: man nov 23, 2009 13:09

Re: Adgang til nyeste OZ

Indlæg af oz1bv »

Hej Kenneth

Jeg er egentlig også lidt ligeglad med BG's forum nu, det giver nok også mere fred i mit sind på sigt når jeg nu ikke kan skrive mere i det :-)

Som BG's øverste magtorgan bl.a. skrev
Brugtgrej.dk's forum skal være et rart sted for alle, hvor folk kan hjælpe hinanden uden fare for latterliggørelse eller udskamning.
Gad vide om de så mener, at det er indfriet nu i denne tråd, https://ham.brugtgrej.dk/forum.php?mode ... &obj=96704, som bare fortsætter i uendelighed.
Ø-båtteren og Vejle-bårhornet er må være blevet fredet af staten siden de bare får lov til at båtte løs. Måske har jeg bare misforstået det - det kan tænkes at det er det BG mener med "et rart sted at være" ? :roll:

I øvrigt: Det er fint, at den mørke tid er beskrevet godt her: http://www.4zat.dk/87.html - lad ikke mørkemændene komme til magten igen! Det må man kunne udlede som en lære af dette skriv!

Screenshot 2023-06-30 142833.png
Vy 73 de OZ1BV, Brian
Besvar