oz1bv skrev: søn okt 22, 2023 22:37
Boye, hvorfor har du ikke været en aktiv part i projektet? Du lader til at have en masse viden som kunne bruges. Det er en skam at din viden kun bruges til at generere "brok". Det fremmer intet og måden du gør det på virker nedladende overfor dem som bruger deres kostbare fritid på EDR.
Kom ind i kampen på en konstruktiv måde! Jeg er sikker på at der er plads til dig
Hej igen, Brian
Når du fyrer en sådan busser af, og indholdet møder kritik, er min forventning, at du følger op.
Du kunne jo passende gennem dokumentation argumentere for, hvorfor Boyes indlæg virker nedladende, og hvorfor du ret åbenlyst vægter prisen på fritid forskelligt.
Mig bekendt drejer det sig primært om hovedbestyrelsens ledelsesstil, som Boye kritiserer. Jeg må her erindre, at vi står overfor en hovedbestyrelse, der trods adskillige opfordringer til at annoncerer efter hænder til præciserede opgaver, nøjes med at kikke i egen omgangskreds. Vi står også overfor en hovedbestyrelse, der til trods for dens udsagn i et nyhedsbrev om ikke at bruge tid på at ændre vedtægterne ved det kommende RM, alt andet lige ikke benytter vedtægternes muligheder, når noget går skævt.
Hovedbestyrelsen har på nogle områder gjort det godt, på andre områder særdeles godt. Der er skabt arbejdsro omkring udgivelsen af OZ, og foreningen har overtaget ATF og skabt nogle gode temadage. Men disse nye tiltag har også betydet øget arbejdspres for hovedbestyrelsens medlemmer.
Kikker jeg på denne tråds emne: "EDR's Webshop er ON Air igen", er det gået dårligt. Dels er der gået et år uden webshop, hvilket, som jeg har kunne læse mig til i referaterne fra hovedbestyrelsesmøderne, har udmøntet sig i en omsætningstilbagegang. Og dels har man haft et helt år til at udarbejde de par skrifter (handelsbetingelser og persondatahåndteringen), der kunne gøre en hvilken som helst ny webshop gennemskuelig. Resultatet vidner ikke om, at det er gjort. Derudover er man gået på gaden med Lorem ipsum indhold. Endvidere er man raget ud i at gøre webshoppen til en konkurrent til edr.dk, hvilket alt andet lige er at skyde sig selv i fødderne med endnu mere arbejde på fabrikken.
Som du kan se, bruger jeg stadig lidt af min kostbare tid på EDR. Det skyldes min interesse for foreningen. Jeg troede, at jeg kunne frigøre mig for min interesse for foreningen ved at melde mig ud. Jeg må nok forsøge mere intenst i fremtiden, hvis det skal lykkes.
vy 73 og langt mere til
OZ7XF, Allan