EDRs fremtidige mediestrategi
: ons aug 15, 2018 4:27
Historisk har EDR haft OZ som primært medie.
Imidlertid har den omgivende medieverden forandret sig i de sidste 30 år. Der er kommet andre metoder til for at formidle et budskab. Metoder, der er billigere end tryk og forsendelse, og kan langt mere end blot det skrevne ord ledsaget af tegninger og faste billeder. Metoder, der involverer tale, musik og levende billeder. Ja, sågar duft er ikke umulig.
EDRs handelsafdeling kunne sælge såvel duftmaskine som forskellige dufte af loddekolbe og brændte komponenter.
Og skulle enkelte medlemmer mangle lugten af det trykte blad, kan den sikkert fremstilles og forhandles til fordelagtige medlemspriser.
Jeg tror imidlertid ikke på, at "OZ" er særlig omstillingsparat.
7xf
Imidlertid har den omgivende medieverden forandret sig i de sidste 30 år. Der er kommet andre metoder til for at formidle et budskab. Metoder, der er billigere end tryk og forsendelse, og kan langt mere end blot det skrevne ord ledsaget af tegninger og faste billeder. Metoder, der involverer tale, musik og levende billeder. Ja, sågar duft er ikke umulig.
EDRs handelsafdeling kunne sælge såvel duftmaskine som forskellige dufte af loddekolbe og brændte komponenter.
Og skulle enkelte medlemmer mangle lugten af det trykte blad, kan den sikkert fremstilles og forhandles til fordelagtige medlemspriser.
Jeg tror imidlertid ikke på, at "OZ" er særlig omstillingsparat.
7xf