OZ0J skrev: ↑ons jul 05, 2023 7:18
Og så kommer der ikke flere kommentarer vedr. EDR, når du (og andre) ikke kan finde ud af at sende en e-mail til
[email protected]
Fra gammel tid er jeg bekendt med
[email protected], men var egentlig af den opfattelse, at den ikke var til brug for medlemmer. Jeg kan da heller ikke genfinde den på hjemmesiden eller i de nyere OZ. Tak for vinket om, at den stadig eksisterer.
Forleden havde jeg behov for at sende en email til et bestemt hovedbestyrelsesmedlem, men den liste på hjemmesiden, hvor jeg tidligere har kunne finde hovedbestyrelsesmedlemmernes mailadresse var nu reduceret til kun at have Formandens med.
I forbindelse med min udmeldingsmail til Formanden viste det sig, at han ikke have modtaget den. En venlig sjæl må have hvisket ham i øret, at jeg havde sendt en sådan og ikke modtaget nogen refleksion derpå. Resultatet var, at Formanden kontaktede mig på anden måde, og det viste sig, at der var rod i mailadresserne, men endnu mere vigtig for mig var, at vi fik gennemgået tingene, hvorfor jeg fortsat er medlem af foreningen.
Om
[email protected] er mere hensigtsmæssig end at anvende foreningens forum afhænger vel af situationen. Er det til almen debat omkring foreningen mener jeg, at foreningens forum må være at foretrække. At anvende e-mailadressen virker måske mere forpligtende for hovedbestyrelsens medlemmer at besvare, men for hulen et arbejde, det kunne blive. Så min opfordring til formand og hovedbestyrelsesmedlemmerne er, at få vist jer på foreningens forum. Forum er faktisk lige blevet anvendt, ret godt efter min mening:
https://edr.dk/forum1/viewtopic.php?f=52&t=48
OZ0J skrev: ↑ons jul 05, 2023 7:18 Jeres fine indlæg her gør i stedet, at man ikke engang gider at genopstille, men det er sikkert også en del af jeres plan.
Selvfølgelig skal du genopstille. Jeg har ikke og er ikke en del af nogen plan for det modsatte!
vy 73
OZ7XF, Allan