Skulle nogen på dette forum kede sig, er her link til lidt læsestof: https://edr.dk/forum1/viewtopic.php?f=57&t=28

Wauw !Da det åbenbart er blevet moderne, at henvise til andre fora"
Hvis man lige bruger et par sekunder på at hæve sig op over Flemmings ret gamle udsagn, kan man opleve, at han ikke er ene om den filosofi. Filosofien kan genses i diverse autokratier, hvor enkeltpersoner styrer, hvad masserne skal mene. Også herhjemme ses mindre grupper og enkeltpersoner, der er i gang med desinformation omkring den efter deres opfattelse uhæmmede retorik på diverse fora.oz4zat skrev: tors aug 04, 2022 16:07 Flemming Hessel er sikkert også bedrøvet over, at hans kamp mod nettet, som angiveligt "snart går over" ikke har båret frugt.
Det er jeg ikke helt så sikker på. Flemming har stadig støtter fra hovedredaktørtiden og blandt dem, der var glade for hans indgriben gennem en meget kendt forside og sine redaktionelle indlæg i avisen.
er det så den her forside du tænker på? Hans tilstedeværelse i Glostrup den 6. september 2018 diskuteres også rundt omkring ...Flemming har stadig støtter fra hovedredaktørtiden og blandt dem, der var glade for hans indgriben gennem en meget kendt forside og sine redaktionelle indlæg i avisen.
Jamen, der er den jo. Den lille søde. Ikke forstået sådan, at den var blevet helt væk for mig. Men jeg er meget påpasselig med hensyn til ikke at uploade den originale version. Man skulle jo nødig rende ind i en sag om ophavsret, ikke sandt