Det kræver, at kommer nogle indlæg derind. "Nogen" ville have det forum, at det gå ikke bliver brugt, er ikke forummets skyld.OZ1KNJ skrev: ons jul 05, 2023 9:57 Jeg forestiller mig, at folk bruger RDE og BG forum fordi EDR forum ikke er til noget som helst. Der skrives ingen indlæg og det er temmelig dødt i det hele taget.
Sådan har det så aldrig været i den tid, jeg har været med både indenfor og udenfor EDR. HB eller RM er i hvert fald ikke forpligtet til at svare eller for den sags skyld følge med på diverse forummer.OZ1KNJ skrev: ons jul 05, 2023 9:57 Jeg tænker at folk skriver der hvor de forventer svar og reaktion og det er netop på nævnte fora og ikke EDR forummet.
Det er det sikkert, men det er den kommunikationsform, der p.t. er vedtaget i EDR. Og så længe ingen kommer med et alternativ, der kan behandles på næste RM, så bliver det sikkert ikke ændret. Husk at EDR er en gammel dame, og forandringer tager tid at gennemføre - hvis det overhovedet er muligt.
Og det er ikke mig, der har bestemt kommunikationsform m.v., jeg gør bare opmærksom på de faktiske forhold i dag. Det kniber for visse personager på dette forum at forstå det.